بازدید 3720

حزب «حمید رسایی» اعلام موجودیت کرد

شریان جریان جدیدی است که با محوریت حمید رسایی در قامت رئیس کمیته انتخابات وارد سپهر سیاسی کشور شد تا در انتخابات پیش رو فعالیت داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 23 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تحرکات مختلف احزاب و گروه های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی چند ماهی است شروع شده است اما اعلام موجودیت تشکلی جدید به نام شریان با افرادی نام آشنا تحلیل ها و گمانه زنی ها درباره مشی سیاسی آن را در پی داشته است.

اعلام موجودیت شریان

نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) روز پنجشنبه (۱۱ اسفند) سال گذشته در سالن همایش‌های مسجدالنبی(ص) واقع در منطقه ولنجک تهران با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور، مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی و جمعی از نمایندگان مجلس و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی برگزار شد، و در این نشست ۳۱ عضو شورای مرکزی این شبکه انتخاب شدند.

در این جلسه ابوالقاسم جراره  به عنوان دبیرکل شریان انتخاب شد، جراره از نمایندگان سابق مجلس و از مدیران فعلی دیوان محاسبات کشور است، همچنین در این نشست سید مهدی هاشمی به عنوان رئیس شورای مرکزی شریان معرفی شد که او هم از نمایندگان ادوار و از اعضای سابق حزب پایداری به شمار می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی