بازدید 13183

سکه ۳۰ میلیون تومان را هم رد کرد

در جریان معاملات امروز بازار مبادله ارز و طلا، دلار به نرخ ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان کشف قیمت شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 23 February 2023



به گزارش تابناک به نقل از فارس، نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در بازار مبادله ارز و طلا، ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان ‌بود و همچنین دلار حواله در این سامانه نیز ۳۶ هزار و ۲۶۱ تومان نرخ گذاری شد.

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار ‌نسبت به روز قبل‌، با ۹۵۳ هزار تومان افزایش قیمت، ۳۰ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، سکه تمام بهار آزادی جدید نیز با افزایش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۲۸ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز با رشد ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد، همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل‌ ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل‌، با افزایش ۸۸ هزار تومانی، دو میلیون و ۴۸۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل‌ با ۳۷۸ هزار تومان افزایش قیمت، ۱۰ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلای در بازار جهانی (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش یک صدم درصدی نسبت به روز پیش‌، ۱۸۲۵ دلار معامله شد.

امروز همچنین در مقابل صرافی‌ها دلالان با نرخ‌سازی، قیمت هر دلار را ۵۱۵۰۰ تومان اعلام می‌کردند، طبق اطلاعیه بانک مرکزی، هر نرخ و بازار دیگری غیر از نرخ سامانه نیما و نرخ مرکز مبادله،‌ ‌رسماً‌ نرخ و بازار قاچاق است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴۰
ناهار خوردی !
راستی چه خبر از عفاف و حجاب؟!
این سکه . دلار زیر بار دستورات اقای رییسی نمی روند بهتره اقای رییسی انهارو اخراج کنه به جایش جان انسانها رو بزاره شاید این واحد مبادله ای جدید یک کم بیاد پایین!!!!!!!!!!!!!!
چیزی نیست .هر کی می گه کشور در حال نابودیه شصیت خودش در حال سقوطه ....
اینا همش حبابه..........مملکتم رو آبه............ ملت ما گرسنه...........نه نون دارن نه تابه........با این مدیر انقلابی........ لابد همش یه خوابه
قطار پیشرفت رئیسی می تازد
خدا رو شکر ما رئیس جمهور نشدیم که دلار بشه ۵ هزار تومن...!از اینجا به بعد سوت و کف و هوراااا
علی برکت الله
یه چیز را آویزه گوششتان کنید و به استادان اقتصاد آموزش دهید، اگر فقط روزی ۱۰۰۰ دلار تو کوچه پس کوچه به قیمتی فروخته شد، آن قیمت نرخ دلار آزاد است و اگر همان روز ۱۰۰ میلیارد دلار با قیمت دولتی توزیع شود، باز هم کالاها بر اساس قیمت دلار آزاد معامله میشن
منظورتون 31 بود دیگه ؟!
بگو ماشالله به این قطار پیشرفت
بانک مرکزی؟ خ خ خ خ خ خ خ خ
یورو نزدیک ۵۵ هزار تومن
سکه نزدیک ۳۱ میلیون
ولی دلار ۴۱ و۷۰۰!!!
اونی که زیر همه کامنت ها مشغول مسخره کردنمونه بیاد ببینم چی در استین داره
خیلی دلم می خواند جوابشو بخونم
طبق اطلاعیه بانک مرکزی، هر نرخ و بازار دیگری غیر از نرخ سامانه نیما و نرخ مرکز مبادله،‌ ‌رسماً‌ نرخ و بازار قاچاق است.:
از دلار 3 تومنی این جمله داره تکرار میشه!
خسته نباشی آقای رئیسی؟
خب عزیزان شما که نرخ سود بانکیرو بیشتر کردین حداقل طوری انجامش میدادین که جذابتر باشه تا نقدینگیرو جمع کنه و تورم تک رقمی بشه یعنی کافیه سود روزشماره ۲۲درصدی بگذارین تا در ۳ ماه از شر تورمه زیاد خلاص بشیم
چشم و دل مسئولین روشن که به گوشه‌ی قباشونم نیست
دولتی که 5 هزار صفحه برنامه اقتصادی داشت!
نرخ دلار دلالان مبنای قیمت گذاری کالاها در کشور است . همانگونه که طلا و سکه با این نرخ قیم تگذرای می شود و این یعنی مدیریت جدید بانک مرکزی هم موفق نبوده است. بیچاره جواناان در استانه ازدواچ که باید قید طلا خریدن را بزنند یا زیر بار وامهای سنگین بروند و بیچاره تر ار انها بدهکاران مهریه. با این بی کفایتی مدیران اقتصادی کاش لااقل فکری به حال مهریه می شد و برای مهریه حدی قانونی تعیین میشد و دفاتر ازدواج هم حق ثبت بیش از ان را نداشتند. با یان قمیت های طلا و سکه و اوضاع نابسامان اجتماعی باید منتظر افزایش طلاق و زندانی شدن مردان به خاطر بدهی مهریه با شیم.
فقط خجالت بکشید از مردم با این قیمتهای بالا
با این مسئولین بی خیال
به خاک سیاه نشستیم
ارزش پول ملی با سرعت قطار شیش کلاسه داره میاد پایین
اگر کسی مسئولیتش رو بر عهده نمی‌گیره پس این مملکت قانونش باید از بیخ عوض بشه. جوونای ما چجوری میخوان تشکیل زندگی بدن؟ چرا باید تو‌حسرت و نرسیدن به آرزوهاشون زندگی کنن؟! مگه نسل جوان چه گناهی کردن؟
بی عرضه
گل بلبل شده ماشالا هزار ماشالا ،اسپند مسعولان فراموش نشه ،،الان که کامنت گذاشتیم دلار چنده؟
مردم نگران نباشند همه چیز در کنترل دولت مردان توانا است ۰
بسلامتی
خسته نباشید آقایانی که در مجلس نشستین و آقایان کاندیدای که موقعه انتخابات شعار
میدید
نه بابا ویران چیه. سکه 30 میلیونی خیلی هم آباده
سکه خیالی هم داریم قیمتش 27 تومنه مثل دلار خیالی که 41000 تومن هستش
درودبراقای رییسی
خب کسی دلار بخواد با نبوغ حضرات دیگه چاره ای جر تهیه از بازار آزاد نداره، حالا اسمش رو بذارید قاچاق یا ....!! این نرخ رسمی برای مردم هست.
سلطان سکه را چرا اعدام کردید؟ چند خانواده را عزادار کردید؟
اینا همش شایعه است،لطفا تشویش اذهان عمومی نکنید!جهاد تبیین کنید و موفقیت های دولت محبوب و مردمی حضرت آیت الله دکتر را که قطار حرکت پیشرفتش، باعث انگشت به دهان ماندن دشمنان شده را برای مردم بیان کنید!!
بازاریها اوزه ندارند. باید مغازها رو ببندند .
خجالت هم نمی کشیدن که,,,,,
شرم بر مسئولان بی غیرت ودروغگو .........
سرافراز ایران، جاودان ایران
روزهای تلخی که کابوس سیاه آن همواره در تاریخ ایران خواهد ماند.....
از برکات مجلس و دولت انقلابی داراب سیراب میشیم
وقتی مسئله ارز در ترکیه پیش آمد اکثر مردم هرچه دلار داشتند با لیر عوض کردند در ایران بر عکس است چرا ؟ کلید حل مشکل جواب همین چرا است دولت می داند اما قبول نمی کند تقلب از نسخه روسیه هم جواب نخواهد داد علتش باز جواب همان چراست . اقایان مردم به دولت اعتماد ندارد خود را خسته نکنید
چرا؟
آیا هنوز هم ترامپ رییس جمهور آمریکاست؟
یک اقتصاد مریض و ناکارآمد که مدیرانش فقط ادعا دارند. مردم تاوان این اقتصاد ورشکسته را میدهند. آقابان هم خود را بهترینهای دنیا میدانند ‌.
تا دیروز اگر خانه و ماشین آرزو بود الان پوشاک آرزو شده و به زودی نان خوردن آرزو خواهد شد . و به راستی چرا باید فکر کنیم که در حال پیشرفت و ترقی هستیم ؟ ما در حال نابود شدن هستیم آقایان .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی