بازدید 6770

بارانداز ۲۰۰ کیلو تریاک لو رفت

کد خبر: ۱۱۱۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ 30 April 2022

با اقدام اطلاعاتی پلیس آذربایجان غربی و عملیات ضربتی پلیس رودبار جنوب، یک محموله تریاک کشف شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در تشریح جزئیات این عملیات گفت: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به نقطه ای در جنوب استان کرمان با خبر شدند و این موضوع را با نشانی دقیق بارانداز مواد مخدر واقع در یکی از نقاط روستایی شهرستان «رودبار جنوب» به پلیس این شهرستان اطلاع دادند.

سرهنگ ناصر کوهستانی افزود: در ادامه با گزارش های لحظه ای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی به نیروهای پلیس رودبارجنوب مشخص شد سوداگران مرگ این محموله را در منزلی واقع در یکی از مناطق روستایی مخفی کرده اند و قصد دارند آن را به مرکز کشور منتقل کنند که در این زمینه ماموران به سرعت وارد عمل شدند و منزل مدنظر را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: در ادامه ماموران با هماهنگی قضایی و چینش نیرو در محیط پیرامون محل، وارد این منزل شدند و ضمن دستگیری دو متهم، در بازرسی از این مکان ۲۰۰کیلو تریاک کشف کردند.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی گفت: انجام کار اطلاعاتی و گزارش دقیق تحرکات سوداگران مرگ از سوی پلیس در یکی از دورترین نقاط کشور و انجام عملیات ضربتی در یکی از استان های جنوبی، نشان از اشرافیت اطلاعاتی روزافزون پلیس دارد که این بار هم همین مولفه مهم این عملیات موفق را رقم زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی