بازدید 5320

دبیر فدراسیون ژیمناستیک برکنار شد

کد خبر: ۱۱۸۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 29 June 2023

دبیر فدراسیون ژیمناستیک ایران تغییر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی عدم ارسال ایمیل ثبت نام و معرفی تیم‌های ملی ژیمناستیک در چند رویداد قاره‌ای و جهانی، از جمله بازماندن تیم ملی جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا، دبیر فدراسیون ژیمناستیک از سمت خود عزل شد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک که البته هنوز حکم ریاستش از سوی فدراسیون جهانی این رشته به رسمیت شناخته نشده است، طی حکمی حمزه امین‌منش را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

رئیس مورد حمایت وزارت ورزش در انتخابات جنجالی ژیمناستیک، با صدور حکمی حمزه امین‌منش را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

در حکم صادر شده از سوی عابد حقدادی آمده است:

جناب آقای حمزه امین منش 

با سلام . احتراما نظر به تجربیات و تعهد جنابعالی بموجب این ابلاغ بعنوان «سرپرست دبیری این فدراسیون» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تعامل سازنده با جامعه ژیمناستیک کشور موفق باشید.

همچنین حقدادی از زحمات محسن سلیمانی دبیر پیشین این فدراسیون قدردانی کرده است. سلیمانی با حکم زهرا اینچه درگاهی به عنوان دبیر فدراسیون منصوب شده بود و در مدت اختلافات طولانی بین بزرگان جامعه ژیمناستیک ، در این سمت باقی مانده بود.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک برکنار شد

پرونده اختلافات ژیمناستیک و شکایت اهالی این رشته از خانم درگاهی ، در کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک ایران در حال رسیدگی است و رای این کمیسیون می‌تواند تکلیف اختلاف ها را پس از مدتها روشن نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی