بازدید 12746
سوژه

ترفند جالب برای کاهش قیمت انتقال نیازمند به سپاهان!

این رقم برای بازگشت دروازه‌بانی چون نیازمند شبیه طنز است و باید دید پشت پرده این خبر چیست و از کجا خط دهی شده تا هزینه‌های سپاهان را کمتر جلوه دهد‌
کد خبر: ۱۱۳۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 21 August 2022

برخی خبرنگاران پرتغالی درباره قیمت انتقال نیازمند به سپاهان، آدرس غلط و اشتباهی می‌دهند و سعی دارند نرخ این جابجایی را بسیار پایین نشان دهند.

ترفند جالب برای کاهش قیمت انتقال نیازمند به سپاهان!

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش دیروز در انتقالی ناگهانی به سپاهان برگشت! معلوم نیست این بازگشت های عجیب بعداز یکسال، با چه هدفی انجام می‌شود؟ و باشگاه‌های ایرانی چگونه بازیکن سابق خود را با اعدادی بیشتر از مقصد اروپایی خریداری می‌کنند.

باشگاه سپاهان اصفهان روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد پیام نیازمند را با قراردادی یک ساله از تیم پورتیموننزه پرتغال به خدمت گرفته است. این باشگاه لیگ برتری از جزئیات این قرارداد چیزی منتشر نکرده اما یک خبرنگار پرتغالی جزئیات این انتقال را در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» منتشر کرده است.

بر اساس ادعای پدرو سِپولودا خبرنگار پایگاه خبری «اس‌آی‌سی نوتیسیاس» پرتغال؛ باشگاه پورتیموننزه بابت انتقال قرضی پیام نیازمند به سپاهان 200 هزار یورو دریافت می‌کند، این در حالی است این باشگاه ایرانی قابلیت خرید این دروازه‌بان ایرانی را در ازای پرداخت یک میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده، خواهد داشت.

به نظر می‌رسد ادعای خبرنگار پرتغالی نادرست و حتی مشکوک به انحراف عمدی افکارعمومی باشد. این رقم برای بازگشت دروازه‌بانی چون نیازمند شبیه طنز است و باید دید پشت پرده این خبر چیست و از کجا خط دهی شده تا هزینه‌های سپاهان را کمتر جلوه دهد‌.

ترفند جالب برای کاهش قیمت انتقال نیازمند به سپاهان!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی