بازدید 449718
چهارمین روز تحولات فلسطین/ در حال به روزرسانی

قتل عام گسترده و جنون آمیز مردم فلسطین توسط اسرائیل+ فیلم/حملات موشکی گسترده مقاومت فلسطین به تل آویو، عسقلان و فرودگاه بن گوریون+فیلم / ۷‌۰۴ شهید و ۳۹۰۰ زخمی در غزه/ افزایش کشته و زخمی های اسرائیل به 4500 نفر

روز شنبه 15 مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد. ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 10 October 2023

قتل عام گسترده و جنون آمیز مردم فلسطین توسط اسرائیل+ فیلم/۷‌۰۴ شهید و ۳۹۰۰ زخمی در غزه/ 150 اسرائیلی اسیر شدند

بین الملل تابناک: روز شنبه 15 مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد. ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.

انتقاد جمهوری‌خواهان کنگره از «بی‌برنامگی» بایدن در حمایت از اوکراین
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۵

چند تن از اعضای کنگره آمریکا در نامه‌ای سرگشاده به جو بایدن از ناتوانی او در توضیح اینکه کمک‌های ارسالی به کی‌یف دقیقاً چطور به پیروزی اوکراین بر روسیه منجر می‌شود، انتقاد کردند.

مایکل مک‌کال، عضو مجلس نمایندگان آمریکا و جیم ریش، سناتور آمریکایی که هر دو از حزب جمهوری‌خواه هستند، در نامه‌ای سرگشاده به جو بایدن، رئیس‌جمهوری این کشور نوشتند: اینکه بگویید «تا هر وقت که لازم باشد از اوکراین حمایت می‌کنیم»، استراتژی نیست!

آن‌ها از ناتوانی دولت بایدن در ارائه استراتژی مشخصی که در آن نحوه پیروزی اوکراین بر روسیه با کمک حمایت‌های آمریکا شرح داده شده باشد، انتقاد کردند.

به نظر می‌رسد این نامه با هدف بازنگری در درخواست‌های جمهوری‌خواهان آمریکا برای پایان دادن به جنگ اوکراین نوشته شده است؛ جنگی که بر اساس نظرسنجی‌ها در ماه‌های اخیر، حمایت مردم آمریکا از تأمین مالی و تسلیحاتی آن کاهش یافته است.

دیگر قانون‌گذاران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا معتقد هستند که جو بایدن بیش از حد به کی‌یف کمک می‌کند؛ اما مایکل مک‌کال و جیم ریش که هر یک در مجلس متبوع خود ریاست کمیته سیاست خارجه را بر عهده دارند، در این نامه اظهار کردند که کاخ سفید «عامدانه» سرعت کمک به اوکراین را کم کرده و عملاً به اندازه‌ای به اوکراین سلاح می‌فرستد که کی‌یف نتواند روسیه را شکست دهد.

این قانون‌گذاران درحالی از تعلل «عامدانه» واشنگتن در ارسال کمک‌های نظامی به اوکراین سخن می‌گویند که به اذعان مقامات غربی، انبارهای مهمات غرب به شکل چشمگیری تخلیه شده و صنایع تسلیحاتی کشورهای غربی هم از ظرفیت تولید کافی برای جایگزینی سریع این مهمات و تسلیحات برخوردار نیستند.

شلیک خمپاره از سوریه به سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۷

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که چند خمپاره از مناطق مرزی سوریه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

بر اساس گزارش‌ها در پی شلیک خمپاره از سوریه، صدای آژیر خطر در منطقه «رامات ماگاشیم» به صدا در آمد. شبکه المیادین به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که این حادثه تلفاتی به همراه نداشته است. 

شواهدی از مشارکت ایران در حمله حماس نداریم
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۶

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر تصریح کرد که واشنگتن شواهدی مبنی بر مشارکت ایران در عملیات حماس علیه رژیم صهیونیستی در اختیار ندارد. 

مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: «ما تأییدیه‌ای از ارتباط ایران به حملات حماس علیه اسرائیل نداریم.»

شمار شهدای غزه به ۹۰۰ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۴

وزارت بهداشت غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد که در نتیجه تداوم حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه برای چهارمین روز متوالی، شمار قربانیان از سحرگاه روز شنبه تاکنون به ۹۰۰ نفر از جمله ۲۶۰ کودک و ۲۳۰ زن رسیده است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه افزوده است که ۲۲ خانواده فلسطینی در این باریکه قتل عام شدند و ۱۵۰ نفر از اعضای خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی ۶ تن از نیروهای کادر درمان در غزه را شهید و ۱۵ نفر را زخمی کردند.

جهاد اسلامی هم تل‌آویو را آماج حملات موشکی قرار داد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۳

 پس از حملات بی‌امان گردانهای القسام به شهر عسقلان اشغالی، گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شامگاه امروز سه‌شنبه از حملات راکتی گسترده به شهرکهای صهیونیستی خبر داد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که سرایا القدس در این حملات، شهرهای تل‌آویو و عسقلان و شهرک سدیروت را آماج حملات راکتی خود قرار داده است.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که با توجه به ادامه حملات صهیونیستها به غیر نظامی، این گروه، عمق رژیم صهیونیستی را هدف مستمر نیروهای موشکی خود می‌داند.

ویرانی 13 هزار منزل در غزه
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۳

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی چهار روز حملات پیاپی خود به نوار غزه، بیش از 13 هزار منزل مسکونی و 10 مرکز درمانی را ویران کرده و 48 مدرسه نیز در جریان این حملات آسیب دیده‌اند.

حملات پیوسته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نواز غزه تا کنون باعث شهید شدن بیش از 800 فلسطینی و مجروح شدن بیش از 4250 نفر شده است. همچنین آسیب‌های شدیدی به زیرساخت‌های غزه وارد شده است.

این در حالی است که روز گذشته (دوشنبه) یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم تصمیم به حصر کامل غزه و قطع آب، برق، غذا و سوخت به روی مردم این منطقه گرفته است. 

سازمان عفو بین‌الملل در این‌باره طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «دیروز یوآو گالانت از اسرائیل گفت که تمامی آب، غذا، برق و سوخت به روی غزه قطع خواهد شد. جمعیت غیرنظامیان همین الان ۱۶ سال است که زیر محاصره‌های غیرقانونی زندگی کرده‌اند.»

بیانیه حزب‌الله درباره حملات موشکی از لبنان به فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۰

حزب الله لبنان عصر امروز سه‌شنبه بیانیه‌ای درباره حملات موشکی به سرزمین‌های اشغالی صادر کرد.

 حزب‌الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد: مجاهدان ما یک نفربر اسرائیلی از نوع زلدا را در سایت الصدح در غرب شهرک صلحا با دو موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و آن را منهدم کردند.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد: این حمله در پاسخ به حملات اسرائیل انجام شد که طی آن تعدادی از نقاط دیده بانی ما را هدف قرار داد.

این بیانیه پس از ان صادر شد که منابع خبری لبنان عصر امروز از شلیک ١٢ راکت از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که دو راکت شلیک شده از لبنان به یک نقطه در شهرک صهیونیستی «افیفم» اصابت کرده است.

وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی می‌رود
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۱

متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی معادل با ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۸ مهرماه جاری اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این کشور طی روزهای آینده به اسرائیل می رود.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه وارد تل آویو می شود.

بایدن: حماس سازمانی تروریستی است/ ۱۴ آمریکایی کشته شده اند
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۳

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی و سومین تماس خود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل، حماس را سازمانی تروریستی خواند با اعلام کشته شدن ۱۴ آمریکایی در حملات نیروهای مقاومت علیه این رژیم گفت: حماس سازمانی تروریستی است که هدف آن کشتن یهودیان است.

به گزارش ایرنا از نیویورک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که روز سه شنبه به وقت محلی برابر با ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۸ مهرماه جاری از کاخ سفید بصورت مستقیم در حمایت از رژیم اسرائیل سخنرانی می کرد، افزود:  ۱۴ آمریکایی در حمله حماس کشته شده اند.حماس یک سازمان تروریستی است که هدف آن کشتن یهودیان است و از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

بایدن اضافه کرد: در میان زندانیان حماس، شهروندان آمریکایی وجود دارند و من از تیم خود خواسته ام برای آزادی آنها با اسرائیل همکاری کنند. ما در آمریکا برای افزایش امنیت یهودیان اقدام کرده ایم.

رئیس جمهور آمریکا بدون هیچ اشاره ای به چند دهه جنایات رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان گفت: اسرائیل کاملا حق دارد از خود دفاع کند.من به نتانیاهو گفتم که پاسخ اسرائیل باید قاطع باشد. ما در حمایت خود از اسرائیلی ها که عزیزان خود را از دست داده اند متحد بافی خواهیم ماند.

بایدن با ژستی انسان دوستانه و بدون توجه به جنایات  گذشته اسرائیل علیه مردم  فلسطین گفت: " در این حملات والدینی که سعی داشتند از فرزندان خود محافظت کنند، سلاخی شدند،  گزارش‌های باورنکردنی از کشته شدن نوزادان و  کل خانواده‌ها وجود دارد. جوانان هنگام شرکت در یک جشنواره موسیقی برای جشن صلح قتل عام شدند."

 رئیس جمهور آمریکا افزود: «زنان مورد تجاوز قرار گرفتند و  به عنوان غنائم  به اسارت گرفته شدند. خانواده ها ساعت ها و ساعت ها از ترس پنهان شدند و  ناامیدانه سعی کردند فرزندان خود را ساکت نگه دارند تا توجه  کسی را جلب نکنند و هزاران زخمی وجود دارند اما خاطرات در ذهن آنها وجود دارد.»

بایدن گفت که مردم تل آویو  از "شیطان خالص و واقعی سازمان تروریستی حماس" رنج می برند و  هدف اعلام شده این سازمان کشتن یهودیان است.

بایدن ادامه داد: ما برای سامانه گنبد آهنین موشک ارائه خواهیم کرد تا اطمینان یابیم اسرائیل می تواند از خود دفاع کند. من دستور داده ام تا برای حمایت از حضور دریایی آمریکا در منطقه، ناو هواپیمابر ژنرال فورد به منطقه اعزام شود. ایالات متحده برای تقویت قدرت بازدارندگی خود، موقعیت نیروی نظامی خود را در منطقه تقویت کرده است.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: ما در کنار اسراییل می ایستیم و از آن حمایت می کنیم و تمام نیازهای آن برای دفاع را تامین خواهیم کرد. حماس به خون تشنه و از داعش بدتر است. هیچ توجیهی برای تروریسم وجود ندارد. حماس به هیچ وجه مدافع حقوق فلسطینی‌ها نیست. آنها می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند.

 کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن رئیس‌جمهور و کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور  آمریکا روز سه شنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل تماس گرفتند تا درباره حمایت آمریکا از اسرائیل گفتگو کنند.

سازمان ملل: بیش از ۱۸۷ هزار نفر در داخل غزه آواره شده اند
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۵

سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی برابر با ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۸ مهر ماه جاری اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ۱۸۷ هزار نفر در داخل نوار غزه آواره شده اند، زیرا حملات هوایی اسرائیل ساختمان ها و خانه ها را ویران کرده است.

بر اساس گزارش سازمان ملل، این رقم شامل ۱۳۷ هزار نفر می شود که در حال حاضر در ۸۳ مدرسه سازمان ملل در غزه پناه گرفته اند.

گزارش جدید صهیونیست ها از تعداد تلفات
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۷
سفارت رژیم اسرائیل در آمریکا در پی جنگ میان نیروهای مقاومت فلسطین و این رژیم اعلام کرد  بیش از یک هزار اسرائیلی در حمله حماس به این رژیم کشته شده اند.
 
 این سفارت روز سه شنبه به وقت محلی برابر با ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۸ مهرماه جاری در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که تعداد کشته شدگان اکنون به یک هزار و ۸ نفر و مجروحان به حداقل ۳ هزار و ۴۱۸ نفر رسیده است.
 
شبکه خبری سی ان ان آمریکا گفت: نیروهای دفاعی اسرائیل گفته اند که این گزارش‌های سفارت را «نمی‌تواند تأیید یا تکذیب کند».
ادامه حملات موشکی گسترده مقاومت فلسطین علیه اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۶

در پی حملات راکتی سنگین مقاومت فلسطین، آژیر خطر در «تل آویو»، «هرتزلیا»، «بئرالسبع»، «گوش‌دان» و «هشفلا» به صدا درآمد.

آژیر خطر در شهرهای بئر السبع، حتساریم و النقب که یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی درآنجا قرار دارد، به صدا درآمد.

تعداد بازدید : 29083

گردان‌های القسام-شاخه نظامی حماس- در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حملات راکتی گسترده را در واکنش به هدف قرار دادن غیرنظامیان در غزه انجام داده است.

حملات موشکی گسترده گردان‌های القسام به شهر اشغالی عسقلان نیز از لحظاتی قبل آغاز شده است و شبکه تلویزیونی العربی از 30 انفجار بزرگ در این شهر خبر داده است.

شاهدان عینی و خبرنگاران اعلام کردند که برای اولین بار در طول تاریخ است که عسقلان هدف چنین حمله‌ شدیدی قرار می‌گیرد.

حملات موشکی گسترده مقاومت فلسطین به تل آویو و فرودگاه بن گوریون
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۱

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در اطلاعیه اعلام کرد: گردان‌های القسام فرودگاه بن گوریون و تل آویو را در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان با موشک بمباران کردند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که صدای انفجارهای شدید در منطقه "ریشون لتزیون هولون" و "تل آویو" شنیده شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که موج جدید حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو و فرودگاه بن گوریون شدیدترین حمله به تل‌آویو بوده است.

همزمان با این حمله گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که با شلیک موشک منطقه کفارعزه و پایگاه نظامی فجه را هدف قرار داده است.

گردان‌های القدس همچنین از حمله خمپاره‌ای به سایت نظامی «ناحل عوز» واقع در شمال غرب صحرای «النقب» خبر داد.

هشدار گردان های القسام: صهیونیست ها عسقلان را ترک کنند
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۱

«ابو عبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام در پیامی خاطرنشان کرد: در پاسخ به جنایت اجبار ملت ما به کوچ از خانه‌هایشان در مناطق مختلف نوار غزه ضرب الاجلی را برای خروج صهیونیست‌ها از «عسقلان» تعیین کرده‌ایم.

وی در این باره تصریح کرد: به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت پنج عصر امروز (به وقت محلی) فرصت می‌دهیم تا این شهر را ترک کنند.

ابو عبیده در پایان تاکید کرد: ما باید هشدار می‌دادیم که دادیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز صبح از مردم غزه خواسته بود تا برای در امان ماندن از حملات، از طریق گذرگاه رفح به مصر بروند.

افزایش کشته و زخمی های اسرائیل به 3600 نفر
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۵

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه، ۱۰ اکتبر)، جدیدترین شمار تلفات نیروهای خود را ۹۰۰ کشته و ۲۷۴۱ زخمی اعلام کرد.

این در حالی است که منابع فلسطینی شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در پاسخ  به عملیات طوفان الاقصی که از روز شنبه (۷ اکتبر) آغاز شده را ۶۸۷ شهید از جمله ۱۴۰ کودک اعلام می‌‌کنند. 

موافقت حزب لیکود با تشکیل کابینه اضطراری
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۴

حزب حاکم «لیکود» در رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، امروز (سه‌شنبه، ۱۰ اکتبر)، اعلام کرد که تمام رهبران این حزب با تشکیل «دولت اضطراری ملی» موافقت کردند. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب (۹ اکتبر) از مخالفان خود در کنست خواست تا «فورا به روند تشکیل یک دولت اضطراری ملی» بپیوندند. پیشنهادی که یادآور تشکیل چنین کابینه‌ای در رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ از سوی «مناخیم بگین» نخست‌وزیر وقت رژیم موقت در طول جنگ شش روزه است. این در حالی است که گفته می‌شود «بنی گانتز» از رهبران حزب اپوزیسیون نتانیاهو نیز در حال مذاکره با نماینده نتانیاهو برای تشکیل چنین کابینه‌ای است. 

از سوی دیگر، «یائیر لاپید» از دیگر سران اپوزیسیون در رژیم موقت نیز دو روز پیش از آمادگی خود برای تشکیل یک کابینه اضطراری برای اداره جنگ کنونی با مقاومت فلسطین در غزه خبر داده بود. 

عربستان سعودی خواستار نشست فوری سازمان همکاری اسلامی شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴

 شبکه سعودی «الاخباریه»، ظهر امروز (سه‌شنبه)، خبر داد عربستان سعودی خواستار برگزاری نشست فوری سازمان همکاری اسلامی شده است.

براساس گزارش این شبکه سعودی، هدف از درخواست برگزاری این نشست بحث و تبادل نظر درباره تنش‌های جاری در اراضی اشغالی فلسطین عنوان شده است.

همزمان با این درخواست، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را که منجر به شهادت صدها فلسطینی و جراحت تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی شده‌ است، محکوم کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز اخیرا در گفت‌وگوی تلفنی با «فؤاد حسین» همتای عراقی خود درباره وضعیت نوار غزه پیشنهاد برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی را مطرح کرد.

تخلیه جنوب و شمال سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۶

 در شرایطی که فرار صهیونیست‌ها از مناطق جنوبی و شمالی سرزمین‌های اشغالی به سمت نواحی مرکزی ادامه دارد، خرید کالاهای اساسی جیره‌بندی شد.

 وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از فرار ساکنان شهرک های شمال سرزمین های اشغالی اعلام کرد که هیچ واقعه امنیتی در این منطقه رخ نداده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیش از این، از ورود احتمالی یک پهپاد مقاومت فلسطین به منطقه خبر داده بودند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد از حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار صهیونیست مقیم منطقه جلیله در شمال سرزمین‌های اشغالی، ۷۵ درصد از آنها منطقه را ترک کرده اند.

این رسانه صهیونیست اعلام کرد در شهرک های نزدیک مرز لبنان، ۹۰ درصد صهیونیست ها خانه های خود را ترک و به سمت جنوب فرار کرده اند و تنها نیروهای امنیتی و نظامی در این منطقه حضور دارند.

این در حالی است که رسانه های صهیونیستی پیش از این، از فرار صهیونیست ها از مناطق جنوبی سرزمین های اشغالی خبر داده بودند.

حمله موشکی گردان های القسام به پایگاه های اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۶

 گردان‌های القسام اعلام کرد که پایگاه‌های صهیونیستی«زیکیم» و «رعیم» را ظهر امروز راس ساعت ۱۲:۰۰ موشک باران کرده است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» را هدف حملات راکتی قرار داده است.

گردان‌های القسام روز گذشته نیز اعلام کرد که ۱۲۰ فروند موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین اشدود و عسقلان شلیک کرده است.

همسر سخنگوی جنبش جهاد به شهادت رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۷

امروز سه شنبه شهروند هدیل برکه همسر مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسید. منابع محلی گزارش دادند که همسر البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی پس از بمبران خانه خانواده وی در بنی سهیلا، در جنوب نوار غزه، جان باخت.

ارسال گسترده سامانه های پدافندی آمریکا به اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۷

 یکی از مقامات ارشد دفاعی آمریکا، روز گذشته (دوشنبه) تصریح کرد که ارتش این کشور در حال افزایش تدارکات جدید دفاع هوایی، مهمات و ارسال سایر کمک‌های امنیتی به رژیم صهیونیستی است.

مقام‌های آمریکایی می‌گویند که هدف از این ارسال گسترده کمک‌های نظامی این است که این رژیم بتواند به حمله بی‌سابقه حماس به سرزمین‌های اشغالی را پاسخ دهد.

این مقام آمریکایی که نخواسته نامش فاش شود، به خبرنگاران پنتاگون گفته است، هواپیماهای نظامی به سمت تل‌آویو پرواز کرده‌اند و آمریکا همچنان در حال افزایش حمایت‌های خود از رژیم صهیونیستی است.

به گفته این مقام، تماس مستمر بین آمریکا و مقامات رژیم صهیونیستی جهت اطلاع از نیازهای جنگی این رژیم و حمایت فوری از آن از جانب آمریکا برقرار است.

نابودی اتاق عملیات مشترک ارتش اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۶

 فرمانده لشگر 98 ارتش رژیم صهیونیستی به روزنامه هاآرتص گفت در عملیات روز شنبه نیروهای عزالدین القسام، اتاق عملیات ارتش اشغالگر در نزدیکی غزه به طور کامل نابود شده و تمامی نظامیان داخل آن نیز کشته شده‌اند.

او اذعان کرد: «ضربه مهلکی خوردیم، آن‌ها آمدند و هر که سد راهشان بود را کشتند، بسیاری از غیرنظامیان را هم با خود بردند».

همزمان خبرگزاری تایمز اسرائیل خبر داد که ارتش صهیونیستی به ۱۰۰ خانواده شهرک‌نشین اطلاع داده است که حداقل یکی از اعضای آن‌ها در اسارت حماس قرار دارد.

روزنامه هاآرتص در گزارش دیگری نوشت که حمله ناگهانی حماس به رژیم صهیونیستی، بدترین شکست در تاریخ موجودیت این رژیم بوده است و آن را وخیم‌تر از شکست «یوم کیپور» توصیف کرد.

این روزنامه اسرائیلی در مقدمه گزارش خود عملیات حماس را با شکست صهیونیست‌ها در جنگ یوم کیپور مقایسه کرد و نوشت، «سوپرایز بزرگ‌‌تر بود، «توجیهات» (ارائه شده توسط نتانیاهو) احمقانه‌تر بوده است و غفلت صورت گرفته بسیار هولناک‌تر بود و ضربه‌‌ به روحیه وخیم‌تر و هرج و مرج دیوانه‌تر و شوکی که وارد شد بیشتر بود و شمار غیرنظامیانی که به قتل رسیدند نیز بسیار بالاتر بود».

تایید اسارت 150 اسرائیلی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۲

«گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفته که این رژیم در تدارک برای «محو کردن» توانمندی‌های حماس است.

شبکه «سی‌‌ان‌ان» با سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مصاحبه ترتیب داده و نظرات او را درباره وضعیت جاری این رژیم و عملیات طوفان الاقصی جویا شد.

گیلعاد اردان در مصاحبه با این رسانه آمریکایی اعلام کرد، مقام‌های اسرائیلی باور دارند که حدود 150 اسیر صهیونیست در نوار غزه نگهداری می‌شوند.

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با اشاره به تحرکات نظامی این رژیم برای مقابله با عملیات طوفان الاقصی مدعی شد که تل‌آویو در تدارک برای «محو کردن توامندی‌های تروریستی حماس» است.

اردان اعلام کرد، مقام‌های رژیم صهیونیستی به بازگشت اسرای صهیونیست به فلسطین اشغالی امیدوار هستند اما وضعیت آنها «مانع ما برای انجام کاری که باید برای امن کردن آینده اسرائیل انجام بدهیم، نمی‌شود».

این مقام ارشد رژیم اشغالگر قدس با بیان اینکه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ اسیر صهیونیست در غزه حضور دارند، افزود: «ما تعداد بی سابقه‌ای گروگان داریم».

وی ادامه داد: «ما از صلیب سرخ، سازمان‌های بین‎‌المللی انتظار داریم که روی این گروگان‌ها و نحوه رفتار با آنها تمرکز کنند و اینکه آیا با آنها طبق قوانین بین‌المللی رفتار می‌شود».

سفیر تل‌آویو در سازمان ملل افزود: «اگر حماس به تجهیز ساز و برگ نظامی خودش ادامه بدهد، ما نمی‌توانیم امنیت را برای شهروندان اسرائیل احیا کنیم...تمرکز حال حاضر ما نگاهبه یک استراتژی ملی برای محو کردن توانمندی‌های تروریستی حماس است».

ارتش اسرائیل: نقاط مورد نفوذ حماس را کنترل کردیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۰

 در صبح چهارمین روز عملیات حماس به نام طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم اعلام کرد سرانجام موفق شده همه نقاطی را که عناصر مقاومت به آن نفوذ کرده بودند، پس و تحت کنترل بگیرد. 

به گزارش وبگاه خبری روزنامه معاریو، دنیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم موقت در پاسخ به سوالی درباره شهرک‌های مجاور غزه گفت، «همه را تحت کنترل گرفتیم. ما در حال پاکسازی محیط هستیم و همچنین پاکسازی خط مرزی. در این مرحله ما دیگر نفوذی [از جانب فلسطینیها] نداشتیم. در خاک ما هم هیچ تونلی [متعلق به نیروهای فلسطینی] وجود ندارد. 

اسرائیل با تهدید وجودی روبروست
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۹

در شرایطی که عملیات طوفان الاقصی در چهارمین روز خود است، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با تهدید وجودی روبروست.

 سناتور «جاش هاولی» جمهوری‌خواه از ایالت میزوری آمریکا در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: اسرائیل با تهدید وجودی مواجه است. هرگونه کمک مالی برای اوکراین باید فوراً به سمت اسرائیل هدایت شود.

مادورو: اسرائیل مرتکب نسل کشی علیه فلسطینی‌ها شده است
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۸

مادورو در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به رویدادهای اخیر در اراضی اشغالی نوشت: نه برقی، نه آبی و نه سوختی. یک محاصره کامل و حمله به غزه. در این مکان کوچک، ملیون‌ها نفر انسان زندگی می‌کنند که برای چندین دهه هدف بمباران، شکنجه، حمله، پیگرد قرار گرفته و شهید شده‌اند. اینها مردم مقدس غزه هستند!

 نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در ادامه پیام خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جهان باید واکنش نشان دهد و به نسل کشی علیه مردم غزه، نسل کشی علیه مردم فلسطین نه بگوید. جهان مسیحیت، جهان اسلام، جهان یهود، جهان جنوب باید واکنش نشان دهد. ما باید بیدار شویم!

در این میان وی همچنین اعلام کرد که ونزوئلا، رژیم صهیونیستی را مسؤول درگیری اخیر بین فلسطین و این رژیم  می‌داند.

دولت کاراکس همچنین نگرانی عمیق خود را بابت رویدادهای اخیر در نوار غزه اعلام کرد.

دولت ونزوئلا همچنین گفته تشدید تنش‌ها نتیجه آن است که مردم فلسطین یافتن فضایی در سطح بین المللی برای احقاق حقوق مشروع خود را غیرممکن می‌دانند.

دولت کاراکاس همچنین اعلام کرد: دولت ونزوئلا، اسرائیل را مسؤول تشدید خشونت در نتیجه نقض مستمر حقوق مشروع مردم فلسطین و تحریکات سیستماتیک علیه اماکن مقدس آنها می‌داند. ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که تدابیر فوری اتخاذ کند تا اسرائیل را مجبور کند نقض آشکار قوانین را متوقف و قطعنامه‌های مشروعیت بین‌المللی و حقوق تاریخی مردم فلسطین را اجرا کند و به آنها احترام بگذارد و از این رویدادها جلوگیری کند.

دولت کاراکاس در بیانیه خود موضع قاطع ونزوئلا را در مورد به رسمیت شناختن بین‌المللی دولت فلسطین به عنوان یک موضع تاریخی و مشروع مردم آن تکرار کرد و ادامه داد: ما همچنین خواستار تبعیت از منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه شماره ۲۳۳۴ شورای امنیت هستیم که اسرائیل را ملزم می‌کند تا به تمامی فعالیت‌های شهرک سازی و اشغالگری در سرزمین‌های اشغالی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح پایان دهد.

حماس: سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فراتر از نازی‌هاست
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۵

جنبش حماس به اظهارات گستاخانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره قطع آب، غذا و برق به روی ساکنان نوار غزه و اهانت به آنها واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس با اشاره به اظهارات گستاخانه یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره قطع آب، غذا و برق به روی ساکنان نوار غزه و اهانت به آنها با توصیفشان با عبارت «حیوان‌های انسان‌نما» اظهار کرد: این سخنان وزیر جنگ صهیونیستی فراتر از رفتار نازی‌ها و نژادپرستی بی‌شرمانه بوده و متعلق به رویکرد گروهک‌ها است.

سخنگوی حماس در ادامه تاکید کرد: اظهارات گالانت مستلزم موضعگیری روشنی از سوی جامعه جهانی و مسوولان حقوقی بین‌المللی است.

پیشتر گالانت در نشستی در فرماندهی جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی دستور محاصره کامل نوار غزه را صادر کرده و در اظهاراتی گستاخانه مدعی شد، «در آنجا نه برق و نه غذا وجود نخواهد داشت، ما در حال جنگ با حیوان‌هایی انسان‌نما هستیم و بر این اساس برخورد می‌کنیم».

دنیل هگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز پیشتر درباره وضعیت نوار غزه گفت: گذرگاه‌ها در نوار غزه مسدود هستند، نه برق وجود دارد و نه کسی وارد می‌شود و نه خارج، غزه تحت محاصره است.

هگاری در ادامه نیز مدعی شد، «صدها تن بر اثر حملات ما زیر ساختمان‌ها مدفون هستند».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی باز هم مدعی شد: «ما به مناطقی حمله نمی‌کنیم که در آنها «تروریست‌ها» وجود ندارند، تمامی پایگاه‌های اطلاعاتی و مقرهای اصلی هدف حمله قرار خواهند گرفت، ارتش در وضعیت هجومی است».

قتل عام گسترده و جنون آمیز مردم فلسطین توسط اسرائیل

رژیم صهیونیستی در میان خشن‌ترین حملات هوایی، دریایی و زمینی در چهار روز گذشته، جنگ وحشیانه خود را در نوار غزه عمیق‌تر کرده و صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

 در نتیجه بمباران یک ساختمان مسکونی که دفاتر مطبوعاتی در غرب شهر غزه در آن واقع شده بود، پنج شهروند از جمله سه خبرنگار در بامداد امروز سه‌شنبه شهید شدند.

تعداد بازدید : 43130

سلامه معروف، رئیس دفتر رسانه‌ای دولت غزه، شهادت خبرنگاران سعید الطویل و محمد صبح که بر اثر هدف قرار گرفتن هواپیماهای اشغالگر هنگام پوشش خبری تخلیه یکی از ساختمان‌های در معرض تهدید بمباران در غرب به شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

این در حالی است که همکار دیگرشان هشام النواجحه نیز که در کنار آنها بود و به شدت زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

معروف تاکید کرد که جنایت اشغالگران علیه این شهیدان یک ترور عمدی بوده است، زیرا آنها تجهیزات ایمنی و لباس خبرنگاری به عنوان روزنامه نگار را به تن داشتند و هواپیماهای اشغالگر می‌توانستند این را ببینند.

قتل عام گسترده و جنون آمیز مردم فلسطین توسط اسرائیل+ فیلم/۷‌۰۴ شهید و ۳۹۰۰ زخمی در غزه/ 150 اسرائیلی اسیر شدند

وی افزود: ما ساعاتی پیش، پس از اخطار درباره تخلیه ده‌ها ستاد رسانه‌ای، نسبت به نیت تجاوزکارانه اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها هشدار دادیم.

وی ادامه داد: «مسلم شده است که رفتار جنایتکارانه رژیم اشغالگر علیه خبرنگاران در هر تجاوزی و هدف قرار دادن عمدی مستقیم خبرنگاران و رسانه‌ها تکرار خواهد شد و شاهدان جنایت و چشمان حقیقت را از بین می‌برند درحالی که تمام دنیا از طریق دوربین‌ها و پوشش‌هایشان قتل عام‌های اشغالگران علیه مردم بی‌دفاع ما را می‌بینند.»

در این راستا الجزیره تصاویری از اثرات بمباران صهیونیست‌ها را پخش کرد که نشان می‌دهد که برج مسکونی در غرب شهر غزه هدف قرار داده شده و تعدادی از خبرنگاران شهید و زخمی شده‌اند.

خبرنگار الجزیره در غزه جراحات وارده را شدید توصیف کرد و گفت که برخی از چهره‌ها از بین رفته و غیرقابل تشخیص بودند که باعث شد برخی خبرنگاران برای شناسایی اجساد، تصاویری از جلیقه‌های ضد گلوله قربانیان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

افزایش شهدا و زخمی ها در غزه

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز، سه‌شنبه ۱۰ اکتبر اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۷‌۰۴ تن و آمار مجروحان هم به ۳۹۰۰ نفر رسیده است.

قتل عام گسترده و جنون آمیز مردم فلسطین توسط اسرائیل+ فیلم/۷‌۰۴ شهید و ۳۹۰۰ زخمی در غزه/ 150 اسرائیلی اسیر شدند

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، توپخانه رژیم صهیونیستی صبح امروز شرق غزه و جبالیا را به شدت هدف حملات خود قرار داده است؛ حملات جدیدی از دشمن اسرائیلی هم مرزهای شمال غربی نوار غزه در منطقه بیت لاهیا را هدف قرار داد.

پس از این حملات بامدادی که منجر به شهادت سه خبرنگار هم شده، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حملات نیروی هوایی به غزه با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

کشف ۱۰۸ جسد دیگر از تلفات صهیونیست‌ها

سازمان امداد و نجات رژیم صهیونیستی «زاکا» شامگاه دوشنبه، ۹ اکتبر اعلام کرد که ۱۰۸ جسد دیگر از صهیونیست‌ها را در شهرک بئیری، نزدیک نوار غزه پیدا شده است.

خبرگزاری «آناتولی» به نقل از روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت: سخنگوی این سازمان غیردولتی گفته است که «تیم‌های بزرگی از زاکا، اجساد را در طول روز از شهرک بئیری به مناطق دیگر منتقل کرده‌اند»‌‌.

سخنگوی زاکا ضمن اعلام اینکه تاکنون ۱۰۸ جسد را بیرون آورده و هنوز کارمان تمام نشده است، افزود: همه جا سلاح‌های زیادی وجود داشت، نارنجک‌های دستی و آر پی جی هم بود.

شهرک صهیونیست‌نشین بئیری برای چند روز به صحنه درگیری بین نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر و ده‌ها مبارز فلسطینی بود که از نوار غزه نفوذ کرده بودند. زاکا در گزارش دیگری اعلام کرده بود که از شهرک راعیم نیز ۲۵۰ جسد خارج کرده است.

هشدار امارات به سوریه درباره مداخله در جنگ

منابع آگاه اعلام کردند که امارات به مقامات سوریه درباره هرگونه مداخله در نزاع کنونی میان مقاومت حماس و رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

سایت آکسیوس آمریکا به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، امارات به نظام سوریه نسبت به مداخله در جنگ بین حماس و رژیم صهیونیستی یا اجازه دادن به انجام حملات علیه این رژیم از خاک سوریه هشدار داده است.

بر اساس گزارش این وب‌سایت، نمایندگان امارات به دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا درباره تماس‌هایشان با مسئولان سوری اطلاع داده‌اند.

این وب‌سایت اعلام کرد که بسیاری از کشورها از جمله آمریکا نگران این هستند که این درگیری به لبنان و سوریه نیز کشیده شود و تبدیل به یک درگیری منطقه‌ای شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳۹۹
جنگ که نقل و نبات پخش نمیکنن. میکشن و خب قاعدتا کشته میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خداوند سرنوشت هیچ قوم( و ملّتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.
فلسطینی ها امروز چوب رهبرانشان را می خورند.

اسمایل هنیه خودش در دوحه قطر است!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
دفاع از خود حق اسراییل است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شیش تا کامنت پشت هم گذاشتی آلبانی ما که زمانو چک نکردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
با این وحشی بازی هایی که حماس در 4 روز گذشته انجام داده، دیگر دنیا دلشان برای فلسطینی ها نمی سوزد.
اتحادیه اروپا دیروز کمک های مالیش را به فلسطینی ها قطع کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آلبانیان هم مثل اسقاطیلیان نابود خواهند شد سنشون بالاست جمعیتشون رو به زواله
البته خودشونم همدیگرو میکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ضرب المثلی است است که می گوید:

زدی ضربتی، ضربتی نوش جان کن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
دیر یا زود اسقاطیل کودک کش متجاوز سقط خواهد شد و از روی نقشه محو میشود، در آن روز مسلمانان واقعی به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت و کفار عزادار خواهند شد، همیشه حق به حقدار خواهد رسید ممکنه با تاخیر باشه ولی حتمی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ببینید که با کشتار فلسطینیان هیچ فرد یا حکومتی کارناوال شادی راه نمی اندازد . هیچ مسئولی این کشتار را تبریک نمی گوید . روی دیگر سکه را ندیده بودین .
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مسولیت این کشتار و خرابی و بی مسولیتی متوجه

سران جهاد اسلامی و حماس است

که دارند از بدبختی و اوارگی و درد و رنج مردم فلکزده

غزه فلسطینی که تحت اشغال هستند کاسبی میکنند

و خودشان در کاخهای مجلل و در اشرافیت و امنیت در

قطر و مراکش با خانواده شان زندگی میکنند

دنیا باید حتما یقه قطر را بگیرد که کشورش را کرده

محل دفاتر طالبان و داعش و القاعده و حماس و ..

تاریخ فراموش نخواهد کرد که قطر چگونه به طالبان هم

در زمانیکه تروریست های انتحاری اش در افغانستان با

بمبها و جلیقه های انتحاری به مدارس و مساجد و

بیمارستانها حمله میکردند

و هزاران هزار نفر از زنان و کودکان بیگناه افعان را تکه

تکه کردند و معلول و کور و بی خانمان کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
متاسفانه،
در گیری از مرحله شیرینی پخش کردن به مرحله خرما پخش کردن رسید. آن هم در ظرف 4 روز!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
به به دوستداران دزدان و غصب کننده شیاطین با نظرات چندش چه می کنند!!
ولی راه به جایی نمی برید و محو می شوید و منجی بشریت هم می آید در قدس آزاد شده نماز می خواند به همراه مسیح
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
برادر نازنین ک ی میگی من تحت البانیم شما بگوازین چنگ ایران چه منافعی میبرد؟ خواهشا جواب بده مگر فلسطین یاورصدام نبود اگر چه کشتار غیر نظامی و گروگان افراد پیزن و دختر هم ممنو است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خودت دیدیش که توی قطره اگر اونجا نباشه چه جوابی به خدا میدی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل غاصبه یک ملت رو 70سال بطرز وحشیانه قتل عام مینکه این کسانی که از اسرائیل دفاع میکنند از قانون جنگل حمایت میکنند انسان نیستند
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نه کاملا درسته ولی یک تفاوت وجود دارد. مسلمان چه بکشد و چه کسته شود به هرحال پیروز است ولی کافر در هر دو صورت شکست خورده و بازنده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
و همچنین دفاع از خود حق فلسطین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اولا شما آلبانی هم نباشی تحت تاثیر رسانه های دشمن خودت هستی و به طور مجانی.... دوم هم ایران کاری می کند در حق خود ایران در درجه اول چون نقشه نیل تا فرات و تجزیه ایران توسط آنان که قبل انقلاب کشیدن و در درجه دوم دفاع از انسانیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بله دقیقا و واقعا باید برای تفکرات بچه گانه یا بهتره بگیم برای نفهم بودن برخی باید گریست! تا دیروز که حمله غافلگیرانه کرده بودن و هنوز اونها فرصتی پیدا نکرده بودن که ببین چی شده چی نشده، اینها داشتند با دمشون گردو میشکوندند و خوشحال بودن! بعد الان که ارتش اسراییل وارد ماجرا شده ناراحت هستند و کلی جو سازی میکنن!! یعنی اینها فکر میکردن که اگه حمله کنن اسراییل میشینه نگاه میکنه؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
برای اولین باره این طور سریع کامنتا انتشار پیدا میکنه چه جالبه اوضاع
همه دارن به هم میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۱:۱۹
برای تفکرات ابلهانه تو باید گریست
بعد از حمله حماس همه از جمله حماس میدونستن چی میشه
ولی این دلیل نمیشه که ساکت بشینی و همیشه توسری خور باشی
بالاخره طرف مقابل هم باید یه صدمه ای ببینه
صدمه ای که خورد رو سال ها فراموش نمیکنه
صدمه بعدی شدید تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۰:۵۹
شما افرادی هستید که دمپایی پلاستیکی رو به دسته بیل ربط میده
مثلا اگه یکی یک ارمنی رو تو ایران کتک بزنه ایران و ارمنستان دشمن محصوب میشن
توی قرآن نوشته دفاع از مسلمان مظلوم واجبه و منکران عذاب خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
یعنی تو ندیدیش که تو قطره ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل متجاوز کودک کش و حامیانشان نابود خواهند شد و عذابی عظیم در انتظارشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نقل و نبات در خیابانهای تهران پخش می کنند و بعد مثل رسایی میرن مخفی میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
در قرآن نوشته شده از مسمان مظلوم دفاع کنید و این بر همه مسلمانان واجب است
مدافعین متجاوزگران هم هلاک خواهند شد
عمر دنیوی بسیار کوتا ه است
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اونایی که 48 ساعت پیش به رقص و پایکوبی مشغول بودن حالا خرما پخش کنن
وقتی به نتیجه عمل فکر نمیکنیم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
واقعا وجدانتان قبول می کند بجای احقاق حق پیره زن اسیر کنید کودک و بزرگ غیر نظامی را به رگبار ببندید
چند روز سکوت کنید و تماشا کنید تازه اول ماجراست
گناه شما کمتر از حماسی ها نیست
کشتن ۲۶۰ نفر در یک کنسرت چه معنی می دهد ر
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
|۱۱:۳۸
اول اینکه دفاع از یک مسلمان نباید به قیمت نابودی یک سری مسلمان دیگه باشه
دوم اینکه در چین مسلمانان اویغور سالهاست نسلکشی میشن چرا از اونا دفاع نمیکنید
هشتگ حزب باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تابناک در حال حاضر سایتت در تسخیرتعدادی سایبری و تندرو هست که بجای رفتن به جنگ و و دفاع از مردم فلسطین اینجا نشستن و کامنتت میزارن نه چهار تا روشنفکر که ادم از خواندن کامنت هایشان لذت ببرد تا درود دیگر بدرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مسلمانان برای شهادت هم جشن خواهند گرفت
زندگی دنیا کوتاه است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
فرض کنیم کشوری به ایران حمله کند و همه جای ایران را اشغال کند و صدها هزار ایرانی را بکشد و دهها میلیون ایرانی را آواره کند و به بقیه ایرانی ها بگوید فقط حق دارید در شهر گچساران و کاشان زندگی کنید و نام کشورمون را هم عوض کند و چندین قطعنامه سازمان ملل را هم نادیده بگیرد و ۸۰ سال هم از این ماجرا بگذرد، آیا مردم ایران حق ندارند در اولین فرصتی که بتوانند بر علیه اشغالگران بجنگند حتی اگر در این راه کشته هم بدهند؟
اسراییل شر مطلق است، حال اگر زورمان به او نمی رسد، دلیل آن نمی شود که برای او حقانیت قائل شویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نابود باد اسرائیل متجاوز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آقای مجری صدا وسیما که برای صنار اضافه کار و خوش خدمتی توییت زدی که سگ کشی آغاز شد نظری نداری
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اشتباه نکنید مقصر اصلی جنگ افروزی در جهان فقط سازمان ملل هست وقی این سازمان !! نمی تواند از حقوق مردم کشورها حمایت کند نتیجه اش نا امنی های گسترده در نقاط مختلف جهان می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مرگ بر اسرائیل درود بر فلسطین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۱:۵۴
سایت فقط باید در تسخیر تو باشه؟
البته سایبر معنی بدی نمیده
ولی سایبری های آلبانی همیشه فعال ترن
تعداد خودشون و کامنتاشون هم بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شما اول اطلاعاتت را بیشتر کن در مورد مسلمانان چین بعد بیا
تسخیر سایبری!!
حالا اصلا سایبری
شرف دارد بر مزدوری برای شیطان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
زنده باد اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
غاصب غاصب است و بايد از سرزمين هاي فلسطينيان بيرون رانده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تابناک یه نظر سنجی در مورد موافق و مخالف حمله حماس بذار تا این رفیقمون که فکر می کنه کامنت گذارا آلبانی نشینن از توهم در بیاد !!
داود
| Germany |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اینها که کامنت گذاشته اند که در جنگ نقل و نبات بخش نمی کنند و به این وسیله دارن جنایات اسرائیل را توجیه می کنند , چرا در موقع حمله تروریستها به فرانسه و بعض کشورهای اروپایی شب را تا به صبح شمع روشن کرده بودن ؟ حقیقت این است که متاسفانه اربابان اروپایی این بزرگواران چنان در ذهن اینها نفوذ کرده اند که درست مانند خود آنها قائل به این است که فقط اروپا یک باغ رویایی است و بقیه جهان جنگل است و انسانها دو دسته اند اروپاییها و بقیه جهان که اگه انسان حساب بشوند با تخفیف انسان درجه دو هستند ....کمی فکر کنیم و بعد در مورد یک ملتی که 75 سال است از همه چیز خودش محروم شده و امروز در محاصره و تحریم کامل است انسانی تر فکر کنیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسقاطیل دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
کامنت بعضی ها رو که می خونی متوجه میشی انسانت در بعضی ها مرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناشناس 10:40 آیا دفاع فلسطین که 70 سال است توسط صهیونیستها کشته می شوند، حقشان نیست؟
به نظر می رسد تو هم یا یهودی تندرو هستی یا صهیونیست.
سران حماس که این کبریت را به انبار باروت انداختند و الان قطر پنهان شدند مسئول بی چون و چرای تمام جنایات هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بیست تا کامنت پشت هم؟
پس بقیه آلبانیا کجان بیان کمکت کنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
فشاری که به اسقاطیلی ها و آلبانی ها وارد شد ، حتی پس از خاک کردن غزه ، تا 1000 سال هم جای سوختگیش خوب نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بابا! این شبه نظامیان فلسطینی به یک شهروند و سربازیزخمی رحم نکردن و تیر خلاص زدن، ویدئوش توی همین سایت تابناک نمایش داده شده،.
سگ رو با گلوله می کشن، ، جسد یک زن مرده رو در شهر می چرخونن،یک ودک یهودی رو اسیر می کنن میارن غزه تا ملعبه م مسخره کودکان فلسطینی باشه...
و هزاران موضوع غیر انسانی و غیر اخلاقی و غیر اسلامی ازفلسطینی ها سر زده که شما اصلا شماتت نکردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خودتون خوب می دونین که این کامنت ها همه از همین ایرانه و آلبانی نشینی در کار نیست. از بس از جامعه دور زندگی کردین و غرق در امتیازات کاری و استخدامی بودین که درک نمی کنین تو ذهن مردم جامعه چی می گذره. خواب خرگوشی تشریف دارین
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عجب، سران اوکراین که با تحریک مکرر روسیه آغازگر جنک شدند مسئول تمام جنایات نیستند وحق دارند که از خودشان دفاع کنند ولی سران حماس مسئول جنایات هستند و حق ندارند از خود و مردمشان در برابر این مرگ تدریجی دفاع کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
االبانی و اسقاطیل تا الان حداقل 20 تا کامنت تو را دیده ایم
انوقت دیگران را متهم می کنی به ترول اگه البانی این همه ادم داره وای به حالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسقاطیل کودک کش سال های سال فلسطینیان را کشتند

هیچ اسرائیلی خط بر نداشت

چون سلاح فلسطینیان سنگ بود

آلبانی ها اون زمان لال بودن

بالاخره زمان انتقام واقعی فرا رسیده است

این فقط 1 عملیات بود

اسرائیلیان باید کفن خود را آماده کنند

یا از اسرائیل فرار کنند

هزینه جنگ اسرائیل محدود است

اسرائیل در دو روز چنان ضربه ای خورد که سال ها فراموش نخواهند کرد

حتی اگر همه غزه را خاک کنند این عملیات شروع بود

و در آینده بدتر از این اتفاق خواهد افتاد

آلبانی ها با تمام قدرت از ارباب خود دفاع خواهند کرد

ولی در نهایت همه ستمگران نابود خواهند شد

اسرائیلیان نابود خواهند شد

آلبانی ها نابود خواهند شد

طالبان هم نابود خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
صدبار اسراییل حمله کرد یه بارم فلسطین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۰:۵۷
اون فقط چند نفر بودن که تنبیه و توجیه شدن
همه مثل هم نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۱:۰۵
آلبانی جماعت حرف حساب حالیش نمیشه خودتو خسته نکن
کسی که خودشو به خواب بزنه بیدار شدنی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
به محض درج خبر 1 آلبانی اومد یک تنه 20 تا کامنت گذاشت و در ثانیه اول 100 تا لایک هم به خودش داد
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
چه بزن بزنیه تو این سایت خخخخ
ناشناس
| France |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جواب ۱۰۴۹:استاد آی پی ها ایران است
سرور فیلترشکن من آلمان است و کنار کامنت من پرچم المان میبینی
آلبانی نشین با پرچم ایران که نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
حماس در حد و اندازه این عملیات نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آلبانی تو هنوز پرچم اروپایی ها رو هم بلد نیستی دیگه سوتی تا این حد که آلمان و فرانسه رو با هم اشتباه میگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
استاد آی پی منافقین هستن که تنها گروه هست که از آی پی ایران استفاده میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۱:۴۱
جناب آلبانی با پرچم مثلا آلمان :)))
بگو ببینم حالا که خودت اعتراف کردی چقدر حقوق میگیری؟
شنیدم سن همتون بالاست
قضیه انتقال به کانادا چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جناب عدالت طلب همه حق دارن از خودشون دفاع کنن اما اون دفاعی به پیروزی می رسه که بر اساس شرف و انسانیت و دور از توحش باشه این دفاع حتی اگر به ظاهر شکست هم بخوره در اذهان مردم پیروزه !
ناشناس
| Singapore |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
به دلیل فیلتر تلگرام و اینستا اکثرا از فیلترشکن استفاده میکنند
چه چطوری وقتی می‌ریزند تو کنسرت آدم می کشند میشه تلفات . بعد اونها حواب می دهند نی شه جنایت و قتل عام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
به خدا رو که نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
همه اسقاطیلیان باید زغال شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تو خیلی آدم با هوشی هستی مرد حساب نزدیک ۸۰ ساله یهودیا اونجا دارن قتل عام می کنن اون موقه تا حالا کجا
بودی در مورد قتل عام جنایت صحبت کنی ..
یه سوال آلبانی تبار نیستی چون ایرانی باهوشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
روز اول خیلی ها فکر میکردند که اسرائیل را از بین برده اند ، روز دوم می خواستند برای کمک به غزه اعزام شون ، روز سوم روزه سکوت گرفتند و حالا می گوین ما حمایت نکردیم و تبریک هم نگفتیم !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ایکاش مسولان ما بجای ریختن بنزین در اتش این کشتار و تجاوز و قتل و حشیانه که با کاسبان جنگ گروهک مجنون حماس و حمله به مردم بیدفاع و زنان و کودکان شروع کردند
در موضعگیری مشابه چین و کشورهای عاقل ، کشور و مردم ایران عزیز را درگیر جنگی همچون تجاوز امریکا به افغانستان و عراق و لیبی نکنند
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
باشه منم میام خونه تو رو بزور میگیرم توش جشن و رقص برپا میکنم، تو اگر هیچی نگفتی حرفت رو قبول میکنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
برگردید به آن جایی که آمدید وگرنه شریک هستید و ریختن خون تمام شما مباح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این کنسرتی ها غاصبند حق به مرور زمان از بین نمیره روی خون فلسطین هامیرقصند اگر آدمی اینو بفهم
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اگر اشغالگر وارد خانه تو بشود و کنسرت برگزار کند باز هم همین حرف رو میزنی و میگی بیرونشون نکنیم بینشون زن هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مردشور اون کنسرتشون رو با آلبانیا با هم ببرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اون عده قلیلی که جشن گرفتن و شیرینی پخش میکردن حالا جواب بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تمام متجاوزان خونخوار اسرائیل باید اخراج شوند
این اولین عملیات موفق مظلومین بود
شهادت افتخار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
کسب نمی گفت اسرائیل از بین میررود روز اول بلکه گفته می شد نابودی آن قطعی هست یعنی چه آلت و چه بعدا. در ضمن فقط با چند نفر کم حماس حمله کرد به سرزمین خودشان نتوانستید جلوی آنان را بگیرید اگر نفرات بیشتری بیاورند دوامی می آورید یا فرار می شود؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
البته شما توجه نکردی انگار که اسراییل تا حالا چند بار غافلگیرانه حمله کرده به غزه و کرانه باختری و هزاران زن و جنین توی شکمشون و مرد و کودک رو کشته
قانون دوم نیوتون:

هر عملی، عکس العملی دارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
فشاری که به اسقاطیلی ها و آلبانی ها وارد شد ، حتی پس از خاک کردن غزه ، تا 1000 سال هم جای سوختگیش خوب نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بعضی از اجسام چکش خور، بعضی خمیری و اندکی هم سخت و فنی هستند. -- عکس العمل هر عمل در محیطهای متفاوت ، متفاوت است. و نتیجه ها گوناگون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این دفعه خیلی شدیدتره . روز سوم جنگ همه قورخیدن ( تو تهران ) . برای اولین بار این عکس العمل با اعلان رسمی جنگ علیه غزه صورت گرفت یعنی هر جنبنده ای در غزه هدف بالفعل اسرائیل حساب خواهد شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
قانون بقاء انرژي : انرژي از بين نميرود بلكه از حالتي به حالت ديگر تبديل مي شود . ظلم 70 ساله كه در قالب قانون انرژي پتانسيل در دل مردم فلسطين ذخيره شده بود . در قالب يك عمليات به انرژي جنبشي تبديل شد
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بله و این عمل و عکس العمل در آینده نتیجه اش مشخص خواهد شد. این کار حماس حتی اگر ظاهرش شکست حماس باشد باطنش به دلایل مختلف پیروزی آن هاست. چون از حالا به بعد روند مهاجرت معکوس از اسرائیل با سرعتی وصف ناشدنی به پیش خواهد رفت و آخرش نتانیاهو و کابینه جنایتکارش باقی خواهند ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ااینو باید به اسرائیلی ها بگی و جنبش فواحش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
پس کشتار قوم لوط اسراییلی عکس العمل به جنایات اسراییل بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عکس العمل مرتب میتواند تکرار شود اسرائیل منتظر باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسقاطیل ضربه اول رو خود خیلی دردش اومد، ضربات بعدی فرق میکنه
این ضربه تستی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
کی بود 2 شب پیش داشت جشن میگرفت و شیرینی میداد؟ اینم نتیجه همون جشن. تحویل بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسراییل مال یهودیایه مسلمونا اومدن غصب کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
دیر یا زود اسرائیل نابود خواهد شد
تمام ظالمین هلاک خواهند شد
صبر خدا زیاد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شیرینی جان الان هم پیروزی مال اسلام هست چنان ضربه ای خوردید که سرعت سقوط را بیشتر کرد
حماس و حامیانش مسئول کشته شدن فلسطینی ها هستند.
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
یک زمانی معاویه هم گفت عمار رو علی کشت که بجنگ آورد، حالا فلسطینی هایی که حق خود از سرزمین غصب شده شان را میخواهند شده اند قاتل و عده ای شل مغز نشخوار جراید و رسانه های صهیونیستی رو میکنند بدون اینکه کمی تفکر کنند. اگر اینطوریه چرا اینقدر به افغانی ها فشار میارید که از ایران بروند، اونها هم اینجا خونه خریدن پس مثل صهیونها حق سرزمینی دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
همه 2میلیون فلسطینی غزه حماس میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل سالها ست آدم میکشه برای فلسطین شهادت سعادته کشته های اسرائیل در آتش جهنم
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
باشه پس چرا وقتی میگیم زلنسکی دلقک مسئول کشته شدن مردمش هست رگ گردنت باد می کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تمام فلسطینیان به حق خود خواهند رسید آلبانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جالبه که حماس که می تونه این همه موشک و پهباد و تسلیحات نظامی تولید کنه ، در طراحی و مدیریت حملات نظامی چنین ماهر و نابغه است اما از تامین آب و برق منطقه کوچکی مثل غزه ناتوانه و انتظار داره دشمنش آب و برق مردمش رو تامین کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۲:۲۸
چرت و پرت که کنتور نمیندازه
بیا من میندازمت تو زندان بعد برا خودت آب پیدا گن و کاسبی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۶:۱۲
اتفاقا چرت و پرت رو شما می گی که حرفات متناقض هستند. اون وقت میشه بفرمایید اینا چطور توی زندان می تونند موشک و پهباد و آرپی جی تهیه کنند اما از تهیه آب و برق عاجزند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۹:۴۱
نظر خودت چیه چرا اسرائیل اجازه ورود آب به غزه 2 ملیون نفری رو میده؟
بنظرت اگه دست اسرائیل بود همه 2 میلیونو نمیکشت؟
علتش ترس از خشم مردم جهانه
دو طرف عین دیوونه ها دارن آدم میکشن. واقعا کل ادیان رو بردن زیر سوال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
به همين دليل دين از سياست جداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
طرف شروع کننده دیگه مهمات و توان نداره و طبق پیش بینی از این مرحله ببعد فقط قتل عام در غزه و احتمالا جنوب لبنان را خواهیم دید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسقاطیل نابود خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مگه صهیونیست ها دین دارن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مثل این که لهستان را به خاطر ندادن دالان دانترینگ و چکسلواکی را به خاطر واگذاری ناحیه سودت، مسئول جنگ دوم جهانی بدانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اگر الان حضرت موسی و حضرت محمد هم بیاید و هر دو طرف رو موآخذه کند فکر میکنی گوش شنوایی باشد نه اینها از بس انسان کشته اند مخصوصاً غیر نظامی هار شده اند ولی کشته شدن این همه غیر نظامی در فلسطین توسط حماس با عقل جور در نمیاد ۱۰۰۰ نفر در یکروز شاید موساد هم در این کار دست داشته یا باعث و بانی و محرکش بوده سیاست خیلی کثیفه و موساد دراین جور کارها خیلی خبره هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
گرفتند حق از جانب خدا و ادیان ولو با جنگ حلال هست
آن وقتی که مردم عادی اسراییل را به رگبار می بستند، باید فکر امروز را می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
سلام برادر ناشناس جنایت و ظلم محکوم است ولی مردم عادی اسرائیل در خاک فلسطین چی کار می کنند که کشته بشوند یا سلام بمانند؟ چرا برخی جای متجاوز و مدافع را اشتباه گرفته اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۰:۴۷دوست عزیز و منطقی قدیم هم بخشهای وسیعی از خاک روسیه و و بخشی از جنوب و بخشی از شرق کشور مال ایران بود . الان بنظرت چکار کنیم؟ حمله بکنیم و افراد غیر نظامی و غیر مسلح رو قتل عام کنیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جالبه که تمام دنیا و خبرگزاری ها همین حرف را می زنند . این حرکت حماس در دنیا کنار داعش و طالبان عامل 11 سپتامبر قرار گرفت .
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل مردم عادی نداره، یا نظامی هستند یا نیروی ذخیره، اونایی رو هم که میگین لخت کردن خودشون لخت بودن و اون سبک لباس پوشدنشون هست از طرفی شما که طرفدار لخت بودنید،فرض بگیریم که لختشون کردن، اینا کمک کردن در راستای عقاید شما.هرزمان شما هایی که میگین افغانی ها اشغالگر هستند و باید اخراج بشوند، قبول کردید که اونها هم با خرید ملک حق سرزمینی و اجازه بهره برداری از منابع اون رو دارند اینجا طرف صگیونیست رو بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این ها شست و شو شدگان مغزی رسانه های وابسته به همین جریان غرب هستند
خطابه به 10:47
خطاب به بعدی مقایسه بی مورد نکنید که ربطی به هم ندارد که سرزمین در جنگ ها و مرزها جابه جا که می شود و عادی هست ولی از روی ملت دیگر کشور ساختن یک چیز دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بخش های وسیعی از روسیه؟ کی گفته مال شماست از کجات اوردی این جفنگیات و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تمام دنیا که می‌گویی همان رسانه های غرب که نیست مانند سی ان ان!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جنبش فواحش نابود خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مردم فلسطین هم می خواهند زندگی کنند.... شادی کنند.... تفریح کنند... مثل بقیه مردم دنیا... ولی اسرائیل اجازه نمی دهد و می گوید آن طور که من تشخیص می دهم باید زندگی کنید. هیچ فردی این را قبول نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
از نظر تاریخی قوم یهود از مدتها قبل از میلاد مسیح در منطقه بودن و با ورود اسلام به شامات عدهی مهاجرت کردیند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تا قبل ایجاد هولوکاست خیالی دراروپا که دسیسه کنند در خاورمیانه یهود مسیحیت و اسلام و... با هم زندگی می کردن آنجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تغییر مرزها که کشورها با هم جنگ می کردن چه ربطی به ایجاد کشور روی ملت دیگر دارد؟
حرف شما مانند این است که ایران های مقیم در لس انجلس بروند در آن منطقه کشور جدید درست کنند، آمریکا اجازه می دهد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
!!!!مردم فلسطین الان مشغول شادی هستند
mmf
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
و آنروزی که فاجعه دیریاسین را بوجود آوردن و انروزی را که کشتار صبرا و شتیلا را بوجود اوردند و آنروزی را که پسر بچه خرد سال را جلوی پدرش تک تیرانداز مغزش را ترکاند و انروزی را که خبرنگار امریکایی را کشتند باید هم چیز را با هم نگاه کرد. کلا مخالف هر نوع کشتاری هستم ولی یک طرفه قضاوت کردن را هم ظلم میدانم.
چو بد کردی مباش ایمن ز آفات که واجب شد طبیعت را مکافات.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آفرين شعر به جايي بود وقتي 70 سال مردم يك كشور را ميكشي و ميزني و ميبري و از خانه بيرو ميندازي نبايد ايمن باشي هفتاد سال فلسطين ايمن نبوده حالا چهر روز اسرائيل ايمن نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل هفتاد ساله خون میریزه قتل عام میکنه جنایت می آفرینه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
10:53
الان به نظرتون از کدوم سمت بیشتر کشته خواهند شد؟
پس این سلب آرامش بیشتر شبیه به خودزنیه تا انتقام یا هر چیزه دیگه
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۰:۵۳
دست از این دروغ پردازی ها بردارید ۷۰ سال کجا اسراییل در این ۵۰ سال مردم عادی رو کشته؟ مرد باش و یک سند بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اولا بحث اصلی کشتن نیست بحث توازن قدرت شدن هست که ایحاد شده در مقابل آن نکبت
حال برای دانستن شما در جنگ های قبلی تا 100 برابر فلسطینی ها شهید میدادن اما الان برعکس شد و کشته های اسرائیل مقداری بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۰:۵۳
با این چرتی که گفتی تکلیفت مشخص شد
برو از تظاهر کنندگان توی انریکا و انگل لیس جواب سوالت رو بگیر
برو بزن تو ویکی پدیای امریکا آمار کشته های کودک و زن فلسطینیان رو ببین بعد برگرد جواب بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بسم الله ما هم می خواهیم بخش هایی از ایران را که توسط روسیه تصرف شد و طبق قرارداد باید به ما پس میداد اما نداد را پس بگیریم
فرمانده حماس: تصمیم گرفتیم به جای اینکه هر روز در فلسطین کشته شویم، یک بار برای همیشه بمیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
هر چی سریعتر بهتر
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بعید هست از اینها که چنین حرفی بزنند ولی اگر گفته باشد حرف جالب و قابل تاملی هست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
میگم فرمانده جان چرا توی سوراخ موش قطر رفتی قایم شد ؟ شرف داشته باش و برو توی غزه تا این شربت شهادت نصیب تو هم بشه ... مردم بدبخت چه گناهی دارن
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
البته ایشون در هتل پنج ستاره در قطر تشریف دارند و هیچ مشکلی ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نه میخوای بیاید در دید تو باشد تا ترور کنید و خوشحالی به طرق دیگر کنید؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسقاطیل کودک کش دیر یا زود سقوط خواهد کرد
۱۰۰۰ نفر کشتن جنون نیست ۴ روز بمباران هوایی با اخطار قبلی میشه قتل عام ، آقایان محترم زمان شنیدن اخبار از یک سمت تمام شد جهان دید حماس قتل عام کرد ولی لسراییل با دادن اخطار به مردم بی دفاع بمباران مناطق تواجد حماس کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نه فقط اسرائیل اربابت حق داره روزی 10000 تا رو با هم بکشه با بمب فرشی اونم کودک و زن
مرگ بر منافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
گذشت ان زمانی که فلسطینی ها را شهید می کردید الان ابتکار دست مقاومت هست و فرار کنید از سرزمینشان تا به آب ریخته نشدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اگر واقعا دلسوز مظلومی که نیستی بگ ببینم اونا توی ای ۸۰ سال چند نفر کشتن
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آخ آخ بمیرم برای اسرائیل! چه قدر مهربون و دوست داشتنیو اخلاقی و ناز می جنگن.
شما منافقین کثیف و دورو خجالت نمی کشید؟ بوی گند آدم کشی و جنایتکاری اسرائیل تا اون طرف کهکشان راه شیری رفته اون وقت شما هی هم میزنین و میگین نه خیلی بوش خوبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جهان تنها چیزی که دید تلفات انسانی در شهرهایی که رزمندگان گردان های شهید عزالدین قسام وارد آنها شدند. جاهایی که درگیری نبود، مردم با خوشحالی در حالی که سلفی می گرفتند تسلیم شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
هفتاد سال اسرائیل جنایت میکنه سرزمین غصب میکنه حدی هم نمی شناسه زمین ها رو میگره شهرک میسازه علی رغم ممنوعیت سازمان ملل اما توی بی وجدان از او حمایت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
الان کمونیستها از روسیه و ونزوئلا و کره شمالی همه نگران فلسطین هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۱:۲۷
نه دادا فقط آلبانیا نگران آینده اربابشونن
چون فشار عجیبی وارد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
یکی حرف از وجدان زد باید گفت اون موقع که شیرینی پخش می کردی فکر روزهای بعدش نبودی نه
دوستان عزیز پایبندی به اخلاق مهم است و نباید فدای گرایشات سیاسی و خشم ما شود
1- متجاوز محکوم است فرقی نمی کنه عراق باشه اسراییل باشه روسیه و امریکا و ....باشه که از ایران تا فلسطین و اوکراین و ویتنام و ....را مورد تجاوز قرار دادند
2- جنایت بر غیرنظامیان محکوم است فرقی نمی کنه اینکار را اسراییل انجام بده یا فلسطین یا عراق یا روسیه یا چین یا امریکا یا ....
3-ازادی بیان باید وجود داشته باشد چه در ایران چه فرانسه و غرب چه امریکا چه چین و روسیه و ......
هیچ دلیل و منطقی نمی تواند این اصول را نقض کند و هر چه هست بهانه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل متجاوز محکوم است
سرزمین اشغالی باید به سرزمین آشغالی تبدیل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
چون روز اول عید و جشن و پخش شیرینی بطور رسمی و دولتی در چند کشور انجام شد ، دنیا در مقابل قتل عام فلسطینی ها کاملا بی تفاوت هست . اینجور مواقع اخلاق و خرد جمعی عمل متقابل اسرائیل را محکوم نمی کند و حتی دفاع مشروع از خود می داند .
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
پس چرا صراحتا متجاوز را محکوم نمی کنی؟ متجاوز کیست؟ چه کسی اولین بار فلسطینیان را از سرزمین آبا و اجدادیشان بیرون کرد؟
حداقل ادای آدم های روشنفکر را در نیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ولی ارباب شما اسرائیل نزدیکه 75 ساله که این قوانین رو به طور مطلق از بین برده و در کشور فلسطین هیچ اسرائیلیه بیگناهی وجود نداره/ همه غاصب و تبکارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عدالت طلب عزیز زادگاه صهیونیست روسیه است و امروز هم روسیه بیشترین منفعت را از این درگیری می برد !! راستی از اخرین اخبار جنگ روسیه با اکراین کسی خبر داره ؟!
قتل و کشتار قطعا، شرعا و قانونا محکوم هست. ولی روز اول همه داشتند کشته شدن غیرنظامیان اسراییلی را جشن می گرفتند، اونایی که داشتند تو میادین شیرینی پخش می کردند الان کجان؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
همین جاییم
اسرائیل سال ها مردم و کودکان بیگناه رو کشت اون زمان شما لال بودید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شهرک نشینها مسلح هستند و غیر نظامی نیستند همه در کشتار فلسطین هی ها دست دارند این تبلیغ رسانه هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
واقعا الان کجان ؟ به افق خیره مانده اند و با شنیدن هر صدای بلندی به هوا می پرند !!!
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
برو تحقیق کن، اسرائیل کلا غیر نظامی نداره، یا نظامی هستند یا نیروی ذخیره و این ایده رو بن گوریون پیاده کرد و تا الان هم ادامه داره.چرا شما زمانیکه صحبت از غاصب و تجاوز میشه استاندارد دوگانه دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
الان منتظرند حلوا پخش بشه برن میدون فلسطین، گرسنه اند گرسنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیلی ها همه نظامیند یک پادگانه غاصبند مستحق مجازات سختتند واین تازه شروعی بر یک پایانه فلسطین چیزی برای از دست دادن نداره دریک زندان بنام غزه است از همه طرف درمحاصره است بعد از این جنایتکاران تاوان پس خواهند داد
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
غیر نظامی نه اشغالگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
همین الان هم پیروز هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اونا داشتن برای کشته شدن یکسری جنایتکار وحشی که 75 ساله هر روز جنایت میکنن رو جشن میگرفتن و کارشون کاملا درسته/ اسرائیل غاصب باید نابود بشه
دنیا همینه هرکی قدرت داره میکشد . کسی هم نمیتونه به قدرتمندان زمین امریکا انگلیس اروپا بگه بالای چشم شما ابرو هست. حرف بزنی یا ازخودت دفاع کنی تورا هم میکشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
کشتن صدها غیر نظامی در چند ساعت یکم از بالای چشمت ابرو گفتن فراتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
فقرا میتونن با هم متحد بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
پس خدا کجاست؟
صبرش زیاده اما در کمین گاه است و انتقامش سخت
به زودی قدرت خدا را خواهیم دید
در این مورد شک نکن که تایتانیک غرق خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ایران میتونه/ اسلام میتونه/ مردم مسلمان ایران میتونن و مشت محکمی بر دهان هر جنایتکاری در آمریکا و اروپا و خصوصا اشغالگران بی رحم و جنایتکار اسرائیلی خواهند زد
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شما که دیروز از کشته شدن شهروندان اسراییل شادمانی می کردید چقدر سریع رنگ عوض کردید
الان دقیقا چی شد؟ شنبه جشن گرفتید و الان عزا گرفتید؟ انتظار داشتید با کشتار غیرنظامی ها چه اتفاقی بیفته؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
فشاری که به اسقاطیلی ها و آلبانی ها وارد شد ، حتی پس از خاک کردن غزه ، تا 1000 سال هم جای سوختگیش خوب نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
انتظار داشتن چون گروگان دارن اسراییل بیاد بهشون التماس کنه
ولی محاسباتشون اشتباه بوده و دارن شخم زده میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بلایی که سر اسرائیل آوردن در طول جنگ های قبلی سابقه نداشته کجای کاری جناب شخم
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
غیر نظامی نه اشغالگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این جشنها تکرار خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
به این به جز البانی و اسقاطیل یه چیز دیگه هم یاد بدین دری وری دیگه ای بلد نیستی؟یا به اندازه پولش می نویسی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
در فلسطین اشغالی هیچ اسرائیلی بی گناهی وجود نداره/حتی زنان اونجا ارتشی و غاصب و ظالمن و هر روز کودکان و مردم فلسطین رو میکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
الان دقیقا این شد که این ضربه اول تستی بود منتظر ضربات هولناک واقعی باشید
جشن های بزرگ در راهند
ولی از امروز شما باید همش عذا بگیرید
برای مسلمان شهادت هم جشن است کافران این چیزها رو نمیفهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ناشناس 10:57 ظاهرا اونی که خیلی بهش فشار اومده و داره زیر هر کامنتی خودشو بیخودی خسته میکنه خودتی که سرتو کردی زیر برف . یعنی میگی اونهمه تماشاچی ورزشگاه آزادی هم آلبانی نشین بودند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
هزاران درود بر 11:58
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اینکه یک تعداد معدود از جنس آلبانی ها باشند طبیعی هست آن هم با این همه تبلیغ برای شست وشوی فکری این ساده لوحان
حتما کشتار غیر نظامیان اسرائیلی و انداختن کودکان داخل قفس اقدام انسانی از طرف حماس بود!
آنهائی که باد میکارند طوفان درو میکنند
کشتار مردم بیدفاع هر جای جهان باشد محکوم است.
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تمام شهرک نشینان اسقاطیل مسلح هستند، همه نیروزی ذخیره ارتش هستند، یک جستجو ساده کنید میبینید که طرف با شلوارک و تی شرت اسلحه داره و بهش میگن نیروی ذخیره.اگر افغانی ها بیان فردا تو مشهد و اصفهان و تهران که خونه خریدن ادعای سرزمینی مطرح کنند و خودشون رو تو نفت ایران شریک بدونند و حتی بالاتر بقیه رو از اونجا اخراج کنند، بعد شما چیکار میکند؟ همین چند روز پیش هموطنان و همفکران شما با چوب و قمه به خانه غیر نظامیان آنها در قزوین حمله کردند، ندیدم کسی از شما محکوم کنه. استاندارد دوگانه نداشته باشه یا مثل مرد بگو که هیچ منطقی جز امیال خودت رو قبول نداری!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ضد حمله های اسرائیل و اعلان رسمی جنگ فقط و فقط برای بازگرداندن حیثیت و نیروی بازدارندگی اسرائیل هست و این موضوع سبب خواهد شد که جنبنده ای در غزه بدون آسیب نماند . آمران هم قطعا در امان نخواهند ماند . همیشه قبل از تغییرات بزرگ تاریخی و سیاسی ، یک نفر یا گروهی تصمیم اشتباه گرفته است تا عامل تغییر باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل حیوانی وحشیه 70سال با فلسطین اینطور رفتار کرده اسرائیل یک پادگان بزرگه بعد از این همه اون جانیان هدف باید باشند
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مردم؟ کدام مردم؟ منظور شما همان اشغالگرانی است که هرچند وقت یکبار با حمایت نظامیان صهیونیست به خانه های مردم بی دفاع فلسطین حمله می کنند؟ به مقدساتشان توهین می کنند؟ مزارعشان را آتش می زنند؟ به زنانشان تعرض می کنند؟
این ها مردمند؟ تف به این همه وقاحت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شما نظر نویس بی رحم و فاسد تا به حال دربرابر فساد و توحش اسرائیل چیزی نوشتی؟ هفتاد ساله که اونا میکشن و اینا هیچ راهی ندارن
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اینایی که اینقدر جوش فلسطین رو می زنند بروند با اسراییل بجنگند و وطنشان فلسطین را ازاد کنند اگر مرد میدان و جنگ هستید بروید برای عقیده خودتان با اسراییل بجنگید و کشور ما را هم رها کنید تا آن را دوباره بسازیم اگر مرد میدان هستید پست و مقام را رها کنید و بروید فلسطینتان را آزاد کنید و اسراییل را از بین ببرید
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ناشناس ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ تو که هلند هستی، مگه کسی از مقامات هلند طرفدار فلسطینه؟ یعنی هلندی ها بروند به جنگ صگیونیتسها؟ اینا خودشون جهودها رو کوچ دادن فلسطین که از دستشون خلاص بشوند. اگر هم منظورت ایرانه که اینجا وطن ما هم هست، ما هم به جنگ خواهیم رفت ولی بدون که کشور دست امثال تو که حتی جرات یک کامنت گذاشتن با لوکیشن واقعی خودت نداری نمیدیم، چون با اولین پخ یک گوشه ای از کشور رو از ترس واگذار میکیند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این شعار همان وطن فروشان بی وجودی است که سال 88 آن همه صدمه به کشور زدند.
سران حماس آتش در انبار باروت انداختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
هر ثانیه آی پی تو عوض کن یه چرت بگو
پایان عمر رژیم کودک کش نزدیک است
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آینده نتیجه را مشخص خواهد کرد. سران حماس پیروز این میدان خواهند بود و از حالا به بعد روند مهاجرت معکوس اسرائیلی ها چنان با سرعت پیش برود که هرگز تا به حال به چشم ندیده باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
حماس کاملا حق داره و برای دفاع از مظلوم و حق از جنایتکارا انتقام گرفته و توحش اسرائیل رو به گوش جهان رسونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
باروت پیش از آنکه دیگران را منفجر کند خودش را منفجر می کند.
این آتش ابتدا اسرائیل را منفجر می کند و از آن دودی در دست باد دیده خواهد شد.
خودشان زندگی لاکچری دارند و بهترین ماشین ها را سوار میشن و تچه هایشان در اروپا زندگی می کنند ، مردم را می فرستن کشته بشن ، کی ما انسانها باید یاد بگیریم کسی بالاتر از ما نیست تا گوش به حرفش بدهیم
روز اول شیرینی گیرمون نیومد.هنوزم شیرینی میدن یا نه؟
پاسخ ها
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عجله نکن چند روزی صبر کن دوباره شیرینی میدیم. وقتی که دیدی اسرائیلی ها همه از ترس حمله دوباره دمشان را روی کولشان گذاشته اند و رفته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عدالت طلب
چرا اینقدر زود پخش شیرینی رو متوقف کردید.تولیدتون کم بود یا زدید تو کار خرما؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تیکه ی قشنگی انداختی دمت گرم خوشم آمد
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۱:۱۹
باشه ساندیس خور همین حرف ها رو در باره شکست اوکراین هم می زدید
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نه شیرینی رو فقط به آزادگان دنیا میدیم نه به نوکران غربگدا. برای همین گیرت نیومد. ولی نگران نباش! پخش
شیرینی مجدد نزدیک تر از اونیه که فکرش رو بکنی
ناشناس 11:55 من ترجیح میدم ساندیس خور کشورم باشم تا آفتابه پر کن نتانیابو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خاله زنک هر روز شیرینی نمی دهند بابت تحقیر اربابت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
فعلا که شیرینی پخش کن ها ترسیدن و مهر خاموشی بر دهان شان زده شد و می ترسن علنی برن واسه آزادسازی فلسطین
یه جا دیگه هم اینو نوشتم:
دارن مجوز قتل عام تو غزه رو صادر میکنن با این کشتار.
اگه طرفدار مردم غزه باشی نباید از این روال خیلی خشنود بشی. این حمله رو هزار جور میشه تحلیل کرد به جز نفع مردمی که تو غزه زندگی میکنن.
من فکر میکنم این یه قمار سر جون مردم تو غزه هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نگران نباش نرخ رشد جمعیت در غزه 13.4 درصده ظرف شش ماه دوباره جمعیتشون بیشتر می شه کلا جز خوردن و خوابیدن و زاد و ولد کاری ندارن
یعنی اینها بعد از 70 سال نتوانستند دو دقیقه باهم حرف بزنند و بدون کشتن مردم بیگناه به صلح برسند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
قرارداد صلحی که مرحوم یاسرعرفات با اسرائیلی ها بستند چی بود؟ نتیچه گرفتند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اگر هر دو طرف آقا بالا سر نداشتند که برایشان خط مشی تعیین کند شاید تا الان دو کشور فلسطین و اسراییل در کمال صلح و دوستی در کنار هم می زیستند.
نیازی به حمله نبود همین اب و برق و غذا و سوخت رو قطع میکرد ظرف یک ماه همه اونجا را تخلیه میکردند . این اسرائیل از اول هم اشتباه کرد که در اون نقطه امکانات رفاهی ایجاد کرد و به اینها کار و کاسبی داد و اخرش شد این که حالا بچه بیگناه فلسطینی باید بمیره بخاطر هوا و هوس یه عده ای دیگه . اگر روسیه بود تا حالا تمام سوسکها و موشهای اونجا رو هم جزغاله کرده بود چه برسه به آدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
روسیه که فعلا گاز اوکراین رو تامین و برای ترانزیت گاز روسیه به اروپابه اوکراین پول هم میده تمامی نیروگاه ها هم کار میکنن تمامی زیر ساختهای غیر نظامی هم کلا سالمه چرت و پرت نگو
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
از این به بعد از آب و برق و سوخت و اینترنت مفت و غذای و خدمات درمانی رایگان برای غزه خبری نیست سال ها اسراییل این خدمات را به غزه می داد نتیجه اش شد قتل عام مردم غیر نظامی اسراییل اما دیگه این کار ادامه پیدا نمی کنه
الان می آیند و می گویند غلط کردن فلسطینی ها که حمله کرد یا ایران از آنان دفاع می کند و باعث خنده ما می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مرگ بر رژیم آپارتاید صهیونیست
این بمباران ب 52 است. نه یک اف 16 یا اف 15.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
انبار مهمات حماسه که وقتی موشک میخوره مهمات داخلش هم منفجر میشن ، حماس تمام انبارهای مهماتش رو در منطقه مسکونی ساخته که از حمله در امان باشن
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تو اصلا نمی دونی ب ۵۲ چی هست
دیدی آن قهقههٔ کبکِ خرامان حافظ

که ز سرپنجهٔ شاهینِ قضا غافل بود؟

محمد جواد اخوان، مدیر مسئول روزنامه جوان. تحویل بگیر که این شعر رو افاضه کرده بودی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
صبور باش رامین جان
خدا فراموش کردی
وقتي جيك جيك مستونت بود فكر زمستونت بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بی حمیتی تا کی؟
حق گرفتنی است به هر قیمتی که باشد.
امید واریم هر چه زود تر دلهای مستضعفین عالم یکی شود این مکان مقدس از چنگال خون ریز این بنی اسرائیل سامری پاک گردد.آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خودت چرا نشستی ؟ خودت رو برسون اونجا برای کمک. یادم نبود شما تا جایی از این شعارها میدین که هزینه نداشته باشه برای شخص خودتون. و هزینه اش برای دیگران باشه فقط
دو ستاني كه ميكويند سران حماس در قطر هستند به تاريخ ترور هاي سران حماس و جهاد اسلامي و ... نگاه كنند اينها بالقوه هميشه بعنوان هدف هستند و هر لحظه ميدانند كه بايد منتظر ترورشان باشند . شما حتي يك لحظه در اين حالت نمي تواني زندگي كني. لذا در يك منطقه كوچك غزه نمي شود از ترور سران جلوگيري كرد . همه اين افراد برا ي مدت طولاني در غزه بودند و هميشه در معرض كشته شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شهادت فقط برای مردم خوب است ولی نوبت سران که می
رسه باید فرار کرد؟
مردم غزه گروگان گروهک حماس هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
رژیم غاصب اگر مزدورانی چون تو در امت اسلامی نداشت در همان سال 1968 با اتحاد مسلمین معدوم می شد.
بالاخره اون بالا خدایی هم هست، ما از کشته شدن هیچ کس خوشحال نمی‌شویم، ولی چرا شما زمانیکه غیرنظامیان اسرائیلی را قتل عام کردند، چنین تیتری نزدی؟بالاخره اگه به اون دنیا هم اعتقاد داشته باشی، بدون که قرآن گفته هر عملی حتی به اندازه دانه ارزن باید پاسخ داده بشه، شما رسانه های یکطرفه، در قتل شریک هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
استاد كلاس تفسيرتون كجاست؟ آلباني يا فرانسه. ميشه در مورد آخرت بيشتر توضيح بديد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
کی گفته هرکس از حمله به اسراییل ناراحته از حملات اسراییل به غزه خوشحاله حرف اینه چرا وقتی میشد بدون کشتن مردم عادی مواضع نظامی اسراییل را کوبید حماس چنین تصاویر تحریک کننده و زننده ای را به دنیا مخابره کرد ؟!
تابناک منشا کامنت ها رو چک کن...به نظرم سازمان منافقین به طور سازمان یافته کامنت می گذاره... عجیبه برخی طرفدار اسرائیل هستند!!!!!!!!!!! اسرائیل و هزار البته خود آمریکا چرکی هستند که باید از روی زمین پاک شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
چرا هر کس نظرش با شما فرق داره در کمال بی تقوایی متهم می کنید به منافق بودن؟ شما یک عقیده شاذ داری و خودخواهانه انتظار داری همه ایرانیان برای خواسته شما هزینه بدهند؟ اصلا منافق کسیه که شعار حمایت از فلسطین و دشمنی با اسراییل میده اما نشسته و نمی ره کمک کنه. پاشو اخوی خودت رو برسون اونجا برای کمک. چرا نمی ری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عامو چه میگی سی خوت؟
گروه حماس یه اشتباهی کرده اونم عدم رعایت حقوق بشر دوستانه هست (حقوق جنگ) میخواستی حمله کنی نظامی میکشتی، چی کار داشتی به یه مشت جوان تو تو کنسرت داشتن لذت میبردن، مگه حماس نمیدونست عزه یه منطقه محصور و متراکم هست ، مگر نمیدونست شهروندان غزه بعد این عملیات محصور میشن؟مگر خبر نداشت اسراییل خونخوارترین دولت دنیاست که کشتار اعراب رو ثواب میدونه؟ عزه بی پناه با مردم مظلومش رو در اذهان جهان تبدیل کردید به یه مشت انسان شیطان صفت ، بعد میای میگی ما طرفدار اسراییلیم؟ کلی غیر نظامی کشته شده رفتین عروسی گرفتین فکر نکردین چه انعکاسی در دنیا داره؟ عامو جنگ پارتیزانی اقتضای جغرافیایی داره مثل ویتنام (ویت کنگها)
خلاصهبرو کاخ های مراکش و دوحه قطر از
ناله کن نه اینجا.
اسماعیل خان حنیه که داره ماساژ میخوره

ان شا الله دنیا بتونه جلوی اسراییل بگیره که خونریزیش رو متوقف کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
واقعا مطمئنی که می خوای تابناک منبع کامنتها رو چک کنه ؟! خوب فکرا تو کردی ؟! اگر چک کرد و نتیجه برعکس خواست شما سد حاضری بپذیری که کامنت گذارا ایرانین ؟!
اسرائیل منتظر بهونه بود که نسل کشی انجام بده ، بهونه رو هم دستش دادن! حالا خیلی وقیحانه و در کمال خونسردی داره کارشو انجام میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
کشتار ۱۰۰۰ نفر شهروند غیر نظامی یهودی نسل کشی نبود حالا شد نسل کشی؟؟؟؟
اسراییل حالا حالاها حمله میکنه و با این گروهها کار داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل غاصب اگر زورش برسد هیچ شخص با نژاد غیر یهودی را در روی زمین زنده و آزاد نخواهد گذاشت.
ولی منتظر باش همین گروهای مبارز آن موجود پلید را معدوم و تفاله های دنباله روش را ازاله خواهند کرد.
برنده ی این جنگ:
پوتین، نتانیاهو، ترامپ
بازنده ی جنگ:
بقیه ی مردم دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تمرکز دنیا از روی روسیه برداشته شد
دولت مرده ی نتانیاهو زنده شد. غزه برای همیشه به خاک اسرائیل اضافه شد
ترامپ بایدن رو بخاطر ازاد کردن پولهای ایران و سیاست مسامحه آمیزش با ایران گوشه ی رینگ برد
یعنی یک فرد عاقل در میان حماس نبود که اینها را پیش بینی کند ؟ همگی مجریان چشم و گوش بسته بودند ؟ تمام نیروهایشان درتله افتادند و فرماندهان حماس نتوانستند تصمیم معقولی برای آنها بگیرند . مردم غزه الان بدون آب و غذا و برق و امکانات زیر آتش اسرائیل مانده اند و آمران و حامیان مالی این حمله سکوت مرگ گرفته اند .
اگر ایدئولوژی شما از بین رفتن اسرائیل و شهید شدن هست ، این گوی و این میدان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
چرا هست کاملا عاقلانه به نفع خودشون عمل کردن و هیچ دلبستگی به مردم عادی ندارند..آنچه که اهمیت داره منافع همان سران است و بس. مردم عادی و غیرنظامی در هر دو طرف کشته شوند برای هیچ کس اهمیتی ندارد
خود كرده را تدبير نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
هر كه باد بكارد، طوفان درو مي كند
طوفان الاقصی در ایران به توفان مجازی و رسانه ای تبدیل شده است.

شبکه خبر ویدئوی بازداشت ارامنه در قره باغ را به عنوان ویدئوی بازداشت ژنرالهای رژیم صهیونیستی بازنشر می کند.
لعنت به جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
لعنت به جنگ و اشغال.اما متاسفانه هر زمان هرکس قوی تر بوده سرزمین دیگران را تصرف کرده. البته طرفداران حماس چنان حق به جانب بر دیگران می تازند که داستان اشغال و کوچ اعراب به سرزمین فلسطین در گذشته توسط خلفای عرب در تاریخ نیامده.
خدمت دوستان عزیز یک نتکه عرض کنم
آلبانی نشین ها ریشه ای با اسلام مشکل دارن شما تا صبح هم براشون بخونی اگر حقم باشه لگد می زنن . به نظرم می یاد تمام کسانی که در حال نظر مخالف دادن هستن حودشون بهتر از هر کسی حق می دونن اما چون کلا با اصل موضوع مشکل دارن ناچارا با بهانه جویی پاسخ می دهند.
تابناک جان اگر نزاری در مقابل خون کودک های بیت المقدس مسئولی
پاسخ ها
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
چرا هر کس نظرش با نظر شما یکی نباشه متهم می کنید به "آلبانی نشین" بودن؟ باور نمی کنید مردم داخل ایران هم نظری متفاوت با نظر شما داشته باشند؟ باور نمی کنید برای بسیاری از مردم ایران منافع ملی ارزشی بالاتر از شعارها داشته باشه؟ انحصارطلبی که شاخ و دم نداره جناب! کمی بازتر ببینید دنیا را!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
دوست عزیز هر کسی مخالف نظر و عقیده شما باشد از دیدگاه شما البانی نشین است. بد نیست نگاهی به مثبت و منفیها بندازی بنظر میرسه طرفداران تفکر شما حداکثر 4 درصد بیشتر نیستند.
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بسه توهین و افترا، ما که راهشو گفتیم صندوق رای بگذار ببینیم کی بیشتره. بیدار شو واقعیت با خواسته آدمها متفاوتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ناشناس محترم ۱۱،۱۷ سرزمین بنی اسرائیل کجا است و آیا تاریخ و وقایع و عاقبت بنی قریظه خواندی مقایسه کن با
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بنده خدا تو اینقدر از آلبانی نشین ها بنویس تا آب از سرت بگذره البته اگه خودت همون آلبانی نشینی که می گی نباشی !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
انقدر سبک مغز و بیسوادی و تعصب جلو چشم و مغزتون گرفته که همه مردم عادی مخالف شماها رو منافق و آلبانی نشین به اصطلاح میدونید !!! خیلی وقته از آلبانی کوچ کردن
فلسطینی ها هفتاد سال است از همه حقوق شان محروم شدند . اسرائیل هیچگاه به دنبال صلح نبود اسحاق رابین نخست وزیر اسرائیل قصد صلح داشت قرارداد اسلو را سال ۱۹۹۳ امضا کرد خود صهیونیست ها وسط میدان شهر به قتل رساندند. متجاوز اسرائیل است چرا به کشور فلسطین که خواسته همه جهان است تن نمی دهد . شما حساب کنید از سال ۱۳۲۷ تاکنون اوضاع همین است . جنگ ویتنام بیست سال بعد جنگ فلسطین و اسرائیل شروع شد و چهل سال است تمام شده . مساله جای دیگر استاسراییل درست شده تا منطقه خاورمیانه برای همیشه در بحران باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خب تو و امثال تو به جای اینکه اینجا حرف بزنید بروید برای وطنتان فلسطین با اسراییل بجنگید
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
منظورت از حقوق چیه؟ آب و برق و سوخت و اینترنت و دارو و درمان و غذا رو همگی اسراییل براشون تهیه می کرد اما عرضه نداشتن در همین غزه که دست خودشون بود کار کنند و زحمت بکشن و آبادش کنند فقط موشک انبار کردن و آخرش به غیر نطامی های اسراییل حمله کردن و این اعمال داعشی را انجام دادن الان شما دو تا جزیره برهوت وسط اقیانوس رو بده به ۱۰۰۰ تا یهودی و ۱۰۰۰ تا فلسطینی سال بعد بیا ببین جزیره ای که به انسان های یهودی دادی آباد شده اما جزیره فلسطینی ها از گرسنگی مردن فرق اینجاست کلا یهودی ها انسان های پرکار و تلاشی هستند و من افتخار می کنم هوطنان یهودی ایرانی زیادی دارم که در سرتاسر جهان آدم حسابی اند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شما همان حقوقی که اعراب اسراییل دارند را برای مردم فراهم کنید
حماس بیمارستان منفجر کرده.این یعنی جنایت
اسرائیل محکوم به فنا ست دیر یازود نمیشود با غصب وغارت ووحشیگری یک سرزمین را اشغال کنی و هفتاد سال جنایت بیا فرینی ذوال نزدیک است
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
داداش اشغال نکرده شما خبر نداری یا داری بکارت نمیاد اونا زمین خریدن اونم با چند برابر قیمت متوجه هستی ؟؟؟؟؟ خب نمیفروختن
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
چرت نگو فلسطین هیچوقت اسغال نشده فکر نمی کنم کشته های فلسطینی از کشته های مردم ایران از خودرومونتاژ کن های شما بیشتر باشه
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تمام زمین ها خریده شده اسنادش موجوده فکر کردین فلسطینی های اروپا و آمریکا با کدوم پول مهاجرت کردند؟ الان افغان ها زمین بخرند در ایران شما میتونی بعدا بگی اینها ایرانی نیستند باید بروند؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آیا اعراب با سلام و صلوات و دسته گل و شیرینی وارد سرزمین باستانی فلسطین و در آنجا ساکن شدند.
جنگ و کشتار انسانهای بیگناه از هر طرف محکوم است و

سلامه معروف ای کاش قبل از حمله به اسرائیل فکر اینجا را هم میکردی
این قتل عامی هست که حماس برای مردم بی دفاع غزه رقم زد .قطعا حماس از بازتاب کارش اطلاع داشت واگر مردم غزه با او موافق بودند دیگر به ما ربطی ندارد چون انتخاب خودشان بوده .
پس چی ؟ فکر کردین اسرائیل ساکت می شینه ؟ آتش بازی راه انداخته بودین و شکلات پخش می کردین . الان برین حلوا بپزین .
بدبختیش واسه ما: دلار 55 تومن رو رد کرد.
چطور مال اونا مردم بی گناه ولی مال اسرائیل اشغالگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسراییل در دید مردم دنیا ظالم بود و فلسطین مظلوم. آیا حمله حماس و تصاویری که پخش شد خدمت بود به منافع بلندمدت مردم فلسطین؟ آیا بالانس قدرت را در نظر گرفته بودند؟ آیا نتیجه همانی خواهد بود که هدفشان بوده؟ به زودی خواهیم دید.
کشتن زن و کودک در سابقه حماس و مبارزان فلسطینی هرگز نبود. واقعا چه کسانی در این جنگ شرکت دارند
عده ای جنگ طلب بخاطر جنون و دیوانگی مردم بدبخت را به کشتن می دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
یهودیت یک دین نژادی قومی است و رفتار نژاد پرستانه 70 ساله صهیونیست های مهاجر از اروپا در فلسطین در سرزمینهای اشغالی نهادینه شده است.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناشناس ۱۳:۱۵ حالا وسط دعوا تاریخ رو تحریف نکن. آیا فلسطین سرزمین یهودی و مسیحی نبود که اعراب به سرکردگی صلاح الدین ایوبی به زور شمشیر اشغال کردند؟ اشغال سرزمین کار ناشایستی است چه دیروز و چه امروز. جنگ هم زشت است. آپاتاید و شهرک سازی اسراییل زشت است همان طور که حمله به غیرنظامیان آن هم زشت است.
بعضی از پیام های ارزشی ها رو آدم می خونه خنده ش میگیره فکر می کنن هرکسی پیام میگذارد از اعضای منافقین هستند نه داداش همه از داخل ایران منتها با فیلتر شکن. مردم ایران خسته شدن ۳۵ ساله از جنگ ایران و عراق گذشته مردم نشد یه روز خوش داشته باشن همه ش استرس و فشار روانی. تا کی باید هزینه ندانم کاری مسئولان از جیب ملت هزینه بشه. تا کی ؟
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عزیزم اینا ربات های سایبری هستتد باور کن تمام پیام هایی که اینجا دادن مال یک یا دو نفره
روز اول که زن و بچه ها به هلاکت می رسیدند ! حالا زن و بچه ها به شهادت رسیدند؟؟!!!!
آخه چقدر بی وجدانید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اینا چیزی به نام وجدان و انسانیت در وجودشون نیست
کشتن و تجاوز کردند حالا هم باید سزای عملشان رو ببینند. نمیشه شما حمله کنی انتظار صلح داشته باشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
صلح با صهیونیست غاصب جنایت علیه بشریت است
دوستان اسرائیل حالاا گیرم فلسطین روغصب کرده ۷۰سال پیش وگرفته وهمون زمان هم باهاش جنگیدن وموفق نشدن والان اون سرزمین مال اسرائیل هست.خوزستان هم روزی مال عراق بوده الان دست ایران هست.بایدجنگ وتمام کنن واگرنکردن بهاش روبپردازن.ایرانی ها نبایددخالت کنند.اگرهم منطق روقبول ندارن بگذاریدجنگ اوناروسرعقل بیاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خوزستان مال عراق بوده بی سواد؟؟؟؟؟ خود عراق جزیی از ایران بوده همین بصره در جنگ های ایران و عثمانی از ایران جدا شد اینقدر بی سوادی که حتی تاریج همین چند صد ساله رو هم نمی دونی بعد نظر می نویسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
طاهری عزیز خود عراق متعلق به ایران بوده و شاهد تاریخیش طاق کسری و نام بغداد که زرتشتی می باشد.
از حساسیت موضوع همین بس که تابناک عزیز قبل از هر فیلم کشت و کشتاری یک کلیپ آبمیوه های عالیس را پخش می کند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آنهم با صدای گوش خراش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تبلیغ عالیس اصلا مناسب نیست یخنی هر کسی اطرافت باشه خیال می کنه که داری پورن تماشا می کنی
ان سران حماس باید محاکمه در دادگاه بین الملل و به سزای خود با این شروع جنگ برسند جنگ شروع کردید باید پای ان بایستید و جواب بچه های مظلوم دو طرف را کی باید بدهد
هردو طرف مردم بی گناه و برای هردو مردمی که دخالتی در این جنگ ندارد متاسفم و ناراحت
از این ببعد حماس بی حماس
نه اسراییلی نه عرب خیرخواه و دوست ما نیستند بهتر هر چی از دو طرف کشته بشود بهتر است برای ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
البته نظامیان جنگ طلب و سرانشان نه مردم بیگناه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
سرباز رسانه ای دشمن
آپارتاید خاورمیانه ای رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا و تروئیکای اروپایی نه تنها بر آلزایمر سیاسی آمریکا و متحدان غربی اش در برابر ۷ دهه کودک کشی، ویرانی و شهرک سازی غیر قانونی صحه گذاشت بلکه امروز رسانه های غربی وابسته به آمریکا سعی در چپه جلوه دادن ماجرا و مظلوم نمایی اسرائیل دارند در حالی که دفاع از ناموس و وطن از وظایف هر انسان آزاده خواهی است.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ضلاح الدین ایوبی به دستور خلیفه به سرزمین شام و فلسطین لشکر کشید و با مسیحیان و یهودیان جنگید و پس از پیروزی اعراب به آن سرزمین کوچ کردند.
امیدوارم هرچه زودتر بین آنها صلح برقرار بشه
ولی روی سخنم با طرفداران دروغین و مثلا متعصب حماس و جهاد و... هستم
آیا تعداد نظرات مخالف و موافق خودتون رو توی نظرات گوناگون فوق نمی بینید؟ تا کی می خواهید توی خواب عمیق بمانید؟ چرا خودتون رو عقل کل می دونید؟ چرا مردم مظلوم این مملکت برای شما مهم نیستند، که با داشتن این همه سرمایه دارند با فقر دست و پنجه نرم می کنند!!! و........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این سایبری ةا مثلا با ربات اومدن که بگن طرفدارانشان خیلی زیاده زهی خیال باطل
عرب هر چه باشد مرا دشمن است ،دشمنِ دشمن ما دوست ماست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این منطق درست نیست باورهای انسان هاست که آنها را دوست و دشمن می کند وگرنه انسان ها همگی یک جور هستند فلسطینی ها باور به قتل عام یهودیان دارند و این باور داعشی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مگ بر اسرائیل و نفوذی های بی وطنش
شتر سواری دولا دولا نداره اینایی که اینقدر جوس فلسطین رو می زنند البته حق دارند بالاخره هر کسی برای وطنش نگرانه !!!! من توصیه می کنم به جای وقت گذرانی در اینجا تشریف ببرید برای وطنتون با اسراییل بجنگید و وطنتون رو آزاد کنید نمی شه در ایران بین محافظ قایم شد و دم از محو اسراییل زد اگر راست گو هستید و باور دارید که اسراییل غاصبه و وطنتون رو اشغال کرده قبله اولتون رو اشغال کرده پست و مقام را رها کنید و برید با اسراییل بجنگید و وطنتون رو آزاد کنید اینجوری هم مشکلاتی که برای وطن درست کردید رفع می شه هم شاید آزاد بشه فوقش شهید می شید که همیشه ادعا می کنید فیض شهادت اما نمی دونم چرا اینقدر از فیض شهادت فراری هستید !!
گفته یکی از دوستان من که اخیرا به رحمت خدا رفته:

اگر روزی فلسطینیان بر اسرائیل پیروز شدند و کل سرزمین خود را پس گرفتند به اولین ملتی که گیر می دهند ملت ماست
حماس با چه پشتوانه ای جنگ را شروع کرده ؟؟؟؟
قابل توجه فرماندهان ایرانی که فکر میکنند با پرتاب صد ها موشک میتوان در جنگ پیروز شد. حماس ۵۰۰۰ راکت پرتاب کرد نتیجه چی شد . آقایان نباید فریب بخورند ، شروع کردن جنگ ساده و در ابتدا ممکن است به موفقیت آمیز باشد ولی ادامه دادن آن دشوار و خاتمه دادن به جنگ سخت است و درنهایت چیزی عوض نمی‌شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
راکت یعنی خمپاره (یزرگترینش کاتیوشاست) در جنگ تحمیلی روزی 20 تا 30 هزار از اینها از سوی دو طرف شلیک می شد. ایران در مصاف با دشمن امروز دیگر از این نوع راکت هامحدودیت تعدادی ندارد.
موشکهای امروزی ایران هر یک قدرت ویرانگری ده ها هزار از این راکت ها را دارند.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
حماس در ابتدا هم موفق نبود اینکه بزدلانه به شهرهای مسکونی حمله کنی و مردم عادی رو قتل عام کنی نامش عملیات موفق نیست
زن و بچه ها چه گناهی دارند از هر دو طرف؟
این گند تاسیس اسراییل از 75 سال پیش باید جمع و جور شود
مقصر کشورهای متفق
و اون کشور آلمان نازی است
من فقط تاسف میخورم بابت جون زن و بچه های غزه. آقایون اومدن گفتند اسراعیل رو غافلگیر کردیم ال کردیم و بل کردیم ای کاش کمی هم به فکر خون های مردم بیگناه غزه رو هم میکردن. دوستان عزیز من خودم آرزومه رژیم غاصب اسراعیل از بین بره اما نه به غیمت جون زنان و بچه های بی دفاع غزه. ای کاش صبر میکردن تا حداقل برای دفاع از مردم پدافند درست میکردن بعد حمله طوفانی میکردن.
احتمالا پوتین قصد داشته تا جنگ را به ایران و خاورمیانه بکشاند و به اهداف خود در اوکراین برسد و الا از نابودی شهر غزه مسلمانان چه سودی می برند؟
چيزي كه عوض داره، گله نداره!!!!

من مخالف اشغالگري اسرائيل هستم. اما روش داعشانه حماس در حمله به غير نظامي ها قابل دفاع نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
از حماسی که در عزه میدان صدام حسین دارد و برای اعدام او سه روز عزای عمومی اعلام کرد توقعی جز این نیست.
عده قلیلی پارتی زن مردم غزه بدبخت کردند
زدی ضربتی ضربتی نوش کن،چی شد دیگه تو خیابونهای تهران شکلات پخش نمیکنن؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
منتظر باش دوباره وچند باره پخش خواهیم کرد شمارش معکوس باطوفان جدید برای نابودی اسرائیل آغاز شده
کی حماس عاقل میشود ،سران شان در اروپا ،این بدبخت ها را انداختند جلو به خود بیاید گوش به حرف آنها ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اون زمانی که دنبال مریم هزار شوهر، مصی قمی ، علی کریمی و ش..ش زاده راه افتادی یا رفتی پیرو کومله بی وطن شدی نگفتی که لیدرهات خارج هستند حالا داری بخاطر چیزی که لیدرهات استادش هستند حماس رو مسخره میکنی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
همین را می دانم که نتانیاهو عاقل بشو نیست دلیلش هم چندین هزار پرونده پزشکی است که دارد.
کوروش
| Japan |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ناشناس 13:26
اینهایی که نام بردی میتونستن بیان تو ایران و لیدری کنن؟
ولی رهبرهای حماس میتوند برن نوار غزه. فرقش تو اینه. خیلی هم فهمش سخت نیست
حماس زن و بچه مردم راکشت و گروگان گرفت و دین رحمانی را زیر سئوال برد
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
برو مصاحبه اون زنی که میگه بچه های حماس وقتی دیدند من و بچه ها تنها هستیم کاری به ما نداشتند را ببین، حتی برای برداشتن یک موز از کسی که زمینش را غصب کرده اجازه گرفتند ولی امثال تو مثل همیشه فقط خوانش و افکاری که رسانه های صهیون به خوردشان داده اند را تکرار میکنند بدون کمی تفکر، 70سال کودکان فلسطینی را کشتند و گفتند که موشک تشخیص نمیدهد ولی یک عده الان توقع دارند موشک فلسطینی تشخیص بده بچه را از بزرگسال.. در بین گروگانها و اسرا هیچ بچه ای نیست، زنانی هم که اسیر شده اند شهرک نشینان مسلح و نیروهای ذخیره ارتش صگیون هستند. ولی بسوزید بسوزید از ضربه شصت بچه های مقاومت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جلوتر از حماس اسرائیل بیش از هفت دهه کشت و ویران کرد و به هیچ کس پاسخگو نبود حالا که مقاومت مردمی دارد از خاک و ناموس و آرمان فلسطین دفاع می کند شد زیر سوال بردن دین رحمانی!!!!!! خداوند جهاد بر علیه ظالم را واجب می داند این را بدان بعد کامنت بگذار.
حمله حنون آمیز حماس به جشن
سازمان ملل نباید در برابر جنایات جنگی شتیلا سکوت می کرد و باید سران رژیم اسرائیل همان زمان در دادگاه کیفری لاهه محاکمه می شدند.
سازمان ملل باید جلوی شهرک سازی های غیر قانونی اسرائیل را می گرفت.
و هزار و یک باید و نباید دیگر.
نمی شود که سرزمینی را غصب کنی و در سرزمین غصبی شهرک سازی غیر قانونی کنی و در برابر هیچ نهاد بین المللی ای پاسخگو نباشی و بعد انتظار سکوت از جوانان آزاده فلسطین داشته باشی.
قضاوت با وجدان های بیدار.
دوران بزن و در رو تمام شده
سلام . اگر اگر قدس را به فلسطینیان و مسلمانا واگذار کنند
صلح برقرار می شود.
حق با فلسطین است هر چند که مظلوم است و متاسفانه جانب مظلوم را گرفتن در دنیای امروز کار سختی است چون آمریکای استکباری که پشت این رژیم جعلی اسرائیل را گرفته کار به حق و حقیقت و عدالت ندارد، تنها ایران و چند کشور اسلامی که نباید از مظلوم دفاع قاطع کنند تمام کشورهای اسلامی باید جانب حق را بگیرند تا باطل یکه تازی نکند. ولی برای انسان های آزادی خواه مشخص شد سخنرانی های دیروز و امروز آمریکا از حقوق بشر نمایشی بیش نیست هر چند که مشخص بود ولی به وضوح آشکار شد.
خدا لعنت کنه اسراییل را .فیلم را دیدم خیلی ناراحت شدم که چجوری این خانه ها را با خاک یکسان میکرد. ناراحتم چون از کجا بیاریم برای بازسازیش!!!!
این جنگ برای جامعه ازهم گسیخته اسرائیل لازم بود با این کار حماس ، آنها همگرا شدن و به نفع نتانیاهو بود که اینچنین جنگی رخ برده
بر پدر سیاست لعنت که موجب کشار مردم بی گناه میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این طور نیست این دفاع از خاک و ناموس (نه جنگ) اگرچه ممکن است برای فلسطین هم در ابتدا هزینه داشته باشد ولی در آینده جلوی بی قانونی های اسرائیل را خواهد گرفت چون می داند که اگر بی قانونی کند و در برابر مجامع بین المللی پاسخگو نباشد طوفان الاقصی های بیشتری در انتظارش است از طرفی از طرف جوامع بین الملل تحت فشار قرار خواهد گرفت که به خواسته های مشروع ملت فلسطین تن بدهد و همچنین روند شکل گیری دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف تسریع خواهد شد.
تابناک‌ جان جلو کامنتهای اضافی بگیر همه تکراری
اقا گور پدر اسرائیل وفلسطین وامریک سوال اینه چرا ما گرفتاریم چرا اونجا جنگه اینجا تورم میره بالا نرخ ترز میره بالا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
یاد بگیر نظر شما به اندازه یک نفر اهنیت دارد. کسی مجبورت کرده کامنتهای اینجا را بخوانی که فرمان بستن همین روزنه کوچک اظهارنظر مردم را می‌دهی؟
چه از حماس و جه از اسرائیلی ها کشته شود به نفع ماست ...
اگر قدس را به فلسطینیان واگذار کنند. دقیقا همان می شود که می بینیم. غزه، کرانه باختری رود اردن و ... . انتظار معجزه نمی توانی داشته باشی.
امروز جهان عرب نیاز به یک دگردیسی فرهنگی و فکری دارد.
اون ور دنیا موشک میزنند دودش هر روز باعث گرانی بیشتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چون به دلیل شعارهای بعضیها، امروز در افکار عمومی‌موشک زدنهای اون ور دنیا خیلی به این ور‌ دنیا نامربوط نیست.
شتر سواری دولا دولا نداره اینایی که اینقدر جوس فلسطین رو می زنند البته حق دارند بالاخره هر کسی برای وطنش نگرانه !!!! من توصیه می کنم به جای وقت گذرانی در اینجا تشریف ببرید برای وطنتون با اسراییل بجنگید و وطنتون رو آزاد کنید نمی شه در ایران بین محافظ قایم شد و دم از محو اسراییل زد اگر راست گو هستید و باور دارید که اسراییل غاصبه و وطنتون رو اشغال کرده قبله اولتون رو اشغال کرده پست و مقام را رها کنید و برید با اسراییل بجنگید و وطنتون رو آزاد کنید اینجوری هم مشکلاتی که برای وطن درست کردید رفع می شه هم شاید آزاد بشه فوقش شهید می شید که همیشه ادعا می کنید فیض شهادت اما نمی دونم چرا اینقدر از فیض شهادت فراری هستید !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نمی تونی مدافع حق باشی از ظالم دفاع نکن چون ممکن است روزی گرفتار ظلم و عقوبت الهی بشوی ها.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۴:۱۰
کی به شما اجازه داده خودتون رو معیار حق و باطل قرار بدید؟؟؟؟؟ این همه ظلم و فساد و بی عدالتی توی کشور می بینی جیکت در نمیاد فقط سینه چاک غزه هستی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
احسنت به ناشناس 13:55 و 16:22
امان از وقتی که دین و ایدوئولوژی درست فهمیده نشه دین و ایدوئولوژی مثل یک چاقوی دولبه است که یک طرفش باطل و طرف دیگرش حق است

مشکل بین اسرائیل و فلسطین مشکل دین و ایدوئولوژی است یعنی اسرائیلی ها بخاطر یک معبد هیکل و سرزمین موعود که معلوم نیست از کجای تورات درآوردند آمدند در این سرزمین اینهمه جنایت می کنند وگرنه چه اشکالی دارد مثل آدم و مثل بقیه مردم دنیا زندگی کنند و اینهمه پابند به ایدوئولوژی غلط خودشان نباشند تا همه چیز درست شود

فراموش نکنیم که همین چاقوی دولبه در دین ما هم است وقتی دین درست فهمیده نشه دین بلای جامعه می شود
دین یعنی قرآن و قرآن هم یعنی تدبر در قرآن و تدبر در قرآن هم یعنی نظم یعنی چینش منظم و پشت سرهم یعنی ساختار منظم و مرتب و هدفمند یعنی راستگویی یعنی درستکاری یعنی وفای به عهد یعنی امانت داری یعنی عدالت یعنی ربا نخوردن یعنی احتکار نکردن یعنی گران فروشی و کم فروشی نکردن یعنی تشکر و ترسیدن و اطاعت کردن از خدا یعنی هر کاری را در زمان و مکان خودش انجام دادن یعنی عکس چیزی که در جامعه ما وجود دارد
هرکس هر گروهی که طراحی جنگی انجام میده ابتدا سامانه موشکی دفاع هوایی درست میکنه بعد میره می جنگه واقعا حماس نمیدانست که اسراییل مردم بی گناه غزه را بمباران خواهد کرد
پاسخ ها
سما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
براشون ارزنی اهمیت نداره
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
چرا خوب هم می دونست اما طراحان این عملیات تصور نمی کردند واکنش اسراییل اینقدر شدید باشه
آب و برق و سوخت غزه از اسراییل تامین میشود
غزه به اسراییل حمله و 1000 غیر نظامی که در مراسم جشن بودند به دست فلسطینی ها کشته میشوند
اسراییل آب و برق و سوخت غزه را قطع میکند و غزه رو با خاک یکسان میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
عجیبه که موشک و پهباد و مهمات جنگی بتونی بسازی اما آب و برق و سوختت رو دشمنت تامین کنه بعد حتی به این فکر نکنی که اگه به این دشمن حمله کنی اولین کاری که می کنه اینه که آب و برقت رو قطع می کنه. هرچند سران حماس که خودشون در غزه نیستند که بخوان نگران چنین مسائلی باشند . الباقی مردم بیچاره غزه هم لابد خودشون انتخاب کردند که اینطوری زندگی کنند
ولی خداییش نتانهو سود کرد تو دلش عروسیه همین شعار دهندگان علیه نتانهو هدف راکت قرار گرفتن نتانهو اختلاسگر میگن دزد چی میخواد ؟ بازار آشفتع
خدا برکت بده بابا آمریکا با این اقتصاد قویش اگه جای ما بود تا حالا نابود شده بود!این واقعا یه معجزه است!فکرشو بکنید چندین ساله که ایران داره کمک میکنه و ماشالا یکی دوتا که نیستن فلسطین-لبنان-سوریه-افغانستان-عراق و ...
چقدر پول و ثروت این کشور خرج شد ؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بله اثرش در رندگی مردم ایران در نابودی محیط زیست در فقر و فلاکت و بدبختی در کشور دیده می شه
فلسطینا خیلی بی عقل و گیج هستن . با سنگ پرتاب کردن میخوان جواب موشک هارو بدن
پوتین ابتدا کشت و کشتار رو در کشورهایی آفریقایی راه انداخت و الآن نوبت به غزه رسید تا کشورهای اروپایی و آمریکا رو در این مناطق مشغول کنه
کاسه کوزه ها فقط سر مردم بی دفاع خرد میشه
حماس گروه نیابتی روسیه است وهمیشه با اقدامات اش به مردم فلسطین لطمه زده است.
تا میای حرف حق رو‌بزنی بهت تهمت البانی و دشمن میزنن.حتی بگی چرا مرغ و‌فلان چیز گرانه بهت میگن آلبانی اختشاشگر و غیره‌.این مسئولین و افراد خودیشون همینا رو بلدن بگن انتظار دارن مردم خفه شن هیچی نگن.ما مردم ایرانیم پس بیخود و بی جهت این تهمت و دروغها رو به آلبانی و دشمن و غیره ربط ندید. هرچند فقطو فقط این حرفای تکراری براتون مونده
اگه به‌دروغ‌ بگیم‌مرغ‌ارزونه همه چی خوبه مردم وضعشون خیلی خوبه اونوقت البانی و دشمن‌و‌اغتشاشگر‌ نیستیم !!!!!! دیگه اینجور تهمتها از طرف مسئولین و خودی ها که به مردم خودشون میزنن برامون عادی شده
با پول هر کدام از این راکتها و موشکها میشه چندین خونه ساخت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
پول خانه را جداگانه از جيب من و شما بهشان مي دهند
همیشه در تاریخ انسانها مظلوم کم تر از ظالم هستند الان هم غزه (همان حسین بن علی)و اسرائیل همان یزید و شمر هستند .اگر هر کسی زره ای شرف در وجودش باشد میداند مظلوم غزه هست که 78 سال برایشان زندان ساختن و هر روز و هرشب دارن به اونها تجاوز میکنند و تاحالا 18000 هزار نفر ازشون کشتن . بابا یه زره شرف داشته باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
باشرف جان پاشو برو کمکشون.وقت باارزش هدر نده که دیر میشه
من پولمو میخوام
چقدر خوبه آدم انصاف رو رعایت بکنه ...خوب هر کشوری که مورد تهاجم قرار بگیره از خودش دفاع میکنه ...تابناک درسته شما باید اخبار رو باب میل ..انعکاس بدید. حداقل انصاف رو رعایت کنید
خداوند متعال در قران كريم درباره فتنه ايي كه قوم بني اسرائيل روز زمين مرتكب ميشن توضيح داده است و به صراحت فرمده است بر قوم يهود سخت بگيريد و آنها را به قتل برسانيد البته يه عده قرآن رو هم ظاهرا قبول ندارند و الان ميگن اون قوم بني اسرائيل با اينا فرق ميكنن .
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ادیان و پیامبران با شعارهای صلح و دوستی و انسانیت و برابری و برادری خود را به مردم معرفی و عرضه میکنند.
بعد از آنکه طرفدارانی پیدا میکنند و احساس قدرت میکنند از این جور حرفها میزنند؟!
جنگ فلسطین و اسراییل یک جنگ قومیتی با سابقه‌ای بیش از 3000 سال است. ربطی به ایران و امریکا و اسلام و مسحیت ندارد.
بنی‌اسراییل(اجداد اسراییلی‌ها) با کنعانیان(اجداد فلسطینی‌ها) بیش از 3000 سال سابقه جنگ دارند. در برهه‌هایی از تاریخ کنعانیان در موضع برتر قرار گرفته‌اند و در برهه‌های بنی‌اسراییل. ولی نه بنی‌اسراییل از بین رفته‌اند و نه کنعانیان.

از این جنگ قومیتی مستندات تاریخی کمی وجود دارد. ولی آنچه که وجود دارد بیانگر این است که هرگاه کنعانیان در موضع برتر قرار میگرفتند بسیار وحشیانه رفتار میکرند و قصد نابودی تمام بنی‌اسراییل را داشتند.

آیا دوست دارید جنگ بین این دو قوم 1000 سال دیگر هم ادامه داشته باشد؟
البته عده‌ای با کوبیدن بر طبل جنگ و سر دادن شعارهای فریبکارانه، به دنبال کسب ثروت و قدرت برای خود هستند.
حماس به زن ها تجاوز کرده اصلا کار درستی نکرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اینا از دوران جاهلیت کارش توی جنگها همین بوده. ذاتشون تغییری نکرده
کاری به این که اسرائیل چه قدر خبیثه ندارم. قطعا صهیونیست ها توی کشور قصبی زندگی میکنن اما این حمله ی حماس دیوانگی محض بود. حماس با این کار موجودیت فلسطین رو به خطر انداخت. زندگی ۲ ۳ ملیون آدم پودر شد و بحران های بزرگی به وجود آورد. امیدوارم مسئولین ما دخالتی توی این نابودی بزرگ نداشته باشن
چهل وچهار ساله می گند اسرائیل باید نابود شود حالا می گویند ما
در این شبیخون دخالتی نداشته ایم
خدایا قسمت میدم به خودت به فلسطین یاری کن ای خدا اینا را از دست وحشی صهیونیستی نجات بده تا فردا.
حالاکه مقدمات محو اسرائیل بر طبق نظر آقایان فراهم شده است همگی یکپارچه می گویند ما در یورش حماس به اسرائیل دخالتی نداریم.. سیاست قدرت چه کارهائی که نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بیشتر ترس است تا قدرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اگه راست ميگن چرا دلار رفت بالا و گروني سد!؟!؟
حمله ناگهانی و جنون آمیز و کشتار مردم اسرائیل رو حماس شروع کرد، اسرائیل حق دفاع و پاسخ به همان کیفیت رو دارد. چیزی که عوض داره گله نداره. بدبخت مردم بی‌گناهی که اسیر هوا و هوس مسئولین دو طرف میشن.
حماس سر چهل تا بچه را در بک دهکده بریده، و آبروی اسلام و مسلمین را در کل جهان برده
چقدر مسئولین محترم مون این سالها میگفتن ما دنبال کوچکترین بهانه و اشتباهی از سوی اسراییل هستیم تا حیات ننگینش رو تموموکنیم. الان دارن میگن به خدا ما مشارکت نداشتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تو خود اخبار ايران گفت پهبادهاي شاهد دارن عمليات انجام ميدن بعد ميگن ما كاري نداريم پس چرا تورم شد؟؟!!
بیچاره مردم عادی و بچه ها . لعنت و ننگ بر جنگ و بانیان نظامی و بی رحم جنگ طلب بی قلب
از پس نظامی ها برنمیای چرا کودکان رو سر می بری ؟؟؟؟؟ حماس داعشی
متاسفانه اکثر مردم فراموش گردن که اسراییل چقدر حمله غافلگیرانه به فلسطینیها گرده و چقدر مرد و زن و کودک و نوزاد کشته و چه جنایتها کرده.آره همیشه که تسراییل حمله میکرد هیچ شبکه ای پوشش نمیداد و هیچکس هم خبردار نمیشد اما این بار چون حماس حمله کرده تمام شبکه ها پوشش دادند و برلی اسراییل مظلوم نمایی کردند. حتما برید و جنایتهای اسرایی رو توی حملات بیشمارشون بخونید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
برو جونتو فداي فلسطينيها بكن انقدر دلت ميسوزه
اسرائیلی ها می‌کشند میشه جنون آمیز، بعدا فلسطینی ها می‌کشند میشه افتخار آمیز که دستشون رو هم میبوسبد؟
واقعا نطرات قشنگی دادن اما حیف همش رد گم کردن محرک های اصلی این جنگ هست
هرجا جنگ و کشتاره پا ایران وسطه !!! از اوکراین بگیر تا جماس و اسراییل !!! یعنی این مقامات بجز جنگ به هیچی دیگه فکر نمیکنن تو زندگیشون ؟!؟!
نمی دونم چرا اون افرادی که دهه هاست شعار حمایت از فلسطین می دهند را اعزام نمی کنید برای کمک به غزه و ضربه زدن به دشمن؟ غیرت دینی شما کجا رفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
توی سریال شبهای برره یک قسمت که مثلا جنگ شده بود اونی که بیشتر از همه ادعای شجاع بودنش میشد رفته بود توی تنور خونه شون قایم شده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اون افراد قرار نیست که بجنگتد آنها فقط شعار میدهند و بس
زنده باد فقط ایران
ما ایرانی هستیم، بما صدام تجاوز کرد، جنگ را تحمیل کرد، ما را بمباران شیمیایی کرد، ولی ما کودکانشان را در بصره و جاهای دیگر سر نبریدیم، ما به زنانشان تجاوز نکردیم و جنازه شان را دور نچرخاندیم، ما پیر زن اسیر نگرفتیم، سربازان عراقی که اسیر ما بودند هزاران عمل جراحی و امکانات پزشکی رایگان از ما دریافت کردند، کسی که از این اعمال حماس خوشحالی می کند از ما نیست. تمام.
یا حق
زدی ضربتی، ضربتی نوش کن (بزنید می خورید)
ی سری عرب دارن یه سری عبری رو میکشن و برعکس به ما چه
نام جنگ بده ماطرفداری جنگ نستیم
لعنت بر بایدن حقه بازکثیف! چندروزپیش که درهایش رابه روی اسراییل بازکرد دران مهمانیها گفت نگران نباشید من کاری میکنم که بزودی جای ظالم ومظلوم عوض شود! ویک شبه دست اسرائیلیها بازشودبرجنایتهای اشکارا که سالها مجبوربوددرخفاانجام دهد و محکوم میشدولی حالاهرسگ وگربه و کفتاری بااو دارنداظهارهمدردی میکنند بخاطر جنایتهای وارونه شده ای که خودش انجام داده در سایه نبودرسانه های بیطرف
جون میده واس گندم کاری
مررررگ بر اسرائیل ، مرررگ بر آمریکا
مرررگ بر غرب کثیف
مررگ بر همه حامیان داخلی اسرائیل خداوند سبحان از همه ریشه کثیف شماها رو بسوزونه و بخشکونه
کشتار کودکان و زنان و مردم مظلوم غزه را توسط رژیم جعلی و اشغالگر اسراییل محکوم می کنم و از مجامع بین المللی و حقوق بشری خواستار اقدان عاجل و عملی در جهت توقف این جنایات خواهان و خواستاریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی