بازدید 53943
سوژه

حمله و کنایه فدراسیون کشتی به رسول خادم

چنین بداخلاقی‌هایی قطعا در روش‌های پهلوانی و جوانمردی توصیه شده در این رشته ورزشی نمی‌گنجد. 
کد خبر: ۱۱۵۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 04 January 2023

لغو سفر ملی‌پوشان کشتی فرنگی به تورنمنت پاریس به گردن رییس سابق فدراسیون کشتی انداخته شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا شکایت پیمانکار سابق تبلیغاتی فدراسیون کشتی که تحت عنوان شرکت لوح مهر قرارداد بسته بود، شکایتی مطرح کرده بود که موفق به گرفتن رای علیه فدراسیون کشتی شد.

بیشتر بخوانید 

هنوز مشخص نیست فدراسیون کشتی در این پرونده چگونه دفاع کرده است که رای به سود شاکی صادر شد! برخی اهالی سابق فدراسیون مدعی بودند که این شرکت با مدیریت فردی با نام حسین نصر مسائلی در قرارداد داشته که انجام نداده بود!

حمله و کنایه فدراسیون کشتی به رسول خادم

در همین زمینه سایت فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون، در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و 573 میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شده است. در ادامه محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون، یکی از دلایل لغو سفر فرنگی‌کاران به تورنمنت فرانسه را محدودیت‌های مالی ناشی از این شکایت دانست.

رسول خادم در دوره ریاست خود بر فدراسیون کشتی، یکی از بانک‌های خصوصی کشور را به عنوان حامی اصلی با خود همراه کرد و ارقام چشمگیری کمک دریافت کرد و حاصل آن افزایش تعداد سفرهای خارجی کشتی‌گیران به رقابت‌های بین‌المللی بود. همچنین بسیاری از ستاره های فعلی کشتی فرنگی و آزاد ایران در دوره ریاست رسول خادم پرورش یافته و اکنون به دوران اوج بازدهی رسیده اند.

چنین بداخلاقی‌هایی قطعا در روش‌های پهلوانی و جوانمردی توصیه شده در این رشته ورزشی نمی‌گنجد. 

علیرضا دبیر نیز در دوره مدیریت خود تلاش زیادی برای استقلال مالی ورزش اول ایران کرد و فعالیت های عمرانی و ساخت‌وساز با ورود او شدت گرفت. دبیر با استفاده از روابط و پیگیری خود بودجه دولتی قابل توجهی جذب کرد که موجب اختلاف وی بل وزارت ورزش شد.

به نظر می‌رسد مدیران برجسته و موفق ورزش ایران باید دست از تخریب یکدیگر بردارند و برای رساندن ورزش کشور به بالاترین بازدهی تلاش کنند. اغراض شخصی و برخی رقابت‌های فردی نباید موجب کتمان تلاش مدیران ورزشی به دست خود ورزشی‌ها شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست