بازدید 5185

گزارش استشمام بوی نامطبوع در ۲ مدرسه نی‌ریزِ فارس

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان فارس، گزارش استشمام بوی نامطبوع از سوی مسئولان دو واحد آموزشی شهرستان نی‌ریز را تائید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 07 March 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حمیدرضا شعبانی گفت: حوالی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند، مسئولان دو واحد آموزشی فرزانگان و شهدای والفجر در نی‌ریز که دیوار به دیوار هم است، گزارشی از استشمام بوی نامطبوع را اعلام کردند.

شعبانی با اشاره به اینکه موضوع سریعا به دستگاه‌های ذیربط و اورژانس اعلام و مأموران امدادی به محل اعزام شدند، گفت: تعداد شش دانش‌آموز با علائم اضطراب و استرس، توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

این مقام مسئول با تاکید براینکه رئیس و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان نی‌ریز در محل دو آموزشگاه حاضر شده و شرایط را بررسی کردند، گفت: بنا به اعلام این مسئولان، حال هر شش دانش‌آموز اعزامی به بیمارستان نی‌ریز، خوب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
از گاز به بوی نامطبوع رسیدیم . خدا رو شکر. تازه این مال 5 درصد هست . 95 درصد همین بو را هم نمی فهمن!!
اوه اوه

اونجا هم بو اومد؟
بوی تخم مرغ گندیده است .....
دقت کردید؟!! با شما هستم. بله شما که این بازی را گسترش می دهید. 6 دانش اموز با علائم اضطراب و استرس! بله درست شنیدید نه مسمومیت نه دل درد نه هیچ علامت دیگر. فقط بخاطر جو ایجاد شده تا بوی نامطبوع می شنوند استرس می گیرند. حالا اگه ماشین زباله هم رد شده باشه اینا باید برون اورژانس. اینگونه امنیت زنان عزیز کشور در یک زندگی ساده آزادانه به بازی گرفته میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
فازت چیه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
خودتون متن درست بخونید بوی نامطبوع توسط مسئولان تایید شده شما چی رو میخوای عنوان کنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
!مطمئنم که دکتر نیستی بلکه ،ساندیس خور قهار ی هستی
بوی نامطبوع؟ دستورالعمل جدید هست که به جای گاز و مواد شیمیایی از بوی نامطبوع تو نوشته هاتون استفاده کنین؟ غیرت خودتون کجا رفته؟ یه زمانی جوونای این مملکت میرفتن که ناموس این مردم تو ارامش زندگی کنه بعد الان ناموس این مردم حمله بهش میشه با گاز و مواد شیمیایی شما حتی غیرت استفاده از نام درست رو ندارین؟ حاشا به غیرتتون
وقتی دوربین های دوروبر ومدرسه چیزی نشون نمیده ،یعنی دارن ازپهباد استفاده میکنن ،ازبالا میندازن تومدارس ،تویه دودکش کنار درب ورودی و...ممکنه چندتابندازن تا مقدلری وارد محیط بشه واثرکنه،احتمالا چیزیه که درمعرض محیط قراربگیره تبدیل به گاز بشه،مثل فسفات الومنیوم که درمجاورت هوا شروع به تبخیر میکنه.
“دریغا که ایران ویران شود” دیگه نباید دریغا گفت چونکه دیگه ویران شده بخاطر این‌که چهار ماه هست که بقول آن آقا ، سومین نیروی اطلاعات و امنیتی جهان را داریم ولی دریغا از یک اطلاع رسانی درست. دستگیری که اصلا پیشکش. راستی چرا ؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی