بازدید 4879
۱

کلوپ: سیتی قوی‌ترین تیم دنیا بود که شکستش دادیم

کد خبر: ۱۱۱۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ 16 April 2022

لیورپول در مسیر تکمیل کردن فصل باشکوهش، منچسرسیتی را در نیمه نهایی جام حذفی شکست داد و به فینال رسید. قرمزها که می توانند حداقل از لحاظ جام بهترین فصل دوران یورگن کلوپ را رقم بزنند، در فینال به مصاف برنده مصاف چلسی و کریستال پالاس خواهند رفت. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه پس از بازی گفت:

 

به شدت مفتخرم؛ شگفت انگیز بود. به نظرم نیمه اول یکی از بهترین عملکردهایی بود که تاکنون به اجرا گذاشته ایم. همه کارهای درست را انجام دادیم و در لحظات درست گلزنی کردیم. طی نیمه اول یک عملکرد شگفت انگیز از خودمان برجای گذاشتیم و تک تک ثانیه های آن را دوست داشتم.

 

 نیمه دوم با گل من سیتی شروع شد و پس از آن بازی به اصطلاح باز شد. کیفیت سیتی دیوانه کننده است؛ می توانید ببینید که بازی در نیمه دوم بسیار بازتر دنبال شد. ما برای کیفیت سیتی احترام بسیار زیادی قائل هستیم و می دانیم که پیروزی مقابل آنها خیلی دشوار است. اما در عین حال این پسرها را در رختکن داریم و این یعنی برای پیروزی هم شانس داریم. این یک بیانیه نیست، ما فعلا فقط در فینال هستیم. به نظرم سیتی از قبل می دانست که یک بازی دشوار در پیش دارد؛ بیشتر بازی های رو در روی ما این گونه هستند. احتمالا به جز یک بار که بازی در نهایت 5-0 به سود سیتی تمام شد (2017)، وقتی که ما یک اخراجی زودهنگام دادیم. اما زمانی که هر دو تیم از تمرکز کامل برخوردار بوده اند، همیشه دیدار های نزدیکی داشته ایم.

 

 

 

صحبت های مربوط به چهارگانه را نمی توانم باور کنم. این برد یعنی ما یک بازی دیگر در فینال در پیش داریم و در وسط هفته هم باید به مصاف استون ویلا برویم؛ در همین راستا، آنها هم باید تغییری در برنامه خودشان ایجاد کنند. فکر می کنم از قبل شروع بازی های هفته گذشته، یک هفته خالی و آزاد در اختیار نداشتیم؛ همه چیز دشوار است، اما چه کسی اهمیت می‌دهد؟ ما به هدف رسیدن به فینال به اینجا آمدیم. از مشکلات احتمالی آگاهی داشتیم اما راهیابی به فینال، کسب چهارگانه را از قبل هم سخت تر می کند. البته که تنها راه کسب چهارگانه هم همین است و در عین حال باعث دشوار شدن آن نیز می شود؛ موقعیت عجیبی است! حالا از ماه هم فراتر رفته ایم، قوی ترین تیم جهان را شکست داده ایم؛ این لحظه بسیار خاص است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عمو جان اگر از شما ترس داشت که تقریبانیمی از ذخیره ها را در بازی نمی گذاشت
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی