بازدید 2154
۳

وقوع ۵۳ درصد از تصادفات فوتی پایتخت در شب‌ها

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه شهر تهران و اعمال قانون و انتقال برخی خودرو‌ها به پارکینگ در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 04 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد رازقی گفت: ۵۳ درصد از تصادفات فوتی در شهر تهران شب‌ها و ۴۷ درصد از آن‌ها در روز اتفاق می‌افتد.
 
وی با بیان اینکه شب‌ها به دلیل خلوتی معابر، سرعت‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند و با وجود تاریکی هوا و دید محدود، ایمنی تردد نیز پایین می‌آید، افزود: بسیاری از رانندگان که زمینه و استعداد انجام دادن  تخلف را دارند، شب‌ها با سرعت بالا و سبقت‌های خطرناک رانندگی می‌کنند. 
 
سرهنگ رازقی گفت: در صدر این این تخلفات سرعت و سبقت‌های غیر مجاز و حرکات مخاطره آمیز قرار دارد که باعث تصادفات شدید می‌شود.
 
وی با بیان اینکه از روز شنبه این هفته طرح برخورد با تخلفات شبانه آغاز شده است، افزود: همکاران پلیس با تخلفات حادثه ساز شبانه به جد برخورد می‌کنند و تخلف‌ها برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.
 
معاون عملیات پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه خودرو رانندگان متخلف توقیف ساعتی خواهد شد، گفت: خودرو‌های توقیفی در محل مناسب و ایمن تا ابتدای صبح متوقف شده و سپس اجازه تردد به آن‌ها داده می‌شود، اما تخلف برخی از این خودرو‌ها به نحوی است که می‌باید به پارکینگ منتقل شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تهرانی ها جنبه خیابان خلوت را ندارند
"۵۳ درصد از تصادفات فوتی در شهر تهران شب‌ها و ۴۷ درصد از آن‌ها در روز اتفاق می‌افتد."
خوب این دو تا (شب و روز) که اختلافی با هم ندارند.
اصلا این طرحهای تشدید پایانی براشون متصور هستید؟ نمیخواید به ریشه بپردازید به جای کوتاه کردن بی فایده شاخ و برگ؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی