بازدید 10104

چه کسانی زیر پای پزشکان را خالی می‌کنند؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، در واکنش به کسانی که مشکلاتی برای جامعه پزشکی ایجاد می کنند، گفت: این افراد به پزشکان حسادت می کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲ 21 September 2022

به گزارش «تابناک»، حسن ابوالقاسمی، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا عده‌ای به دنبال تخریب جامعه پزشکی هستند، گفت: رشته پزشکی در ایران گل کرد و بهتر از سایر رشته‌ها، توانمند شد و باعث پیشرفت و توسعه سیستم بهداشت و درمان کشور گردیده است.

وی افزود: وقتی آموزش پزشکی به وزارت بهداشت آمد، خیلی‌ها حسادت کردند و هنوز هم حسادت می‌کنند و نمی‌شود این حسادت را کاری کرد.

ابوالقاسمی با اشاره به حذف جامعه پزشکی از خیلی از سنگرها، گفت: متأسفانه دستوراتی صادر می‌کنند که جامعه پزشکی با آنها موافق نیست.

وی ادامه داد: چرا نباید یک پزشک در شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد و اینکه وزیر بهداشت چرا نباید عضو این شورا باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله افزود: تحمیل مشکلات به جامعه پزشکی از سمت کسانی است که در رشته‌های دیگر هستند.

وی با اشاره به مهاجرت پزشکان، گفت: مهاجرت پزشکان دلایل متعددی دارد، اما وقتی به جامعه پزشکی سختگیری می‌کنند، آنها را به سمت مهاجرت سوق می‌دهد.

ابوالقاسمی با عنوان این مطلب که کمترین تعرفه‌های پزشکی متعلق به جامعه پزشکی ایران است، افزود: هیچ کجای دنیا، تعرفه‌های ایران را ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: کسانی که به جامعه پزشکی گیر می‌دهند، می‌خواهند پزشکان را خراب کنند. اما، جامعه پزشکی همچنان مورد اعتمادترین حرفه در جامعه است.

وی با اشاره به تخریب جامعه پزشکی در رسانه‌های جمعی، افزود: هیچکس از این تخریب سود نمی‌برد و بعدها همین تخریب کنندگان و خانواده‌های آنها متضرر خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۱
چه کسانی زیر پای پزشکان راخالی میکند؟ جواب:حکومت
اتفاقا بر عکس است.
فقط در کشور ایران است که پزشکان خود را تافته جدا بافته از بقیه مشاغل می دانند گویی از دماغ فیل افتاده اند
انها با ایجاد مافیا و انحصار برای خود و بستن رشته های خود به روی هزاران جوان ایرانی که ارزوی پزشک شدن دارند درامدهای میلیاردی تشکیل داده ان و این در حالیست که اکثریت مردم در فقر دست و پا می زنند.
این گونه مسائل هم فقط باج گیری از نظام است تا همچنان پول بیندوزند.
یکبار برای همیشه ظرفیت پزشکی را چند برابر کنید بخدا جواب می دهد و زیر بار این قشر همه چیز خواه قرار نگیرید
این هموطن گرامی چه غرور و تکبری دارند. یکی از مشکلات کشور ما فراموش کردن بسیاری از پزشکان به قسمی است که برای خدمت به مردم می خورند و پس از اخذ مدرک همه چیز را فراموش می کنند و بیشتر به کسب درآمد و صنف خود (سازمان نظام پزشکی) فکر می کنند تا مردم .
اگر دولت روحانی شیر فلکه نفت را به سمت پزشک ها باز نمی کرد این همه شاهد گرانی و حقوق های نجومی، دیگر بخش های کشور نبودیم. مهاجرت کنید پزشک هندی با نصف قیمت و خیلی مسلط تر می آید
در درجۀ اوّل خود خودشان
اول از همه بنده به تمام حق و حقوق جامعه پزشکی احترام میذارم
ولی پزشکی یه هنره مثل نقاشی و ..، عشق میخواد اگر عاشق پزشکی نباشید، میشید کاسب که البته هیج جای دنیا به این نوع پزشکان بهایی نمیدن، داریم خیلی از پزشکان که عاشقانه کار می کنند و خیلی ها دقیقاً برعکس، برای خیلی ها شغل پزشکی شده ابزار رسیدن به ثروت با بازی با جون مردم! ولی به هر حال باید این قشر هم از نظر مالی و اجتماعی دارای امنیت قابل توجهی باشه...
قطعا جامعه پزشکی از شریف ترین و پاک ترین اقشار جامعه است.
یکی به ایشان حالی کند موقعی که مردم ندارند از کجا بیاورند چرا فقط به فکر خودتان هستید چرا فقط شعار می دهید این یعنی اگر مردم داشتند به دکتر مراجعه کنند نداشتند به جهنم
پزشکان بسیار تبلیغات قوی دارند
اتفاقا نرخ مهاجرت در مهندسین بیشتر از پزشکان است. جامعه پزشکی محترم است ولی مشکل اینه که یک دانشجوی پزشکی بیشترین کلمه که در دوران تحصیل بکار می برد ملیون است تا سلول و میکرب و .... جدا شدن از وزارت علوم هم مطلوب نبوده است.
ازشون مالیات نگیرید، ویزیتا را آزاد کنید ، بچه هاشون بدون کنکور دکتر کنید ، از بقیه اقشار جامعه مالیات بگیرید ، چون اینا شغل مهمی دارن . یعنی شغل معلمی ،کارمندی، خلبانی،پرستاری ،رانندگی ...تو این جامعه اهمیت ندارن. اگر مملکت سرباز و رفتگر نداشته باشه مملکت میشه؟ بفهم ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی