بازدید 4259

نتانیاهو: جنگ غزه برای ما حکم مرگ و زندگی دارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پانزدهمین روز از شروع عملیات طوفان الاقصی در حالی که نمی‌توانست وحشت خود را از حزب الله لبنان کتمان کند، گفت که جنگ غزه برای رژیم اسرائیل حکم مرگ و زندگی را دارد.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 22 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در شانزدهمین روز از شروع عملیات «طوفان الاقصی» در جمع نظامیان این رژیم در حالی وحشت ورود حزب الله به جنگ را داشت، مدعی شد که اگر حزب الله وارد این جنگ شود، به ویرانی غیرقابل تصوری دچار خواهد شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی جنگ غزه را جنگ موجودیتی برای رژیم اسرائیل عنوان کرد و گفت: «جنگ غزه برای اسرائیل حکم مرگ و زندگی را دارد».

این در حالی است که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی درباره ورود حزب الله به جنگ گفت: هنوز از تصمیم حزب الله لبنان برای ورود به جنگ مطمئن نیستیم.

رژیم صهیونیستی از ترس حزب الله لبنان و گسترش جنگ در جبهه‌های شمالی دست به کشتار غیر نظامیان، کودکان و زنان غزه زده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته دست به قتل عام مردم غزه زد و طی حملات متعدد 266 شهروند فلسطینی را به شهادت رساند که 117 نفر آن‌ها کودک بوده و اکثر آن‌ها ساکنان جنوب غزه هستند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی (15 مهر ماه) تاکنون به 4741 نفر رسید که 1873 نفر از آنها کودک، 1023 نفر زن و 187 نفر سالخورده هستند. تعداد زخمی‌های این تجاوزات در طول این مدت به 15898 نفر افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
دروغ میگه این بی شرف و بی حیثیت و قاتل
این تکنیک و حربه ی این حرام زاده است خودش را به موش مرده بازی زده و آرام آرام همه ی غزه را داره صاف میکنه وبا خاک یکسان میکنه
بکشید نتان یاهو را
ای یهودیان مستقر در تل آویو بکشید نتان یاهو را به بهشت میروید
فقط مرگه زندگی نیست برات
الان ۵۰ هزار نفر زن باردار در غزه هست که احتیاج به دارو درمان دارند شما چه انسان هایی هستید که با این اوضاع دست از کشتن برنمی دارید و آتش بس نمی دهید
ان شالله که از بین مرگ و زندگی مرگ نصیب شما شود و بشریت یک نفس راحت بکشد
اگه بعد از عملیات طوفان اقصی روزنه امیدی بود که اسرائیل به حیات ننگین و کثیفش ادامه بده مطمئن باش با این جنایات ددمنشانه و ضد بشری و خونهای بیگناهانی که بر زمین ریخته شد مرگ و نابودیتان حتمی و تضمین شدست یقین دارم بزودی اون روز خواهد رسید که همین فلسطینی ها ئی که داغدارشون کرد پا روی جنازه نجست خواهند کذاشت وتصاویرش را همه دنیا خواهند دید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
قطعا روی نابودی حماس توافق شده تامام
زودتر از آنچه که ظالم فکرش را بکند از روی زمین محو خواهد شد
مرگ بر رژیم کودک کش اسرائیل...
مرگ بر رژیم غاصب صهیونیسم...
ظلم بی جواب نخواهد ماند....
انسانیت با از بین رفتن رژیم کودک کش زنده خواهد شد...
انشاءالله که زودتر به درک واصل بشی...
شما وحشی ترین حیوانات کره زمین در همه طول حیات ان هستید . وحشی و ترسو. دیروز در حمله زمینی شکست خوردید و دیشب با بمباران زنان و کودکان بی دفاع بیش از 480 نفر را به شهادت رساندید. مرگ بر صهیونیست زامبی . لعنت و ننگ ابدی بر همه حامیان این زامبی ها. ا این پس از عبارت صهیونیست زامبی استفاده کنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی