بازدید 3921
۷

تخلیه خانه اندیشمندان علوم انسانی با دستور زاکانی

روز گذشته شهرداری تهران با حضور پرتعداد در خانه اندیشمندان علوم انسانی سعی در تخلیه و پلمب ساختمان این مجموعه کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 06 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، بنا بر اخبار رسیده، روز گذشته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مدیرکل مطالعات فرهنگی و اجتماعی به همراه تعداد زیادی عوامل اجرایی شهرداری تهران با در دست داشتن حکم پلمب ساختمان اقدام به تغییر قفل‌ها و بیرون کردن عوامل اجرایی خانه اندیشمندان علوم انسانی کردند.
 
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که شورای شهر تهران با این اقدام مخالف است، اما بر اساس دستور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، عوامل شهرداری اصرار به تخلیه و تحویل ساختمان دارند.
 
این در حالی‌ست که رییس و برخی از مدیران خانه اندیشمندان علوم انسانی، شب گذشته را در این محل گذراندند تا این ساختمان را حفظ کنند.
 
پیگیری‌ها از مدیران شهرداری برای دریافت پاسخ درباره چرایی این موضوع بی‌نتیجه ماند.
 
گفتنی‌است خانه اندیشمندان علوم انسانی ۱۲ سال پیش در محل پارک ورشو تهران به منظور همفکری و همراهی اندیشمندان در حوزه‌های مختلف علمی ایجاد شده است و تاکنون برنامه‌های زیادی در حوزه علوم انسانی برگزار کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
اندیشمند دور هم جمع کنید که بگویند امثال زاکانی چرا باید پست هایی که توان و سواد اداره کردنش را ندارند را تصاحب کنند ؟!!! از چند سال پیش برخورد با متخصصین علوم انسانی شروع شده چون انها را نمیشه با توجیهات سطحی ارام کرد الان هم که تقریبا تمامی رشته های دانشگاهی از این دست را حذف کرده یا در حال حذف هستند
این قطعه زمین مربوط به خانه فیروزگر از خیرین نامدار زرتشتی منطقه بوده که بیمارستان قیروزگر در نزدیکی این پارک را هم ینا نهاده است. احتمالا شهرداری می خواهد آن را تبدیل به برج باغ کند ......
اگه زاکانی اینکار رو نمیکرد جای تعجب داشت چون نه مفهوم اندیشمند را میدونه و نه میدونه علوم انسانی چیه
آقای زاکانی مغز متفکر تمام دورانها و شهردار شهرداران و سرور همه پلمب کنندگان ! بعد از پلمب خانه اندیشمندان بینوا ، فکری به حال نظافت کوچه ها و خیابان ها هم بنما شرکتهای صوری نظافت کننده شهری که با قیمتهای نجومی و تعداد بیشمار کارگران اعلامی مناقصه ها را برنده می شوند ( البته با همت و کمک دوستان ) چند روز در میان خودی نشان میدهند و جدیداً از جاروب کردن کوچه ها که خودداری میکنند و کیسه های ذباله مردم را در پشت اشجار و درختان مخفی میکنند !
ای بزرگ شهردار فراموش نکن تو باید بزرگترین نظافتچی این ملت باشی که نیستی !
چون خود زاکانی جز دانشمندان هستند احتیاجی به این مکان نبوده است حتما ؟!!!!!!؟
زاکانی می‌تازد

چون قاعده ای در میدان مسابقه حاکم نیست ؟؟؟!!!!

مملکت ایران بیش از آنکه از دشمنان ضربه بخورد از درون و از ناحیه ی چنین مدیرانی ضربه می خورد
دقیقا معلومه که توجیه برای کارشان ندارند و حالا باید منتظر بهانه و تهمت ها باشیم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی