بازدید 15227

حواشی انتصاب یک امام جمعه به سرپرستی شرکت شهر صنعتی البرز

گفته می‌شود امام جمعه موقت شهر الوند استان قزوین و رئیس ستاد انتخابات رئیسی در این شهر به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز ـ که نخستین و بزرگترین شهر صنعتی کشور است ـ منصوب شد. همچنین او از سوی شوای نگهبان، ریاست هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۹۶ شهر الوند را بر عهده داشت.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 03 January 2023

تابناک /حسین بشیری_ برخی اخبار عزل و نصب مسئولان موجب می شود تا واکنش های زیادی را در پی داشته باشد؛ از جمله این اخبار می توان به انتصاب یک امام جمعه به سرپرستی شرکت شهر صنعتی البرز اشاره کرد.

گفته می‌شود امام جمعه موقت شهر الوند استان قزوین و رئیس ستاد انتخابات رئیسی در این شهر به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز ـ که نخستین و بزرگترین شهر صنعتی کشور است ـ منصوب شد. همچنین او از سوی شوای نگهبان، ریاست هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۹۶ شهر الوند را بر عهده داشت.

گفتنی است، شرکت شهرصنعتی البرز ۲۷ درصد سهام انبارهای عمومی شهرصنعتی البرز ۲۶ درصد سهام شرکت شهرصنعتی رشت و ۷۷ درصد سهام شرکت شهرصنعتی کرمانشاه را نیز در تملک خود دارد.

پس از واکنش های زیادی که در فضای مجازی نسبت به این خبر ابراز شد، وزارت صمت در اطلاعیه ای اعلام کرد: شهر صنعتی البرز شهرک صنعتی محسوب نمی‌شود.

در اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است، شهر صنعتی البرز شهرک صنعتی محسوب نمی‌شود و زیرمجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیست.

این اطلاعیه می افزاید: به دنبال انتشار خبری مبنی بر انتصاب امام جمعه موقت شهر الوند به عنوان سرپرست شرکت شهرصنعتی البرز و بروز شائبه‌هایی در این باره به اطلاع می‌رساند، شهر صنعتی البرز شهرک صنعتی به شمار نمی رود و زیرمجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیست و این سازمان در انتصاب صورت گرفته هیچ نقشی نداشته است. شهرک مذکور زیرمجموعه شهرداری است.

با بررسی شرکت شهر صنعتی البرز مشخص می شود، به موجب تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده در مورخ ۱۵/ ۵/ ۱۳۴۹ نام شرکت شهر صنعتی البرز و در اجرای مفاد ماده ۲۸۲ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب اسفندماه ۱۳۴۷ به استناد مصوبــه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۵۱ نام شرکت از سهامی بــه سهامی خاص تغییر یافته است. سهامدار اصلی شرکت در سال قبل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند بوده و در تاریخ ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۸۲ سهام شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند توسط شهرداری الوند خریداری شده است که در نهایت در تاریخ ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۸۲ رسما به شهرداری الوند واگذار گردیده شد.

مطابق ماده ۲ قانون اساسنامه موضوع فعالیت شرکت عبارت است از:

الف) خرید زمین و ایجاد تسهیلات لازم و درصورت لزوم سرمایه گذاری در تاسیسات زیربنایی شهری در چارچوب قوانین و مقررات جاری شرکت جهت هرگونه خدمات عمومی، شهری و اجتماعی دیگر و تقسیم زمین به قطعات کوچک و فروش آن به واحدهای صنعتی، تولیدی، مسکونی و غیره.

ب) مشارکت در سهام سایر شرکت ها از طریق تاسیس و یا تعهد سهام شرکت ای جدید و یا خرید سهام شرکتها، لازم بذکر است شرکت شهرصنعتی البرز ۲۷ درصد سهام انبارهای عمومی شهرصنعتی البرز ۲۶ درصد سهام شرکت شهرصنعتی رشت و ۷۷ درصد سهام شرکت شهرصنعتی کرمانشاه را نیز در تملک خود دارد.

البته باید بیان کرد اینکه این انتصاب از سوی وزارت صمت نبوده و توسط شهرداری رقم خورده از حواشی این خبر چندان نمی کاهد؛ به سبب اینکه شاید برخی از عزل و نصب ها مانع قانونی نداشته باشند، ولی در واقع تباین موضوعی دارند، زیرا در افکار عمومی و عرف جامعه شاید برخی از عزل و نصب ها پذیرفتنی نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۷۴
انتشار یافته: ۴۰
بله بنده شاهدم که رییسی خواب و خوراک ندارد .... آقای رییسی را بگید غذاشو بخوره خوب هم بخوره خوابش رو هم راحت رو پر قو. جلوی این بازیها را بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
افراد اشتباه، در پُستهای اشتباه، در زمانهای اشتباه با انگیزه ها و اهداف اشتباه وضعیتی را در این مملکت به وجود آورده اند که اکنون شاهد آن هستیم.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
حاج آقا شایستگی لازم را دارند. دلیل این همه هجمه به خاطر کسوت روحانیت هست هر کی ناراحته جمه کنه بره
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
البته همه چی عالیه فقط ما،درجای اشتباه متولد شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اشتباه میکنی از نظر ما اشتباه است از نظر خودشون اشتباه نیست
طرف از دانشگاه MIT دکترای مدیریت صنعتی دارد، چون خودی نیست خانه نشین شده.
آن وقت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
مشکل طرف همینه. باید میرفت از حوزه دکترای فقه و اصول میگرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
این خبر انتساب منطقا دروغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اشتباه منفی زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
جالبه است گفتیم شاید تعهد ندارد آن شخص مورد نظرتون منتشر نمی کنید
ولی برای خالی نبودن خطاب به این دوست باید گفت روحانیون فقط فقه نمی‌خوانند خیلی رشته های دیگر هم می خوانند از جمله مدیریت اقتصاد و..!
هردم ازین باغ بری میرسد
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
منفی دادم به خاطر اینکه این مسائل اینقدر رایج شده که جای تعجب نداره.
وقتی زاکانی را بدون هیچگونه سابقه اجرایی و حتی دانش امور شهری برخلاف قوانین خودشان شهردار شهر 12 میلیونی تهران می کنند و آب هم از آب تکان نمی خورد، باید هم امروز شاهد چنین انتصاباتی باشیم!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اول بروید قوانین و زیر و بم آن را بدانید چی هست تا اینطور سوتی ندهید که از کسانی که این چیزها را به شما گفتند رو دست برخوردید هیچ با همین شیوه قوانین دوستان خودتان را شهردار می کردن ولی طرف مقابل چیزی نمی گوید چون دنبال حاشا کردن نیست
انتخاب و انتصاب ایشان به جنین سمتی در جهت افزایش «رونق تولید» انجام شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
رونق رو خوب اومدی-احتمالا نماز جماعت رونق بگیره تو شهرک صنعتی-اولین کار ساخت یه مسجد و اجبار کل کارکنان به حضور در نماز جماعت باشه
تصور کنید یک نفر دکتر ای برق یا ساختمان بشه مدیر حوزه علمیه قم یا مشهد و یا... ! چه عکس العملی خواهند داشت علما ی حوزه ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
پیوند حوزه با دانشکاها از ایده ها و آرزوهای دیرین است
راستی این انتصاب چه پیامی برای مردم دارد؟؟؟؟وبعدتر چه عواقبی برای این شهرک صنعتی بزرگ کشور خواهد داشت؟به خصوص که این شهرک سهامدار عمده چند شهرک صنعتی دیگر نیز هست. وسئوال دیگر که مشخصا مگرشرح وظایف ائمه محترم جمعه مگر ارشاد وهدایت معنوی جامعه نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
یاد اون مصاحبه افتادم که میگفت ائمه جمعه حقوق نمیگیرند
این انتصاب از سوی وزارت صمت نبوده و توسط شهرداری رقم خورده .!!!!!حالا باید دید شهردار چه بوده
شهر صنعتی البرز و شهر الوند یک منطقه کارگر نشین است و اصولاً از همه جای کشور نیروهای کارگری به آنجا مهاجرت نموده و در آنجا یک عده که در محل خود به هر دلیلی امکان رشد نداشته و نمی توانستند سری میان سرها داشته باشند رشد کرده و به جایگاه هایی رسیده اند.
انتصاب این روحانی را مدیریت یک شهرک صنعتی خدمت دکتر محسن رضایی تبریک عرض می کنم .
با یک تیر سه نشان زده شده هم رییس شهرک شده هم امام جماعت و امام جمعه و یک حقوق میگیره ببینید چقدر به نفع بیت المال کار شده
مملکت قحط الرجاله؟
تعهد از تخصص مهم‌تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کسی که مسئولیتی را برعهده میگیرد که در تخصصش نیست قطعا تعهدی هم ندارد واگر بابت این کار پولی هم بگیرد شرعا واخلاقا حرام اندر حرام است
اقدام بسیار میمون و مبارکیست. امید است ائمه جمعه و جماعات سایر شهرها نیز به سمت های حساس منصوب شوند. انشاء الله
شهرک صنعتی تخصص و سواد میخواد
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
چیز عجیبی نیست تو مملکت ما 99 درصد افراد سرجاشون نیستند ا
انتصابای اینجوری ؛ حال و روز کشور و مردم رو به این وضع انداخته
نتیجه پیوند حوزه و دانشگاه میشود صالح آبادی و خاندوزی !!!!
یعنی از ایشون شایسته تر نبود!!!!!
همین کارهه رو میکنید هر کی بتونه ازین منلکت فرار میکنه
با این که بر این خبر گر بمیرم رواست اما در کشوری که رئیس جمهورش اینقدر تجربه کار اجرایی و تحصیلات داره وزرا ایضاً، شهردار پایتختش یه طرف و شورای شهر پایتخت به ان صورت.. چه تعجب از این انتصابات!!!
یادمه چند سال پیش یه امام جمعه داشتیم روزایی که دانشگاه آزاد شهرستان مجاور به عنوان مدرس کلاس داشت هر روز باید یکی از ادارات خودرو دولتی با راننده میفرستاد آقا رو ببرن دانشگاه و برگردونن.
من این شهرک را دیده ام تعجب می کنم این آقا با کدام جرات چنینی پستی را پذیرفته حتما مثل ریسی یک معاون می گذارد و کارها را به او واگذار می کند البته دونفری حقوق مکفی را دریافت می کند .
بعد میکید چرا مردم ناراضین!سره همین باندبازیها و پی ندبیریهاست.آخه امام جمعه رو کسی سرپرست شهرک صنعتی میکنه؟!اینقدر قحط الرجاله؟!!!
خود روحانیت باید معترض این آقا شود واقعا افتضاح است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست