بازدید 20278
سه هزار و سیصد و هشتاد ویکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای وال‌استریت ژورنال: چین به ایران در ساخت پهپاد برای روسیه کمک می‌کند/ویس کرمی نماینده مجلس: خدا هم با بندگانش شفاف مطلق نیست/توضیحات میرسلیم درباره کتانی، ساعت مچی و حکم اعدام پسرش/دبیری شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا چه اهمیتی دارد؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:عضو کمیسیون امنیت ملی: صحبت‌های ظریف یک دردنامه است؛ او خیلی از حرف‌ها را نمی‌زند/ روایت خلجی از گام اول و دوم توسعه روابط ایران با ونزوئلا/پیامک هشدار آمیز وزارت اطلاعات به شهروندان درباره شگرد‌های موسادت /بازیکن پیشین استقلال با شکایت افشین پیروانی به ۸ ماه زندان محکوم شد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 13 June 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دادستانی تهران علیه شقایق دهقان اعلام جرم کرد
تسنیم نوشت: در پی انتشار برخی مطالب خلاف واقع از سوی شقایق دهقان، بازیگر سال‌های گذشته تلویزیون، دادستانی تهران علیه وی اعلام جرم کرد. همچنین این بازیگر سابق تلویزیون به دلیل کشف حجاب در اماکن عمومی، پیش‌تر محکوم شده است.

ویس کرمی نماینده مجلس: خدا هم با بندگانش شفاف مطلق نیست
ویس کرمی نماینده مجلس: خدا هم با بندگانش شفاف مطلق نیست. خیلی از نمایندگان با وعده همین شفافیت به مجلس راه پیدا کردند و حالا انگار از وعده‌هایشان پشیمان شده‌اند و به هر ریسمانی چنگ می‌زنند تا بگویند کلا شفافیت چیز خوبی نیست. ولی کاش این نمایندگان یادشان نرود که مردم هم مثل آنها فراموشکار نیستند که وعده‌هایشان را فراموش کرده باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی: صحبت‌های ظریف یک دردنامه است؛ او خیلی از حرف‌ها را نمی‌زند
جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار جماران گفت: به نظر من صحبت‌های ظریف یک درد نامه است؛ دردنامه‌ی یک طیف گسترده از آدم‌های دلسوزی که برای منافع و امنیت ملی دل می‌سوزانند و تلاش می‌کنند و متأسفانه در سطح جامعه بازتاب کار‌ها و اقداماتشان کاملا برعکس تعبیر و تفسیر می‌شود. می‌توانم در مثالی بگویم؛ ظریف مسأله برجام را به سرانجام رساند و امضاء شد. اما برجام در صحن علنی مجلس آتش زده شد. حال یک سوال از افرادی که این کار را کردند دارم. اگر برجام خیانت بود امروز چرا به دنبال احیاء آن هستیم؟! اگر نبود چرا آنقدر بلا بر سر تیم مذاکره کننده و ظریف آوردیم؟! این یک نمونه از رفتار جناحی و طیفی به امنیت ملی ما آسیب زده است. وی ادامه داد: خلاصه صحبت‌های ظریف این است که در سیاست خارجی و مسائل کلان کشور باید دید ملی داشته باشیم نه دید طیفی. دید جناحی به کشور آسیب می‌زند، کما اینکه در برجام هم آسیب زد. نکته دیگر که در صحبت‌های ظریف بسیار دردناک بود این است که وقتی برجام شکل گرفت یکی از اصلی‌ترین ضمانت‌های آن که سرمایه‌گذاری غربی‌ها در ایران بود اتفاق نیفتاد؛ زیرا بسیاری به صراحت و در لفافه بعد از برجام در کشور علیه آن موضع گرفتند و این را ظریف طرح و مطرح کرد. نکته دیگر که در صحبت‌های ظریف درد داشت این است که ما زمانی کاری را انجام می‌دهیم، تلاش می‌کنیم جناح رقیب را با هر اقدام، تصمیم و دستاوردی خراب کنیم و این از سوی هر جناحی پذیرفتنی نیست.

ادعای وال‌استریت ژورنال: چین به ایران در ساخت پهپاد برای روسیه کمک می‌کند
روزنامۀ وال استریت ژورنال می‌گوید محققان غربی پس از بررسی یک فروند پهپاد ایرانی که بهار امسال در خاک اوکراین سرنگون شده بود، به کشف مهمی دست یافتند: یک قطعۀ چینی به‌کار رفته در آن پهپاد، ساخت سال ۲۰۲۳ بود. بر اساس گزارش این روزنامۀ آمریکایی که روز دوشنبه ۲۲ خرداد منتشر شد، کشف اخیر نشان می‌دهد که قطعه‌های چینی همچنان روانۀ ایران می‌شوند تا برنامۀ پهپادی جمهوری اسلامی را در ساخت قطعات پایه‌ای پشتیبانی کند. تداوم ارسال قطعات چینی به ایران در شرایطی است که ایالات متحده آمریکا در بیش از ۱۵ ماهی که از تهاجم نظامی روسیه علیه اوکراین می‌گذرد فشار‌ها برای مسدود کردن زنجیره جهانی تأمین این قطعه‌ها را تشدید کرده است. به نوشتۀ وال استریت ژورنال، اکنون بررسی بازرسان روشن کرده که ایران با چه سرعتی قادر به تجهیز نظامی ارتش روسیه در جنگ علیه اوکراین است؛ به بیان دیگر، تهران فقط نیازمند مدت‌زمانی «سه ماهه» است تا مسکو را به تسلیحاتی که جمعیت غیرنظامی اوکراین را هدف قرار داده است، مجهز کند. این روزنامۀ آمریکایی به نقل از بازرسان نوشته است نیرو‌های اوکراینی توانستند یک پهپاد ایرانی را در ماه آوریل (حد فاصل ۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت) سرنگون کنند که حاوی یک قطعه «مبدل ولتاژ» بود. بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که قطعۀ مزبور احتمالاً اواسط ژانویه سال جاری میلادی (نیمۀ دوم دی‌ماه ۱۴۰۱) در چین تولید شده است. در واقع، این نخستین‌بار است که یک قطعۀ ساخت سال ۲۰۲۳ در پهپاد‌های ایرانی یافت می‌شود. کشف اخیر توسط محققان یک گروه مستقر در بریتانیا صورت گرفته است که زنجیرۀ جهانی تأمین تسلیحات را رهگیری می‌کنند. جنگ در اوکراین به تنش و کشمکش در زنجیرۀ جهانی تسلیحات دامن زده است. آمریکا و متحدانش که حامی اوکراین به‌شمار می‌روند کوشیده‌اند در ۱۵ ماه گذشته کی‌یف را به مقادیر معتنابهی سلاح مجهز کنند تا با تهاجم نیرو‌های روسیه مقابله کند. /انتخاب

روایت خلجی از گام اول و دوم توسعه روابط ایران با ونزوئلا
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزایش حجم مبادلات تجاری با ونزوئلا به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول و به ۲۰ میلیارد دلار در گام دوم را نشانه‌ای از توسعه روابط بین دو کشور در زمینه‌های مختلف ارزیابی کرد. سپهر خلجی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «دوست روز‌های سخت؛ ملت ایران دوستی خود را با مردم ونزوئلا ثبات کرد. نشان دادیم که دوست روز‌های سختیم. برخورداری از منافع و دشمن مشترک، همکاری را عمیق و راهبردی کرد و دو کشور مصمم به توسعه روابط در حوزه‌های مختلفند. گام اول؛ افزایش حجم مبادلات تجاری به ۱۰ و گام دوم؛ به ۲۰ میلیارد دلار» رئیس جمهوری از روز گذشته به دعوت رییس جمهوری ونزوئلا به این کشور سفر کرده است.

دبیری شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا چه اهمیتی دارد؟
عزت‌الله یوسفیان‌ملا، کارشناس مسائل سیاسی، «نامه‌نیوز» گفت: «تشکیل شورای هماهنگی سران قوا از آن دست موضوعاتی است که برای تعیین راهبرد‌های مهم کشور تعیین شده است. رهبر انقلاب با توجه به اختیاراتی که دارند در شرایط خطیر این سال‌ها دستور تشکیل این شورا را صادر کردند تا برخی مسائل بسیار مهم اقتصادی به صورت ویژه بررسی و رفع شود. ما مسئله تحریم‌ها را داشتیم و داریم و همه تکلیف داشتند که از راه‌های مختلف تحریم‌ها را خنثی کنند. مثلا بعد از تحریم‌ها در حوزه فروش نفت دچار مشکل شدیم و باید برای فروش نفت راه‌هایی پیدا می‌شد. طبق قانون هر درآمدی که حاصل می‌شود باید به حساب غیرقابل برداشت دولت برود و با تصویب مجلس خرج شود، اما اگر بنا باشد چنین شود که در شرایط سخت کنونی کار پیش نمی‌رود. پس در شرایط جنگ اقتصادی باید تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفت که یکی از آن‌ها همین شورای هماهنگی سران قواست که گاهی می‌تواند به جای مجلس، گاهی به جای دولت و گاهی حتی به جای قوه قضائیه در موضوعات اقتصادی تصمیم بگیرد». او ادامه داد: «این شورا از سوی رهبری قدرتی بسیار بالا دارد، اما آن طور که انتظار می‌رفت عمل نکرد. رهبر انقلاب هم به این موضوع اشاره کردند و نقد‌هایی را وارد کردند. حالا در میان دبیرخانه‌ای قوی برای این شورا می‌تواند راهگشا باشد، زیرا این دبیرخانه است که موضوعات مهمی که باید بر سر آن‌ها بحث شود را وارد جلسات سران قوا می‌کند؛ بنابراین مسئولیت اخیر آقای محسن رضایی بسیار مهمتر از مسئولیت قبلی او در جایگاه معاون اقتصادی رئیس‌جمهور است. او برای این کار فرد مناسبی هم هست، زیرا هم سال‌ها در مسئولیت‌های مختلف کار کرده است و هم سال‌ها تجربه دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه دارد و هم اقتصاددان است». این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «اکنون آقای رضایی می‌تواند تأثیرگذاری به مراتب بیشتری نسبت به جایگاهی که در دولت داشت را داشته باشد و موضوعاتی که دبیرخانه زیر نظر او به جلسات سران قوا می‌فرسد در صورت تصویب سران قوا و تأیید رهبری می‌تواند تصمیم حاکمیتی قلمداد شود».


رایزنی علی باقری با نمایندگان تروئیکای اروپایی در امارات
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از دیدار و گفتگو با همتایان خود در ۳ کشور فرانسه، آلمان و انگلیس در ابوظبی خبر داد. علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه که در امارات عربی متحده حضور دارد، در توئیتی نوشت: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو کردیم.

پیامک هشدار آمیز وزارت اطلاعات به شهروندان درباره شگرد‌های موساد
وزارت اطلاعات در پیامکی به شهروندان هشدار داد که یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران، سوءاستفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است. متن پیامک وزارت اطلاعات بدین شرح است:هموطن گرامی! یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران، سوءاستفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است. «در صورتی که فردی با پرداخت پول از شما درخواست خریداری وسیله نقلیه و رها کردن آن در مکان مشخصی را کرد، به این فکر کنید که ممکن است در اقدام تروریستی موساد مورد بهره‌برداری قرار گیرد.»

توضیحات میرسلیم درباره کتانی، ساعت مچی و حکم اعدام پسرش
میرسلیم، نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: مردم می بینند اگر پول‌شان را در بانک بگذارند حدود ۲۰ درصد سود می‌گیرند درحالی که تورم بیشتر از ۴۰ درصد است و به هر حال پولشان در حال ذوب شدن است، بنابراین آنها که سپرده گذار هستند سعی می‌کنند پولشان را در جایی قرار دهند که ذوب نشود ،یکی از این جاها خودرو است. پس هر خودرویی گیر بیاید برایشان فرقی نمی‌کند، چه ۲۰۶ باشد چه لندکروز و یا هر خودروی دیگری. برای آنها کره‌ای، ژاپنی یا چینی فرقی نمی‌کند. ساعتی که در دست من است آن ساعت نیست و تقلب کرده‌اند و من شکایت کرده‌ام. کتانی مال بیست سال پیش است که با قهرمانان نجات غریق برای مسابقات بین‌المللی می‌رفتیم و این کتانی‌ها را برای همه خریده بودیم و برای من که سرپرست‌شان بودم هم خریدیم و اصلا مشکلی نبود. اینها می‌خواهند من را تحقیر کنند. فرزند من اعدامی نبود، گرفتار شده بود و به پنج سال زندان محکوم شده بود که رفت و طی کرد و کارش انجام شد.

دیدار جمیله علم‌الهدی با همسر مادورو
جمیله علم‌الهدی همسر رئیسی که در سفر ونزوئلا همراه اوست با همسر مادورو دیدار کرد. ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی «نیکولاس مادورو» به «ونزوئلا» سفر کرده است، ظهر روز دوشنبه به وقت محلی وارد فرودگاه کاراکاس شد و مورد استقبال وزیر امور خارجه ونزوئلا قرار گرفت. در این سفر چندین قرارداد همکاری بین ایران و ونزوئلا امضا شد.

واکنش عضو موتلفه به اظهارات خودروییِ میرسلیم؛ موضع حزب نیست
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید:حزب موتلفه اسلامی بابت موضع‌گیری‌های میرسلیم پیرامون خودرو به او تذکر داده و حتی دبیرکل طی نامه‌ای به میرسلیم از او خواسته مواضعی که برای حزب هزینه‌ساز است را اتخاذ نکند، اما میرسلیم می‌گوید بنده در حال حاضر به عنوان نماینده مجلس انجام وظیفه می‌کنم نه به عنوان نماینده حزب. حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفتگو با مُنیبان در واکنش به اینکه بسیاری بر این باورند که اظهارات اخیر میرسلیم به وجهه این حزب در انتخابات مجلس دوازدهم لطمه وارد می‌کند، گفت: میرسلیم از موضع نمایندگی درباره خودرو اظهارنظر می‌کند و نظرات او هیچ ارتباطی به حزب ندارد. در حقیقت صحبت‌های میرسلیم درباره خودرو در جلسات حزب موتلفه مطرح نشده و موضع حزب این نیست. او افزود: لذا موضع شخصی میرسلیم است که حزب موتلفه با این قبیل موضع‌گیری‌ها هیچ موافقتی ندارد. با توجه به اینکه میرسلیم نماینده است و در مقام نمایندگی برای اظهارنظر آزاد است نمی‌توانیم او را منع کنیم، اما طبیعتاً این موضع‌گیری‌های او درباره خودرو به حزب آسیب وارد کرده و بر موقعیت آن تأثیر می‌گذارد.

توئیت تند مهاجرانی: ممنوعیت نطق نماینده لکه ننگ تاریخی برای مجلس است
عطاءاله مهاجرانی، فعال سیاسی در توییتر در واکنش به ممنوعیت نطق نماینده افشاگر شاسی بلندها نوشت: به عنوان نماینده مجلس در دوره نخست ومعاون حقوقی و امور مجلس نخست وزیر و رئیس جمهور به مدت ۱۲ سال و تجربه و سابقه آشنایی ام با مجلس تصمیم هیات نظارت بر نمایندگان درباره منع نماینده از نطق لکه ننگ تاریخی برای رئیس ،مجلس هیات رئیسه هیات نظارت و مجلس اگر رضایت دهند می‌دانم.

فاطمه روحانی پناهنده شد
فاطمه روحانی، ملی‌پوش سابق ایران، به آلمان پناهنده شد. فاطمه روحانی یکی از ورزشکاران باسابقه تکواندوی ایران است که با کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، اوج پختگی‌اش را نشان داد. البته پیش از آن نقره، او با کسب مدال طلا در بازی‌های همبستگی کشور‌های آسیایی و همچنین چندین مدال رنگارنگ در رده‌های جوانان و نوجوانان نشان داده بود که ورزشکار قابلی است./فرارو

بازیکن پیشین استقلال با شکایت افشین پیروانی به ۸ ماه زندان محکوم شد
 به دلیل تهدید، با شکایت یک پرسپولیسی بازیکن اسبق استقلال به زندان محکوم شد! در پی شکایت افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، بختیار رحمانی بازیکن اسبق تیم استقلال به ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد. پس از دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در شهریور سال ۱۴۰۱ و حواشی که در این بازی به وجود آمد بختیار رحمانی بازیکن اسبق استقلال که سابقه حضور در تیم‌های خوزستانی را دارد در اینستاگرام خود با انتشار یک استوری حمله تند و عجیبی به افشین پیروانی انجام داد و او را تهدید به برخورد کرد. در پی این تهدید، افشین پیروانی از بختیار رحمانی به دادگاه شکایت کرد و دادگاه کیفری در نهایت حکم به زندانی شدن بازیکن اسبق استقلال داد! در حکم دادگاه آمده که بختیار رحمانی بابت بزه تهدید به ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شود. این در حالی است که بختیار رحمانی در چند سال اخیر در خارج از ایران زندگی می‌کند و در کشور سوئد حضور دارد.

واکنش هماهنگ خواننده‌های پاپ علیه «لغو کنسرت‌ها»
پس از انتشار بیانیه مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری، تعداد زیادی از خواننده های پاپ و شرکت های مهم برگزاری کنسرت در کشور در اقدامی هماهنگ و یکدست، به رویه لغو کنسرت ها واکنش نشان داده اند و این بیانیه که خطاب به وزیر ارشاد تدوین شده را در صفحات شخصی شان به اشتراک گذاشته اند. در بخشی از این پیام امده: در پایان با کمال تاسف به استحضار میرسانیم که در آخرین اقدام خودسرانه و غیر مسئولانه ای که در همین پایتخت و بغل گوش وزارت فخیمه ی ارشاد و در قلب وزارت کشوری که خود باید در پاسداشت قانون و نظم و انضباط الگو و سرمشق دیگر ارگانها و وزارتخانه ها باشد کنسرت آقای رضا بهرام بعد از توزیع بیش از شش هزار بلیت به فاصله چند ساعت قبل از آغاز برنامه به بهانه های واهی لغو و علنا به شعور مخاطبان توهین و به هزاران نفر از اهالی فرهنگ بی اعتنایی و بی احترامی شده است.

دو فوریت لایحه حجاب رای نیاورد اما یک فوریت آن تصویب شد
 نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف به صورت یک فوریت با ۱۸۵ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. بر اساس این گزارش نمایندگان مجلس با بررسی دوفوریت لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف با ۱۳۳ رأی موافق، ۷۳ رأی مخالف و ۱۱ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۴ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کردند.

قالیباف: حتما عده‌ای هستند که با حجاب دشمنی می‌کنند که باید برخورد قضایی و قهری داشته باشیم
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما اگر به یک فوریت لایحه حجاب رأی دادیم برای این بود که زمان داشته باشیم یک لایحه همه جانبه ای که ابعاد مختلف آن کامل باشد و سند پرافتخاری باشد تا از ولنگاری ها جلوگیری کند، تدوین شود. حتما عده ای هستند که معارض این موضوع هستند و با حجاب دشمنی می کنند که باید برخورد قضائی و قهری داشته باشیم. غافل نشوید که آموزش و پرورش و صدا و سیما در این جا مهم هستند و دستگاه های فرهنگی نیز وظیفه دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۳۹
قدیما می گفتن دم خروس از زیر ردا بیرون زده حالا باید بگوییم ساعت چند میلیارد تومنی از زیر استین لباس ساده زیستی غرب ستیزها بیرون زده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
آخه اونموقع برا کفش تیتر زدید که یکی برام کادو آورده،الآن میگه برا مسابقات گرفتیم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
ساعت غرب دوستها گرونتره
ناشناس
| Romania |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
همه را ول کن و قالیباف را بچسب
ناشناس
| Canada |
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
دوست 123. تمام منطق شما همینه. بالفرض چون غرب گراها همین خریدها را می کنند پس برای ما هم باید اوکی باشه. ولی غرب گراها ادعای غرب ستیزی ندارند. انها که در روز روشن ادعای غرب ستیزی دارند ولی در خلوت در برندها و فروشگاهها و مراکز خرید و تفریح و تحصیل و سلامت غرب غوطه می خورند و گاهی هم از استین دست انها بیرون میزند یا در باشگاه بدنسازی غرب یا در گرانترین بیمارستهانهای لندن و المان و ... حضور فعال دارند باید احساس غرور! کنند.
shahram
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
آقای میر سلیم هم مانند همه مسئولین ما در کل مصاحبه یک جواب سر راست نداد .
در کشوری که مجلسیانش که نمایندگان مردم هستند علنا رشوه میگیرند و نماینده افشا کننده را خفه میکنند... انتظار بیشتر هم نمی رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
در دولت خدا را شکر میزان شفافیت بسیار بسیار بالاست اب برخی مناطق 6 و 7 یک هفته است که قطع شده ولی هیچ خبر درست و گزارشی که دلایل آن را نشان دهد وجود ندارد شهردار دنبای بنر میدان ولیعصر است وزیر نیرو کا دنبال خوش گذرانی به دلیل انتخاب ان به عنوان دستگاه نمونه در تامی آب برق مردم در سال گذشته است و ابفا دنبال تیرترهای خبری مثلا بستن اب چند ساختمان است مدعی عموم دنبال حجاب و ... اب مناطق بالای شهرکه محل اسکان انها می باشد تامین و مناطق بدون اب فقط باید خودشان به فکر خودشان باشند نبود اب و به طبع ان نبود طهارت و غسل و نمازو ... هیچ خطری برای دین مردم ایجاد نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
شما احتمالا منافعت به خطر افتاده و از هر فرصتی برای تخریب و تحقیر ایران و ایرانی استفاده میکنی ولی امثال خودفروخته ای مثل تو هیچ وقت نماینده ایران نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
رضا رشیدپور در مورد دست‌نوشته‌ ابراهیم رئیسی در دفتر یادبود مقبره «سیمون بولیوار» در توئیتی نوشت:
این که در سه جمله از فعل «می باشد» استفاده شود خوب نیست.
این که در دو جمله، دوبار از «بدون تردید» استفاده شود خوب نیست.
این که به امید را «بامید بنویسیم» خوب نیست.
این که به ویژه را «بویژه» بنویسیم خوب نیست.
....
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
عذر های بد تر از گناه میرسلیم

ساعت سی میلیاردی ام را که عوض کردند !!!!!!!؟

کتانی ریبوک (اخرین مد) هم مال ۱۲ سال پیشه !!!!!؟

داستان یکی بودن ۲۰۶ و لند کروز را هم مثلا مالیده !!؟

منافق بودن پسرش هم که جزئی بوده !؟ و ۵ سال

حبس داشته و کارش تموم شده یعنی چی !!!! ؟


متاسفیم که حتی ۴۴ سال مسولیت در حکومت

دینی ، ظاهراً نتوانسته : شجاعت در اعتراف به اشتباه

و عذر خواهی از مردم را به خیلی ها یاد بدهد !!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
میرسلیم چرا هنوز فکر میکند : که ما گوشهایمان مخملی است !!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کتانی مال بیست سال پیش است!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
تاریخ مصرف امثال میر سلیم تمام شده متاسفم برای ملتی که این آقا می خواسته رئیس جمهورش شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کتانی که 20 سال کار کند یعنی پای دکتر بوده و فقط روی صندلی به پا می کرده و فقط تا در مطب باهاش راه رفته برگشته و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کی گفته لباس میر سلیم ساده و ارزان است؟؟؟؟؟
اون اولا لباس مائو می پوشه!
دوما پارچه و دوخت اون قیمتش بشنوید سرتون سوت میکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
میرسلیم: ساعتم گران نیست. پسرم اعدامی نیست. کفشم امریکایی نیست. منم میرسلیم نیستم. زینال بندری هستم!
هیچ خبری از مذاکرات و توافق برجام یا حتی جدید نیست. کل اتفاقی که افتاده این هست که امریکا متوجه شده بعد از چند سال تحریم کاملا به نقطه محصول دهی رسیده و حتی در تامین دان مرغ و شکر و خوارک دام و.... هم برای ایران مشکل ارزی بوجود امده. حالا امریکا با خیال راحت دارد از این به نتیجه رسیدن تحریم ها استفاده خود را می برد. کل داستان این هست که امریکا و اروپا خطوط قرمز خود را برای ایران تعریف کردند و در ازای ازاد کردن کمی دلار های ایران برای تامین پرداخت ارز کالاهای اساسی و غذا طرف ایرانی که بدنبال زمستان سخت بود حلا در استانه تابستان داغ موافقت کرده هم با عربستان و امارات و مصر و... رابطه بهتر برقرار کند. هم از اقدامات بیشتر در عراق و سوریه خودداری کند. هم زندانی های امریکایی و اروپایی را ازاد کند. هم از ارسال موشک به روسیه خودداری کند و هم به تمام معنا با اژانس بر خلاف نظر قبلی کاملا همکاری کند و ..... می بینید که اقتصاد در دنیای امرزو چه اندازه اهمین دارد. مانند 67 گذاشتیم زمانی به میز مذاکره بر گردیم که همه دنیا علیرغم تبلیغات داخلی متوجه شدند که ایران وقتی حاضر به کوتاه امدن می شود که دلار نفتی کمیاب شود. دیگر چرا باید اعتبار طرف ایرانی را جدی بگیرند و بخواهند به انها امتیاز بدهند؟! حالا داستان پوتین و روسیه هم همین هست. تحریمهای روسیه فقط یکسال هست که شروع شده. بگذارید چند سال بگذرد خواهید دید که روسیه حاضر خواهد شد که سوریه و واگنر و روسیه سفید و اکراین وکره شمالی و.... را هم بفروشد تا در کرملین قدرت مستدام باقی بماند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
این برداشت آبکی و بی اساس است
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
یه نگاه به اخبار وضعیت دان مرغ و سبوس و برنج و لوازم و قطعات خودروسازی و بارهای ترخیص نشده کشتی ها بخاطر عدم تسویه ارز انها بین ماههای بهمن تا اردیبهشت بیاندازید تا متوجه ابکی بودن بشوید!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
با این تحلیلت حرف نزنی سنگین تری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
حالا میخواهی جنایات غرب در قبال مردم را توجیه کنی
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
به 127. با توجیه یا عدم توجیه واقعیات تغییر نمی کند. واقعیت این هست که همانطور که بسیاری از دلسوزان وطن و میهن فریاد می زدند تحریم اثر دارد. ولی انقدر تعصب و توهم داشتیم که می گفتیم نه. با قطع گاز اروپا یا تحریم نفت ما و روسیه دنیا به عصر یخچال بر می گردد و التماسمان می کنند. وقتی برخی با خوشحالی از هلاکت اروپاییها و غربیها در زمستان سخت پیش بینی شده به دلیل سرما تیتر میزدند حالا انتظار دارند که در تابستان داغ طرف به انها امتیاز بدهد؟! مشکل شما بودید که دنیا را مطابق اوهام خو د تصور کردید و برای ملتهای ایران و روسیه هزینه تاشیدید وحالا هم مانند همیشه مسولیت هم قبول نمی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
تحلیل واقع گرایانه
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
من این مسائلی که گفتید رو رد یا تایید نمی کنم ولی یه موضوعی هست که باید بهش توجه کنید. ما دیگه تو موقعیتی نیستیم که با غرب کنار بیایم. به قول شما اونا به این نتیجه رسیدن که اینجوری با فشار خیلی بهتر می تونن از ما امتیاز بگیرن مثل سال 67. خوب به نظر شما اونا با ما کنار میان و ما رو به اقتصاد خودشون راه میدن؟ قطعا خیر. چون باز هم اگه ما یه کاری بکنیم که خلاف میل اونها باشه باز همین داستانا شروع میشه. به عربستان نگاه کنید. به نظر شما چرا عربستان با این همه پول و این همه اعتبار و شرکت خارجی ای که آرزو دارن قراردادهای بزرگ با این کشور ببندن هیچگاه تبدیل به یک کشور صنعتی و پیشرو نشده و فقط تو صنعت نفت کار می کنه؟ به نظر شما دوست نداشتن تا حالا خودرو تولید کنن؟ چرا دوست داشتن ولی اجازش رو نداشتن که صنایع مادر داشته باشن. خیلی کوته فکریه که چندتا ساختمون بلند و فقط تولید نفت رو صنعت حساب بیاریم. الان که می بینید کمی عربستان چرخیده و کمتر به آمریکا محل میده بخاطر ضعف نسبی حال حاضر آمریکاست و اگه آمریکا کلا ضعیف نشه دوباره اوضاع برای عربستان همون میشه. اینو یادتون باشه اقتصاد تا زمانی که مولد و دارای صنایع مادر و تکنولوژی نباشه فقط برای گذران زندگی مناسبه و هیچ تولید قدرتی نخواهد کرد
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
امثال تو از ترس زیاد بدبخت میشن، همونطور که حتی برای یک نظر آب دوغ خیاری از وی پی ان استفاده میکنی.یعنی تو کوتاه اومدن سعودی و دست آشتی دراز کردن اعراب را از ضعف ایران میدانی؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
من نمیدونم علی رغم اینکه تحلیل های بی اساس گذشته که بارها غلط بودنش اثبات شده، چرا دوباره برخی به این تحلیل های غلط وقعی می نهند.
واقعا پوتین و پوتینی ها فکر می کنند که اجازه نمی دهند کسی از انها سوال کند خود را پیروز می دانند. مثلا پوتین با نهاینت اخلاق پوتینی می فرماید که سد ناخوودکا را اکراین منفجر کرده. بروید نقشه اکراین و مناطق اشغال شده را ببینید. چهار صد کیلومتر از خط نبرد اکراین و روسیه در کنار دریاچه و پایین دست این سد تا دریای سیاه هست. به محض اینکه حملات اولیه اکراین شروع شد روسیه این سد را خود منفجر کرد چون با اب گرفتن بستر و سواحل این رودخانه و گلی شدن ان برای چند ماه دیگر هرگز نگرانی از نفوذ نیروهای اکراینی از ان طرف رود ندارد و همه نیروهای روسیه که بین این رودخانه و کریمه بود ازاد شدند و انها را انتقال داد به نوار مرزی دویست کیلومتری بین نیروهای اکراین و دریای ازوف. اشکال ندارد. تاکتیک نظامی بود. هر چند بر اساس کنوانسیون های بین المللی که خود روسیه ان را امضا کرده حمله و انهدام به تاسیساتی مانند سد که جان شهروندان عادی را به خطر می اندازد ممنوع هست ولی برای پوتینی ها مهم نیست. میگن عوضش امریکا هشتاد سال پیش ببمب اتم استفاده کرده! ولی همین هست که پوتین شجاعت قبول مسولیت را ندارد و اکراین رامتهم می کنند که به ضرر خودش این سد را منفجر کرده نشان از باطن پوتینی ها دارد و همین هست که افکار عمومی دنیا پوتینی ها را محکوم کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
برای حرفاتون سند رو کنید
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
سندش نقشه و همچنین عقب نشینی خود روسها از خرسون و ساحل غربی دتیپر هست . اگر اکراین میخواست سد خودش را منفجر کنه انزمان که ۳۵ هزار نیروی روسی در خرسون و ساحل غربی زود دنیپر بودند ان را منفجر میکرد و سی هزار نیروی روسی را محاصره و اسیر میکرد. ولی جنایت جنگی است و افکار عمومی اکراین و اروپا علیه ان میشدند. خدا بیامرز پدر بزرگ ما از نو جوانی خود که شاهد حضور روسها در شمال ایران بود همیشه میگفت روسها( حالا ما میگم برخی روسها) خیلی چشم سفید هستند. نمونه ان همین سد ناخودکا. اکراین زمانی که نیاز داشت متفجر نکرد ولی روسها حالا ان را منفجر کردند و تازه تقصیر اکراین می اندازند. چشم سفیدی را رد کردند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
عزیز من نشریات امروز آمریکا جونت رو بخون امریکا هم داره به این نتیجه میرسه که بابت انفجار سد زلنسکی رو توبیخ کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
میتونه کار اکراین باشه تا در مقابل فشار آمریکا بهانه ای برا عدم موفقیت داشته باشه.ضمن اینکه اکثر زمینهای زیر آب رفته دست روسهاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
داداش اونقدرها که میگی به نفع روسها نیست. با این کار آب پشت سد خالی شده و مناطقی که اکراین بهش ضدحمله زده با کم آبی روبرو شده. از اونجا که تابستون هست اون مناطق خیلی زود خشک میشن و پیشروی داخلشون راحتتر میشه. اوکراین اگه بتونه تا سد ناخودکا رو بگیره می تونه اعتماد غرب رو جلب کنه تا حمایت خیلی بیشتری دریافت کنه. در ضمن شما فکر کردی که ضدحمله اوکراین قراره مثلا تو دو هفته کل خرسون رو پس بگیره؟ نخیر عزیزم. اینا تا آخر تابستون به همون ناخودکا هم برسن هنر کردن. من نمی دونم کار کیه ولی استدلال های شما هم به صورت جامع به مسئله نپرداخته.
دستت درد نکنه تابناک. این هفته برای ما طلایی است. نظرات انتقادی ما با پرچم برگ چنار به پوتینی ها را که منتشر می کنید حجم دلار کارت به کارت شده ما بالا میرود . زنده باشی. همینجور برای سالها هر روز دلار به ما کارت به کارت بشه شاید ما هم بعد از ده سال یک ساعت یک میلیاردی از زیر تی شرت مان بیرون بزنه تا ساده زیست و طرفدار پوتینی ها بشویم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
مگر مجاهدین خلق چقدر بهت حقوق میده که صبح تا شب در حال اراجیف گویی و تحقیر ایران هستی؟ برو یک شغل آبرومند در پیش بگیر مفلوک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
اشتباه نکن آن ساعت یک میلیون دلار بوده که میشود

پنجاه و سه میلیارد تومن!!!؟؟

البته میر سلیم گفته که دشمنان به دستم کردند !!؟؟

خخخخخخخخخخخخهههههههههههههههههخخخخخخخخ
جالب هست بدانید در یکسال گذشته حجم واردات لباسشویی کره ای و المانی به ارمنستان چند ده برابر قبل شده! چون حالا که صادرات قطعات الکترونیک و چیپ ها که برای صنعت تسلیحات نقطه زن نیاز صنایع تسلیحاتی روسیه هست خالا از قطعات الکترونیکی تایمر و برنامه ریز ماشینهای لباسشویی المانی و کره ای استفاده می کنند و بدلیل روابط خوب ارمنستان با روسیه تیدیل به محل تامین این قطعات شده هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
حالم از پرچم کانادا بهم می خوره
کاش روزی مردم بدانند این ساده زیستان حزب موتلفه چند هزار هزرا میلیارد ریال! ثروت دارند. اصلا داشتن ثروت گناه نیست. همه حرف لیبرالیزم و اسلام هم این هست که داشتن ثروت از حقوق حقه انسان هست. فقط بشرطی که در لیبرالیزم مالیات ان پرداخت شده باشد و در اسلام هم مالیات اسلامی ان پرداخت شده باشد. اطمینان داشته باشید که اگر در ایران مالیات این ثروت ها پرداخت شده بود هیچ دلیلی برای نمایش ساده زیستی و کتمان ثروت نبود. ولی چون می دانند که..... ادای ساده زیستی و نداری و مردمی بودن در می اورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
پوپولیست ها رسوا خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
فقط یکی از ساعتهای این جناب میرسلیم سه میلیون
دلار است که میشود ۱۵۶ میلیارد تومان
البته گفته دشمنان بدستم کردند و شکایت کردم !!!؟
میرسلیم: بنابراین آنها که سپرده گذار هستند سعی می‌کنند پولشان را در جایی قرار دهند که ذوب نشود ،یکی از این جاها ساعت چند میلیاردی است. البته ان ساعت من مارک دیگری است و دروغ می گویند. مثل اینکه کسی بگوید انگشتر من طلا نیست. الماس هست.و نان همان شیرینی است.
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
و اما ميرسليم نگفت دليل ذوب شدن پول مردم سياستهاي امثال ميرسليم هستند!
اقای میرسلیم. چند سال پیش فرزندان یکی از مقامات با پورشه خود باعث تصادف شد. ان مسول ساده زیست اعلام کرد که ان پورشه متعلق به دوست فرزندش بوده و خانه ان مسول در درکه و یک اپارتمان کوچک 70 متری است. یکی از کامنت گذار ها به ان مسول گفت که دیگر همش نزن. شما هم دیگر همش نزن. فعلا سوارید. ولی پیاده هم هست. دیدنی خواهد بود.
شرم کنید و حداقل راجع به دلیل قطع آب در بسیاری از نقاط تهران، بصورت شفاف به مردم توضیح دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
سیل جاده کرج به چالوس
محسن
| Belgium |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
مگر نشنیدی که نماینده مجلس بی خاصیت
گفت نباید با مردم رو راست بود و خدا هم با
بنده اش رو راست نیست؟هنوز تواقع شفافیت دارید؟شما دیگه کی هستید؟
امروز در یکی از ایستگاههای مترو تهران 18 شهروند بدلیل خراب شدن و ناگهانی عقب گرد پله برقی مصدوم شدند. این اولین حادثه از این دست نیست. داستان از انجا شروع می شود که عده ای مرد رند با عنوان تولید داخلی و حمایت و... کارگاه تولید! پله برقی راه انداختند تا حسابی وام و تسهیلات ارزی بگیرند و نتیجه ان تولید! پله های برقی بود که همه قطعات ان از سرهم بندی قطعات تولید کننده های دست چندم چینی و ... تولید شد. نتیجه این بود که ظاهرا قیمت این پله های برقی که بیشتر هم در مترو تهران نصب شد از نمونه خارجی ان کمتر بود. ولی وقتی هزینه این خرابیها و غیر فعال بودن ها در دوران بهره برداری و از ان بدتر هزینه های عظیم جانی و مالی این مصدومیتها را در نظر بگیریم می بینیم که این پله های برقی تولید! داخل که بیشتر مانند همان مرغ و تخم مرغ مونتاژ هستند نه تولید چه اندازه از هزینه یک برند معتبر جهانی مانند شیندلر بیشتر هست. صحبت این نیست که تا ابد ایران باید وارد کننده برندهای جهانی باشد. ولی وقتی تولید داخل نظارت ندارد و تنها دکانی شده برای عده ای انحصار گر در خودرو و لوازم خانگی و مرغ و تخم مرغ و پله برقی و... هزینه نجومی ان را ملت ایران باید با پوست و جان و مال خود بپردازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
در دنیای امروز همه می توانند قطعه سر هم کنند و مهندسی معکوس کنند و پله برقی و هواپیما و حتی لامبورگینی در افغانستان بسازند ولی فقط چند شرکت هستند که مثلا پله برقی نمی سازند که ناگهان عقب بره و دهها نفر زا روی هم تلنبار و مصدوم کنه. صنعت و توسعه ان هست که خظا و نقص را تقریبا به صفر با قیمت معقول برسانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
ببین خود تحقیر غرب گدا این چیزها عادی هست حتی در همان پرچم بالا سریت
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
عزیز 1.06 بشر هر اندازه پیشرفت کند هرگز نمی تواند نقص و اشتباه را صفر کند. در همه دنیا حتی خود المان و اتریش وفرانسه ممکن است یک پله برقی شیندلر یا اسانسور برقی اوتیس و حتی بویینگ ساخت امریکا دچار نقص فنی شود. ولی مهم تعداد و نوع ان هست. اگر قرار بود پله برقی های ساخت شیندلر یا اسانسور های برقی اوتیس به اندازه کارگاههای رانتی استفاده از ارزدولتی با قطعات چینی نقص فنی و ناگهان عقب رفت داشته باشند انوقت دیگر شیندلر و اوتیس و بویینگ معروفیست جهانی نداشتند. در همین بیست سال گذشته روسیه و چین برای چالش بویینگ و ایرباس هواپیمای سوخو صد و سی 919 ساختند. ولی جالب هست بدانید بالای 15 درصد از قطعات اصلی هدایت و کاربری و ایمنی ان هنوز ساخت امریکا هست . نه اینکه امریکا معجره کند. همه جای ایران فرش دست بافت می بافند. ولی فقط برخی هنرمندان و گارگاهها فرش دستباف تبریز و قم می توانند فرش برجسته و ابریشمی نفیس ببافند. توسعه و عدم توسعه وتفاوتها همین درصد بسیار کوچک خطا و نقص هست. گل بی عیب ذات اقدس الهی است. همه ما غربگراها و شرق پرست ها پر از خطا و نقص هستیم. ولی چرا ساعت سویسی چند میلیاردی و کفش کتانی بیست ساله می اندازیم ولی ساعت کره شمالی نمی اندازیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
احتمالا نمایندگی یک برند پله برقی را داری و بازارت کساد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
فعلا زاکانی با خانواده در بروکسل بلژیک هستند

و رئیسی هم با خانواده در ونزوئلا هستند

هر وقت برگشتند و سوغاتی ها را دادند

در مورد تامین قطعات یدکی پله های برقی شهر تهران
و خیلی خیلی از مشکلات ازشون سوال میکنیم

البته اگر با فریاد و تهدید و ناسزا و توهین پاسخ ندهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
جالب بود که تا اینجا همه نظرات اولیه چند خطی و از کشور کانادا بود. اینکه این نظرات سازمان یافته است و نظر مردم عادی نیست خیلی واضحه.
حداقل کشور تون رو عوض کنید و هر دفعه از یک کشور نظر بدید که تابلو نشوید.
ایران و ونزوئلا چی دارند که بهم بدن؟ تازه اگر با هزینه های حمل و نقلش صرف کنه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
ما بنزین و گازوییل رایگان و قطعات یدکی و خط تولید سمند تعمیرات پالایشگاه هاشون را مجانی انجام میدهیم

ونزویلا هم از رئیسی و خانواده شون پذیرایی شاهانه میکنند
و مادورو در تهران دو زانو و دست به سینه می نشیند و از ما تعریف میکند و یک رای در سامان ملل هم به ما میدهد !!!!!!!! ؟
جناب ویس کریمی به اعتقاد ما خداوند لم یلد ولم یولد هستند شما هم چنین هستین ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
این آقای کریمی دین را ابزاری برای توجیه رفتارهای مجلس و دولت قرارداده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
خداوند میلیاردها صفت خوب هم دارد
ایا شما فقط چند عددش را دارید ؟؟
قالیباف یکی به میخ میزنه یکی به نعل چون هیچ وقت نظر مستقلی نداشته!! اول میگه باید برحورد قهری کنیم بلافاصله بعدش میگه صدا و سیما باید کار فرهنگی کنه!! اون که 40 ساله داره کار میکنه و نتیجه شده این!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
سردار ، دکتر قالیباف ، هیچ جایگاه اجتماعی و حتی حزبی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
یکی از منفورترین چهره های سیاسی
استغفراله ببعضی ها احساس خدائی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
حالا اگه یک سلبریتی چنین حرفی می زد ، مدعی العموم از او شکایت طرح می کرد .
تا چه حدی مصونیت دارند این مسئولین ؟؟؟؟؟
تابی منتشر کن
سر درنمیارم تا دیروز نماینده ها برای لایحه حجاب یقه می گرفتند ولی امروز به فوریتش رای ندادن!!!! بخاطر دستور از بیرون!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
منتظر فرمان از بیرون هستند .
مجلس مستقل ؟؟؟؟؟
واکنش هماهنگ خواننده‌های پاپ علیه «لغو کنسرت‌ها»
..... همین چند روز پیش وزیر ارشاد میگفت همه چی تحت کنترله و همه برن کنسرت بدن و ... چند روز بعد کنسرتها باز لغو شدن!! این بنده خدا هم هیچکاره است!
خودتون هم خوب میدونید که کنسرت هاتون نه بار فرهنگی و فرهنگ سازی داره و نه غنای موسیقیایی و نه از یک شعر قوی بهره میبره؛ و فقط یاس و ناامیدی رو پمپاژ میکنه؛جز معدود عزیز هنرمند متعهد به روح هنر و انسانیت بقیه بار فرهنگی و هنری روی دوش ندارن و چیزی به هنر و فرهنگ این کشور اضافه نکردین که اینقدر طلبکارید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
عزیز اونهایی که سالشون معنی داشت، موسیقی شون الهام بخش بود، خودشون محترم و شخصیت فرهنگی محسوب می شدند هم دیدیم که چه ها باهاشون کردند یا می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
شما کنسرت لس آنجلسی ها رو برو
توئیت تند مهاجرانی: ممنوعیت نطق نماینده لکه ننگ تاریخی برای مجلس است ==> این ایفاق در مجلس بخاطر اتقلابی بودنشه!! اطاعت محض از بیرون
اینا در حد یه بچه هم سیاست ندارن اونوقت شدن نماینده مجلس!!!!
سلام ، بستن تریبون نماینده افشا کننده لکه ننگی است بر پیشانی مجلس انقلابی که در تاریخ ثبت خواهد شد و یقینا تعدادی نماینده گان عزیز در این فساد دخیل هستند و اگر هم مردم تا کنون شک داشتن این شک به یقین پیوسته است و بهتر است هئیت نظارت و رئیس مجلس و نمایندگان شاسی بلند استعفا بدهند تا بیشتر از این آبرویشان نرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
تعدادی نبوده، ۱۴۷نفر از این نمایندگان انقلابی یعنی پنجاه درد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
با این اوصاف امسال حتما در انتخابات مجلس شرکت می کنیم !!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
جالب اینجاست که برخی از حضرات این دوره رو بهترین دوره مجلس انقلابی و مسئولیت پذیر در اداور مجلس تا به امروز دونستن
حالا چرا این افراد بازنشسته نمیشن و چرا متعهد هستید به اینها حتما یک شغلی بدین: رضایی، میرسلیم، قالیباف، حداد عادل،و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
بابا اینها اصلاً قدرت طلب، ثروت طلب و یا مقام طلب نیستندو فقط و فقط دغدغه خدمت به مردم دارند..
به خدا راست میگم
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
تا آخرین نفس مدیریت میکنیم.
به حاج خانم بفرمایید چادر عربی سر کنند تا یک دستشان درگیر نگه داشتن چادر نشود. در دیدار های رسمی هر دو دست لازم است.
ما چندبار در تلویزیون جلسه سران قوا رو دیدیم که سه تا صندلی گذاشتن دور هم نشستن و نه کسی دور برشون هست و نه خودشون چیزی می نویسن!! بنظر میاد واقعا دبیر نیاز دارند!!!
اقای قالیباف فکر میکنی فقط شما قوه قهریه را بلدید؟مردم هم بلدند.چند بار هم دیدی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
این مرد خدوم انقلابی هنوز ناراحت برنامه رسوایی ترکیه هست
آشوب ها قبول کنیم زیر نظر جنبش فواحش با حضور افتخاری بی خدایان و ارازل و همجنس بازا بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
تابناک ، چنین کامنتهای غیر اخلاقی را چرا منتشر می کنی ؟؟؟؟؟

گویا ایشان از ادب بسیار دور هستند
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
آخ آخ از این دیسلایک ها .....
که خیلی چیزا رو معلوم میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
آفرین برتو انسان و مسلمان کامل و متفکر امروزی
قانون و اجرای قانون باید و باید بالاتر از هر پست و مقام و اجرای آن بدون اغماض ضامن اصلی پیشرفت هر کشوری بوده و خواهد بود، هست
ظریف یک دیپلمات حرفه ای و یک شخص درست و وطن دوستی هست
آب منطقه 6 قطع هست
از اول صبح تا الان
پهپاد بسازید و بدبد روسیه، ما اینجا آب نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
سرداران رجز خوان بیایند مشکل آب تهران و کرج را حل کنند
پس جاسوسهای دیگه هم گرفتار شدن ولی چرا اعدام شدن؟
آقای معلم معارف، خودت رو با خدا و پیامبر قیاس نکن. برو نهج البلاغه بخون ببین امام علی در مورد شفافیت چه سفارشاتی فرموده‌اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
اظهار نظر ویس کرمی متاسفانه توسط دادگستری و علما برخورد نمی شود .

نمی دانم چرا ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
عزیز جان !!!!!!!!!! اون سفارشات حضرت علی برای عوام هست نه خواص این رو کی شماها میخواهید بفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
علی(ع) می فرمایند من هیچ چیز به جز اسرار نظامی را پنهان نمی دارم «أن لاأحتجز دونکم سراً إلا فی حرب».
اونیکه باید باهاش برخورد قهری صورت بگیره بی‌حجاب ها نیستند بلکه غارت گران بیت‌المال هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
هزار آفرین.
صد رحمت به جنگ اوکرایین ... همه چیز روشن است .... خطوط جبهه و موضع دو طرف مشخص است و مردانه در حال جنگ هستند.... اینجا از هر سه نفر شیش نفرشان در حال یقه گیری و افشا و زیر آب زدن و رسوا کردن هستند ..... این همه امکانات و یارانه 90 در صدش صرف تهمت و رسواسازی و کله پا کردن و خندیدن به هم شده .... 120 میلیارد سوخت و انرژی برای 80 میلیون نفر آخرش باید خودروی دست دوم وارد شود ... خدایا خودت درست کن ...
کتونی توی پات هم مثل خودت و قیافت و افکارت عتیقه هست....همه چیز ت به هم میان..با اون پرونده حقارت بار و خجالت اور پسر...هر کی بود از خجالت تاحالا اب شده بود...این بابا طلبکار هم شده!!وضعیت خودرو هم از بدبختی ما به این اقا گره خورده که جزو دارو دسته قطعه سازان و هر چی هست که به نوعی مرتبط با خودرو هست...
جناب آقای میرسلیم حرفهای اجق وجق می زنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
بعد یه همچین آدمی رو شورای نگهبان تایید کرده. چه خبره تو این مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
نه اتفاقا داره واقعیات مملکت رو جلو چشم حضرات وسایبر ها اعلام میکنه
کاری بسیار به جا و درست که بفهمد و دروغ سازی علیه وزیر صمت نکند و مجلس را تخریب
شما اول از قوه قضائیه را بازخواست کن بابت عدم. اجرای قوانین از جمله حجاب که باعث آشوب شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
قوه قضائیه را بابت عدم برخورد با مسئولینی که با اظهار نظر وقیحانه و خلاف واقع موجب تشویش اذهان عمومی شده اند باید بازخواست شود
تابی منتشر کن
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
آن آشوب البته به گفته شما به خاطر روسری و چادر نبود به خاطر بیکاری بی پولی و بی کفایتی مسئولین بود ولی با هنرمندی که مسئولین داشتند آنرا به پایین تر سطح خواسته مردم کاهش دادند خودتان را به کوچه علی چپ نزنید
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
.... اجرای مثلا قانون باعث اعتراض مردم شد. هنوز بست نیست؟
من از برخی از نمایندگانی که حرف های عجیب و غریب می زنند متعجب نیستم از کسانی که به ایشان رای دادند بیشتر متعجب هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کسانی که با ده درصد رای به مجلس رفتن فقط قوم و خویشانشان به آنها رای دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
اونا که رای میدن مزدشم میگیرند .
اقای ویس کرمی
خودتو با خدا مقایسه کردی
جناب ویس کریمی پدر قدرت و پست و مقام بسوزه که امثال تو را به کجاها میکشاند !!!!!!!!!!!
اینم از تابناک .کامنتهای منفی رو بسته.ایشون هم تعطیل.پیش به سوی اخبار خارجی....
آقای ویس کریمی خداوندبابندگانش کاملاًشفاف است برخلاف تصورشما منتها خداوند به بندگانش اختیار وعقل وشعورداده هرکسی به اندازه فهم خودش ازدریای بیکران نعمات الهی بهره میبرد بدیهی است عده ای تصورمیکنند خداوندرامثل بعضی ازابنای بشر میتوان‌ فریب داد بهمین دلیل چنین تصوراتی درذهن خطورمیکند خداوندبوسیله اخرین فرستاده اش دربیش ازیکهزاروچهارسال پیش چنان مطالب علمی برای مافرستاده که بسیاری ازآنها تایکی دو قرن‌پیش غیرشفاف‌ ونا مفهوم بودولی اکنون برای ما کاملاًسفاف‌ شده بدلیل آنکه بردانشمان افزوده آن موقع نمیفهمیدیم فکرمیکردیم غیرشفاف است پس لطفاًمطالبی که فرموده میشودبخصوص اگردرمورد باریتعالی باشدبادقت ومشاوره با افراداگاه‌ ترعنوان‌ شود
دو نکته قابل ذکر از جانب مردم، چون همش حرف شناخته شدگان سیاست آمده در خبرها؛
1. یک لایحه دو فوریتی هم برای اختلاس تصویب کنید.
2. برای آوردن سیسمونی از خارج هم برخورد قضایی و قهری داشته باشید.
سپاه هم تكنولوژي ساخت دستگاه كروناياب و جنگنده كوثر را در اختيار چين گذاشته.
ویس کرمی نماینده مجلس: خدا هم با بندگانش شفاف مطلق نیست
آخه این چه تیتریه که زدید از خدا و پیامبر و ائمه معصومین شرم کنید؟!!!!! از خود و سیاست های کذایی خود مایه بگذارید به اعتقادات مردم چکار دارید؟؟!!!!! چرا همه چیز را با هم قاطی می کنید در حد و اندازه خودتان حرف بزنید.!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کسی که شفافیت خدارانعوذبالله زیرسئوال میبرد حدواندارزه ای نداردکه به اندازه قدوقواره خودش حرف بزند
تو چه کاری هستی که درمورد خدا حرف میزنی خئا به امثال شما ثابت خواهد کرد که در همه جا شفاف عمل می کند . مثقال ذره....
وای جناب میرسلیم استاد ماس مالی چقدر زیبا تفسیر کرد اگه همه سمت داران مملکت مثل جنابعالی باشن که بیشترشون هستن ال فاتحه
بر خلاف تخریب رسانه های فاسد و باندهای مافیایی، میرسلیم را به دلسوزی و درستکاری قبول دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کی تورا قبول داره؟
آفرین به میرسلیم و میرسلیم ها. محکم از منافع ملی دفاع کنید که آگاهان معدود متوجه مسائل هستند
جناب قوه قضااااااااااااااییه:

در سال 1396 از تعاونی مسکن نظام پرستاری کرج یه واحد آپارتمان گرفتم بصورت نقدی که با پرداخت 70 درصد مبلغ قرار شد 5 ماهه تکمیل و تحویل بده و مابقی تسویه شه الان سال 1402 بعد از شش سال دوندگی و دادگاه پاسگاه معلوم شده من نفر سومم که واحد رو بمن فروخته و نزدیک دو ساله تو دادگاهم و هیچ کسی رسیدگی نمیکنه تازه فقط من نیستم چند نفر همین بلا سرشون اومده و................................................... الا ماشاالله
در تعجبم این پرونده های حجاب چه اندازه اهمیت دارد که فوری رسیدگی و حکم میدید ولی برای دزدانی که اموال وحق الناس را نابود کرده هیچ ترتیب اثری داده نمیشه؟
بخدا نمیتونین از پل صراط رد بشیدb
آقای ویس کرمی، بله ما مردمی فراموش کاریم/ وقتی در دوران خاتمی حرف تعطیلی شنبه یکشنبه بجای پنج شنبه جمعه و یا همین تعطیلی جمعه و شنبه شد چه وامصیبتا که سر داده نشد/ اما حال شد وچه کفها و هوراها که برایش نزدند...
وقتی با دشمن همراه شدید و با کپی کاری از آنان در آشوب می دمیدید باید به‌فکر الان می بودید که کمترین کار ممنوع فعالیت امثال شما هست
یک آقایی می گوید من استاد معارف هستم و بعد می گوید خدا هم همه جا شفاف نیست سوال من از این آقا این است که در صورت عدم شفافیت تکلیف بندگان خدا چه می شود از کجا بدانند کاری که می کنند حکم خداست یا نه و بدنبال آن هرکسی کاری کرد را نمی شود مجازات کرد
باعث تاسف بسیار است که برای توجیه اعمال خود از خدا مایه می گذارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
به مردم خرم آباد لرستان بابت انتخاب ويسكرمى بجاى تبريك بايد تسليت گفت
ادعای وال‌استریت ژورنال: چین به ایران در ساخت پهپاد برای روسیه کمک می‌کند
این دو ابرقدرت کمونیست از ایران هر استفاده ای می کنند که نهایت آن وارد کردن کشور به باتلاق جنگ روسیه است. کجایی امیرکبیر بزرگ
تا دیروز این ها می گفتند رئیس جمهوری جایی نمی تواند برود ولی الان هر کجا بخواهد می‌رود هیچ با دیپلماسی قوی دارند نفوذ ایران را بیشتر می کنند هیچ منابع هم آزاد می کنند و آمریکا را جگمجبور می کنند پول ها را آزاد کنند و با فشار گذاشتن بر روی کشورها
آقای .........؟؟!! اگر یک بنده خدای دیگه همان جرم پسر شما را کرده بود الان پنجاه تا کفن پوسانده بود آنوقت به این آقازاده تون افتخار میکنید؟؟!! از سفره انقلاب مینوشید و بر علیه آن نسل تحویل جامعه میدهید؟؟!! بد نیست کمی هم به پرورش صحیح فرزاندانتون بر اساس موازین شرع عمل کنید؟؟ وقتی ثروت باد آورده باشد نتیجه اش همین میشود؟؟!!
/دبیری شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا چه اهمیتی دارد؟
وقتی بنزین را خواستند گران کنند گناهش را کردن ایشان بگذارند.
عضو حزب نظراتش مخالف حزب است
احزاب ما را باش
ما هم احزاب داریم
میرسلیم مردم رو چی فرض کرده مدل کتونی که پاش بود تازه 5 ساله تولید شده
با سلام .آقای عضو کمیسیون امنیت مجلس . خوب میدانی اگر رافت اسلامی نبود .آقای روحانی و ظریف و امثال شما نمایندگان راحت طلب باید محاکمه بشید .
ویس کرمی نماینده !؟نکنه نماینده خدا شده و ما نمی دانیم لطفا در حد و اندازه خودت حرف بزن!شما با قول شفافیت به مجلس راه پیدا کردید !خدا در مورد عمل به وعدهها چه می گوید؟مسلمان باید به وعده اش عمل کند شاید شما .....
چرا نوشتی ادعای وال استریت ژورنال؟؟؟؟؟
این یه واقعیته ، چون تمام قطعات صنایع ما از چین میاد حتی فرغون سازی
خدا و قرآن و پیامبر هم با بندگانش شفاف نیست؟!!!!
اما شما نه خدایید نه قرآن نه پیامبر! دست از توجیهات کفر آمیز بر دارید.
جمیله علم الهدی بر اساس کدام ضرورت و با هزینه چه کسی در سفر همراه همسر شده است؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی