بازدید 4884
۷

دستور رئيسي برای برخورد با متخلفان فروش رانتی خودرو

رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد امتیازات ویژه برای خود در نظر گیرد، وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری را مأمور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶ 16 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، روز یکشنبه در هیئت دولت، با توجه به افزایش برودت هوا و مصرف گاز در کشور، ضمن قدردانی از کارهای دستگاه‌های مرتبط دولت برای تأمین گاز مصرفی خانه‌های مردم و واحد‌های اداری و تجاری، بر اهمیت مدیریت مصرف تأکید کرد.

وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری، مأمور بررسی واگذاری خودروها

رئیس جمهور با بیان اینکه تکمیل مرحله ۱۱ مجتمع پارس جنوبی در سال‌های گذشته می‌توانست در رفع ناترازی گازی، نقش مؤثری داشته باشد، اظهار داشت: پس از اینکه شرکت‌های خارجی، کار را ترک کردند، عملیات تکمیل این مرحله با قوت ادامه یافته است و در آینده نزدیک، به مراحل نهایی می‌رسد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواست که دغدغه‌های مردم درباره کندی اینترنت و دیگر مشکلات موجود را فوری پیگیری و رفع کند.

رئیس جمهور، همچنین با توجه به گزارش‌هایی درباره فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، خارج از ضوابط تعیین شده، نظارت بر فرایند فروش خودرو در چارچوب دستور ۸ بندی که سال گذشته در بازدید از پارکینگ ایران خودرو اعلام شد، مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد امتیازات ویژه برای خود در نظر گیرد، وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری را مأمور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان کرد.

رئیسی، بار دیگر بر ضرورت تبیین و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و کارهای امیدآفرین دولت و دستگاه‌های اجرایی نیز تأکید کرد و با توجه به طرح ابهام برخی رسانه‌ها درباره برگزاری نشست‌های مربوط به مسکن، تصریح کرد: این موضوع، همواره برای دولت مهم بوده و نشست‌های هفتگی آن به‌طور مرتب، برگزار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
دقیقا کدام کارهای امید افرین جناب ریس جمهور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گویا اصلا شما از هیچ چیز خبر نداری
اگر در جایی مثل قوه قضائیه این رانت واگذاری خودرو صورت بگیرد هم جرات برخورد دارید؟
زنده باشی سید با این دستورات...منتظر دستورات آتی هم هستیم.
رئیسی سلطان دستور!
رکورد دستور در سال رو شکسته!
بله بله همین الان همین الان انجام میشه افرین افرین به این دولت انقلابی
چقدر آقای رئیسی دستورهای خوبی می ده آفرین
اقای رییسی عزیز لیست گروهی دریافت کنندگان خودرو را از شرکتهای خصوصی وغیر خصوصی در یافت کنید تا ببینید چه خبر است و کدام نهادهای انقلابی دارند خودرو خارج از ضوایط دریافت میکنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی