بازدید 5931
۳

متلک پیروانی به استقلال و سپاهان

کد خبر: ۱۱۷۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 06 May 2023

مدیر تیم پرسپولیس درباره حاشیه‌های پیش آمده در روزهای اخیر می‌گوید «من مدیر تیم پرسپولیس هستم و جانم را برای تیمم می‌دهم اما اگر دلخوری‌ای پیش آمده است، عذرخواهی می‌کنم.»

به گزارش تابناک ورزشی، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر پیکان و بازگشت به صدر جدول عنوان کرد: خدا را شکر بازی خوب و سختی بود. به بازیکنان و مسئولان تبریک می‌گویم. هواداران روز خوبی را رقم زدند و خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم. دو فینال دیگر در این جام داریم و امیدوارم قهرمان شویم.

او درباره داوری گفت: در یک صحنه می‌شد برای ما پنالتی بگیرند. صحبت در این خصوص را به کارشناسان می‌سپاریم. ما بعد از قرعه‌کشی گفتیم که هر جای ایران بازی می‌کنیم و فقط مهم این است که هواداران ما کنارمان باشند.

وی درباره درآمد بلیت‌فروشی این بازی گفت: وقتی میزبان تیم پیکان شد، اجاره زمین با این تیم بود و تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی نیز متعلق به آن‌هاست و صبح هم بحث‌هایی شد که گذشت.

پیروانی درباره حاشیه‌ها و بحث‌های مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون دیدار پرسپولیس و پیکان نیز گفت: من مدیر تیم پرسپولیس هستم و اگر دلخوری‌ای پیش آمده عذرخواهی می‌کنم اما جانم را برای تیمم می‌دهم. امشب را خوشحالی خواهیم کرد و از فردا به بازی گل‌گهر فکر می کنیم.

او همچنین درباره صحبت حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال مبنی بر این که "سهیل مهدی (مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال) کارمند پیروانی است،" گفت: من مخلص همه هستم و همه قابل احترام هستند. اشتباه را با اشتباه جبران نمی کنند و اگر کسی حرف اشتباهی زد، نباید با اشتباه جواب او را داد. من از کادر مدیریت پرسپولیس تشکر می‌کنم که تلاش زیادی برای تیم می‌کنند و امیدوارم قهرمان شویم.

وی در ادامه درباره اعتراض‌های باشگاه استقلال به خاطر برگزاری بازی پرسپولیس با پیکان در ورزشگاه آزادی گفت: بهتر بود خود پیکان مدعی می‌شد. البته رقابت است و همه حق دارند. متاسفانه آدرس‌های اشتباه می‌دهند. بهتر است بقیه تیم‌ها هم بهتر بازی کنند و مدام نگویند آفساید بود، پنالتی نگرفتند و از این قبیل اعتراضات. باید فنی‌تر صحبت کنیم و بیشتر به هم احترام بگذاریم.

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص این که استقلالی‌ها مدعی شدند اگر در فینال جام حذفی به پرسپولیس بخورند، باید از داور خارجی استفاده شود هم پاسخ داد: آن‌ها نظر خود را گفتند و مسئولان هر تصمیمی بگیرند، ما تمکین خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
پس چرا تا باختید زمین و زمان را بهم دوختید و بیانیه دادید حالا که به نفعتان است تمکین میکنید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
گریه کن گریه قشنگه
وقتی مردانه و با بازی جوانمردانه توانستید برنده بازی باشید ادعا کنید به کمک داوران و کمیته انضباطی و میثاقی و صدا و سیما و فدارسیون و ... در طول لیگ امتیاز جمع کردید ولی تیم های شهرستانی برای قهرمان شدن پرسپولیس سر بریده شدند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی