بازدید 4772
رئال شریک آبی‌اناری در صدر لالیگا شد

توقف آخرسال بارسلونا در دربی خشن و جنجالی کاتالان

کد خبر: ۱۱۵۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 31 December 2022

شاگردان ژاوی در مصاف حساس پایان سال ۲۰۲۲ متوقف شدند و با رئال مادرید در صدر جدول شراکت کردند.

توقف آخرسال بارسلونا در دربی خشن و جنجالی کاتالان

بارسلونا و اسپانیول امروز (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ، داربی کاتالان را برگزار کردند که این دیدار در نهایت با تساوی یک، یک به پایان رسید.

مارکوس آلونسو روی ضربه کرنر و پاس با سر کریستنسن، توانست دروازه اسپانیول را در دقیقه ۷ باز کند اما خوسلو در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی دروازه ترشتگن را باز کرد.

 

متئو لاهوز، داور دیدار جنجالی هلند و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ که با دادن ۱۷ کارت زرد، رکورد کارت زرد را در تاریخ جام جهانی زد، امروز هم پرکار بود و ۱۲ کارت زرد و ۲ کارت قرمز به بازیکنان هر دو تیم داد. لاهوز جوردی آلبا را از بارسلونا و وینیسیوس دی سوزا کوستا را از اسپانیول از زمین بازی اخراج کرد.

با این نتیجه بارسلونا ۳۸ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی لالیگا بازگشت. اسپانیول هم با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

دقیقه 78 جوردی آلبا با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا بارسا 10 نفره شود. در دقیقه 80 بازی جنجالی شد. خطا روی روبرت لواندوفسکی و سرجی روبرتو باعث شد تا لاهوز به وینی سوزا و کابررا کارت قرمز نشان دهد. در ادامه و با دخالت وی ای آر، داور به کنار زمین رفت و با بازبینی صحنه کارت قرمز کابررا را پس گرفت تا این بازیکن در میدان بماند. از این لحظه به بعد هر دو تیم 10 نفره به کار ادامه دادند.

توقف آخرسال بارسلونا در دربی خشن و جنجالی کاتالان

بارسا یکپارچه حمله بود و در دقیقه 88 می توانست گل دوم را بزند اما لواندوفسکی در مصاف تک به تک ضربه اش را همان جایی زد که گلر قرار داشت. لاهوز 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد ولی تا دقیقه 100 بازی ادامه داشت و در نهایت کار با تساوی 1-1 خاتمه یافت. بارسا دو امتیاز از دست داد ولی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رئال  صدر را حفظ کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست