بازدید 2261

تظاهرات شهرک‌نشینان علیه کابینه نتانیاهو

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند، شهرک‌نشینان در شهرک «سدیروت» علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 04 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد، شهرک نشینان چهارشنبه شب در شهرک «سدیروت» علیه کابینه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت ضعف مقابل مقاومت فلسطین در غزه تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان خواستار برخورد شدیدتر با غزه شدند و پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «وزرای کابینه، چگونه شب گذشته خوابیدید»

ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با حملات موشکی سه‌شنبه شب و بامداد چهارشنبه مقاومت فلسطین و پاسخ به این حملات اعتراض دو حزب تندروی «صهیونیسم دینی» به رهبری «بزالل اسموتریچ» و حزب «عوتسما یهودیت» به رهبری «ایتامار بن گویر» به عنوان دو هم‌پیمان اصلی نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم را به همراه داشته است.

پاسخ ضعیف رژیم صهیونیستی به حملات مقاومت فلسطین همچنین اعتراض شهرک نشینان صهیونیست مجاور نوار غزه را به همراه داشته است.

به گزارش ایرنا، شیخ خضر عدنان از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری روز سه‌شنبه پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و در پی این جنایت، مبارزان فلسطینی حملات راکتی خود را عصر روز گذشته (سه‌شنبه) به شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن از جمله «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد که بار دیگر با پاسخ موشکی رزمندگان مقاومت روبرو شد. هم اکنون با میانجیگری برخی طرف‌ها، آرامش در غزه برقرار شده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز چهارشنبه بر لزوم تحویل دادن پیکر شهید «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خانواده وی تاکید کرد و گفت که مقاومت برای هرگونه سناریوی احتمالی در نبرد با دشمن صهیونیست آماده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی