بازدید 4101

جزئیات برگزاری همایش «توسعه و آینده‌نگری» پتروشیمی

اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 19 August 2023

به گزارش تابناک، اندیشکده نفت و انرژی دانشگاه امام صادق (ع) با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رسالت خود نسبت به برگزاری همایش «توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی» اقدام کرد تا از این طریق نه‌تنها گامی در مسیر جمع آوری دانش بردارد بلکه در راستای حل چالش‌های موجود در این زمینه پیشگام باشد.

سرمایه گذاری و تامین مالی، بازاریابی داخلی و بین‌المللی محصولات صنعت پتروشیمی، مقررات‌گذاری و قیمت‌گذاری محصولات صنعت پتروشیمی، زنجیره تامین پایین دستی صنعت پتروشیمی و حقوقی از جمله محورهای این همایش به حساب می‌آید. 

اندیشکده نفت و انرژی دانشگاه امام صادق (ع) زمان برگزاری این همایش را ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال مقالات تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ به نشانی http://Energy.isu.ac.ir مراجعه کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توان با آیدی @energy_isu@ در پیام‌رسان بله و تلگرام  و یا با تلفن ۰۹۱۲۷۶۴۸۳۱۶ ارتباط برقرار کرد.

همایش «توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی» در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی