بازدید 4930
فرمانده انتظامی شهرستان البرز:

مامور قلابی در محمدیه به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری مامور قلابی که در پوشش کارکنان نیروهای مسلح اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 14 June 2022


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز در تشریح این خبر، گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر این که فردی با لباس نظامی و تردد در مناطق خلوت شهر خود را مامور پلیس معرفی و اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می‌کند، بلافاصله ماموران کلانتری محمدیه این شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی محمدیه پس از حضور در محل با دو نفر جوان که یکی از آن‌ها لباس نظامی با نصب درجه برتن داشت و به اهالی که اعلام کرده بودند مامور پلیس هستند، مواجه و پس از بررسی‌های اولیه آن‌ها را برای ادامه روند رسیدگی به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ منصوری با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر از این دو نفر مشخص شد که آن‌ها با طراحی نقشه ماهرانه‌ای با لباس مامور انتظامی در محله‌های کم تردد شهر پرسه زده و با شناسایی سوژه‌های خود نسبت به اخاذی و سرقت از آنان اقدام می‌کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری محمدیه بر اخاذی و سرقت از شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز عدم آشنایی افراد با حقوق شهروندی و تسلیم شدن بی ‌قید و شرط در برابر مامورنماها و غفلت و سهل‌انگاری شهروندان در احراز هویت افراد مدعی مامور پلیس، را از جمله عوامل زمینه‌ساز اصلی سرقت تحت پوشش مامور دانست و تاکید کرد: شهروندان هیچگاه بدون احراز هویت افراد، درب منازل و خودروهای خود را به روی هر فردی که خود را مامور معرفی می‌کند، باز نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی