بازدید 2100
۱

اعلام حمایت دوباره بایدن از رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رویترز بامداد سه‌شنبه به نقل از کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر حمایت خود را از رژیم تل‌آویو اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 24 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، براساس این گزارش بایدن نتانیاهو را در جریان آنچه "تعهد وی برای تلاش مستمر برای آزادی همه گروگان‌گیرها" [در اختیار حماس] تأکید کرده است.

در این تماس تلفنی بایدن همچنین از آزادی دو تن از اسیران اسرائیلی که به دلایل بشردوستانه و به علت بیماری توسط گروه مقاومت حماس آزاد شدند، استقبال کرده است.

براساس گزارش کاخ سفید، بایدن در این تماس نتانیاهو را در جریان تلاش برای بازدارندگی منطقه‌ای از جمله عملیات استقرار جدید نیروهای آمریکایی قرار داده است.

از دیگر جزییات این تماس تلفنی خبری در دست نیست.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا نیز بامداد سه شنبه با تأیید حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم نوار غزه مدعی شد: تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

وی بار دیگر بر حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: به حمایت از اسرائیل ادامه خواهیم داد و تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم آنچه را که برای ادامه جنگ نیاز دارد، در اختیار دارد.

کربی دوشنبه شب نیز گفته بود: کمک به نوار غزه باید پایدار باشد و این چیزی است که ما روی آن تمرکز می کنیم. ما به طور مداوم در حال تلاش برای یافتن محل گروگان ها در غزه و آزادی آنها هستیم. حفظ فعالیت گذرگاه رفح و جریان کمک‌ها بدون دخالت آنها توسط حماس مهم است.

این حمایتها درحالی است که روزانه رژیم صهیونیستی چندین غیر نظامی فلسطینی که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل میدهند با سلاح های غربی و در رأس آن آمریکایی به شهادت می رساند.

در ادامه جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه، تنها در شب گذشته یکصد و ۱۳۵ فلسطینی در حملات هوایی و بمباران مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این مردک کارش اسرائیل سازی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی