بازدید 2823

گفت وگوی تلفنی وزرای دفاع و جنگ آمریکا و اسرائیل

پت رایدر سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا تلفنی با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت وگو و بر حمایت بی‌دریغ واشنگتن از تل آویو تاکید کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸ 11 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از وبگاه وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا، در این بیانیه آمده است که وزیر دفاع آمریکا در این تماس تلفنی از وزیر جنگ (رژیم) اسرائیل خواست تا به صورت مرتب با در اختیار گذاشتن اطلاعات در مورد عملیات نیروهای صهیونیستی برای بازگرداندن امنیت به تل آویو، اطلاعات پنتاگون در این خصوص را به‌روزرسانی کند.

این بیانیه می‌افزاید که آستین در ادامه رایزنی خود بر تعهد ایالات متحده برای تسریع در قابلیت‌های دفاع هوایی و مهمات درخواستی اسرائیل در حمایت از تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای دفاع از مردم تل آویو تاکید کرد.

بر اساس این بیانیه، آستین و گالانت توافق کردند که در روزها و هفته‌های آینده در تماس نزدیک با یکدیگر باقی بمانند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی