بازدید 11288

واکنش وزیر کشور به شایعه گرانی یا کاهش سهمیه‌ بنزین

وزیر کشور در خصوص شایعه گرانی و یا کاهش سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 07 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، احمد وحیدی در واکنش به موضوع بنزین مبنی بر اینکه عده‌ای ‌شایعه گرانی بنزین و یا کاهش سهمیه‌ها را در جامعه مطرح می‌کنند اظهار داشت: به هیچ وجه تغییری در سهمیه بنزین و قیمت بنزین رخ نخواهد داد و مردم عزیز خیالشان راحت باشد.

وی با بیان اینکه سهمیه دوم بنزین هم کاملاً برقرار است و مشکلی از این بابت وجود ندارد، گفت: متأسفانه عده‌ای در کشور شایعه گرانی بنزین و یا کاهش سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی را مطرح می‌کنند که بنده کاملاً این شایعه‌ها را تکذیب می‌کنم.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه درخواست ما از مردم عزیز کشورمان این است که به هیچ وجه نگران نباشند عنوان کرد: روال عادی در جایگاه‌های سوخت برقرار است و قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد. از سوی دیگر هم رسانه‌های معاند کارشان این است که با راه‌اندازی برخی شایعه‌ها، آرامش مردم‌ را سلب کنند و کاملاً هم اهدافشان مشخص است چون دشمن ما هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳۶
بعدا معلوم خواهد شد/ این دولت هم مثل دولت قبل قابل اطمینان نیست چون قرار بود چهار قلم جنس گران بشه، شد 400 قلم قرار بود کارت الکترونیکی یارانه رو یک ماه پیش صادر کنند ، هنوز که زیرساختش آماده نیست و قراره زیر بارگرانی مردم کمرشون بشکنه قرار بود برای مستاجرها ی کاری بکنه، که قولشون مثل بادبادک تو خالی بوود الانم نمیشه به حرف این آقای وزیر اطمینان کرد ، قعلا که این دولت هم برای وعده هاش تو زرد از کار در اومد پس به نظرم دولت فعلا حرف نزنه سنگین تره و همون وعده ها رو عملی کنه تا بعد
پاسخ ها
دولت مستعجل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
دوست عزیز دولت قبلی هم خیلی علیه السلام نبود ولی چهار سال دوم همین آقای رییس و دولت در سایه اش و رفقای آنها گلوی دولت و بهتر بگوییم ملت را گرفتند و در نتیجه پنج سال اخیر آقای رییسی همه کاره بوده و دور دوم روحانی نیز به پای ایشان و پدر خانمش است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
چه جالب یعنی اشتباهات چهارسال دوم روحانی به راحتی با چندتا جمله انداختید گردن این دولت دولت روحانی با لج بازی فروش نفت به صدهزار بشکه رساند واکسن وارد نکرد حتی کارت ملی تولید نکرد معلوم نیست پولهای بعد برجام کجا برد که حتی مسکن برای مردم نساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
سیاست عالی : ابتدا شایعه بعد تکذیب و در نهایت اجرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
خوب سه قلم جنس کلا گرون شد دیگه
گازها مایعات و جامدات
ناشناس
| - |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
تا وقتی که نگاه سیاسی و جناحی دارید محکوم به رنج کشیدن هستید
از تمام مسئولین ضمن تمنی عاجزانه خواهشمند است برای کمک و یاری به مستضعفین و آحاد آسیب پذیر حداقل قیمت بنزین و ارز را ۱۰۰۰ برابر کنند .اگر این درخواست را انجام دهند ما هم دعاگویشان هستیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
والا
االهم اشف کل مریض
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
مصرف قرص از روزی دو بار و هر بار نصف قرص به روزی چهار بار و هر بار سه قرص اضافه شود در صورت نیاز هم در بخش ویژه بستری شوید.
مردم را مسخره خودتان کردید
پس صد در صد گرون میشه
سهمیه بنزین وانت بارهاازآبان 1400ماهیانه 10لیترکم شده لطفا"دراین موردشفاف سازی کنید
راست میگه تا حالا هر چی شایعه شده به نتیجه رسیده ما مردم عادت کردیم به یه بنده خدایی ما میتوانیم
جناب وزیر مشکل همین جاست که در آخر حرف شبکه های معاند برای بنزین اتفاق می افتد مثل ۱۵۰ لیتر سهمیه کاهشی از بنزین ۳۰۰۰ تومانی کارت شخصی
شما تکذیب میکنید اگر گران شد شما به خاطر مردم از سمت خود استعفا دهید تا مردم کلام الان شما رو باور کنند
والا تو ایران هروقت گفتند نگران نباشید گران نمیشود و یا اتفاق خاصی نمیافتد ما بیشتر نگران شدید و اون اتفاقه هم افتاده !!!
" این شایعه‌ها را تکذیب می‌کنم " پس حتما بی برو برگرد گران میشود حالا ببینید
بیچاره شدیم تکذیب کردن!
بجای مسخره بازیهایی مثل تعیین سقف روزانه-قیمت آزاد را درحدی متعارف افزایش دهند.ضمن اینکه قیمت گازوئیل ونفت سفید که سالهاست علیرغم افزایش 10-20 برابری قیمتهای عمومی ثابت مانده با درنظرگرفتن ملاحظات لازم افزایش دهند .هیچ جای دنیا گازوئیل 1 سنت ونفت سفید نیم سنت نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
به مرگ گرفتن که به تب راضی شدن یعنی همین. البته ارزان ترین کارگر دنیا رو هم ایران داره‌ . نه درصد ذخایر نفت جهان و دومین ذخایر گاز جهان و هم ایران داره. دفعه ی بعد خواستی ماله بکشی. وسایل قیرگونی هم با خودت بیار
هر روز در سایت های خبری داخلی یکی میکروفن به دست اظهارات مختلف در مورد بنزین بیان میکنند بعد گردن رسانه های معاند میاندازند .
یعنی کاملا در اینجا اثبات میشه که اصلا دروغ توی ذات این دولت مردمی نیست
فعلا که روز به روز گرانی بیشتر میشود وفکر نمی کنم ربطی هم تا کنون به بنزین داشته است
این روش مدیریت شمادریک سال که 5بارشوک قیمتی ایجادکردین باعث شده که خیلی ازمردان این سرزمین شرمنده زن وبچه خوشون باشن.به جای این اقدامات جلوی دزدی ورانت روبگیرید قطعا"دوبرابربودجه کشوربه حساب دولت واریزخواهدشد.
نظام سهمیه بندی تا 60 لیتر برای هر خانواده نه خودرو حفظ خواهد شد و مازاد آن به نرخ فوب خلیج فارس به فروش می رود که به نظر منطقی می باشد چون الان مصرف سوخت بنزین کشور به بیش از 120 میلیون لیتر در روز رسیده است که بغیر از آثار سوء محیط زیستی موجب خواهد شد در آینده نزدیک وارد کننده بنزین باشیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
اصل فرمایشتان صحیح. ولی تعییت سقف روزانه برای بنزین سهمیه ای کاربسیارمضحکی است.طرف یه ماشین باک بزرگ داره وقتی سهمیه مشخص 60 لیتری داره چرا اینو باید 2 بار بزنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
حداقل چهل درصد قاچاق میشه به کشور ترکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
این فوب خلیج فارس رو کی انداخت تو دهن شما.اصلا کشور نفت خیز چرا باید سهمیه باشه. مصرف بالاست چون ماشین ها سه برابر استاندارد بنزین مصرف میکنن یعنی مصرف کشور به زور به پنجاه میلیون میرسه.قاچاق میشه . دولت خودش روزی یازده میلیون لیتر حتی به قیمت پانصد تومان هم صادر کرده اما هزار و پانصد نداده به مردم. جمع کنید با این توجیحات چل من یه غاز
شماهایی که انتقاد میکنید یک راهکار بدید دولت جلوی قاچاق بگیره؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
اگر قرار بود مردم راهکار بدن همین مردم هم میرفتن تو مجلس و دولت و حقوق نجومی میگرفتن . اونجا نشستن راهکار درست بدن نه اینکه خودشونا باد بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
راهکارش ساده است .درامد مردم رو بالا ببریدقیمت ارز رو هم واقعی کنید.قیمت بنزین رو هم مثل تمام دنیا واقعی کنید.اونوقت ببینید باز هم بنزین قاچاق میشود.چرا فکر میکنید هرچیزی قاچاق می شود باید گرون بشه.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
ارزش پول ملی رو پایین نیاره تا قاچاق نشه.اینم راهکارش
چیزی نبوده که نخست شایعه اش را نشویم وسپس به عمل نرسه!!!
گرانی های دوره ریاست جمهوری رئیسی بیداد میکند
از اول هم گفتند همش شایعه است
اما همه اش واقعیت بود
گران تر از این هم شایعه نیست واقعیت خواهد بود
پس قطعا گرون می شه. شک نکنید
یعنی شما همین جوری و بدون دلیل خاصی سهمیه آزاد را کم کردین و ما هم که همیشه هیچی نمی فهمیم و و و و و
واین پروسه ده ها بار تکرار شده .
اینکه شما از دولت حمایت میکنید خیلی جالبه معلومه شکمت سیرهست از حال مردم خبر نداری تو چه وضیعتی هستند اگه اقایان با این تعصمیمات اشتباه کشوررو به این بدبختی نمکشانند الان احتیاجی به گران کردن اجناس وبنزین نداشتندوهمه این حرف ها که میگنند میخداهیم جلوی قاچاق رو بگیریم دروغ هست فقط میخواهند کسری بوجه رو تامین کنند کادی هم به مشکلات مردم ندارند اصلا اهمیتی براشون نداره بنزین رو هم مطمعن باشید گرا ن خواهند کردفقط از واکنش مردم میترسند دارند یه مردم رو با این حرف ها اماده میکنند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی