بازدید 3291
۱

هند در حال تبدیل شدن به یک غول اقتصادی

هند در حال کسب برتری در صحنه اقتصاد جهانی است، به خصوص که چین با انزوا مواجه است و آمریکا و متحدانش به دنبال تقویت یک اتحاد در حال توسعه هستند. هند با اقتصادی به ارزش ۳.۴ تریلیون دلار و برخورداری از بزرگ ترین جمعیت جهان، رشد ی چشمگیر دارد.
کد خبر: ۱۱۹۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ 05 September 2023


به گزارش تابناک از بلومبرگ، دولت هند در حال سرمایه گذاری گسترده در زیرساخت ها و استفاده از ترکیبی از تعرفه ها و مشوق ها برای جذب تولیدکنندگان جهانی  است.

با این حال، صعود هند بدون چالش نیست. بیکاری بالای جوانان و نابرابری های اقتصادی گسترده به این معنی است که همزمان با رشدی که  شرکت های چند ملیتی را جذب می کند، بسیاری از شهروندان آن در فقر به سر می برند و نمی توانند از بازار رو به رشد استفاده کنند. پتانسیل هند برای مهار کامل این منافع جهانی و تثبیت خود به عنوان یک نیروی اقتصادی غالب هنوز نامشخص است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
در فضا هم در حال سبقت گرفتن از روسیه است. روسیه در حالی که می توانست با دستکم آلمان و فرانسه اتحاد نظامی تشکیل دهد و هم با اوکراین و بلاروس و دیگر کشورهای اتحاد جماهیر شوروی اتحاد استراتژیک برقرار کند راه وارونه را برگزید. دیکتاتوری پوتین روسیه را نابود کرد.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی