بازدید 19312

خط‌ونشان سردار مفخمی خطاب به چه کسانی بود؟

هشدار سردار مفخمی به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت با شیطنت و دروغ پردازی رسانه های معاند و ضدانقلاب روبرو شد و آن را به حجاب و عفاف نسبت دادند، در حالی واقعیت ماجرا چیز دیگری است.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 18 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری حوزه از ساری، کلیپی از سردار حسن مفخمی فرمانده جدید انتظامی استان مازندران در فضای مجازی دست به دست شد که او در حاشیه اجرای طرح محله‌محور و رزمایش فرهنگی اجتماعی سالم‌سازی سواحل دریا به یکی از افسران پلیس می گوید: در این استان و این شهرستان‌های ما، خدای ناکرده کسی خواست ناهنجاری کند به حکم قانون گردنش را بشکنید پاسخش هم با من.

واقعیت ماجرا:

این هشدار سردار مفخمی به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت با شیطنت و دروغ پردازی رسانه های معاند و ضدانقلاب روبرو شد و آن را به مسأله حجاب و عفاف نسبت دادند، در حالی که فرمانده پلیس مازندران در حاشیه اجرای طرح محله محور و رزمایش فرهنگی اجتماعی سالم‌سازی سواحل حین بازدید به کانکسی می‌رسد که چند نفر از سارقان موتورسیکلت و زورگیران دستگیر شده جاده هراز در آن بودند و به دلیل حضور خبرنگاران و عکاسان و به منظور حفظ آبروی این افراد و انتشار نیافتن تصاویر آنها درب کانکس بسته شد و سردار به سمت آن رفته و با صدای رسا خطاب به این افراد و مخلان نظم و امنیت عمومی و آرامش مردم هشدار داد که در کلیپ زیر مشاهده می کنید.

تعداد بازدید : 3390

سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران هم در این زمینه با اشاره به انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی از سردار مفخمی فرمانده جدید انتظامی استان، گفت: در حاشیه اجرای طرح محله محور و رزمایش فرهنگی اجتماعی طرح سالم‌سازی سواحل دریا، سردار مفخمی در جمع خبرنگاران به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت هشدار جدی داد که با حکم قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخورد قانونی با هنجارشکنان و مخلان امنیت جامعه اعم از اراذل و اوباش، عربده‌کشان، سارقان زورگی، سارقان به عنف، قاچاقچیان موادمخدر، مزاحمان نوامیس مردم و ... وظیفه ذاتی و قانونی پلیس است و برای تامین امنیت شهروندان به وظایف خود درچارچوب قانون، مقتدرانه عمل خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی