بازدید 22553

نشانه‌ای از دخالت ایران در عملیات حماس نیست

یک مقام آمریکایی ضمن رد ادعاها درباره دست داشتن ایران در عملیات طوفان الاقصی، گفت که کاخ سفید احتمالا روز یکشنبه کمک‌های نظامی جدیدی برای رژیم موقت صهیونیستی اعلام می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ 08 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یک مقام ارشد دولت آمریکا بامداد یکشنبه اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای از دست داشتن ایران در عملیات «طوفان الاقصی» توسط حماس علیه رژیم موقت صهیونیستی، وجود ندارد.

این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با رسانه‌ها گفت که کاخ سفید از تل‌آویو حمایت کرده و آماده ارائه تمام ابزارهای لازم به این رژیم است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی همچنین افزود که دولت بایدن احتمالا روز یکشنبه کمک‌های نظامی جدیدی برای رژیم تروریست صهیونیستی اعلام می‌کند.

این مقام ارشد کاخ سفید اظهار داشت: «ما به مقامات اسرائیلی اعلام کردیم که آماده ارائه تمام ابزارهای حمایتی به دولت و مردم اسرائیل هستیم. ما به وضوح به هر نهاد یا طرف متخاصم اسرائیل نسبت به سوء استفاده از این وضعیت هشدار دادیم».

وی ضمن اشاره به گفتگوی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، گفت: «بایدن از اسرائیل حمایت کرد و بر هماهنگی نزدیک بین ارتش و تیم‌های اطلاعاتی ما تأکید کرد».

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل ۷ شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم کودک‌کُش صهیونیستی محسوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
آره گفتی و ماهم باور کردیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
آفرین به تو
چه خبر بی ارزشی
کدام مقام ؟ به نظرتون کسی این ادعا رو باور میکنه حتی اگر یک مقامی هم حرفی زده باشه؟؟؟
پس عمه من هزینه این عملیات را داده؟
انشاالله پایان این غده سرطانی نزدیک است
آمریکایی ها برای کی خط و نشان می کشد ؟؟ جبهه مقاومت هر کجا که لازم باشد وارد عمل شده و پاسخ لازم را به تجاوزات خود آمریکایی ها داده است ،، رژیم کودک کش که دیگر عددی نیست ،،
اونوقت این مقام ارشد کاخ سفید که نخواست نامش فاش بشه اینا رو به کی گفت؟
آمریکا همیشه دروغ گفته. بازم داره دروغ میگه .
اشک تمساح دولت ابر جنایتکار آمریکا برای نژاد پرستان کودک کش صهیونیست!!!/ یکشنبه 16/07/1402
---
سران دولت رو به افول ابر جنایتکار آمریکا با تاریخی غرق در خون و چپاولگری علیه ملل بی گناه کشورهای جهان و ملت مظلوم فلسطین با اشکهای تمساح گونه خود در دفاع از ابر نژاد پرستان صهیونیست کودک کش قرن کنونی رسوا تر از آنند که بتوانند به دنیا بباورانند همراه با شرکای جنایت پیشه غربی خود و حاکمان خودکامه منفور مزدور به سر گل مالیده برای بی گناهان به عزا و سوگ نشسته و سراسیمه از شدت اندوه دل پر از جنایت و خیانت خود به سر و سینه می زنند!!!
وضعیت شاخص بورس روزیکشنبه ۱۶مهر گویای همه چیزاست خودمان رافریب ندهیم
تو گفتی وماهم باور کردیم ؟
زهی خیال باطل ؟...
این دروغ ترین خبر است که در مورد این گروهها ی فلسطینی گفته شده است چون آنها تمام موشک های وتجهیزات را ایران برای آنها تهیه کرده است
اگر نشونه ای پیدا کنند به منزله پیروزی ایران است پس هیچ نشانه ای یافت نخواهد شد چون جرات پاسخ دادن به نشانه را ندارند .
شاهنامه اخرش خوش هست
اگه ایران دخالت نداره پس چرا دلار حدود سه هزار تومان سکه حدود سه میلیون تومان بالا رفت
درود؛اول فکر بعدکار؛متاسفانه در این مورد صورت نگرفت
اینو آمریکایی گفته که دولت ایران دخالتی نکرده در این عملیات پس چرا مردم خود ایران بعضی هاشون میگن که اسراعیل ودنیای هنوز قدرت ایران را ندیدن تا نباشد چیزی مردم نگوید چیزها به این میگن دیگه البته من بعنوان یک ایرانی اصلا هم خوشحال نمیشم که کشورم در جنگهای کشورهای بقیه دخالت کنه این پوله این سرمایه ایرانه که داره میره میترکه چرا خوشحال میشن
پاسخ ها
امین عزیزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
سلام ، هر وقت تخصصی در مسایل نداشته باشیم باید هم اینجوری نظر بدیم ، شما به عنوان یک ایرانی الاصل باید بدونی چه کسانی دانشمندان علم برتر دانش هسته‌ای را چه کسی ترور کرده ،یا باید بدونی که ویروس استاسکنت چیست و چگونه به نیروگاه‌های اتمی ایران راه یافت ، پیشگیری بهتر از درمانه ، وقتی میتونی انتقام را طوری بگیری که ناخن یک ایرانی زخم نشه و این انتقام خاک ایران را تحت تاثیر قرار نده اون وقت بیا اظهار نظر برادر
بارها و بارها رسانه های ایران ادعا کردند که تجهیزات جنگی حماس و فلسطین را ایران تامین میکند و کمک های مالی فراوانی را به فلسطینی ها کرده است - چرا حالا حرفتان را پس میگیرید - ترسیده اید؟ کمی هم شجاع باشید.
والله بعدبختیش برای ما ملته می‌خوام سربه تن حماس نباشه به امیدنابودی حماس
خودشون تو رسانه ها گفتند ایران بهشون کمک کرده اینها هم که جشن گرفتند تو چی میگی اون وسط؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
امریکاه به اسرائیل کمک میکندکشورهای عربی هم باید به فلستین کمک کند
ماشاالله به ایران و حماس و حزب الله کشورهای کمک کننده
قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو
مرگ‌براسرائیل‌غاصب‌‌وطرفداران‌وهمفکرانش.
کافران به همدیگه کمک میکنن درحالی که به خداوند وقرآن وپیامبر وزنده شدن بعد از مرگ وبهشت ایمان ندارن حالا چرا ما مسلمانها باهم متحد نشویم و از مردم فلسطین حمایت نکنیم پس کجا شد موشکهای ایران الان جاش است بزنین این یهودیها را به جهنم بفرستین
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی