بازدید 2145

کامبک دوگله رم و مورینیو در خانه آث‌میلان

میلان 37 امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به یوونتوس در رده سوم جدول باقی ماند
کد خبر: ۱۱۵۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۳ 09 January 2023

در آخرین بازی شب دوم از هفته هفدهم سری A ایتالیا، یکشنبه شب تیم‌های فوتبال میلان و رم در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رم تا دقیقه ۸۷ یکی از بدترین بازی های سالیان اخیر خود را به نمایش گذاشت و در شرایطی که میلان در آستانه جشن گرفتن یک برد آسان بود، به یکباره و در میان تعجب، همه چیز تغییر کرد. داور داویده ماسا در این بازی بیش از ۱۰ کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد.

کامبک دوگله رم و مورینیو در خانه آث‌میلان

میلانی که مترصد کسب سه امتیاز این بازی برای پس گرفتن رده دوم جدول از یوونتوس بود، با گل دقیقه 30 پیرو کالولو از رم پیش افتاد و با گلی دیگر از تومازو پوبگا در دقیقه 77 اختلافش را به دو برابر افزایش داد. با این حال رم تسلیم نشد و سه دقیقه به پایان بازی اولین گل خورده را به وسیله راجر ایبانیس جبران کرد و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده بازی بازگشتش را با زدن دومین گل توسط تامی آبراهام کامل کرد تا دست خالی به خانه برنگردد.

با این نتیجه میلان 37 امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به یوونتوس در رده سوم جدول باقی ماند. رم هم با 31 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت. در جدول رده‌بندی سری A ناپولی با 44 امتیاز صدرنشین است و پس از آن یوونتوس و میلان به ترتیب دوم و سوم هستند. اینتر 34 امتیازی و لاتزیوی 31 امتیازی هم به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم ایستاده‌اند.

در آخرین شب از هفته هفدهم سری A، امشب دو بازی برگزار می‌شود که در اولین آنها از ساعت 21 ورونا میزبان کرمونزه است و در دومی از ساعت 23:15 آتالانتا در خانه بولونیا به میدان می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار