بازدید 4573
۳

پلمب ۱۰ شهربازی و پارک آبی در تهران

با شروع فصل گرما ، بیماری های پوستی و واگیر در استخرها بیش از پیش امکان شیوع پیدا می‌کنند و در صورت عدم رعایت استانداردهای آلاینده آب، موجب سرایت به مردم می‌شود. 
کد خبر: ۱۱۸۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 12 August 2023

 ده شهربازی و مرکز تفریحی آبی در تهران بدلیل عدم رعایت استاندارد پلمب شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، ۱۰ شهر بازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.

همه تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری‌ هستند.

با شروع فصل گرما ، بیماری های پوستی و واگیر در استخرها بیش از پیش امکان شیوع پیدا می‌کنند و در صورت عدم رعایت استانداردهای آلاینده آب، موجب سرایت به مردم می‌شود. 

پوسیدگی و فرسودگی لوازم و سخت افزار بازی در شهربازی ها نیز به دلیل عدم تعمیر و نگهداری مناسب، باعث ایجاد خطرات جانی برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
کلا تهران مگه چندتا پارک آبی و شهربازی داره که شما 10 تاشو پلمپ کردین؟؟ بفرمایید کجا باز مونده ملت برن اونجا برای تفریح!! البته غیر از اونی که واسه بنیاد مستضعفانه!
این حرفا همش بهونه هست بخاطر حجاب و این جور مسائل هست کلا کشور رو پلمپ کنین راحت یه جوری میگین به خاطر بهداشت و ... انگار تو سوییس زندگی می کنیم خودروسازا به فکر جون آدما نیستن جاد ها اونطوری در حد راننده تامکت باید حواست به جاده باشه اونوقت به فکر بیماری پوستنی هستن؟!!
رستوران کافی شاپ مغازه ها همه رو پلمپ کنید . دهنی از مردم سرویس کنید در این اوضاع قتصادی تا جهنم براشون بهشت باشه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی