بازدید 6940
۱

حسن یزدانی: قطعا به المپیک می‌رسم و مدال می‌گیرم

کد خبر: ۱۲۲۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 19 March 2024

 حسن یزدانی: صددرصد به المپیک می‌رسم و مدال می‌گیرم

«حسن یزدانی» به شایعه جواب ندادن عمل جراحی کتفش و عدم بازگشت به تشک کشتی واکنش نشان داد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران و مرد ۹ مداله کشورمان در مسابقات جهانی و المپیک در برنامه نوروزی  شبکه دو گفت: محبت دارند و برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند! طبق گفته دکتر الان یک‌ماه جلوتر از پیش‌بینی‌ها هستم و می‌خواهم در المپیک خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم.

حسن یزدانی که تا کنون در دو فینال المپیک کشتی گرفته است، تاکید کرد: یک ماه دیگر به تشک کشتی برمی‌گردم و صددرصد به المپیک می‌رسم.

به این ترتیب کلاف انتخابی تیم ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم بسیار پیچیده شد و با حضور هادی وفایی پور و شرکت احتمالی کامران قاسم‌پور، جدال نفسگیری جریان خواهد یافت.

کشتی گیر بزرگ مازندرانی گفت: خادم دائمی امام رضا(ع) هستم ولی به من گفتند در آستانه سال تحویل به حرم مطهر نیا چون نظم حرم بهم می‌ریزد.

وی ادامه داد: در هر مسابقه ای که ممکن باشد روی دو بنده ذکر یا علی (ع) را می نویسم. اگر وقت بشود به نجف سفر می‌کنم. باعث افتخار است که عنوان خادمی حرم امام رضا گرفتم.

حسن یزدانی در واکنش به کری خوانی حریف آمریکایی اش گفت: خیلی اهل کری خواندن نیستم . تیلور کری می‌خواند چون این موضوع در فرهنگ آن ها جا افتاده است.

پلنگ جویبار در پاسخ به سوالی درباره زندگی خصوصی اش گفت: به سنی رسیده بودم که باید ازدواج می‌کردم. جشن عقدکنان را چندماه قبل برگزار کردیم و مراسم عروسی را بعد از المپیک برگزار خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
جسارتا آقای یزدانی شما باید انتخابی شرکت کنید و بعد المپیک بروید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی