بازدید 3130

تردد در همه محورهای مواصلاتی جاری است

مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری: باوجود بارش برف و باران در تعداد زیادی از استان‌های کشور با تلاش همکاران ما، تردد در محور‌های شریانی و اصلی و فرعی در جریان است.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲ 16 January 2023

به گزارش «تابناک»، برنامه زنده پیگیری در شبکه خبر وضعیت راه‌ها را از مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری آقای بهرامی نیا جویا شد.

سوال: بفرمایید وضعیت راه شریانی و محورهای فرعی کشور در حال حاضر چگونه است؟

بهرامی نیا: علی رغم اینکه تعداد زیادی از استانها این شب درگیر بارش برف و باران بوده‌اند و محورهای مواصلاتی سفیدپوش شده خوشبختانه با تلاش همکاران ما محور مسدودی الان در محورهای شریانی و اصلی و فرعی نداریم تردد در آنها جاری است و این بارش ها ادامه دارد اطلاع مسدودی داشته باشیم حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سوال: در خبرها آمده بود که با توجه به وضعیت راه ها راه دسترسی به روستا ها در برخی استانها به ویژه استان های شمال شرق بسته است به همین دلیل هم امکان سوخت رسانی میسر نشده در این باره چه برنامه ای دارید؟

بهرامی نیا: اولویت مان راه‌های شریانی اصلی فرعی و سپس راه های روستایی است محورهای روستایی که در شمال است و یا در کردستان هم از دیشب تعداد زیادی از روستاها راه های شان مسدود شد و همکارانم تلاش کردند و بخشی از آنها را بازگشایی کردند طبیعتاً به دلیل صعب العبور بودن و شرایط کولاکی که در آنجا وجود دارد بخشی از راه‌های روستایی همچنان مسدود است تمام همکاران تلاش می‌کند که در کوتاهترین زمان ممکن بتواند این راه ها را بازگشایی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار