بازدید 68068
سومین روز تحولات فلسطین

افزایش تعداد تلفات اسرائیل به 1100 کشته و 2700 زخمی/ حمله موشکی حزب الله به دو پایگاه نظامی اسرائیل/فراخوان ۳۰۰ هزار نظامی اسرائیلی برای جنگ

روز شنبه 15 مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد. ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۹۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ 09 October 2023

تلفات اسرائیل به 1000 نفر کشته و 2300 زخمی رسید/ تعدادی آمریکایی کشته و اسیر شدند

بین الملل تابناک: روز شنبه 15 مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد. ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.

افزایش تعداد تلفات اسرائیل به 1100 کشته و 2700 زخمی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۰۱:۰۵

یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که شمار کشته‌های اسرائیلی در عملیات "طوفان الاقصی" به یکهزار و ۱۰۰ نفر رسیده‌است.

 روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که همچنین شمار زخمی های رژیم صهیونیستی در حملات مقاومت از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۲ هزار و ۷۴۱ تن افزایش یافته است.

شهادت ۱۴ فلسطینی در شمال نوار غزه
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۰۱:۰۵

منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک واحد مسکونی در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که حمله به یک منزل دیگر در "خانیونس" در جنوب نوار غزه نیز سه شهید برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد چهار فلسطینی دیگر در شهر جنین به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند که وضعیت جسمانی ۲ تن از آنها وخیم است.

حزب‌الله شهادت ۶ تن از اعضای خود را تکذیب کرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۰۱:۰۱

درحالی که رسانه‌های خبری مدعی کشته شدن ۶ تن از اعضای حزب‌الله در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان بودند، این گروه این آمار را تکذیب کرد.

روابط رسانه‌ای حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: شایعات صحیح نیستند و تنها سه نفر از مجاهدانمان شهید شدند.

در ادامه این بیانیه‌ تشریح شده است که در حملات عصر روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان تنها سه مجاهد حزب‌الله شهید شدند و شایعات درباره تعداد بیشتر صحیح نیستند.

نتانیاهو: حماس به دنبال جنگ بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۳

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این حماس بوده که به دنبال جنگ می‌گشته و با جنگ نیز مواجه خواهد شد.

 بنیامین نتانیاهو در بخشی از اظهارات روز دوشنبه خود گفت که شماری از رزمندگان فلسطینی همچنان در محدوده تحت اشغال رژیم صهیونیستی حضور دارند.

وی بیان کرد: هرجا که حماس در آن‌جا فعالیت کند را ویران خواهیم کرد. ما هر آنچه که در توان داشته باشیم برای افراد گم شده یا گروگان گرفته شده انجام خواهیم داد.

او در ادامه بر تقویت مرزهای این رژیم در نزدیکی لبنان و کرانه باختری تاکید کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عنوان کرد: ما می‌خواهیم از حمایت‌های بین‌المللی اطمینان حاصل کنیم تا بتوانیم با آزادی عمل زیاد به فعالیت ادامه دهیم.

نتانیاهو همچنین در میان صحبت‌های خود خواستار تشکیل دولت اضطراری شد.

وی تاکید کرد: روزهای سختی در انتظارمان است و ما مصمم هستیم که در این نبرد پیروز شویم.

شمار شهدای فلسطینی به ۶۸۷ تن رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۵

منابع بیمارستانی فلسطین دوشنبه شب تأیید کردند که در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۶۸۷ تن به شهادت رسیدند.

 وزارت بهداشت فلسطین مستقر در نوار غزه همچنین اعلام کرد که از این تعداد ۱۴۰ تن کودک و ۱۰۵ زن هستند.

پیش از این شمار شهدای نوار غزه ۵۶۰ نفر اعلام شد.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار مجروحان فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را سه هزار و ۷۲۶ تن اعلام کرد که ۱۰ درصد از این افراد را کودکان تشکیل می‌دهند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد: دشمن صهیونیستی بر خلاف قوانین بین المللی عامدانه بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و خدمه آن‌ها را آماج حملات خود قرار داده است.

اسرائیل آب غزه را به طور کامل قطع کرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۴

 رژیم صهیونیستی در پی ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت و شکست خفت‌بار آن، در اقدامی ناجوانمردانه آب شهر غزه را به صورت کامل قطع کرد.

دو روز پیش نیز وزیر انرژی رژیم صهیونیستی دستور قطع برق شهر غزه را صادر کرده بود.

حمله موشکی حزب الله به دو پایگاه نظامی اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۳

جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز دوشنبه پس از اعلام شهادت سه نفر از نیروهایش، از حمله تلافی‌جویانه به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

شبکه خبری المیادین ضمن نقل بیانیه حزب الله، گزارش داد، نیروهای حزب الله به پادگان «برانیت» که مرکز فرماندهی لشکر الجلیل است حمله کردند و این حمله، پاسخ اولیه به شهادت سه نفر از رزمندگان آن است.

حزب الله همچنین از حمله به پادگان «افیفیم» خبر داد که مرکز فرماندهی لشکر غربی صهیونیستهاست. به گفته این جنبش، حملات مذکور با موشکهای هدایت‌شونده صورت گرفته است.

حزب الله در پایان تأکید کرد که در پی این حملات، چندین اسرائیلی زخمی شده‌اند، ولی آمار دقیقی از تعداد تلفات صهیونیستها منتشر نکرد.

شهادت سه عضو حزب‌الله در حملات اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۲

حزب‌الله لبنان شامگاه دوشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «علی حسن حدرج» نیز در پی حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

پیشتر حزب‌الله لبنان از شهادت «علی رائف فتونی حیدر» و «حسام محمد إبراهیم» در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داده بود.

توپخانه‌ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد. 

شبکه المیادین نیز گزارش داد که شهرک یارون و شهرک عیتا الشعب هدف حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

توپخانه‌ رژیم صهیونیستی همچنین یک منزل مسکونی در شهرک یارون را هدف قرار داد.  در همین ارتباط ارتش لبنان شهروندان این کشور را به رعایت جانب احتیاط و خودداری از نزدیک شدن به مناطق مرزی با فلسطین اشغالی فراخواند. 

فراخوان ۳۰۰ هزار نظامی اسرائیلی برای جنگ
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۲

ارتش رژیم صهیونیستی که از مقابله با طوفان الاقصی عاجز شده است، دست به تحرکاتی زده و نیروهای احتیاط بسیاری را فراخوانده است.

بر اساس این گزارش، منابع عبری گزارش دادند: ۳۰۰ هزار نظامی به خدمت احتیاط فراخوانده شدند که بیشترین تعداد فراخوانی نیرو در تاریخ اسرائیل است.

از سوی دیگر یواو گالانت وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگ علیه غزه حداقل چند هفته به طول خواهد انجامید.

استقرار بمب افکن های آمریکا در اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۴

برخی منابع خبری بعد از ظهر دوشنبه مدعی استقرار هواپیماهای نظامی آمریکا در فلسطین اشغالی شدند.

منابع خبری فلسطین از ورود یک فروند بمب افکن بی ـ ۵۲ آمریکا به فلسطین اشغالی خبر دادند.

یک مقام ارشد نظامی آمریکا از قصد پنتاگون برای ارسال جتهای جنگنده به منطقه غرب آسیا به عنوان بخشی از تقویت توان نظامی ایالات متحده در منطقه خبر داد.این جنگنده‌ها شامل جنگنده‌های اف-۳۵ و اف-۱۵ است.

کشته شدن 10 انگلیسی در فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۳

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که دست کم 10 شهروند این کشور در جریان حمله رزمندگان حماس در عملیان طوفان الاقصی کشته شده و یا مفقود هستند و اثری از سرنوشت آنها نیست.

پایگاه خبری بی بی سی و تایمز لندن می‌گویند که از منابع مطلع خود در دولت انگلیس این آمار را به دست آورده‌اند.  

براساس گزارش این رسانه‌ها، ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا قرار است امروز در نشست اضطراری موسوم به نشست کبری درباره این موضوع با کابینه امنیتی خود رایزنی کند.

نخست‌وزیر انگلیس امروز دوشنبه از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه حمایت کرد. سوناک در شرایطی علیه فلسطینیان موضعگیری کرده که کشورهای غربی شامل آمریکا و برخی کشورهای اروپایی پیش از این بارها در حمایت از صهیونیست‌ها اظهارنظر کرده‌اند.

ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس با اطمینان بخشی به رژیم صهیونیستی درباره حمایت‌ها تصریح کرد: «ما تمام حمایت‌هایی را که آنها نیاز دارند ارائه خواهیم کرد تا مطمئن شویم اسرائیل می‌تواند از خود در برابر این نوع حملات دفاع کند».

نشانه‌ای از نقش ایران در حمله حماس وجود ندارد
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۲

ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد هنوز هیچ نشانه‌ای از ارتباط ایران با عملیات «طوفان الاقصی» وجود ندارد. 

به گزارش گاردین، «دانیل هاگاری»، یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «ایران یک بازیگر مهم است اما ما هنوز نمی‌توانیم بگوییم که آیا نقشی در برنامه‌ریزی یا آموزش [برای انجام عملیات طوفان الاقصی] داشته است یا خیر.»

گزارش های ضد و نقیض از حملات به اسرائیل از خاک لبنان
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۵

رسانه‌های صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر دادند آژیرهای خطر در شمال فلسطین اشغالی فعال شدند.

منابع صهیونیستی مدعی شدند دست‌کم ۱۲ موشک یا راکت از خاک لبنان به سمت «جبل الشیخ» شلیک شده است. این در حالی است که منابع رسمی هنوز واکنشی به این اخبار نشان نداده‌اند و آن را رد یا تایید نکرده‌اند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی می‌گوید تنها یک راکت به یک منطقه باز در شمال اراضی اشغالی اصابت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هنوز واکنشی به این اخبار نشان نداده است. شبکه «المیادین» به نقل از خبرنگار خود گزارش داد طرف لبنانی تا این لحظه خبر شلیک موشک یا راکت را تایید نکرده است.

خبرنگار «اسپوتنیک» لحظاتی بعد گفت اخبار شلیک راکت یا موشک از خاک لبنان به سمت اراضی اشغالی فلسطین صحت ندارد و وضعیت در مرزها آرام است و هیچ صدای حمله‌ای در مناطق مرزی شنیده نشده است.

نشست اضطراری شورای امنیت بدون نتیجه پایان یافت
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۴

در حالی که ایالات متحده آمریکا در جریان برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل بر لزوم محکومیت شدید حماس از سوی کشورهای عضو این شورا، فشار آورد اما در نهایت نتوانست به اجماع مورد نیاز برای صدور بیانیه‌ای علیه حماس دست پیدا کند و این نشست بدون هیچ نتیجه‌ای به پایان رسید. 

به گزارش «الجزیره»، جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل پشت درهای بسته در بحبوحه تشدید روند جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس تشکیل شد اما در نهایت کشورهای حاضر در این نشست نتوانستند برای صدور بیانیه‌ای مشترک به اتفاق آرا دست پیدا کنند. 

«رابرت وود»، دیپلمات ارشد ایالات متحده پس از پایان برگزاری نشست با اشاره به روسیه که پس از جنگ اوکراین روابطش با غرب به شدت وخیم شده است، خطاب به خبرنگاران گفت: احتمالا می توانید یکی از اعضای مخالف را بدون اینکه من چیزی بگویم، شناسایی کنید. 

در جریان این جلسه ۹۰ دقیقه‌ای، «تور ونسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای روند صلح در خاورمیانه صحبت‌هایی ارائه کرد و پس از آن دیپلمات‌های حاضر در جلسه از کشورهای همراه با مواضع روسیه خواستند، تمرکز بیشتری بر محکومیت حماس داشته باشند. با این حال بیانیه‌ای که بین تمامی اعضا بر سر آن اجماع شکل بگیرد، حاصل نشد.  

«واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل ضمن مخالفت با خواسته‌های آمریکا جهت محکومیت حماس عنوان کرد: پیام روسیه، توقف فوری جنگ و ایجاد آتش بس و مذاکرات بود که برای دهه ها در شورای امنیت سازمان ملل گفته شده است. 

«لانا نصیبه»، نماینده امارات متحده عربی در سازمان ملل نیز که مواضع خود را متناسب با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در جریان توافق ابراهیم مطرح کرد، نیز بر لزوم برگزاری جلسات بیشتر از سوی شورای امنیت سازمان ملل برای مقابله با این بحران تاکید کرده و وضعیت فعلی را نگران کننده خواند. 

در این میان، نه رژیم صهیونیستی و نه تشکیلات خودگردان فلسطین که در کرانه باختری واقع شده و رقیب سیاسی حماس است در نشست شورای امنیت سازمان ملل حضور پیدا نکردند. «ریاض منصور» سفیر فلسطین از اعضای شورا خواست تا در این جلسه بر پایان دادن اشغالگری رژیم صهیونیستی تمرکز کنند و با انتقاد از مواضع کشورهای غربی و اروپایی نسبت به ماجرای فلسطین و رژیم صهیونیستی عنوان کرد: «متاسفانه تاریخ برای برخی از سیاستمداران و رسانه های از زمانی شروع می‌شود که اسرائیلی‌ها کشته می‌شوند».

سه سازمان حقوق بشری فلسطینی نیز در نامه‌ای سرگشاده برای اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد پیش از برگزاری این نشست، نوشتند که انفعال این سازمان موجب بروز خشونت های اخیر شده است و تداوم این روند به معنای آن است که سازمان ملل با آنچه که در فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی اتفاق می افتد «همدست» است. 

درخواست حماس از اسرائیل برای آزادی زندانیان فلسطینی
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۳

سخنگوی حماس با فاشیست خواندن کابینه «بنیامین نتانیاهو»، خواستار توقف اقدامات تحریک آمیز این کابینه در قدس اشغالی و کرانه باختری و آزادی تمام زندانیان فلسطینی شد.

 «عبداللطیف القانوع» در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس اعلام کرد که مقاومت فلسطین خواهان آزادی تمامی زندانیان فلسطینی و در عین حال پایان دادن به اقدامات تحریک آمیز کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی و به ویژه مسجدالاقصی است.

وی از تداوم مبارزه نیروهای مقاومت فلسطین با صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی و به اسارت گرفتن تعداد بیشتری از صهیونیست ها در صبح دوشنبه خبر داد.

اتمام حجت لبنان با اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۲

، «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان افزود که اسرائیل نباید جنگ با حماس در غزه و اطراف آن را گسترش دهد.

وی اضافه کرد که انفجار اوضاع در نوار غزه خطرناک است و دلیل آن، استکبار اسرائیل و تعرض دائم آن به ملت فلسطین است.

وزیر خارجه لبنان ادامه داد: حزب الله پیش از حمله به مواضع اسرائیل در مزارع شبعا، به دولت وعده داد تا زمانی که اسرائیل به لبنان تعرض نکند، وارد جنگ نخواهد شد.

بوحبیب تاکید کرد که موضع لبنان نسبت به تحولات همگام با مواضع شجاعانه کشورهای عربی است.

پهپادهای حماس رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۳

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به استفاده جنبش حماس از پهپادها طی حمله روز اول به اراضی اشغالی پرداختند و تأکید کردند که این پهپادها در حمله و فلج کردن سامانه‌های دفاعی پیشرفته رژیم صهیونیستی موفق عمل کرده است.

روزنامه هاآرتص نوشت: حملات اولیه حماس با استفاده از پهپادهای کوچک و نسبتا ارزان که ساخت داخل بودند، انجام شد و در حمله و فلج کردن سامانه‌های پیشرفته اسرائیل که قیمت آن صدها هزار و حتی میلیون‌ها دلار است، موفق عمل کرد. حماس همچنین از پاراگلایدر استفاده کرد که افراد مسلح این جنبش با استفاده از آن توانستند به پشت دیوار مرزی نفوذ کرده و بر برتری تکنولوژی اسرائیل چیره شده و نیروهای اسرائیلی را غافلگیر کنند. مهم‌ترین موفقیت حماس استفاده از پهپادها برای هدف قرار دادن و از کار انداختن تانک مرکاوا۴ بود که یکی از پیشرفته‌ترین تانک‌های جهان است.

هاآرتص نوشت: سامانه ضد موشکی «بادگیر» برای مقابله با این پهپادها عمل نکرد چرا که این سامانه برای مقابله با موشک‌های ضد تانک طراحی شده است نه برای مقابله با تسلیحاتی که از طریق پهپادها شلیک می‌شود. حزب الله لبنان نیز قبلا چندین پهپاد را به حریم هوایی اسرائیل شلیک کرده است که برخی از آنها مشابه پهپادهای حماس بودند. این پهپادها برای جمع آوری داده‌های اطلاعاتی شلیک شد؛ اما در صورت نیاز برای حمله نیز استفاده می‌شود.

مصر: به تل‌آویو هشدار داده بودیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۲

یک مقام اطلاعاتی مصر می‌گوید، قاهره که اغلب به عنوان میانجی میان رژیم صهیونیستی و حماس عمل می‌کند، مکررا با اسرائیلی‌ها در مورد "چیزی بزرگ" صحبت کرده بود.

 او می‌گوید که مقامات رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری متمرکز شده بودند و تهدید غزه را کم‌اهمیت جلوه دادند. این مقام اطلاعاتی توضیحات بیشتری در مورد ماهیت هشدارهای مصر به تل‌آویو ارائه نکرد.

کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی متشکل از حامیان شهرک‌نشینان یهودی کرانه باختری است که در مواجهه با موج فزاینده خشونت در ۱۸ ماه گذشته در آنجا، خواستار سرکوب امنیتی شده‌اند.

این مقام امنیتی مصری که مجاز به صحبت راجع به مسائل اطلاعاتی حساس نبود و خواست نامش فاش نشود، به تایمز اسرائیل گفت: ما به آنها هشدار دادیم که یک انفجار وضعیت در راه است؛ خیلی زود و بزرگ هم خواهد بود. اما آنها چنین هشدارهایی را دست‌کم گرفتند.

درگیری مقاومت فلسطین در ۸ نطقه در سرزمین های اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۲

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی نظامیان این رژیم در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین اعتراف کرد و گفت: فکر می کردیم دیروز بر اوضاع مسلط می‌شویم اما نتوانستیم.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درگیری با مقاومت فلسطین در ۸ نطقه در سرزمین های اشغالی ادامه دارد.

وی به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل مبارزان فلسطینی اعتراف کرد و گفت: ما فکر می کردیم دیروز بر اوضاع مسلط خواهیم شد ولی باید بگویم امیدوارم تا آخر امروز این اتفاق بیفتد.

در همین حال شهرداری «سدیروت» در جنوب سرزمین های اشغالی از صهیونیست ها خواست از منازل خارج نشوند.

چهار سرباز صهیونیست با شلیک خودی زخمی شدند
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۲

برخی گزارش‌های رسانه‌های رژیم صهیونیستی حاکی از زخمی شدن چند سرباز ارتش این رژیم در نتیجه تیراندازی نیروهای خودی در نزدیکی مناطق مرزی جنوب لبنان است.

نتایج تحقیقات اولیه ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از این است که چهار سرباز عصر یکشنبه در منطقه الجلیل واقع در نزدیکی مناطق مرزی جنوب لبنان در نتیجه تیراندازی نیروهای خودی که قصد عبور از یکی از ایست‌های نظامی موجود در منطقه را داشتند، زخمی شدند.

وب‌سایت عبری زبان «وای‌نت» گزارش داد که چند سرباز ارتش این رژیم در تبادل آتش اشتباهی در میان نیروهای ارتش و نه در اثر تیراندازی نیروهای مقابل زخمی شدند و ارتش در حال بررسی ابعاد مختلف این اتفاق است.

به نقل از خبرگزاری «سما»ی فلسطین، کمی بعد خبرنگار نظامی رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، چند زخمی حاصل تبادل آتش داخلی در حال انتقال به مراکز درمانی هستند و مرکز نظارت نظامی رژیم صهیونیستی انتشار جزئیات این اتفاق را ممنوع کرده است.

درخواست کمک اسرائیل از آمریکا
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۳

روزنامه واشنگتن پست نوشت که مسؤولان رژیم صهیونیستی از واشنگتن درخواست موشک‌هایی برای سامانه گنبد آهنین و مهمات دیگر و همکاری در جمع آوری داده‌های اطلاعاتی کردند.

 روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه نوشت: مسؤولان اسرائیلی چندین درخواست از واشنگتن کردند که از جمله آن درخواست موشک برای سامانه گنبد آهنین و مهمات و افزایش همکاری در زمینه تبادل اطلاعات درخصوص فعالیت نظامی احتمالی در جنوب لبنان است.

۷۳ نظامی صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیدند
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۷

ارتش رژیم صهیونیستی اسامی جدید ۱۶ نفر دیگر از کشته‌های نظامی خود از جمله پنج عضو تیپ نخبه «گولانی» و ۲ افسر عالی رتبه را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، شمار نظامیان صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیدند، به ۷۳ نفر رسید.

پیش تر روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داده بود، شمار صهیونیست‌هایی که در عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین به هلاکت رسیدند، به ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

شمار شهدای غزه به 465 نفر افزایش یافت
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۶

مدیر هلال احمر فلسطین از افزایش شمار شهدای ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به 465 نفر خبر داد.

براساس گزارش الجزیره، وی گفت: در میان این 465 نفر، 78 کودک و 46 زن وجود دارند.

مدیر بخش آمبولانس هلال احمر فلسطین همچنین شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری را 14 نفر اعلام کرد و گفت که 150 نفر نیز بر اثر حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری مجروح شده‌اند.

پیش از این وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت 313 تن در حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و مجروح شدن بیش از 1990 نفر خبر داده بود.

وزارت بهداشت غزه همچنین هدف قرار دادن کادر درمانی و امدادی از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و گفته بود که در پی این حملات تاکنون سه امدادگر به شهادت رسیده و سه نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

در این بیانیه آمده است که جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس طی دیروز و امروز بیمارستان «الاندونیسی» و درمانگاه «ناصر الطبی» و همچنین پنج آمبولانس را هدف قرار داده‌اند.

مشارکت 1000 نیروی حماس در عملیات علیه اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۴

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که در حمله نیروهای حماس به شهرکهای اسرائیلی حدود هزار فرد مسلح حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: اوضاع همچنان بحرانی است و نظامیان اسرائیلی در تعقیب افراد مسلح مهاجم هستند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه/ حمله راکتی مقاومت به النقب
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۲

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه حملات مختلفی را علیه غزه ترتیب داده است و در یکی از این حملات، یک مسجد به‌صورت کامل ویران شد.

 جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه مناطق مختلف غزه را بمباران کردند.

المیادین گزارش داد که جنگنده‌های صهیونیستی بامداد امروز اطراف مسجد «الشهداء» در شرق محله الشجاعیه غزه را هدف قرار دادند.

در واکنش به این حملات، مقاومت فلسطین شهرک «نیتیفوت» واقع در مرکز النقب را هدف حمله راکتی قرار داد.

منابع عبری‌زبان گزارش دادند که در پی این حمله راکتی، آژیر خطر در منطقه النقب غربی به صدا درآمد.

افزایش تلفات اسرائیل به 1000 نفر 

ارتش رژیم صهیونیستی اسامی جدید ۱۶ نفر دیگر از کشته‌های نظامی خود از جمله پنج عضو تیپ نخبه «گولانی» و ۲ افسر عالی رتبه را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، شمار نظامیان صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیدند، به ۷۳ نفر رسید.

پیش تر روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داده بود، شمار صهیونیست‌هایی که در عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین به هلاکت رسیدند، به ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

هشدار حماس به آمریکا درباره اعزام ناو هواپیمابر به منطقه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به اقدام آمریکا در اعزام یک فروند ناو هواپیمابر به منطقه در پی تحولات جاری فلسطین اشغالی، اعلام کرد که اعلامیه آمریکا مبنی‌بر استقرار یک ناو هواپیمابر در منطقه برای حمایت از اسرائیل، «مشارکت واقعی در حمله و تعرض به مردم فلسطین» است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به اعزام ناو هواپیمابر آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی، واکنش نشان داد و گفت: «ما هراسی از اعزام ناو هواپیمابر آمریکا به منطقه نداریم و واشنگتن باید تبعات چنین اقدامی را درک کند».

حماس به واشنگتن هشدار داد که اعلامیه آمریکا مبنی‌بر استقرار یک فروند ناو هواپیمابر در منطقه برای حمایت از اسرائیل «مشارکت واقعی در حمله و تعرض به مردم فلسطین» است.

وزارت دفاع آمریکا روز یکشنبه(۱۶ مهر) یک فروند ناو هواپیمابر را در راستای تشویق صهیونیست‌ها به ادامه جنایاتشان علیه فلسطینیان، به منطقه اعزام کرده است.

یکشنبه شب همچنین اولین هواپیمای آمریکایی حامل کمک‌های نظامی این کشور برای رژیم اشغالگر صهیونیستی، از پایگاه هوایی حسن در اردن وارد فلسطین اشغالی شد.

فرودگاه بن‌گوریون هدف حمله راکتی حماس قرار گرفت

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از هدف قرار دادن فرودگاه نظامی «بن گوریون» در تل آویو خبر داد.

گردان‌های قسام- شاخه نظامی حماس- اعلام کرد که در پاسخ به جنابات مستمر اشغالگران، فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو را هدف حملاتی راکتی خود قرار داده است.

گردان‌های قسام همچنین از شلیک ۱۰۰ راکت به شهر عسقلان در واکنش به بمباران گسترده منازل مسکونی در غزه خبر داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد مجروحان صهیونیست در حملات مقاومت به ۲۳۱۵ نفر رسیده که ۲۳ نفر از آن‌ها دچار مرگ مغزی شده و ۳۴۰ نفر دیگر نیز وضعیت وخیمی دارند.

در همین حال، رادیو ارتش صهیونیستی اعلام کرد که فرمانده پایگاه نظامی «تسئلیم» در اسدوروت در درگیری با مبارزان فلسطینی زخمی شد.

کشته و اسیر شدن تعدادی آمریکایی در فلسطین

شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد که در حملات مقاومت فلسطین «حماس» به فلسطین اشغالی، چند آمریکایی کشته شده‌اند.

 شورای امنیت ملی آمریکا به شبکه خبری «ان.بی.سی» اعلام کرد که مرگ تعدادی از شهروندان آمریکایی در حملات مقاومت فلسطین به فلسطین اشغالی را تأیید می‌کند.

شبکه «ان.بی.سی» به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت که در این حملات، دست‌کم چهار تن از آمریکایی‌ها کشته شده و هفت نفر دیگر مفقود شده‌اند.

همزمان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که بلینکن در گفت‌وگوی تلفنی با همتای اماراتی خود بر حق «اسرائیل» در دفاع از خود تأکید کرد.

این در حالی است که بلینکن دیشب در تماس تلفنی با فیصل بن فرحان همتای سعودی خود، بر تمرکز واشنگتن برای توقف درگیری‌ها و حملات حماس و آزادی بازداشت‌شدگان آمریکایی تأکید کرد.

مایکل هرتزوگ سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا امروز به شبکه سی بی اس گفت که جنبش حماس موفق شده است شماری از عناصر آمریکایی حاضر در فلسطین اشغالی را به اسارت بگیرد.

آنتونی بلینک وزیر خارجه آمریکا نیز گفت که این کشور در حال تحقیق درباره اطلاعاتی است که نشان می‌دهد برخی از افراد کشته شده یا اسیر در نزد حماس، آمریکایی هستند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۳۴
ادعای روزنامه والستریت ژورنال:
ایران به حماس برای حمله به اسراییل کمک کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
سوال اصلی این است:
حماس این همه مهمات را از کجا آورده که توانسته به ادعای خودش در عرض یک ساعت 5000 راکت به سوی اسراییل پرتاب کند؟
ویرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اشتباه حماس، کشتن افراد غیر نظامی حاضر در فستیوال و اسیر گرفتن بانوان بود. رسانه های غربی خیلی روی کشتن غیرنظامیان زن و برخورد با زنان اسیر مانور میدن چون میدونن مسلمانان روی زنها حساس هستن. اینجوری میخوان کاری کنن که کشورهای اسلامی از حماس حمایت قاطع نکنن و بگن حساب فلسطین از حماس جداست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حمله حماس به اسراییل پیچیده، مخفی شده، هماهنگ و تمرین شده بود. در این حمله از حجم زیادی از مهمات نیز استفاده شده. آیا حماس به تنهایی توانسته چنین کاری را انجام دهد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
قطعاً و یقیناً پای ایران هم به این قضیه باز خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حماس و جهاد اسلامی از لحاظ تسلیحاتی به مرحله ای رسیده اند که نیاز به کمک ایران ندارند و تنها راه ادب کردن رژیم کودک کش و یاغی صهیونیستی نواختن چنین سیلی هخای گیج کننده ای است و قطعا این رژیم غاسب طبق سنت تاریخ و وعده الهی نابود خواهد شد و نه آمریکا و نه خودباخته های عربی و نه سرمایه های داخلی آنها (در ایران) هیچ کمکی نمیتوانندبه آنها بکنند. ناوهای پیشرفته آمریکا هم احتمالا در سفر بی یازگشت قرار گرفته اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
هرگز در سالهای دفاع مقدس چنین برخوردهایی از
. رزمندگان با اسرا ندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
چرا رسانه های غربی به کشته شدن زنان و کودکان فلسطینی به دست اسراییلی ها حساس نیستندو خفه مشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
این دقیقا همون پیامی هست که اسراییل و حامیان نفوذی او می خوان به دنیا ارسال کنن و برای ایران هزینه بسازن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
9:32

می شود توضیح دهید که ، حماس که فاقد منابع داخلی برای ساخت باروت و مواد منفجره است، چطور و از چه منابعی آنها را خارج از غزه به دست آورده است؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
9:36

این کار را حق اسراییل و دفاع مشروع از خود می دانند. وقتی صدها نفر را کشته و مجروح می کنی، نیاید انتظار تقدیم دسته گل داشته باشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
در تایید ناشناس۰۸:۵۵متاسفانه اگر ایران نقشی هم نداشته تند روهای ذوق زده ومشکوک در ایران با هیاهویی که به راه انداختن کاری می کنن که ایران عامل این حمله معرفی بشه و تاوان اون رو پرداخت کنه و صد البته این دفعه با حمایت جهانی !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نوار غزه 40 کیلومتر طول و ۱۰ کیلومتر عرض دارد.
آیا در این مساحت کم می شود، باروت و C4 و..... درست کرد؟ ایا می توان موشک و پهباد درست کرد؟ گیریم که دانش فنی ساخت آنها را هم آموخته باشند، آیا مواد اولیه آنها در غزه مهیا است؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اگر هم ایران کمک کرده باشه خوب کاری کرده. راستی چه خبر از رسوایی واقعه آرمیتا؟ دایه های مهربان تر از پدر و مادر کجا هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دیدگاه حماس در جنگ بیشتر شبیه تفکر داعش هست تا شیعیان پیرو امام علی و اینکه جماعتی اندک در ایران اصرار دارند تا این حد پشت رفتار غیر اسلامی حماس بایستند جای تامل دارد !! آنقدر صحنه ها زشت و زننده است که جای دفاع نمی گذارد ! شخصا چنین توقعی از مدعیان اسلام و کسانی که سالها اسراییل را به دلیل کودک کشی وزن کشی محکوم می کردند نداشتم ! !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۰۹:۵۵
محمدجان حیف این اسم برای تو
محمد آزاده بود و عادل و امین
خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کل دنیا به اسرائیل کمک میکنه واضح وروشن ایران هم به حماس کمک کرده مشکلی هست؟
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خطاب به محمد 9:55
میخوای اسم دختر ایران را بیاری ، اول دهنت را آب بکش
ناشناس
| France |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ساعت: 10:18

دلار: 52،900 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
لازم است به دوستی که گفته تفکر حماس افراطی است یاد آور شوم که آیا شما رفتار سربازان اسراییلی با پبیر زنان فلسطینی را دیده اید که با پا به سر آنها ظربه میزنند. وحشیگریسربازان اسراییل زبانزد است و شما از وحشیگری حماس صحبت میکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۰:۲۵
اگر شما مسلمان هستی اسلام هر مسلمانی رو از این کار منع کرده و هیچ اما و اگری نداره
کارت غیر انسانی محکومه. فرقی نداره در مورد کی باشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
معلومه که کار ما بود زدیم خوب کردیم زدیم بازم میزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اولا غزه محاصره هست و نمی توان زیاد تسلیحات وارد کرد دوم هم شما که نگران اسرائیلی ها هستی اول باید به فکر می بودید که سرزمین غصب شود و بیایید آنجا و روی سرزمین دیگران خانه درست کنی تا نیل تا فرات را حکومترانی بخواهی بکنی و در کشورهای دیگر عملیات انجام بدهی برای آن هدف و یا قبلا حمله به غزه کنی و مردم آنجا را شهید باید به فکر الان می بودی که صبر و تحمل رو به پایان باشد.....
سوم هم اینکه جنگ نامتقارن حماس انجام دهد و دنبال کند در اسرائیل هیچ شانسی اسرائیل نخواهد داشت و در همین جنگ رفتنی و محو می شود چهارم هم اینکه پوند و یورو هم سقوط کردن و نفت هم بالا کشید
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
امیدوارم در این یرهه حساس کنونی که برادران ما در سرزمینهای اشغالی جهت مبارزه نیاز به کمک دارند، حالا که امکان جنگ مستقیم و محو کامل رژیم صهیونیستی اسراییل فراهم شده،دیگر اینبار دوستان ارزشی و کلیه فرماندهان عزیزی که مترصد رسیدن زمان محو این غده سرطانی بودند، خضوع را کنار بگذارند و بطور مستقیم، سریع و با تمام قوا خودشون را به سرزمینهای اشغالی برسونند تا برای ما هم میزان توانایی، آمادگی، و اعتقادشون به صحبتهایی که بیان میفرمایند مشخص بشه
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
البته که کمک کرده و کمک خواهد کرد. مگر آمریکا به اسرائیل و دشمنان ایران کمک نمی کند؟
همه دنیا بدانند ما هرجا مسلمانی را ببینیم که مورد ظلم و تجاوز قرار گرفته از او حمایت می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
سوال جالب خبرنگار شبکه خبر از کارشناس : چرا اسرابیل غیر از حمله به غزه کار دیگه ای نتونست بکنه !! !!! یعنی چه کار باید می کرد ؟!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خطاب به عدالت طلب ساعت ۱۱:۲۹
اگر واقعا عدالت طلب هستی و ادعای دفاع از مسلمانان رو داری عبارت زیر رو در گوگل سرچ کن:
مسلمانان اویغور

ببین چین طی 70 سال اخیر چه بر سر مسلمانان اویغور آورده. نسلکشی به معنای واقعی. کشتار بیش از 40 میلیون نفر مسلمان طی 70 سال. چرا ما حتی یکبار هم به چین بابت این نسل کشی مسلمانان اعتراض نکردیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
در چین کسی کاری به مسلمانان ندارد بلکه برخی از تروریست ها کار دارد هند با مسلمانان کار دارد و بیشتر هم مسئله داخلی هست و باید با دیپلماتیک و فشار سیاسی هشدار به آنها داد و اگر هم به مرحله خطرناک برسند در قتل و عام آن وقت برخورد سخت تر لازم می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۲:۳۴
تو حزب باد هستی. همونایی که دیورز شعار ولله نماد اثر از آل سعود میخوندن و امروز واسه عربستان رقص شمشیر میگیرن.
اسناد همه چیز موجوده ولی برای دفاع از ظلم میخوای واقعیت رو کتمان کنی
آخرتی هم در کار هست سایبری
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
پاسخ به 8:49
تهیه اسلحه و مهمات وقتی پول باشه آسونه.
سوال اصلی اینه که اینهمه پول را کی پرداخت کرده
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خطاب به 11:23
چقدر ساده ایی و معلومه سن و سالی نداری.
ترس ما مردم از اینه که اشخاصی در سطوح بالا باشن که مثل تو فکر میکنن.
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ساعت: 15:07

دلار: 53،600 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آلبانی ها امروز خیلی فعالن و ظاهرا ضربه به اسقاطیل فشار زیادی بهشون آورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مگه اسرائیل به معارضان ایران کمک نمیکنه؟
ضمنا اسرائیل از تسلیحات کم نداره که آمریکا بخواهد کمک کند یا کمک آمریکا چیزی را عوض کند...
ضمنا چیزی که دوست داشتم در جواب اعزام ناو آمریکا بشنوم خوشبختانه از زبان مقاومت گفته شده و آن هم تحمیل هزینه و تهدید آمریکاست...
تنها کشوری که به صورت آشکار و رسمی از حمله حماس به اسراییل حمایت کرده، ایران است!
حتی دیشب ابراهیم رییسی با اسماعیل هنیه تلفنی صحبت کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
از دید دنیا این کار یعنی حمایت رسمی از تروریست ها
دنیا کاری به تفکرات ایدئولوژیک ما نداره
دنیا جنازه زنان و غیر نظامیان رو میبینه
افرادی که بدون هیچ سلاحی در یک جشن دورهمی بودن و قتل عام شدن.
اون بی معرفتایی که به این مراسم حمله کردن وقتی ماشه رو فشار میدادن به عواقبش فکر نکردن؟ 240 نفر غیر نظامی رو در یک نقطه به قتل رسوندن.
این کار غیرانسانی نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
جهت یادآوری:

فردای حمله روسیه به اوکراین، ابراهیم رئیسی با پوتین تماس تلفنی گرفته و حمایش را از او بیان کرد!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
زلنسکی را با اسماعیل هنیه مقایسه کنید.

زلنسکی با این که به او پیشنهاد ترک اوکراین شده بود، مردانه ماند، رخت رزم پوشید و فر ماندهی جنگ را علیه نیروهای متجاوز روسیه در دست گرفت.

اسماعیل هنیه به قطر رفته و از آنجا فرمان حمله به اسراییل را صادر کرد. اکنون نیز در غزه حضور ندارد که تبعات دستوری که خودش را داده از نزدیک ببیند!
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اولا که اگر هیچ کشوری هم از فلسطین حمایت نکنه باز هم ایران وظیفه داره حمایت کنه چون وظیفه هر مسلمانی حمایت از طرف مظلوم هست.
ثانیا این دنیایی که شما میگین چرا یکبار به آمریکا برای حمایت از داغش اعتراض نکرد؟ نکنه اون ها تروریست های خوب بودن و نبیاد اعترراض می شد؟
ثالثا چطور شما و دنیا تا به حال در برابر کشتن هر روزه زنان و کودکان در فلسطین سکوت می کردین اما الآن دین شناس و مذهب شناس شدین؟ نکنه اون انسانی بوده و این انسانی نیست؟
رابعا همین به قول شما شهرک نشینان غیر نظامی چند بار مردم عادی فلسطین را با خودرو زیر گرفتن؟ چند بار مزارع آن ها را به آتش کشیدن؟ چند بار به زنان آن ها تعرض کردن؟
خامسا همه ساکنان شهرک های صهیونیست نشین با علم به غاصب بودن رژیم و با دیدن کشتار و جنایات هر روزه این رژیم اونجا ساکن شدند بنابراین اشغالگرند و این اشغالگری را با میل انتخاب کرده اند
بازم بگم یا کافیه مدعیان دروغین حقوق بشر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
عدالت طلب
آیا از مسلمانان اویغور چین هم حمایت میکنید؟ چرا در مقابل جنایات چین در حق مسلمانان سال هاست سکوت کردین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
لطفا منتشر کنید
از دید تو و دنیای مدینه فاصله ات که در حمایت از ظالم هستید مهم نیست مهم گرفتن خانه و کاشانه هست که پس ندهید و همچنان به آن ادامه بدهی و بقیه را بخواهی بگیری خدا گفته حقت را بگیر ولو با جنگ و اسمش هم تروریست نیست غرب گدا
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۱:۲۷
وظیفه برای خودت تعیین کنه نه برای ایران تو فقط یک نفر از ۸۵ میلیون ایرانی هستی و فقط می توانی از جانب خودت نظر بدی خیلی شیفته فلسطین هستی به جای وقت گذرانی در اینجا برو برای فلسطین بجنگ فلسطین هم مسئله ما ایرانیان نیست و هیچ ربطی به ما ندارد
حمله حماس به اسراییل موجب شد که موضوعات و مسایل مطرح در داخل کشور تحت شعاع و پوشش قرار گرفته و در رسانه های داخل و خارج ایران کم رنگ شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اشتباه حماس، کشتن افراد غیر نظامی حاضر در فستیوال و اسیر گرفتن بانوان بود. رسانه های غربی خیلی روی کشتن غیرنظامیان زن و برخورد با زنان اسیر مانور میدن چون میدونن مسلمانان روی زنها حساس هستن. اینجوری میخوان کاری کنن که کشورهای اسلامی از حماس حمایت قاطع نکنن و بگن حساب فلسطین از .
حماس جداست... طنز تلخ ماجرای حماس ایینه که رهبران حماس در خارج از فلسطین و در کاخهای قطری هستن!!!! و جوان فلسطینی بدون امید به آینده جونشو میزاره کف دستش و دست به ترور میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
یک عمر صهیونیست ها زن وبچه بی گناه فلسطینیان را به خاک و خون کشیدند و آزار دادند بگذار برای یکبار هم شده زنان صهیونیست ها این وضعیت را لمس کنند هر چند تمام زنانی که در میدان نبرده اسیر شده اند عمدتا نظامی یا شبه نظامی هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
رسانه ها را قبلا صهیونیست ها هدایت میکردند الان که چنان به برجکشون خورده که گیج شده اند و فعلا نمیدونن چکار کنند ولی سربازاشون و مزدورانشون دورا دور جسته و گریخته و محتاطانه فعال هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بادکاشتن توفان دروکردند
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کار حماس بسیار مهم و ضروری بود. طی شش ماه گذشته نزدیک به 500 شهروند فلسطینی اعم از زن و کودک و مرد و شبه نظامی کشته شده اند. اسراییل هر وقت که میخواست به هر جایی که مد نظرش بود حمله میکرد. حماس چاره ایی نداشت جز اینکه یک چنین عملیات بزرگی انجام دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نه مثل اينكه بعضيها بدجوري سوزش گرفتن . به ما چه كه حماس از كجا سلاح بدست مياره ؟ من ميگم از تاجراي پول پرست امريكايي و با واسطه خريداري مي كنن ميگي نه بيا ثابت كن .
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
پاسخ به 8:55
حماس اشتباه نکرد.حماس همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
در اسرائیل هیچ غیرنظامی وجود ندارد و بنا بر قوانین اسرائیل همه مردم باید مسلح باشند. حالا برای یک رقص و پایکوبی اسلحه را با خودشان نیاوردند مسئله جداگانه ای است. و آیا می دانید بر طبق قوانین اسرائیل هر شخص فلسطینی در داخل کرانه باختری یا غزه یا سرزمینهای اشغالی اگر به اسرائیلی ها یا منافع آنها تعرض کند باید خانه اش را بر سر افراد خانواده اش ویران کنند. کدام منطق انسانی یا حتی حیوانی این قانون را قبول می کند؟ اینکه بعضی از ظلم و ستم به آخر خط برسند و بخواهند جون خود را از دست بدهند تا حقی را بگیرند چرا باید خانواده اش هم بی سرپناه بمانند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۴:۲۰
اینقدر بچه گانه صحبت میکنید و دروغ میگید نمیشه جواب داد! این قوانین رو از تو روزنامه کیهان در آوردی؟
کشتن هر شخص بی گناه و غیرنظامی ظلمه حالا شما دنبال توجیه این کار اشتباه بشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آن روزها و سال هایی که به غزه حمله می شد و بی گناهان شهید می شدن کجا بودی؟ آن سال ها و روزهایی که به سوریه حمله می کردن کجا بودی؟ آن سال ها و روزهایی که در ایران خرابکاری و ترور می کردن کجا بودی؟ داشتی تطهیر می کردی و ایران را و کشورهای دیگر مقاومت بد می گفتی یا نه؟!!!
آن روزهایی که بارها به ساکنین اسرائیل هشدار داده شده بود که خالی کنید تا مبادا به دریا ریخته نشوید و یا مجبور به ترک آنجا و بازگشت به اروپا و بقیه جاها نشوید کجا بودی؟
آن وقت الان تو نگران ساکنین اسرائیل شدی؟ خجالت هم خوب چیزی هست
کسی که باد می کارد، طوفان درو خواهد کرد.
چند روز آینده، اهالی غزه شاهد تحولات و تغییرات بزرگی خواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خیلی وقت اهالی غزه بدترین زندگی دارند حتی اجازه رفت امد ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مردم غزه جواب طوفان های قبلی را می دهند. چیزی برای از دست رفتن ندارند. حتی اگر بتوانند اون ناو هواپیما بر را هم غرق می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
8:59
قطعاً اسراییل غزه را اشغال کرده و اداره آن را به عهده خواهد گرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
صهیونیت ها باد کاشتند .... و توفان درو کردند ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
هر اتفاقی بیافتد این یک فاجعه برای اسقاطیل و حتی انریکا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حالا چراتوسوزش گرفتی؟اسرائیل اگه میتونست تاالان صدبارچنین غلطی کرده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ناشناس|۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
عموجان اون ناو هواپیمابره.قایق پلاستیکی که باهاش بازی میکنی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
عمو جان بچه های ما در جنگ با صدام که آمریکا مداخله کرد با ارپیچی کشتی آمریکا ویران می کردیم، کجای کاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
عمویی دیدی که بعدش متاسفانه چه اتفاقاتی افتاد برای سهند و سبلان و سکوهای نفتی و ایرباس ایران ایر.حالا بشین رجز بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
طوفان رو حماس از اول شروع کرده آلبانی
آب و برق غزه قطع شده است.
بطور ساعتی، غزه مورد حمله هوایی قرار گرفته است.
تانکها و سربازان اسراییل پشت مرز غزه تجمع کرده و گفته شده تا ساعاتی دیگر وارد غزه می شوند.
رهیران حماس و جهاد اسلامی خودشان در غره حضور ندارند.
آمریکا و اروپا و تقریباً همه کشورهای دنیا از اسراییل پشتیبانی کرده اند.


با این تفسیر چرا جماعتی از پیروزی حماس صحبت کرده و آن را جشن می گیرند؟؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
رهبران حماس خودشان در قطر و تنها زحمتشان سجده شکر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تو چرا خودت را ...میدهی؟ اساییل باید مزه حمله را بچشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مهم تر از همه،
نام اسراییل در سمت مظلوم و قربانی قرار گرفت!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مردم غزه بیچاره رو بگو که گیر چه مسئولین مفتخورو فرصت طلب و مکار افتادن.مردم رو جلوی توپ میفرستن و خود وخانواده هاشون درقطر و مراکش زندگی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
رهبران در قطر و مردم عادی قربانی میشند. در اوکراین رئیس جمهورشون در کشور خودشون هست و میجنگد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دلسوزی اسرائیلی برای مردم فلسطین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آنهایی که حمله کردند مردم غزه هستند توی آلبانی هیچوقت اینو نمیتونی درک کنی که اونها شهادت رو افتخار میدونن و از این زندلی پر درد هم خلاص میشن
این حمله ضربه ای به اسقاطیل زد که تا سال ها فراموش نخواهند کرد ولی
این اولین حمله بود دفعه بعد پیچیده تر و بهتر عمل خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حضور رهبران حماس در قطر ، لکه ننگی است که در تاریخ ثبت خواهد شد به عنوان رهبر انی بزدل و ....... که مردم فلسطین را در آتش جنگ انداختند و خود به خارج از فلسطین فرار کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حتما دوست داشتین رهبران دم دست اسراییل باشند تا کلک همه کنده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
در فلسطین اشغالی همه یهودی ها نظامی هستند شهرک نشین ویا نظامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دقیقا همین الان رهبران حماس و اعضای خانواده انها در قطر ودر امنیت کامل هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
این حماس همون گروه ناسپاسی هست که وقتی مُرسی به قدرت رسید پشت سر او رفت ونه تنها به ایران پشت کرد برعلیه ایران هم بیانیه داد همون مرسی که وقتی برای اجلاس کشورهای مسلمان به ایران آمد برای توهین به ما نام خلفای اهل سنت رو یکی یکی شمرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
پیروزی یعنی شکست همه جانبه اسرائیل از تعدادی جوان که روزی تنها سلاحشان سنگ بود
شما آلبانی ها این چیزا رو نمیتونید هزم کنید
بزرگترین افتخار مسلمان واقعی شهادت است
حمله حماس به اسراییل تنها یک خودکشی بود.

فلسطینیان باید تا سالهای مدید خواب تشکیل یک کشور مستقل را ببینند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حمله به اسراییل با این تعداد تلفات بهترین کار بود.
از الان اسراییل می فهمه هر حمله حماس منتظر این تعداد تلفات باید باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مطمئناً حتی کشورهای عربی نیز از این به بعد بطور آشکار و رسمی از فلسطینیان حمایت نخواهند کرد.
دیگر کنفرانس کشورهای عربی برای آنها تشکیل نخواهد شد.
دیگر طرح صلح و پیشنهاد تشکیل کشور مستقل فلسطینی پیشنهاد نخواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسقاطیل نابود خواهد شد به امید خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دیدیدکه اسرائیل هیچی نبود.موسادشون کجاست ؟قدرتمندترین ارتش خاورمیانه چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بزودی خواهید دید که آنچه از روی نقشه حذف خواهد شد رژیم کودک کش اسراپیل وآنچه در نقشه نمایان میشود دولت اسلامی فلسطین خواهد بود فاصبر و انتظر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
صعودی نشنال رو هم حذف کردید و شادی کردید دوباره به خانه برگشت که
محمد عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
این حمله حماس یک کار بسیار بسیار احمقانه بود کاری کرد که اسراییل دو دسته به اسرائیل متحد برای قتل عام تک تک فلسطینی ها منجر بشود.کسانی که در اسرائیل به تندرو ها و شخص بنیامین نتانیاهو خرده می‌گرفتند و مخالف سیاست های جنگ طلبانه او بودند حالت نه تنها از او انتقاد نمی‌کنند بلکه به این نتیجه رسیدند که حق با تندرو ها بوده و دیگر کشوری با نام فلسطین وجود نخواهد داشت.دیگر به هیچ زن بچه‌ای هم رحم نخواهد کرد خانه به خانه تا کشتن تمام مردم فلسطین پیش خواهد رفت .این نتیجه امان دادن به مردم فلسطین برای داشتن یک زندگی عادی بود حالا با این حماقتی که حماس کرد تمام مردم فلسطین قتل عام خواهند شد برای همیشه..
منافع ملی ایران در کجای تحولات اخیر منطقه جای دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کدام منافع ملی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مسئولینی که از حماس حمایت همه جانبه می کنند و از سفره مردم کم می کنند ، باید به مردم ایران پاسخگو باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مگر کسی برای منافع ملی تره هم خرد می کند ؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ما امت هستیم ببم جان. منافع ملی چی میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
لطف کن منتشر بفرمایید
در راستای منافع ملی ایران که جلوگیری از تجزیه ایران که نقشه آن 60 سال قبل کشیده شد توسط آمریکا و اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تحریم های ما حداقل بخشی از اون تقصیر اسرائیل
نیست؟
همین حمایت از آذربایجان برای حمله به قره باغ در راستای انسداد کریدور منطقه، تقصیر دیگر اسرائیل نیست؟

ایجاد پایگاه در کردستان عراق تهدید برای ما نیست؟
و....
خوب وقتی اسرائیل حذف بشه، این به نفع ما نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
هیچی دیگه منافعمون تامین شد
واسه همین در 48 ساعت دلار 4 هزار تومن و طلا 300 هزار تومن پرون شد و بورس با مغز خورد زمین
ملت هم گشنگی بکشن
کاسبان تحریم هم کیف کنن
دلار چنده الان ؟ چرا هیچ خبری ازش درج نمیشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
52600 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ساعت 11:18
دقیقا 53000 تومان ناقابل
بدبختی ما تمامی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
موقته

نگران نباشید

اسراییل دیگه اراییل بشو نیست

همه دارن در میرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
به جای دلار دلار کردن زود فرار کنید که حماس داره میاد
ورود حزب الله به جنگ بمعنی جنگ مستقیم ایران با اسراییل است که عواقب اجتناب ناپذیر خود را دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بابا خیلی اسرائیل گنده کردید اگر با ایران درگیر بشه در یک هفت شکست میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ناشناس۰۹:۰۰تفکر پوتین در مورد اکراین هم مثل شما بود !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
یادته موقع حمله روسیه هم خوشحالی می کردید ولی درس نمیگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
روسیه اگر می خواست که حمله مستقیم می کرد و نه اینکه برای خالی کردن تسلیحات از راه دور جنگ کند
ایران هم با تجربه قوی که دارد را با کی مقایسه می کنی روسیه یا اسرائیل؟!!!
وزیر دفاع اسرائیل رسما در مصاحبه اش گفت اگر حزب الله وارد جنگ بشه 3 پالایشگاه اصلی ایران هدف مشروع اسرائیل خواهد بود و بلافاصله بهشون حمله میکنه! حالا باید ببینیم جرات کدوم طرف بیشتره!
عملیات زمینی اسرائیل هم طی امشب یا فردا شب در فلسطین شروع میشه.
اگر قصد نابودی اسرائیل رو دارید دیگه بهتر از این فرصت پیدا نمیکنید.
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
سانسورچی عزیز این نوع سانسور واقعا ناجوانمردانه است. کلا مفهوم رو تغییر دادی:
در ادامه گفته شد اگر ایران این بار اقدامی علیه اسرائیل انجام نداد لطفا این بازی رو تمام کنه و دیگه از نابودی اسرائیل صحبت نکنه چون فرصتی بهتر از این پیدا نخواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تو اگر اسراییلی نیستی از کجا میدانی که اسراییل حمله خواهد کرد؟
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
|۰۸:۵۸
اخبار فقط 20:30 نیست که شما نگاه میکنید. من پیگیر اخبار جهانی هستم و مصاحبه های طرفین رو دیدم. نیازی نیست به خودت زیاد فشار بیاری. یه سرچ بکن تا تو هم آگاه بشی
اسرائیل دیروز اعلام کرد طی 24 تا 48 ساعت آینده عملیات زمینی رو آغاز میکنه و در مقابل به حزب الله گفت که اگر وارد جنگ بشه ایران رو هدف قرار میده
امیدوار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسراپیلی ها بزدلانی هستند که فقط در مقابل بچه ها و زنان خودشان را نشان می دهند و در صحنه های نبرد همیشه بازنده بوده اند و خواهند بود و قطعا بزودی لبه تیز شمشیر مقاومت را بر گردن خود حس خواهند کرد و طرفدارانش هم از حسرت فقط باید بسوزند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مبلغان صهیونیست ها باید شرمنده شجاعت دلاوران فلسطین باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
منتظریم، برای دود کردن اسقاطیل لحظه شماری میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کل اسرائیل هدف مشروع برای ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ما شجاعت ندیدیم قساوت دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ترامپ كله خراب هم از اين حرفا زياد زد بعد كه متوجه شد هر چي تو كله پوكش آمد را نبايد سريع به زبان بياره. حالا از اين همه جاي مهم كه خيلي هم تلاش كرده تا حالا خرابكاري كنه به نظرت چرا گفته پالايشگاه را ميزنه ؟ اگر ارتباط داري بگوسطح تهديد را ببره بالا براي اسراييل زشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۰:۲۵
شما ظاهرا ماجرای شهادت سردار سلیمانی و واکنش ضعیف ایران رو فراموش کردی!
اتفاقا ترامپ قمارباز همون کسی بود ک به هر حرفی ک زد عمل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آقای امیدوار زیاد امید نداشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
برا اینکه بدونی سطح پالایشگاه چیه اینو بدون حتی صدام نتونست پالایشگاه رو بزنه چرا ؟! چون ارزشش برای ما خیلی بالا وحیاتیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
سناتور آمریکایی فکر کنم گفته و نه اسرائیلی
حال به هر حال هرکی گفته مگر جرات دارند؟ البته اگر به مرحله جنون برسند ان وقت بهانه دست ایران می آید
خطاب به آمریکا و ترامپ همین که جرات نکردید پاسخ حمله به عین الاسد بدهید کافی چه در مورد 52 نقطه و چه با خود حمله که توان دفاع از عین الاسد را هم نداشتید و سامانه ها از کار افتاده بودن!
امریکا قدرت اوله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
غربیا فعلا درگیر اوکراین هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
توهم هالیوودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خداوند قدرت اوله....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آمریکا هم تو اوکراین نشون داد که دیگه اون آمریکای قدرتمند نیست و جرأت ورود به جنگ رو نداره
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
عشق کدخدا
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
از عملکردش تو افغانستان و نابودی طالبان فهمیدیم چقدر قدرتمنده.
آینده این جنگ به 2 گزینه ختم میشه
یا نابودی اسرائیل
یا نابودی مقاومت
با توجه به نوع عملیات خشن حماس و چرخش جامعه جهانی به سمت اسرائیل و با توجه به حمایت نظامی مستقیم امریکا و حرکت ناو هواپیمابر آمریکا به سمت اسرائیل احتمال گزینه دوم بسیار بالاتر هست

خداوند کشور هزیز مارا از این درگیری قومی قبلیله ای دور نگه دارد. الهی به امید تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
این جنگ جنگ حق و باطل و جنگ ظالم و مظلوم است جنگ مسلمان و کافر است اگر موضعگیری درست نکنیم امید به رحمت الهی شعاری بیش نیست..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حمایت دولت ایران از حماس هزینه گزافی ایجاد می کند که متاسفانه مردم ایران این هزینه را پرداخت می کنند .

و این بسیار ناعادلانه است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۰۹:۵۳
الان مطمئنی حماس سمت حق است؟ یعنی نوع کشتار خشونت بار غیرنظامیان رو تایید میکنی؟
احتمالا جوابت اینه که اسرائیل هم این کار رو میکنه؟
آیا در اسلام چنین مجوزی صادر شده که در مقابل اشتباه دشمن شما همین اشتباه رو تکرار کنی؟
در هیچ دین و آئینی کشتار غیرنظامیان و قتل عام تایید شده نیست.
حماس شاید تا 3 روز پیش حق بود ولی بدون شک الان دیگه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
پیامبر موقع جنگ به یارانش میگفت به زن و بچه مردم کاریی نداشته باشید و با اسرا مهربان باشید ولی اینها ورژن جدیدی از اسلام اوردن که خود باعث اسلام گریزی میشه وحشیگری بی منطقی واقعا ک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تمام کسانی که در سرزمین اشغالی هستند غاصب هستند یعنی می‌دانند و از عمد هستند وزن و مرد هم ندارد و مقایسه با جنگ های دیگر بی مورد می باشد در ضمن با اسرا آنها هم بد رفتاری خاصی نمی شود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نه پس حق کی هست؟در جنگ حق و باطل دنبال چی می گردی؟!! این که مثلا یک نفر از روی احساسات پا بگذارد روی مرده؟!! یا عده هلاکت بشوند؟!!
بمباران چندین محله و در مقابل به صدا درآمدن آژیر خطر
صدا و سیمای عزیز ما رفته تو فاز گفته گو و مدام دم از این میزنه که فلان رئیس کشور گفته گفتگو راه حل کار هستش . شما اول ببینید اسرائیل اصلا نوار غزه و حماسی باقی میزاره که گفتگویی شکل بگیره . نوارغزه و حماس برگی بود که دیگر سوخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اربابان صهیونیست دارن قطره قطره تعداد تلفات را اعلام می کنن تا یهو سکته نزنید!!1
الان سه روز گذشته. مگه زلزه بود که زیر آوار مونده باشن و تعداد تلفات هر روز داره بالاتر اعلام میشه!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
با سلام پماد مرغوب سوختگی موجود است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اتفاقا برعکس آنچه صدا سیما می گوید کاملا آشکار آمار کشته ها را اعلام می کنه چون این طوری بیشتر افکار عمومی رو برای حمایت خودش جلب می کنه .
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حالا بشین ببین اسرائیل برای آزاد کردن اسراش حاضر خواهد شد چه امتیازاتی بده.
73 نظامی کشته شدن بقیه غیر نظامیییییییییییی مگر دست به کشتار وپاکسازی نسلی زدن نیروخای مقاومت؟ با این کار مجوز مردم مظلوم فلسطین رو صادر کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسرائیلی ها همه دشمن هستن غیر نظامی ها هم به فلسطینیان حمله میکنن
فقط اونایی که حمله کردن کشته شدن بقیه اسیر شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خوراک حبری خود را عوض کنید(بقیه غیرنظامییییییی؟؟!)
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
به ناشناس ۰۹:۴۹: اون 250 نفر توی فستیوال موسیقی هم حمله کرده بودن که کشتنشون؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسراعیلیها غیر نظامی ندارن

خودشون میگن همه یا نظامی اند یا دوره ضرورت
همه برای جنگیدن به اینجا مهاجرت کردند پس غیر نظامی ندارن
من فقط اینو میدونم که حداقل تبعات و خسارات مالی این جنگ تا مدتها گریبان مردم مظلوم ما را خواهد گرفت و خواه ناخواه سفره هایمان کوچکتر خواهد شد و شاید دیگه سفره ای باقی نماند و بقول اقای ولایتی لنگ ببندیم و نان خشک بخوریم. رهبران حماس و فلسطین و حزب الله و ..... الان کجا هستن؟؟؟
حماس وشبهه نظامیان فلسطین دست به بد قماری زدن ونتیجش رابه زودی زود میبینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دوران بزن دور خیلی سالهاست که تمام شده و الان رو آمدن جبهه مقابل هست
اسرائیل حتی به مساجد هم رحم نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
برای اینکه حماس تبدیلشون کرده به انبار مهمات
مرگ براسراییل حقیروذلیل به لطف خداوندمتعال اینقدرذلیلتر وحقیرترشده است که امریکای جنایتکاریاغی دست وپامیزندوبااین حمایتهای مزخرف و6ناوآهن پاره میخواهدبه این رژیم بسیارحقیروذلیل دلخوشی دهدانشاالله هرچه زودترکاراین رژیم کثیف وجنایتکارصهیونیستی به طورکامل نابودگرددومرگ برامریکای بدبخت حقیر.
پاسخ ها
متعجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
چنددهه پیش یکی از همین آهن پاره ها جنگ هشت ساله رو خاتمه داد
فلسطین با این حمله و کشتار وحشیانه زن و بچه و پیر و جوان و گروگان گیری انسان های عادی و حتی زنان خانه دار

در جوامع بین المللی چهره بسیار بد از خود نشان داد و دیگر کشوری از ایشان حمایت نخواهد کرد
و در عوض بهانه ای خوب دست اسرائیل جهت یک حمله همه جانبه داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دوستان اسرائیلی شما سالهاست بدترین کار ها را میکنند ... شما تا حالا خواب بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کشورهایی که تاالان حمایت میکردندایران و...چیزی یادم نمیاد
متعجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ادقیقا" این هم یک طرح جدید از یازده سپتامبره بهانه ای برای حمله همه جانبه با قطع نامه های بین المللی
همینکه وزیر خارجه می گوید اقدام حماس خود جوش بود به معنی آن است که آقایان تازه فهمیدند چه جنایاتی بر علیه غیر نظامیان اتفاق افتاده که قابل دفاع نیست . ایران باید موضع خود را تعدیل کند و جلو اظهار نظر های مقامات غیر مسول را بگیرد کشور وزارت خارجه دارد و آنجا باید اعلام موضع شود نیروهای نظامی چکاره اند که حرفهای نسنجیده میزنند .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حماس کار بسیار احمقانه ای کرد
با دست خودش گور خودش و فلسطینیان رو کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
احسنت و متاسفانه تاوانش رو ملت ايران و غير نظاميان در خاورميانه پس خواهند داد
زن و بچه فلسیطینی که کشته می شوند ناراحت می شوید و به حق میگید جنایته و کشته ها شهیدن ولی چطور زن و بچه اسراییلی که کشته می شوند جنایت نیست و به هلاکت رسیده اند؟؟ اون بچه های اسراییلی چه گناهی کردند که کشته بشوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اونهایی که خوشحالی میکنن از کشتن بیگناهان و کودکان و زنان اسراییلی بدونن که اونها رو هم بزور بردن اون سرزمین و قربانی سیاستهای نتانیاهو و امریکا شدن
حزب الله لبنان جیکش در نمیاد معلومه اوضاع خیلی خراب و ترسناکه . اسرائیل میگه تا حالا هنوز جنگ رو شروع نکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
قبلا اگر خاطرت باشه شروع کننده جنگ برای نابودی طرف مقابل بوده که ۳۳ روزه و ۱۱ روزه و ۷ روزه و ۲ روزه دستاش را بالابرده الان که در وضعیتی نیست که این گنده گویی ها بهش بیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اوه اوه گنده لات میخوادجنگ روشروع کنه.بریدکنارپهلوون پنبه داره میاد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسراییل به دست جبهه مقاومت به سادگی نابود میشه اگه آمریکا دخالتی نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حتی اگر آمریکا هم دخالت کنه نابود میشه الان اسراپیل مثل یک شغال (خواستم بنویسم شیر) بی دندون و پیر و بی رمق
میمونه که فقط میتونه واق واق کنه!
میگن تاکنون 73 نظامی اسراییلی به هلاکت رسیدن وآمارکشته های صهیونیست ها بیش از هزار نفر است.سئوال اینه که اون 927 نفر پس حتما غیر نظامی و کودک وسالمند هستند.چرا نمیگین با حملات کور حماس غیر نظامی ها وکودکان کشته شدن اما میگین اسراییل غیر نظامیان رو کشته؟؟لعنت به جنگ و لعنت به کسانیکه جنگ رو راه میندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اون زن و بچه ها رو هم بزور از خونه هاشون در غرب و امریکا بردن اونجا
نتیجه چی میشه؟
سابقه تاریخی نشان داده تماما به نفع اسرائیل تمام میشود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
میشه بگی کدوم سابقه تاریخی؟
نکنه منظور شما ۵۰ سال پیش و جنگ اعراب و اسرائیل هست؟
اسرائیل امار غیر واقعی هم زیاد میدهد۔مانندگذشته ها ا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خود حماس گفته غیر نظامیانی که ربوده است بسیار بیشتر از آمار اسراییله تو داری توجیه می کنی؟
اصل تنازع بقا شد، اسراییلی ها 70سال جنایت کردن، ومیکنند چون امریکا ، انگلیس واتحادیه اروپا پشتیبانش هستند. ما مردم غزه نیستیم . ما مردم اعراب اسراییل نیستیم که بفهمیم اسراییلی ها چه جنایتی انجام میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
شما فکر می کنی اسراییل امروز همون اسراییل قبله الان خود مردم اسراییل به سیاست های امثال نتانیاهو اعتراض دارن که متاسفانه حماس اونا رو با نتانیاهو همراه کرد .
البته کشتن 1000 نفر تنها انتقام یک ساله ظلم اسراییل وغربیها درحق مردم فلسطین بود لیکن کمی هم رعایت کردن حال غیر نطامیان بد نبود چون سیمای حماس را کاملا سیاه کردند و بسیار جای نگرانی است روزهای آینده آبستن سیاهترین روزهای مردم غزه است وشاید نابودی کامل غزه.. که از دشمن زخم خورده کودک کش اصلا بعید نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
فقط غیر نظامیها در دسترس بودن. تله خوبی بود برای حماس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
قطعا اینگونه که شما نوشته اید نخواهد شد مگر اینکه همه چیز را با نگاه ظاهری ببینیم وبه وعده های الهی توجه نداشته باشیم. حاکمیت الهی را باید پذیرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خدا گفته ادمهای بیگناه بکشید این چه وعده ای هست دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
وعده الهی ؟! ازکجا معلوم شامل حال شما نباشه ؟! از نظر خداوند ظلم ظلمه و ظالم هرکی باشه مستوجب خفت و نابودی .
غزه ویتنام دیگر آمریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نه بابا
یقینا تاریخ منطقه به قبل و بعد از این حمله حماس تقسیم می شود. انتشار گسترده فیلمهای اسارت زنان و کودکان اسراییلی زمینه سازی برای مظلوم نمایی و اتفاقات بسیار مهم بعد از آن است. کشور ما به اندازه ایی که مسئولان و صدا و سیما و همینطور رسانه های اسراییلی و غربی تبلیغ می کنند در ماجرا نقش ندارد ولی کاملا مشخص است که در پی تحمیل تاوان به مردم ما هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
چرا نقش نداره وقتی مسئولین خود‌ما اعلام نقش می کنند وصدا سیما شادی یه عده قلیل رو این قدر باز تاب میده ؟! دنیا برا محکوم کردن ما در این کشتار دنبال سند می گرده که خودمون دستشون دادیم!! .
کشتار جوانان و کودکان غیر مسلح که فقط برای جشن و موسیقی دور هم جمع شده اند فرقی با کار داعش ندارد و بانیان و گردانندگان پشت صحنه این کار باید تاوان قساوت خود را بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
جشن و رقصیدن در سرزمین که مردمشو بزور بیرون کردن نوعی توهین کردن به صاحب سرزمین است برن تو سرزمین خودشون اونقده برقصن که تلف بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بخاطر اشغالگری و ظلم و کشتار فلسطینیان کشته شدند نه بخاطر جشن و موسیقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
صبح کله سحرجشن وپایکوبی وکنسرت کجا بود.به محض شروع شلیک موشک ها کل اماکن سرزمین های اشغالی تعطیل میشه شماساده ایدکه باورمی کنید.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
سلاحشون فحشا و گردن کجی به در زمین های اشغالی بود
گناهشان چیست آدمهای بی گناهی که قربانی توحش و نادانی می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آدم بی گناه میره تو زمین خودش خونه میسازه نه زمین غصب شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مشخصه مزدوران صهیونیست در فضای مجازی خیلی فعال هستند که هم بعنوان دایه دارند می نویسند و هم اباطیل نوشته شده در دفاع از اسقاطیل را مثبت میزنند. واقعا شرمتان باد حامیان صهیونیست ها .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نا شناس ۱۰:۱۰ یه نگاه به پرچم کامنتا بنداز اکثر اونا که موافق حماس هستن پرچم بیگانه دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
چنین جملاتی از شما در هیچ یک از جنایات جنگ‌افروزان علیه مردم مظلوم فلسطین و یمن و افغانستان و...دیده و شنیده نشد!
رزمندگان ما در سالهای دفاع زیباترین جلوه رفتار و رافت اسلامی با اسرا و مجروحان رو داشتند .هیچ گزارش موثقی از اهانت این عزیزان به غیر نظامیان و حتی نظامیان بعثی وجود ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
رزمندگان ما گل های سرسبد ایران بودن که بیشترشون شهید شدند و جانباز و اسیر بعضی ها هم که موندن همه شاکی از شرایط موجود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ایرانیان صاحب تمدن هستند و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
چون ما قبل از اینکه مسلمان باشیم اول ایرانی هستیم با تمدن وفرهنگ چند هزار ساله
مردم شریف ایران خوب از این چند روزه که فقط گرانی ومشکلات فعلی بود لذت ببرید و بعد خودتون را برای جنگ کوبنده و شدید با تجهیزات نظامی قرن 21 آماده کنید که آرزوی همین گرانی های فعلی را خواهید خورد
عاقبت ظلم کردن همینه. اسرائیل از این ننگ بره بمیره
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اینقدر سنگ دل نباش
جنگ در هیچ کجا و با هیچ کسی خوب نیست و جز بدبختی حاصل دیگه ای نداره
مردم ما هشت سال کرفتار جنگ‌ تحمیلی از طرف صدام بودند جنگ‌ اصولاً چیز خوبی نیست چقدر خوب میشد هیچ وقت. در هیچ زمانی در جهان جنگی رخ نمی‌داد کاش نگاه بشر همواره به صلح بود نه جنگ کاش هیچ وقت سلاح اختراع نمی شد چقدر خوب. میشد تمام ملت دنیا یک ملت میشد آنوقت نه جنگی. در می گرفت نه کسی کشته میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نگاه قشنگ و آرمانگرایانه است ولی تا ظالم ظلم میکند باید در مقابل آن ایستاد و الا آنقدر ظالم پا را فراتر میگذارد که مثل فرعون ادعای خدایی میکند.
اگر شما هم زیر ستم هر روزه یه عده بودید و تک تک و دو به دو، زن و بچتون رو میکشتن، میفهمیدید که غزه چرا زن و بچه اسراییلی ها دارن به عذاب الهی از دستان مسلمانان تحت ستم ، مجازات میشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
هستيم چرا فكر ميكنيد نيستيم؟؟
واقعا شرم آوره كه از مرگ انسانها خوشحال شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بعد ٧٠ سال از دیروز متوجه شدند که در درگیری های میان فلسطین و اسرائیل «شهروندان بیگناه» هم وجود دارند!
هيچ كجاي تاريخ زمين و خاك كشور را با مصالحه نشده پس بگيرند. اينجا كه اصلا مصالحه اي وجود نداره چون هر چه روستاهاي فلسطينيان را گرفتند و شهرك سازي كردند و فلسطينيها عقب رفتند باز اسرائيل سير نشد و بازم زمين گرفت. اينجا ديگه حرف از مردم كشته مي شوند و... جايي نداره . انواع قطعنامه ها عليه اسراييل در مورد شهرك سازي در سازمان ملل با راي بالا صادر شد و حتي يكيش تاثي نداشت . از اينجا به بعد دو ديگاه فكري و ايدئولوژي هست يكي ذلت و خواري زندگي كردن در اردوگاه و بدبختي و ديگري جان دادن براي گرفتن سرزمين. از اول تاريخ هم هميشه همين بوده . ولي در تاريخ آنها كه زمين دادند هميشه منفور بودند و خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آقا سرزمین بنی اسرائیل که در قرآن ذکر شدن کجا است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
و باز زمینهای بیشتری گرفتند چیه برادر من

الان کل دنیا خط مرزی مشخصه و هیچ کسی نمیتونه جابجا کنه
مگه دعواهای قدیم سر زمین کشاورزی این بیشتر برداره اون بیشتر برداره
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
برای افراد بی سوادی مثل تو که تلاش نمی کنند دو خط تاریخ بخوانند می نویسم فلسطین در طول تاریخ هیچوقت نه کشور مستقلی بوده نه حکومتی داشته و اساسا موجودیتی به نام فلسطین نداشته ایم فلسطین با هیچ جنگی تصرف نشده شما بی سوادها جز ادعاهای پوچ هیچ چیزی در چنته ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
با اين صحبت شما كلا سازمان مللتون را هم بردي تو هوا . اينهمه قطعنامه عليه اسرائيل از سر بيسوادي اعضاي سازمان ملل بوده. تو قران در مورد اين قوم زياد نوشته اول اون را خوب بخون بعد دنبال سرزمينشون بگرد
پس از ۲ روز مناقشه و درگیری واحد پولی اسراییل هیچگونه تغییری نداشته ولی واحد پولی ایران دچار افت ارزش شده و شاخص های بورس منفی شده اند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
چون تو ایران وطن فروش زیاد داریم که سرمایه دار هم هستن و میتونن آسیب بزنن
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۰:۴۴
سرمایه دارها که همه ماشالا وابسته به خودتون هستن و همه خدوم و دلسوز و انقلابی!!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
فایننشیال تایمز، صبح امروز در حالی بازار ارز در رژیم صهیونیستی آغاز به کار کرد که ارزش شکل، واحد پولی این رژیم، به خاطر حمله نیروهای مقاومت فلسطینی به این رژیم، به کمترین میزان در 8 سال گذشته رسید.
ناشناس
| Luxembourg |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بله یک دهم درصد در برابر دلار کاهش پیدا کرده نه مثل ریال شما که سقوط آزاد داره می کنه
ما نباید وارد بازی بزرگتر بشویم
این کار صد در صد روسها عامل فرمان دهنده ان هستن.دلیل هم معلومه با این افتضاح بایدن و ازاد کردن پولهای ایران اون رو متهم میکنن به کمک به این حمله. دموکراتها باختشون حتمی شد .هدف روسها روی کار اوردن ترامپ دوست روسها وبه شدت دشمن حکومت ایران هست.ترامپ با ندادن سلاح جنگ اوکراین رو به نفع روسها خاتمه میده ودوباره فروش نفت ایران رو به دویست هزار تا بشکه برمیگردونه.الان هم که توجهات از جنگ اوکراین رفت روی جنگ اسراییل و حتی ممکنه به ایران هم حمله کنن واین به نفع روسیه است که یه جبهه جدید باز بشه.
به نظرم الان ناو هواپیما بر آمریکا یک هدف مشروع برای حماس است و می تواند با موشکهای نقطه زنی که به صورت خودجوش!! در نوار غزه تولید کرده یکی از این ناو ها را بفرستد هوا. تا آمریکا حساب کار دستش بیایید و عقب نشینی کند . این بهترین فرصت است .بعدا نگویید که نگفتم!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بله هنیه از هتل هتل های پنج ستاره قطر داره با اسراییل می جنگه و افرادش هم فعلا از ترس اسراییل در کانال های زیر زمینی قایم شدن و مردم غزه رو سپر انسانی کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تا همین دیروز که می گفتید موشکها را ما بهشون دادیم حالا شد خود جوش ؟
در جواب دوستانی که میگن حزب الله هم ترسیده باید بگم به نظر بنده حزب الله منتظر واکنش اسرائیله. اگه اسرائیل بخواد بیش از حد واکنش نشون بده مطمئنا حزب الله و حتی سوریه هم وارد جنگ میشن . بهترین موقعیت واسه سوریه هستش که زمین های اشغالی شو پس بگیره.کشورهای غربی و آمریکا هم که فعلا درگیر اوکراین هستن اگه بخوان زیادی بیان سمت اسرائیل جهت کمک، اوکراین رو زودتر از دست میدن و روسیه حملاتش رو بیشتر میکنه به اوکراین. حتی ممکنه چین هم به تایوان حمله کنه. اوضاع خیلی پیچیده میشه بخاطر همین احتمال زیاد اسرائیل یه حمله کوچیک میکنه که اعتبارشو حفظ کنه و بعدش یک طرفه اعلام آتش بس میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حمایت از اکراین رو میدن اروپا و اسراییل هم مال آمریکا واما اسراییل گفته اگه حزب الله دخالت کنه پالایشگاههای ایران رو هدف می گیره !!
حماس در زمین اسراییل بازی کرد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حماس از مردمش دفاع کرد ولی رسانه های تبلیغاتی غرب با تمام قدرت بسیج شده اند تا با عوام فریبی این طور به مردم دنیا بقبولانند که حماس در زمین اسرائیل بازی کرد ولی زهی خیال باطل که وجدان های بیدار و چشم های روشن بیدادی را که اسرائیل در حق مردم مظلوم فلسطین روا داشت و می دارد فراموش کنند از کودک کشی بگیر تا شهرک سازی غیر قانونی و تجاوز هوایی و زمینی به کشورهای همجوار وووووووو
کشتن افراد بی دفاع و زن و بچه ها از هر دو طرف درگیر کاری غیر انسانی است....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آیا چیزی به نام جهاد شنیده ای؟ مقاومت دارد از جنایات رژیم اسرائیل در برابر مردم مظلوم غزه دفاع می کند و طبیعی است که در درگیری کشته و زخمی وجود دارد. اگر اسرائیل کودک کشی نمی کرد، شهرک سازی غیر قانونی نمی کرد، به حقوق فلسطینیان احترام می گذاشت و .... امروز شاهد جنگ و درگیری در فلسطین نبودیم و راه حل پایان مناقشه این است که اسرائیل سرزمین های غصبی را به صاحبان اصلی شان برگرداند و به همان کشورهایی بروند که از آنجا آمده اند یعنی آمریکا و فرانسه و ....
کاملا واضح و روشن است که آلبانی نشین های جنایتکار و خودباخته های داخلی و مزدوران صهیونیست از این عملیات موفقیت آمیز و این سیلی مقتدرانه به صورت جبهه صهیونیستی ناراحت باشند و بسوزند چون تصور میکردند به دیوار محکمی تکیه داده اند و با ارتزاق و مزدوری آنها میتوانند به مردم و کشور خود خیانت کنند حال آنکه بزودی خواهند دانست که دیواری که تکیه داده اند سست تر و پوسیده تر از آنست که به آن تکیه شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مزدور اسمش رویش است مزدور ...چه اسرائیلی باشد چه لبنانی وسوری و دیگر عرب ها (منظور من عرب های عزیز ایران نیست)
زیاد حرص نخورید این بزن بکش ها کار خود آمریکا واسرائیله همه بازین وسرگرم کردن جهان به تغییرات وتحولات بزرگی که در این منطقه با درگیر کردن ذهن واحساسات مردم به جنگه واین حرف ها همش چرت وپرته گول این جنگها را نخورید مملکت ما که داره داغونتر وبه عقب ماندگی میره
عاقبت ظلم همینه. ظالم بالاخره یک روز به زمین میخوره. به فرموده حضرت علی (ع): روز انتقام مظلوم از ظالم بسیار سخت تر از روز ظلم ظالم خواهد بود
صهیونیست ها به جای درخواست کمک از آمریکا باید زبان بی منطقی را کنار گذاشته از شهرک سازی های غیر قانونی دست بردارند و به حقوق مشروع مردم فلسطین احترام بگذارند و به تشکیل دولت مستقل فلسطینی رضایت دهند ولی چه فایده، رژیمی که نامشروع است چطور می تواند به خواست های جوامع بین المللی جامعه عمل بپوشاند؟
نتانیاهو باید از زلنسکی درس عبرت بگیرد زلنسکی از آمریکا کمک خواست و آمریکا هم با ارسال تجهیزات نظامی گسترده اوکراین را نابود کرد البته نتانیاهو که جزء جنگ و بی قانونی چیزی بلد نیست طبیعی است از آمریکای جنگ افروز طلب کمک کند ولی بهتر است روی به منطق بیاورد امروز خشم ملت های مسلمان از اقدامات خرابکارانه آن ها لبریز شده است و این خشم لبریز، طوفان الاقصی های بسیاری خواهد آفرید، حال خود دانند.
غرب زده های بی نوا فکر میکنن با چرت و پرت گفتن که اسراییل خودش میدونسته خود خودش اجازه داده کتک بخوره!!!! فکر میکنن خار شدن اسراییل در جهان رو میتونن تو سایت تابناک توجیح کنن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تو که خارج از ایران زندگی می کنی شعار الکی نده که خودت از همه غرب زده تری
اسراییل فقط با حمایت امریکا و اروپا و کل جهان سرمایه داری و البته ترس و ارعاب وجود دارد گروهی مردم ستم کشیده با دست خالی مثل مردم غزه و حماس کاری بزرگتر از جنگ چهار دولت عربی نماینده صدها میلیون عرب انجام دادند و در داخل هم اصلاح طلبان و غربزده ها ماهیت واقعی خودشان را نشان دادند که این منافقین واقعی حتی شرافت انسانهای ازاده غربی را ندارند که به فلسطینی ها حق می دهند که پس،از دیدن این همه ظلم و بی اعتنایی دنیا هر کاری از دستشان برمیاید انجام دهند. اسراییل غده سرطانی در خاورمیانه است .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
فکر کنم با خودتون اشتباهی گرفتی که با پشتیبانی روسیه و چین و انگلیس و دموکرات های آمریکا همچنان باقی مانمده اید
رژیم کودک کش اسرائیل در نوار غزه آمبولانس، بیمارستان، درمانگاه را که در جنگ مصونیت جهانی دارند هدف قرار داده و بر دنیا ثابت کردند از انسانیت هیچ نمی دانند و فقط به کشتار می اندیشند، سازمان ملل باید اقدامات جنایتکارانه آنها را به شدت محکوم کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
عزیزم خیلی به اخبار 20:30 توجه نکن
اسرائیل با موشک اطراف بیمارستان الشفاء فلسطین رو زده
حماس مستقیم بیمارستان اسرائیل رو زده

حالا کدوم نامردن و جنگ طلب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مقاومت ملت فلسطین اکنون از توانایی و قدرت لازم برای دفاع از خودش و ملتش و تلاش برای استیفای حقوق ضایع شده خود برخوردار است و این توانایی را در عمل نشان داه که با اتکا به قدرت ذاتی و توانمندی از حقوق خود دفاع کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
پس اخبار عنتر نشنال دشمن بشریت گوش و توجه کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
وقتی مسجد ودرمانگاه ومهد کودک را انبار مهمات کنند میشود همین که انجا هم مورد اصابت قرار بگیرند ...در جنگ نباید نامردی وسوءاستفاده از اماکن بشود
سوال اصلی: از این آتش جنگ چه کسانی سود می کنند؟ قاعدتا مردم عادی همه ضرر کرده اند. محرومانشان و مرفه هانشان هر دو ضرر کرده اند. دین ملاک جنگ نیست. جنگ را سیاستمداران که قشری انگشت شمار هستند شکل می دهند و تاوان آن را مردم عادی که اکثریت جامعه هستند می پردازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
سال ها این حق ملت فلسطین توسط این رژیم جعلی با فریب نیرنگ دسیسه تجاوزات کودک کشی جرم جنایت به اشغال این رژیم غاصب تروریست جهانی در آمده این سرزمین این خاک متعلق به ملت فلسطین است و این حق قانونی باید به ملت مسلمان فلسطین برگردد احمقان طرفدار صهیونیست هنوز نفهمیده اند اعتقاد بخدا با اعتقاد به سلاح و ثروت فرق دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
جنگ کجا بوده مقاومت دارد در برابر تجاوز رژیمی کودک کش از حق مردمش دفاع می کند رسانه های تبلیغاتی غرب در پی مظلوم نمایی اسرائیلی ها هستند، صبر مسلمانان و انسان های آزاده را لبریز نکنید که طوفانی کوبنده تر از الاقصی در انتظارتان است.
به قوانین بین الملل برگردید و حقوق فلسطینیان را بدهید و این همه جنایات نکنید.
ایالات متحده مجهزترین ناو رو داره میفرسته بیخ گوش حماس و حزب الله. حالا دیگه خود دانید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خخخخخخخ شما در جای امن خودت بمون ولی اخبار را داشته باش که احتمالا دیگه برنگرده!!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۱:۰۷
لابد اسماعیل هنیه هم وطنتون که در بهترین هتل های پنج ستاره قطر لم داده داره با اسراییل می جنگه!!! یا اوون یارو که جرات نداره آفتابی بشه و با ویدئو کنفرانس سخنرانی می کنه داره با اسراییل می جنگه ، یا همنی داخلی ها که صبح تا شب دم از محو اسراییل می زنند اما جرات ندارن با مترو و اتوبوس رفت و آمد کنند دارن با اسراییل می جنگن !!! !!!!
حماس و مسلمانان خیلی وقت پیش باید به اسرائیل گوشمالی می دادند تا اینهمه غلط اضافی نکنه الان هم دیر نیست ماهی هر وقت از آب بگیری تازه است . جوانان بسیاری در کشورهای اسلامی کفن پوش منتظر فتوای رهبرند پیش به سوی آزادی قدس انشاالله
كشته شدن بچه هاى ايرانى و عرب چطور؟
اما صهیونیستها میگویند انشتین روزی بناه ی را میخواد تا دو تا برایش پنجره در ساختمانش تعبیه کند بناه سوال میکند چرا دو تا انیشتین میگوید من یک گربه دارم میترسم وقتی از یک پنجره وارد میشود یادش برود از همان پنجره خارج شود پنجره دوم برای خروج راحت است . بناه میگوید استاد همان یک پنجره کافی است و گربه توان لازم را برای خروج از همان پنجره دارد . حال اینهمه توان .قدرت . تیز هوشی و عملیات محیر العقول سازمانهای اطلاعاتی حضرات گفتند و شنیدیم اما به مرور زمان این اندیشه حادث میشود که همه چی مرتب است دیوارهای سه لایه پا بر جا .خبر چینهای داخل غزه چشم به گوش ولی بیش از حد به خود اتکا داشتن و مغرور بودن خواب میاورد . خواب و یکبار اشتباه برای همه وجود دارد . اما رمز موفقیت حماس : حماس از درز اطلاعاتی در این حمله خود داری کرد زمان حمله و روز ساعت حمله و ترکیب اعداد و ابزار جنگ افزار متنوع بود و این رمز موفقیت بود .اما اسراییل به خاطر گروگانها کوتاه خواهد امد و کوتاهتر از قبل چون به مرور زمان صاحبان گروگانها فشار خواهد اورد و دست به دامان بسیاری خواهد شد . حماس بایستی از محل گروگانها بسیاری از امکانات برق - سوخت - -مواد غذائی و عبور راحت از مرز مصر و غیره را در دستور کار قرار دهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
میگم چطوره بابت هر گروگان هم چند میلیارد دلار درخواست کنن بد نمیشه.اسرائیل که فعلا گفته مذاکره ای در کار نیست و داره غزه شخم میزنه..شما هم بشین لیست درخواستی رو پر کن
در نوشتار خبری تابناک در بالا بخوانید......................................
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی نظامیان این رژیم در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین اعتراف کرد و گفت: فکر می کردیم دیروز بر اوضاع مسلط می‌شویم اما نتوانستیم.

....جهت اطلاع قهرمان پنداران اسقاطیل ....
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نه که تابناک خیلی راست می نویسه و اصلا سانسور نمی کنه
پشتیبانان و طراحان حمله حماس به غیرنظامیان اسراییل حالا فهمیده اند که چه خبطی مرتکب شده اند و از امروز شروع کرده اند به انکار نقششان در حمله حماس به غیرنظامیان اسراییل ، افکار عمومی دنیا با دیدن صحنه های مقتدرانه !!!! عملیات حماس فقط به یاد کارهایی افتادند که داعش انجام می داد . ارتش اسراییل هم دارد برای یک عملیات گسترده نظامی و پاکسازی کامل غزه آماده می شود نه تنها حماسی ها بلکه طراحان این حمله و آنهایی که به حماس موشک داده اند این بار بی پاسخ نخواهند ماند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسراییل حتما مثل گربه ای که در کنج گیر افتاده باشد چنگ خواهد انداخت ولی خود می داند و قطعا آنهایی که به او پشت گرم کرده اند هم خواهند دانست که پا از گلیمش بیرون بکشد هم خود را نابود میکند و هم کسانیکه به او پشت گرم کرده اند. فعلا که حماس به تنهایی با موشک های ۵۰۰ دلاری حریف
اسراییل هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تروریست داعش توسط سازمان جاسوسی آمریکا (سیا)
ساماندهی و چراغ سبز گرفت تا دولت تروریستی اسرائیل در امان باشد ولی مقاومت دارد از مردمش در برابر جنایات این رژیم اشغالگر دفاع می کند فرق داعش و مقاومت را نمی دانی کامنت نگذار، تمام سازمان های حقوق بشری از فلسطین دفاع می کنند، اسرائیل باید آن چه را با زور غصب کرده به صاحبان اصلی اش برگرداند، زنده باد آن هایی که در برابر ظلم ظالم و دنیای استکبار می ایستند، حق بر باطل پیروز است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل اگر عرضه داشت الان حماس را محو کرده بود اما اسرائیل روز بروز ضعیف تر و حماس روزبروز قوی تر می شود اگر کسی باورش نمی شود به ۲۰ و ۳۰ سال قبل نگاه کند به انتفاضه اول نگاه کند که سنگ و کلوخ سلاح بود و الان موشک و فردا را خدا می داند
صبر خدا زیاد است و علم و قدرتش بی انتها و اگر صبر کنید خواهید دید خدا بوسیله همین گروه کوچکی که روی آن حساب باز نمی کنید کمر ابرقدرت جهان را هم خواهد شکست
اسرائیلی ها دارند نیروهای خودی را می زنند تا روی جبهه مقاومت بیاندازند و شروع به مظلوم نمایی کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند اینان دیگر چگونه بشری هستند؟!!!!!
اسرائیل مگر نمی داند مسجد خانه خدا است و خانه خدا حرمت دارد و نباید به آن حمله شود اگر اماکن مقدس یهودی ها مورد حمله قرار گیرد چه می کنند؟
دکتر و امدادگر مصونیت جهانی دارند آپارتاید خاورمیانه دارد به بیمارستان ها و درمانگاه ها حمله می کند، دارد زن و کودک بی گناه غزه را می کشد، این اقدامات وقیح انسانیت را نابود می کند، سازمان های حقوق بشری باید جلوی این اقدامات ضد انسانی را بگیرند.
اینان نه به بشر رحم می کنند و نه به خانه خدا و این طور انسان هایی هم آیا وجود دارند؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نباید اماکنی که در جنگ حرمت ومصونیت دارند را بکنند انبار مهمات
ماشاالله براي هر سايت خبري يه لشگر سايبري در نظر گرفتن، چه هزينه اي دارن ميكنن كه فقط بگن روز شبه، بابا اصا حماس ماه، مردم فلسطين هم بهترين مردم دنيا، خب بجاي اينكه اينجا بشينيد فله اي به كامنت هاي مردم جواب بدين و مزخرف بگين، جمع كنيد بريد كمك حماس، مگه آرزوي جنگ نداريد، تازه شهيد هم ميشين ثواب مي برين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
رامین جان شما خودت را ناراحت نکن بعضی از اینا که بصورت فله ای بعنوان ناشناس کامنت های زیادی در دفاع از مظلومیت اسراپیل گذاشتن و تیرشان به سنگ خورده مجبور میشن که کوتاه بیان شما خودت را ناراحت نکن.
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مردم میان تو خیابون می گید کار دشمن بوده اینجا در نظرات شکست می خورید می گید سایبری کلا خودتونو به خواب زدید و زمانی بیدار می شید که خیلی دیر شده
بعید است حماس دیگر کمر راست کند قطعا هیچ کشور حاضر به همکاری و تماس با آنها نیست درست است که حق فلسطینیان ضایع شده ولی اشکال از خودشان است سران فلسطینی سالهاست با هم مشکل دارند همین غزه ابتدا در اختیار محمود عباس بود که حماس با کشتار و درگیری آنرا از دست محمود عباس بیرون آورد بعد برای تامین منابع مالی به مزدوری دیگر کشورها روی آوردند همین وابستگیها مردم فلسطین را بیچاره کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد و این سرزمین اشغالی یک پادگان نظامی است و ساکنان آن بعد از دهه ها و نسل ها سربازان ارتش رژیم اشغالگر و آدم کش آن هستند، از زن تا مرد، از کوچک تا بزرگ...
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۳:۰۱
اتفاقا کشوری به نام فلسطین در دنیا هیچوقت نبوده است در ضمن ۲۰۰ کشوری که اکنون در دنیا شناسنامه دارند بسیاری از آنها در تاریخ نبوده اند اگر با ادعاهای شما بخواهی قضاوت کنیم الان همه دنیا باید متعلق به چین و ایران و هند و مصر و یونان و روم باید باشد چون کشورهای تاریخی دارای حکومت و باستانی همین ها بوده اند اما جهان این گونه نیست فلسطین نه حکومت داشته نه کشور مستقل بوده یا جزو ایران بوده یا روم این اواخر هم عثمانی و انگلیس و پدر بزرگ های این فلسطین های پرتوقع زمین هایشان را فروختند به یهودیان نه جنگی بود نه اشغالی حالا شما ادعا می کنید اسغال شده
خیلی خوش خیالید صبر کنید اخر پاییز بشه جوجه ها رو بشمرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسرائیل چشم امیدش به آمریکاست
آمریکا هم تو اوکراین نشون داد که دیگه اون آمریکای قدرتمند نیست و جرأت ورود به جنگ رو نداره
هر چه نتیجه نهایی بشه یه چیز مسلمه. دلاوران شجاع مسلمان، شیرمردان فلسطین تا این ساعت ۱۰۰۰ صهیونیست متجاوز غاصب رو به درک اسفل السافلین فرستادن. البته تعداد زیادی هم شیرمرد و بیشتر زن و کودک شهید شدن که در اعلی المقام بهشت برین انشالا جاشون باشه. دست مریزاد. خاک پای مجاهدان فلسطینی سرمه شفابخش چشم من و امثال من. خدا یار و یاورتون باشه.
تابناک...میبینم دیروز تا حالا نظرات رو اصلاح کردید...دستور جدیده؟! :)
امريكا بايد با ب ٥٢ غزه را صاف كند و از روي زمين حذف كند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آمریکا هم تو اوکراین نشون داد که دیگه اون آمریکای قدرتمند نیست و جرأت ورود به جنگ رو نداره
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۳:۴۰

قراربود روسیه یک روزه اوکراین را فتح کنه اما شما که اسیر توهمات خود هستید شکست روسیه را پیروزی برای روسیه می دانید
بعد ٧٠ سال از دیروز متوجه شدند که در درگیری های میان فلسطین و اسرائیل «شهروندان بیگناه» هم وجود دارند!
بعد ٧٠ سال از دیروز متوجه شدند که در درگیری های میان فلسطین و اسرائیل «شهروندان بیگناه» هم وجود دارند!
کار فلسطین و حماس یکسره خواهد کرد اسرائیل.این اشتباه سران حماس، اسرائیل را مصمم کرد که اگر امروز به مانند گذشته تعلل کند و اجازه زندگی عادی برای مردم فلسطین قائل باشد باید شاهد باشد این طور موجودیتش بخاطر بیافتد شک نکنید دیگر فلسطینی باقی نخواهد ماند ،ک غزه و مردم فلسطین را شخم خواهد زد،
ارسال جنگنده های آمریکایی مافوق. صوت هم برای بازدارندگی حزب‌الله لبنان برای دخالت در جنگ اسرائیل هست،در داخل لبنان هم مردم لبنان مخالف دخالت حزب‌الله لبنان هستند و اگر حزب ب الله بخواد دخالت کنه هدف جنگنده های آمریکایی خواهد گرفت.بی شک اگر حزب‌الله لبنان دخالت کند با حمله جنگنده‌های آمریکایی و اعتراض مردم لبنان مواجه خواهد شد.چراکه حزب‌الله یه نیروی غیر رسمی در لبنان به حساب می‌آید و دولت لبنان مخالف ورود جنگ و اقدام حزب‌الله خواهد شد
حماس توانست روایت شکست ناپذیری ارتش اسرائیل را در هم بشکند!
برخی شهرهای اسرائیل تبدیل به شهر ارواح شده و همه آنجا را ترک کردند!
من فکر میکنم این کار با چراغ سبز عربستان باشه. چون خودشو به اسراعیل نزدیک کرده و امید وار هستش به یه بهونه ای ایزان و امریکا با هم درگیر بشن.
و اگر نه چه فایده ای برای کسایی که تو غزه زندگی میکنن داره.
قبلا هم خیلی زورش رو میزد ایران و امریکا رو با هم درگیر کنه.
شیوه جنگیدنشون هم خیلی شبه داعشی هاست البته.
تمام اسرائيلي ها غير نظامي بودن اين شادي و گرفتن جشن پيروزي نداره شرم آور زن و بچه كشته شدن
چیزی که من تو فیلمها دیدم کل غزه با خاک یکسان شده. بدبخت شدیم باز به عناوین مختلف از جمله گرونی دلار و طلا و کالاهای اساسی از ما مردم بیچاره میکنن تا غزه رو بازسازی کنن.
آب و برق غزه قطع شده است.
بطور ساعتی، غزه مورد حمله هوایی قرار گرفته است.
تانکها و سربازان اسراییل پشت مرز غزه تجمع کرده و گفته شده تا ساعاتی دیگر وارد غزه می شوند.
رهیران حماس و جهاد اسلامی خودشان در غره حضور ندارند.
آمریکا و اروپا و تقریباً همه کشورهای دنیا از اسراییل پشتیبانی کرده اند.


با این تفسیر چرا جماعتی از پیروزی حماس صحبت کرده و آن را جشن می گیرند؟؟؟؟!
تمام این کارها برنامه خود اسرائیله یه توطئه ای داره برای همه به خصوص منطقه یه برنامه هایی داره که این جنگ رو طراحی کرده بعد حمایت دنیا رو جلب کنه نقشه اش رو پیاده کنه فقط سیاست مداران خوش خیال خام میشن و فورا موضع گیری می کنند!!
بسیجیها چرا نمیرن فلسطین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مجوز ميخواد تا لب مرز جولان رفتند منتظر دستورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
یگان‌های پیاده‌ای که با انهدام دیوار مرزی به سرعت وارد سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ می‌شوند خود را به عمق مواضع دشمن صهیونیستی رسانده تا یکی از زیباترین، پیچیده‌ترین و دلرباترین عملیات‌های نظامی که بسیاری از ارتش‌های کلاسیک جهان توانایی انجام آن را ندارند در برابر چشمان بهت زده ژنرال‌های فرتوت و پر ادعای صهیونیست و حامیان غربی و نوکرهای بی‌حال و بی‌غیرت عرب آنها اجرا کنند.
حسینعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
شما را چه به وقایع جهان! شما که شعارتان نه غزه نه لبنان بود
بهتر نیست صدایتان را رسا کنید و بگویید
نه اکراین نه صهیون جانم فدای ایران؟!
الان اسرائیل تنهای تنها مونده
از هر طرف هم داره میخوره تو سرش
وضع داخلیش داغونه
مردم غاصبش از دولت ناراضی اند
وضع اقتصادش به بدترین حالت ممکن رسیده
اسرائیل توان جنگیدن در چندین جبهه رو نداره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
فکر کنم اینهایی که گفتنی در باره ایران صدق می کنه کلا در توهم هستید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
گوش‌هایی که به رسانه‌هایی است که جز دروغ و شبهه چیزی ارائه نمی‌دهند. متوهمان آزادی که در اطلاعاتشان چیزی جز اکراین و اسرائیل و غرب نایس چیزی نمی‌یابی و همین اطلاعات اندک، از آنان جاهلان مرکب ساخته است
" درخواست حماس از اسرائیل برای آزادی زندانیان فلسطینی "

خواب دیدی خیر باشه
توی نقشه های خیالیتون گفتین اسیر اسراییلی میگیرین و با فلسطینی مبادله میکنید ؟!
مگه عمق استراتژیک دارین ؟!
فکر نکردین نوار غذه دوباره اشغال میشه ؟!
به ربطی نداره، فلسطین خودش باید مشکلش رو حل کنه، کسی میخواد کمک کند بفرما از جیب خودت خرج من منابع ملی برای مردم است و صاحب داره
تاریخ نشون داده اسراییل استاد مظلوم نماییه... سری قبل با مظلوم نمایی بابت هلوکاست کل فلسطین رو بهش دادن. این سری هم بدون شک غزه را به کنترل کامل خودش درمیاره.....
کسانی که زنان اسیر صهیونیستی را می‌بینند اما سالهاست که چشمان خود را به روی کودکان قتل‌عام شده بسته‌اند.
کسانی که ترس و لرز وحشیان را می‌بینند اما سال‌ها ترس از دست دادن فرزند، مادر، همسر و وطن را ندیدند.
کسانی که از جنگ متنفرند اما به عاملان جنگ‌افروز عشق می‌ورزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
یک نمونه از کودکان قتل عام شده به دست اسراییل در ۳۰ سال گذشته نام ببر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسراییل هرگز زنان فلسطینی را به اسارت در نیاورده و آنها بصورت عریان در خیابان ها نگردانده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
متاسفانه تاریخ برای برخی از سیاستمداران و رسانه های از زمانی شروع می‌شود که اسرائیلی‌ها کشته می‌شوند»
اکنون که اسرائیل، بزرگترین تحقیر تاریخ اشغالگری اش را متحمل شده، بیشتر از حال نتانیاهو، حال نوابغ اپوزیسیون خریدن دارد: گردانندگان اینترنشنال، ربع پهلوی، شورای همبستگی، عبدالحمید، باند رجوی و سلبیریتی های دوزاری که روی دیوار اسرائیل یادگاری نوشتند و خام وعده های موساد شدند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
چند روز صبر کن عزیز دلم، تا آخرشو ببینی
همین دو سه هفته پیش بود که نتانیاهو پشت تریبون سازمان ملل ایرانی‌ها را تهدید به حمله اتمی کرد، آیا فراموش کردید؟ در چنین شرایطی آیا اسرائیلی‌ها باید شوکه شوند که ایران از فلسطینی‌ها حمایت کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
چرت نگو، اسراییل همواره مدافع بوده و هر حمله را با حمله شدیدتر پاسخ داده
هیچوقت جنگ خوب نبوده و نخواهد بود مخصوصآ آسیب دیدن و کشته شدن بی گناهان .ولی تا دیروز اسرائیلی های نامرد کودکان و زنان فلسطینی را می کشتند نماینده های اسرائیل در ایران ساکت بودند ولی حلا صداشون درآمده .!!!!!!
اینایی که که اینقدر می گن سرزمین فلسطین غصب شده چرا سرزمین هایی که از ایران غصب شده رو نمیرن آزاد کنند؟ الان برید ۱۶ شهری که با حمله روسیه از ایران جدا شد پس بگیرید برید دیار بکر و کلی سرزمین های دیگه که در اثر حمله عثمانی حدا شد پس بگیرید اینا هم غصب شده دیگه فقط فلسطین برای شما غصب شده حساب می شه؟
مرگ یبار شیون یه بار، شعار حقوق بشر سر ندین الکی، وقتی میکشی کشته میشی، این همه زن و بچه کشتن این اسراییلی ها کسی حرف حقوق بشر نزد، حالا همه حرف حقوق بشر میزنن، بکشیدشون و رحم نکنید، جواب های هویه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
با اصل حرفت موافقم. این همه زن و کودک فلسطینی کشتند وهمین حضرات که الان کامنت در دفاع از اسرائیل می گذارند، حناق گرفته بودنداما باز میگم حساب زن وکودک اسرائیلی-با وجود غاصب بودن- از آنهایی که می جنگند باید جدا باشه....جنگ باید جوانمردانه باشه
جنگ غزه نماد نشان دادن مرد از نامرد است دفاع از مظلوم یک خصلت عالی انسانی است امروز انسانیت ما در معرض آزمایش الهی است
حماقت حماس در حمله به اسراییل عملا برای خودشان تابوت گرفتن
دولت چرا برای آقای رسایی و همفکراشون بلیط نمیگیره واسه فلسطین رفتن و نابودی اسراییل ؟؟؟
سلام دوستان . این کاری بود که مبارزین فلسطینی باید 50 سال قبل انجام میدادند . مرگ یکبار و .................انشالله به لطف خدا کار رژیم کودک کش تمامه . اون احمق هایی که از اسرایل حمایت میکنند .انوقت که در جنگ فرسایشی 70ساله تیر خلاص به زن و بچه های فلسطینی میزدند کجا بودند . روباه های ترسو
1000 نفر کشته شدن که فقط 73 تاشون نظامی بودن! این یعنی 927 نفری که کشته شدن همه از مردم عادی و غیر نةامی بودن!!! چکار میکنه حماس؟
ما از این غیرنظامی کشی باید خوشحال باشیم؟ پس سیره اسلام و پیغمبر چی شد؟؟
خب باین کارتون که به اسلام هم ضربه مهلک وارد کردین!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آدرس اشتباه چرا می دهی؟ مقاومت در برابر ظلم جهاد در راه خدا است، این کامنت ها را باید زمانی می گذاشتی که شارون جنایت جنگی شتیلا خلق کرد، رژیم اسرائیل کودک کشی کرد و می کند، اصلا جواب بده چرا شهرک سازی غیر قانونی انجام می دهند؟ و به هیچ سازمان بین المللی ای هم پاسخگو نیستند؟
رهبران جهاد اسلامی و حماس الان کجان؟!!....مردم رو به جون هم انداختن و در رفتن؟ دفعه قبل که توی هتلهای قطر جا خوش کرده بودن..به نظر شما الان کجان؟!!
خیلی دلم میخواد زمین غزه یه شخمی بخوره و بجای اون یک باغ بزرگ زیتون دست بشه که حد اقل این نقطه دنیا یه منفعتی داشته باشه.
اسراعیلیها غیر نظامی ندارن

خودشون میگن همه یا نظامی فعال هستیم یا در دوره ضرورت و ذخیره

همه برای جنگیدن به اینجا مهاجرت کردند پس غیر نظامی ندارن
امریکا برای نجات شعبه دو خود امریکای 2 در سرزمینهای اشغالی دست بکار شد
در اسرائیل غیر نظامی وجود نداره همه مسلحن دوما کسی که روی خونه دیگران خونه بسازه نتیجش همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کسی از پدر بزرگ شما زمانی که شما هنوز دنیا نیامده بودی زمینی خریده باشد وخانه ساخته باشد ایا بعد از فوت ایشان شما میتوانید ادعا کنید زمین پدربزرگ شما غصب شده؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ساندیس خورها هر روز یک ادعیا مفت می کنند کلا اسراییل همه نظامی هستن حتی کودک پنج ساله!!!!!
عده قلیلی در چند کشور خاور میانه ، اکثریت مردم این کشور ها را در اسارت خود نگه داشته اند و هر روز با ایجاد تنش و درگیری باعث عقب افتادگی و تحمیل فقر و فلاکت در این کشورها شده اند و حق اکثریت مردم این کشور ها (حتی خود فلستینیها) را در تعیین سرنوشت خود از آنها سلب نموده اند .
ظلم هیجوقت بی پاسخ نمی ماند هم در این دنیا و هم در اخرت جوابش را خواهند دید این قرن قرن پیروزی حق بر باطل است مهم نیست چقدر زیادن ولی شکست خورده و بازنده هستن
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل: «۱۲۳ هزار نفر از مردم غزه آواره شده اند.این آمار از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تا ساعت ۲۱ یکشنبه به وقت محلی را شامل می‌شود که این تعداد افزایش رو به افزایش است».
هزاران نفر را آواره کرده اند و هزاران نفر رو به کشتن خواهند داد آنوقت دم از پیروزی میزنن!!
از این به بعد دیگر خبری آمار کشته شدن نخواهیم داشت!!! و فقط آمار شهدا خواهیم داشت!!! چون این مرتیکه نتانیاهو اونجا را با خاک یکسان میکنه!
بسیجی ها را بفرستید اونجا جنگ

آقازاده ها رو هم بفرستید
البته مرگ بر پوتین و روسیه خبیث
جالبه اسرائیل در حال جنگ است در ایران دلار بالا میره برنج گرون میشه ارزش پول ملی مرتب کاهش می یابد.
میشه بگین فرماندهان و سران حماس و فتح و مقاومت کجا تشریف دارند ؟؟!!! فقط مردم بدبخت همیشه باید خط مقدم باشن ؟؟!!
این حمله حماس باعث شد اسراییل 100 سال بیشتر زنده بمونه و عمر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیلی ها فقط با بمب و موشک نابود می شوند و نباید گذاشت یک روز آب خوش از گلویشان پایین بره
چرا بلیط نمیگیرید برای حسین شریعتمداری کیهان و رسایی و ... و برادران و خواهزان........... بلیط 1 طرفه برای خط مقدم
برخی از صحنه های فیلم برداری شده مشکوک است و شاید دست خود صهیونیست ها برای هوچی گری و ساخت افسانه ای دیگر مانند هولوکاست در کار باشد زیرا آنها از کشتن نیروهای خودی و بهره برداری سیاسی از آن ابایی ندارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ببین چقدر جنایاتشون وقیح بوده که حتی شماها هم دچار خوددرگیری شدید. البته بیشتر به نظر میاد مشکلتون با فیلمبرداری کردن هست نه خود عمل. .
وقتی هزاران زنان و کودکان فلسطینی کشته می شوند یکعده حناق می گیرند اما وقتی یک زن اسرائیلی کشته می شود دنیا صدایش در می آید
خدا قوت مردم عزیز غزه دست خدا با شما...
عده ای محدود حماس را متهم به کشتن غیر نظامی می کنند، بزرگوار نکته اول که اسرائیل تنها کشوری است که می توان با قاطعیت گفت شهروند معمولی ندارد.
نکته دوم آن زنانی که به دست حماس اسیر شدن اکثرا نظامی بودن.
رژیم صهیونیستی آب را به روی غزه بست
?منابع خبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به‌طور کامل آب فلسطینیان در نوار غزه را قطع کرده است.
رفتار چه کسی شبیه داعش است ؟
مشاهده میکنید که امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضدّ غصب، ضدّ ظلم، ضدّ صهیونیسم از همیشه بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر است و ان‌شاءالله این نهضت به نتیجه خواهد رسید . حتماً این سرطان به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کلّ منطقه ریشه‌‌کن خواهد.
ما با یهودیان با مسیحیان دوستیم ولی با غاصبان سرزمین فلسطین خیر...
مردم معمولی اسرائیل نداریم، اینها سیاهی لشکر صهیونیست ها هستند.
خداقوت به جوانمردان حماس
جنایت در گوشت و پوست و استخوان صهيونيست‌هاست. کسی دلش برای این جماعت غاصب نسوزد. چند سال پیش در حالی که صهیونیست‌ها خانه و کاشانه فلسطینی‌ها را اشغال کرده بودند، یک دختر بی‌گناه فلسطینی رو شهید کردند و بالای سرش نشستند و قهوه خوردند، مراقب باشید جریان غرب گرا و نفوذی‌های آنان در نیروهای انقلابی، شما را درگیر حاشیه های ساختگی نکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی