بازدید 4924

ترخیص یزدانی از بیمارستان؛ حسن به المپیک می‌رسد؟

کد خبر: ۱۲۰۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ 29 October 2023

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حسن یزدانی که روز جمعه گذشته کتف راست خود را به تیغ جراحان سپرده بود، پس از دو روز استراحت و بهبودی نسبی ناحیه جراحی شده، از بیمارستان مرخص شد.

حال عمومی قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان و المپیک خوب است و او باید ادامه روند درمانی خود را طی کند تا برای حضور در بازی های المپیک پاریس و کسب دهمین مدال خود، آماده شود.

اما پرسش اهالی ورزش این است که آیا حسن یزدانی به مسابقات المپیک که ۹ ماه دیگر برگزار می‌شود، خواهد رسید؟ در این مورد دکتر کیهانی، جراح معروف و پزشک آسیب های اکثر ورزشکاران ملی و قهرمانان بزرگ کشور توضیحاتی در این باره داده است. 

دکتر کیهانی می‌گوید: چهره‌هایی مانند حسن یزدانی با افراد معمولی جامعه تفاوت اساسی دارند. غیر از توده های عضلانی موجود در اندام آنها، ذهنیت و طرز فکر آنها نسبت به مصدومیت ها هم فرق دارد.

به عقیده دکتر کیهانی، حسن یزدانی با توجه به قدرت اراده و توان ویژه بدن، بسیار زودتر از اشخاص عادی بهبود پیدا می‌کند و کتف جراحی شده او ترمیم خواهد شد، چون او یک ابرقهرمان است که نظیرش در تاریخ کشتی ایران و جهان کم بوده است.

به این ترتیب باید منتظر باشیم تا حسن یزدانی با تمرینات ویژه و دوران آماده سازی علمی، به جریان مسابقات سنگین کشتی بازگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی