بازدید 24454
ششصد و یازدهمین روز از حمله روسیه به اوکراین

انفجار مهیب در انبار مهمات روسیه+ فیلم/ انهدام کشتی پیشرفته روسیه توسط ارتش اوکراین/ درخواست زلنسکی برای صحبت 24 دقیقه ای با ترامپ

ششصد و یازده روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ 06 November 2023

انفجار مهیب در انبار مهمات روسیه+ فیلم/ انهدام کشتی پیشرفته روسیه توسط ارتش اوکراین/ درخواست زلنسکی برای صحبت 24 دقیقه ای با ترامپ

بین الملل تابناک: ششصد و یازده روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

بورل: باید وحدت و اتحاد خود را در حمایت از اوکراین حفظ کنیم
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۲

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در سخنانی از ادامه حمایت بروکسل از اوکراین خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل در این خصوص گفت: اگر اوکراین شکست بخورد، ما بازنده هستیم. ما باید وحدت و اتحاد خود را در حمایت از اوکراین حفظ کنیم. ما اولین حامی اوکراین هستیم!

این در حالیست که پیشتر هم ژان کلود یونکر رئیس پیشین کمیسیون اروپا در گفتگو با «Augsburger Allgemeine» اعلام کرده بود که اتحادیه اروپا با القای امید کاذب به اوکراین جهت تسریع در روند پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا، اوکراین را فریب می‌ دهد.

یونکر در ادامه سخنان خود افزود: برخی سخنان در اروپا برای اقناع اوکراینی‌ها در رابطه با پیوستن سریع این کشور به اتحادیه اروپا گفته می‌شود. این سخنان باعث ناراحتی من هستند. فکر نمی‌کنم عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا سودی برای این اتحادیه داشته باشد؛ زیرا فساد تا بن استخوان نظام کی‌یف رسوخ کرده است و اوکراین باید اصلاحات داخلی گسترده‌ای را صورت بدهد.

پیشتر هم روزنامه پولتیکو به نقل از برخی منابع خبر داده بود که بروکسل آماده برگزاری مذاکرات رسمی با کی‌یف در رابطه با مسئله پیوستن این کشور به اتحادیه اروپاست. پولتیکو گزارش داد که این موضوع در دسامبر پیش‌رو اعلام خواهد شد.

انتقاد تند مقام دولتی اوکراین از غرب
۱۴۰۲/۰۸/۱۵ - ۲۰:۴۲

«آندری یرماک» رئیس دفتر رئیس‌جمهوری اوکراین در اظهاراتی انتقادانه خطاب به غرب گفت: کسانی که از جنگ اوکراین خسته شده اند، به طور قطع نمی خواهند فردا در جهانی بدون امنیت و آزادی بیدار شوند.

 نشریه پولیتیکو نوشت: این چهره کلیدی تصمیم گیرنده دولت کی‌یف و دوست نزدیک ولودمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در اظهاراتی منتقدانه خطاب به غرب گفت: کسانی که از جنگ اوکراین خسته شده‌اند، مطمئنا نمی‌خواهند فردا در جهانی بیدار شوند که در آن آزادی کمتری وجود دارد.

وی در گفت‌وگو با این نشریه آمریکایی افزود: «رهبران جهان باید علی‌رغم آغاز درگیری‌ها میان حماس و اسرائیل، در کنار اوکراین باشند».

هفته گذشته نیز یرماک در واکنش به تماس طنزپردازان روس با جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا که گفته بود بسیاری از جنگ اوکراین خسته شده اند، به شدت واکنش نشان داد.

ملونی در این تماس که از طرف دو طنزپرداز روس صورت گرفته بود و گمان می کرد در حال صحبت با رئیس اتحادیه آفریقا است، گفت بود: «همه طرف ها بسیار خسته هستند و همه می‌دانند که ما به راهی برای خروج نیاز داریم».

یرماک در واکنش به این اظهارات نخست وزیر ایتالیا گفت: حتی اگر افرادی باشند که این خستگی را احساس کنند، مطمئنم که نمی‌خواهند فردا در دنیایی بیدار شوند که در آن آزادی و امنیت کمتری وجود دارد و عواقب آن برای چندین دهه ادامه داشته باشد.

وی همچنین در مصاحبه اش با پولیتیکو خاطرنشان کرد: «یک لحظه فکر کنید، اگر بریتانیا در سال ۱۹۳۹ از جنگ خسته می شد و لهستان را رها می کرد، یا اگر آمریکا از بریتانیا خسته شده بود، آیا چیزی به نام لهستان امروز، بریتانیا، یا اروپایی که امروز می بینیم، باقی می ماند؟ ما نمی توانستیم نه آن زمان و نه حالا احساس خستگی کنیم. اما اگر این افراد خسته از حمایت از اوکراین دست بردارند، [تاریخ] قطعا تکرار خواهد شد».

وی در ادامه روسیه را متهم کرد با استفاده از فشارهای تبلیغاتی خود در میانه انحراف توجه غرب از اوکراین به سمت اسرائیل سعی در تضعیف حمایت های غرب دارد.

بسیاری از تحلیلگران بر این عقیده هستند که حملات اسرائیل به غزه و حمایت غرب از تل آویو پشتیبانی از کی‌یف را کاهش دهد.

مقام روسی: ضد حمله اوکراین تمام شده است
۱۴۰۲/۰۸/۱۵ - ۲۰:۴۱

یوگنی بالیتسکی فرماندار زاپروژیا در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران، گفت: ضد حمله اوکراین در منطقه زاپروژیا تمام شده است و تاکتیک‌های دفاعی روسیه باعث شد تا نیروهای اوکراینی زمین‌گیر شوند.

به گزارش خبرگزاری تاس، بالیتسکی خاطرنشان کرد: ارتش اوکراین متوقف شد و ضد حمله‌ای که در مورد آن هیاهوی بسیار شد نیز به‌طور کامل متوقف شده است.

وی افزود: در حال حاضر تنها کاری که از دست ارتش اوکراین برمی‌آید این است که شهرک‌های ما را با استفاده از موشک‌های اهدایی غربی گلوله‌باران کند.

فرماندار زاپروژیا تاکید کرد: این تنها کاری است که آنها امروز می‌توانند انجام دهند زیرا مقاومت ارتش روسیه و تاکتیک‌های دفاعی شایسته‌ای که از آنها در مقابل ضد حمله ارتش اوکراین استفاده شد، بسیار کارآمد بود و امروز می‌توان گفت که ضد حمله اوکراین به‌طور کامل متوقف شده است.

انهدام کشتی پیشرفته روسیه توسط ارتش اوکراین
۱۴۰۲/۰۸/۱۵ - ۲۰:۳۸

یک فرمانده نیروهای هوایی اوکراین مدعی شد که نیروهای تحت امرش توانسته‌اند یکی از کشتی‌های پیشرفته روسیه مستقر در شبکه جزیره کریمه را منهدم کنند.

 نشریه نیوزویک نوشت: ژنرال میکولا اولشچاک در یک پست تلگرامی از غرق شدن یک کشتی متعلق به ناوگان دریایی روسیه به دلیل حمله به کارخانه کشتی سازی زالیو در کرچ واقع در شرق کریمه خبر داد.

اولشچاک در این پست تلگرامی از خلبانان تاکتیکی نیروی هوایی برای حملات موفقیت‌آمیز موشک‌های کروز به زیرساخت‌های این کارخانه کشتی‌سازی که یکی از پیشرفته‌ترین کشتی‌های نیروی دریایی روسیه در آنجا مستقر شده بود، تشکر کرد.

حملات اوکراین به کریمه به عنوان قطب لجستیک روسیه برای اعزام نیرو به جنوب اوکراین با هدف تضعیف دفاع مسکو و ایجاد اختلال در انتقال تجهیزات و تسلیحات در ماه های اخیر شدت گرفته است.

اوکراین در تائید این ادعا ویدئویی را به اشتراک گذاشته که در آن یک حمله هوایی را نشان می دهد و سپس نمایی از یک آتش سوزی در بندر دیده می شود.

هنوز مقامات روسیه واکنشی به این ادعای اوکراین نشان نداده اند. اما خبرگزاری دولتی ریانووستی روسیه اعلام کرده است که یک کشتی در کارخانه کشتی سازی کرچ آسیب دیده است.

کی‌یف می گوید که این حملات با هدف آزادسازی کریمه صورت می گیرد که در سال ۲۰۱۴ به خاک روسیه الحاق شده است.

گزارش‌های متناقض از خط مقدم منطقه زاپروژیا

خبرگزاری رویتر نیز نوشت: روسیه و اوکراین گزارش های متناقضی از خط مقدم در منطقه زاپروژیا ارائه داده اند. به گونه ای که مسکو از یک سو اعلام کرده است که ضدحملات کی‌یف را متوقف کرده، اما ارتش اوکراین می گوید به حملات علیه مسکو ادامه می دهد.

اوکراین از زمان شروع ضدحملات در ماه ژوئن (خرداد)، چند روستای کوچک را در منطقه جنوب شرقی زاپوریژژیا بازپس گرفته، اما پیشرفت اندک بوده و تغییری در خط مقدم شرق و جنوب کشور ایجاد نشده است.

تحلیلگران موسسه مطالعات جنگ مستقر در واشنگتن نیز در همین خصوص اذعان کرده اند که اوکراین پیشروی های محدودی در جبهه های غرب زاپروژیا داشته است.

انفجار مهیب در انبار مهمات روسیه+ فیلم

انبار مهمات روس‌ها در شهرک Siedove (استان دونتسک) هدف حمله اوکراین قرار گرفت. این شهرک بین ماریوپول و مرز با روسیه قرار داشته و 93 کیلومتر با خط مقدم فاصله دارد.

تعداد بازدید : 2695

زلنسکی: ظرف 24 دقیقه به ترامپ توضیح خواهم داد که چرا مناقشه اوکراین را نمی‌تواند طی 24 ساعت حل کند

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین همچنین مدعی شده است که می تواند به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا توضیح دهد که چرا مناقشه نظامی در اوکراین را نمی توان یک شبه حل و فصل کرد.

او در مصاحبه خود با شبکه NBC گفت: «من رئیس جمهور [سابق] ترامپ را به کی‌یف دعوت می‌کنم و اگر او به اینجا بیاید، 24 دقیقه طول می‌کشد، نه بیشتر، تا به رئیس جمهور ترامپ توضیح دهم که او نمی‌تواند ظرف 24 ساعت صلح را [به اوکراین] بازگرداند.» 

زلنسکی گفت که نمی‌داند در صورت انتخاب مجدد دونالد ترامپ، حمایت دولت آمریکا از اوکراین را کاهش خواهد داد یا خیر. رئیس جمهور اوکراین در عین حال ادعا کرد که ترامپ نمی تواند از ادامه کمک خودداری کند، برای اینکه مردم عادی ایالات متحده همچنان از حمایت بیشتر از کی‌یف حمایت می‌کنند.

این در حالی است که اخیراً، دفتر جامعه‌شناسی موسسه تحقیقاتی گالوپ نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرده است که بر اساس آن تعداد آمریکایی‌هایی که میزان کمک ایالات متحده به اوکراین را "بیش از اندازه" می‌دانند و طرفدار کاهش آن در آستانه سال جاری میلادی هستند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. چنین دیدگاهی توسط 41 درصد از پاسخ دهندگان به اشتراک گذاشته شده است.

کوله‌با: اوکراین نمی تواند تنها به حمایت ایالات متحده وابسته باشد

دیمیتری کوله‌با، وزیر امور خارجه اوکراین معتقد است که کی‌یف نمی تواند تنها به حمایت ایالات متحده وابسته باشد، بنابراین در حال حاضر فعالانه در زمینه تقویت توان تولید خود برای انواع سلاح ها سرمایه گذاری می‌ کند. 

وزیر خارجه این موضوع را در مصاحبه اختصاصی با روزنامه "دی ولت" آلمان بیان کرده و توضیح داد: «اگر غرب نتواند در این جنگ پیروز شود، پس در چه نوع جنگی می‌تواند به پیروزی دست یابد؟ در مورد آنچه ممکن است در سال 2024 [پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده] رخ دهد، باید منتظر بمانیم و ببینیم. البته ما از هم اکنون در حال آماده شدن هستیم و نمی توانیم به خود اجازه دهیم که فقط به حمایت آمریکا وابسته باشیم.»

کوله‌با تاکید کرد: به همین دلیل است که ما اکنون مبالغ هنگفتی از کمک‌های مالی را برای تولید انواع سلاح در خاک کشورمان سرمایه گذاری می کنیم، حجم تولید را افزایش می دهیم و اقتصاد خود را نظامی می‌کنیم.

در عین حال، وزیر خارجه اوکراین تاکید کرد که حمایت اروپا هنوز وجود دارد و اغلب دستکم گرفته می شود. وی افزود: «من فکر می‌کنم که به لطف دوستانمان در اروپا و سایر کشورها، نیازی به ترس از سناریوی نابودی نداریم.»

کوله‌با در عین حال یادآور شد که در کنفرانسی که اخیراً در برلین درباره گسترش اتحادیه اروپا برگزار شد، موضوع لزوم تولید مشترک تسلیحات به همراه کشورهای اروپایی را مطرح کرده و افزود: در کمال تعجب، وزرای خارجه اروپایی از این موضوع استقبال مثبت کردند.

کوله‌با در مورد ارسال احتمالی موشک‌های کروز تاروس به کی‌یف نیز یادآور شد که این موضوع هنوز برای اوکراین بسته نشده است و کی‌یف به کار روی آن ادامه می‌دهد.

دیپلمات آمریکایی: ارتش اوکراین "گوشت دم توپ" خود را تمام کرده است

چیس فریمن، دیپلمات سابق آمریکایی بامداد امروز، دوشنبه در مصاحبه‌ای به واقعیتی اشاره کرد که غالباً پنهان نگه داشته می شود و فاش کرد که بر اساس اطلاعات موجود، در صفوف نیروهای مسلح اوکراین برای اجرای یک حمله موفقیت آمیز دیگر "گوشت دم توپ زیادی" باقی نمانده است. 

این دیپلمات آمریکایی گفت: «ارتش اوکراین خوراک دم توپ خود را به اتمام رسانده است. در نتیجه، ناتو نیز برای ادامه درگیری با روسیه گوشت دم توپ خود (سربازان اوکراینی) را از دست داده است. اگر کل برنامه غرب این بود که تا آخرین فرد اوکراینی بجنگید و آنها تمام شوند، این نتیجه در حال تحقق است. پس چنین برنامه‌ای بسیار بی خردانه بود؛ چه نتیجه‌ای از آن حاصل شد؟ هیچ.»

به گفته فریمن، اوکراین در معرض خطر از دست دادن مناطق بیشتری از خاک خود است. این دیپلمات گفت که ناکامی‌های ارتش اوکراین در میدان نبرد، عدم اجماع در میان اعضای ائتلاف آتلانتیک شمالی درباره آنچه در اوکراین اتفاق می افتد را روشن می‌کند.

پیش از این، در اواسط ماه سپتامبر، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، اعتراف کرد که ضد حمله ارتش اوکراین یک فیلم سینمایی نیست و پایان خوشی برای کی‌یف نخواهد داشت. وی همچنین گفت که نیروهای مسلح اوکراین متحمل خسارات و تلفات سنگینی شده‌اند.

فیگارو: آمریکا وظیفه پیمان صلح با روسیه را به زلنسکی واگذار خواهد کرد

روزنامه فرانسوی فیگارو در تحلیلی به قلم "والتر مید" مدیر تحقیقات موسسه هادسون و استاد کالج بارد، نوشته است که ایالات متحده می خواهد وظیفه انعقاد پیمان صلح را به ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین واگذار کند تا بعد وجدانش راحت باشد.

این کارشناس با اشاره به اینکه اوکراین در حال حاضر در یک بن بست سخت قرار گرفته، گفت: «راهبرد جو بایدن [رئیس جمهور آمریکا] این خواهد بود که به کمک رسانی ادامه دهد تا زمانی که زلنسکی خود تصمیم بگیرد زمان مذاکره و واگذاری سرزمین‌های کشورش فرا رسیده است. این  برخورد به مقامات واشنگتن اجازه می دهد تا وجدان خود را آرام کند و اعلام کنند که اوکراینی‌ها  همه چیز را خودشان تصمیم گرفته و سرنوشتشان را رقم زدند.»

ژنرال ارتش اوکراین: زالوژنی به دلیل انفعال زلنسکی به آمریکا روی آورد

سرگئی کریوونوس، سرلشکر بازنشسته نیروهای مسلح اوکراین روز یکشنبه، در یک مصاحبه تلویزیونی ابراز عقیده کرد که اظهارات والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در مورد به بن بست رسیدن وضعیت در میدان نبرد، "نشانه درخواست کمک" مقامات نظامی اوکراینی از ایالات متحده به دلیل بی توجهی رهبری سیاسی به واقعیت در حال رخ دادن در جبهه جنگ است و ژنرال زالوژنی مجبور شده از طریق انتشار این مقاله، توجه مقامات اروپایی و آمریکایی را به این مشکل جلب کند. 

وی افزود: «از آنجایی که صدای نظامیان ما در دفتر رئیس جمهور زلنسکی به طور مستقیم شنیده نمی شود، پس باید بلندتر صحبت کرد تا حداقل در کاخ سفید صدای ما شنیده شود.» به عقیده این نظامی، اظهارات زالوژنی سیگنالی برای شرکای غربی از سوی ارتش اوکراین است که می خواهد اهرمی برای اعمال فشار بر رهبری سیاسی اوکراین پیدا کنند تا به وضعیت درگیری توجه داشته باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۷
روسیه/ پررررررر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
دیروز هم تقاضا کردم
امروز هم درخواست دارم از کشته شه های زن و کودک و غیر نظامی های اوکراین خبر بذارید
خیلی مایلم بدونم صهیونیست‌ها حیوان ترند یا روس‌ها
وقتی با تلفن همراه صفحه رو باز میکنی از سر تا پاش تبلیغه
چه وضعشه اصلاحش کنید
خدا لعنت کند روس های جنگ طلب را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
عامل همه جنگها بحران آفرینی آمریکا است
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
پای ثابت همه جنگ ها ـ,مریکاس
حدود دوسال از جنگ بی منطق پوتین جنایتکار می گذرد لعنت به هرچه خونریز آدمکش است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
وقتی یک دلقک منافع غرب را بر رفاه مردم خود ترجیح دهد نتیجه اش همینه
مرگ بر پوتین جنایتکار....دروذ بر مردم شجاع اوکراین....پوتین سعی کرد با براه انداختن جنگ بین فلسطین و اسراییل افکار جهانی را از جنایاتش در اوکراین دور نگه داره و غرب را سرگرم جنگ خاورمیانه کنه که نتوانند کمک بیشتر به اوکراین برسونن...نمونه اش همین که کنگره امریکا بودجه ای 14 میلیارد دلاری را که بایدن برای اوکراین و اسراییل اختصاص داده بود با رای اکثریت همه را برای اسراییل تخصیص دادن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
جنگ فلسطین پیامد دهه ها جنایات اسراییل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
زنده باد ولادیمیر پوتین مسیحی ارتدوکس
کسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
لعنت بر مردم اکراین و مردم غرب که اولا سالهاست مستقیما در حال کشتار انسانها خصوصا مسلمانها هستند و ثانیا حامی آدم کشهای دیگری مثل صهیونیست ها بودند.
روسیه بیدی نیست که به این بادها بلرزد
آمریکا تونسته 2 تا قوطی بنزین تو روسیه روشن کنه
فکر کرده حالا چه خبره؟ قوطی حلبی های آبرامز هم مثل آهن قراضه های سوخته چلنجر و لئوپارد و تاد و هیمارس و.... منهدم می‌شوند و از بین می‌روند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
برای راستی آزمایی ادعاهات با 200 هزار روس متجاوز مشاوره کن که تبدیل به کود مزارع اوکراین شده اند.
این چه تصویر مضحک و مسخره ای است که برای تیتر مقاله انتخاب شده؟
روسیه پیروز است

مرگ بر آمریکای کافر فاسد جنایتکار و اروپای مرتد مشرک بی شرف و همچنین نوچه هایشان از جمله تایوان و کره نیم وجبی و ژاپن فکستنی و هند خرافی کثیف و آل سقوط و تروریست های داعش و همچنین منافقان غربگدا و کافران نفوذی داخلی و چین کمونیست حال بهم زن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مگر چین نوچه آمریکاست؟
مرد حسابی 4 تا خرید و فروش کالا که این حرفا رو نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
زنده باد روسیه ناسیونالیست
مرگ بر فتح علی شاه مرگ بر محمد علی شاه مرگ بر روی و مرگ بر روس دوست و مرگ بر همه کسانی که نمی دانند130 سال پیش و 70 سال پیش همین کاری که روسها با ما کردند اسرائیلی ها با غزه نکردند.مرگ بر پوتین
توصیه من به زلنسکی بمیر ولی نامت را کنار نام شاهان قاجار ایران در تاریخ قرار نده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خونسردیتو حفظ کن تا چرند نگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
زلنسکی خودش از قوم روسه
کره شمالی که می‌تواند فقط با 20 سلاح هسته ای ژاپن و کره جنوبی را با خاک یکسان سازد و شهر های این دو تا کشورک فکستنی را هم 200 بار شخم زند...
روسیه هم آن قدر بمب اتمی دارد که می‌تواند حمله ای را به طویله اروپا انجام دهد و تمام حیوانات کافر مرتد اروپایی را به جهنم فرستد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
در اولین فرصت خودت را به نزدیکترین تیمارستان معرفی کن به دلیل تمایل زیاد به کشتار جمعی و باورهای جامعه ستیزانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
عمع من هم یه وردنه داشت اندازه چماق!اگه توی سر هرکی میزد طرف ضربه مغزی میشد!ولی نمیدونم چرا فقط باهش تهدید میکرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
08:09
عمه ات یک زن شهروند ساده بود و تنها چیزی که در کیفش داشت نهایت 4 تا رنگ مو و النگو بوده
ولی تهدید یک رئیس جمهور با چمدان اتمی بلوف نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
فشار ها و بدرفتاری های جامعه بر ذهن جنابعالی اثر گذاشته وباعث شده به این حد از جنایت طلبی برسی
اوایل یورش نظامیان روسیه به اکراین عرض کردم اقای زلنسکی درست فکرکن ملت اکراین وشخصیت ملت اکراین را تحقیرنکن درجهان اینکه همسایه خودت روسیه روبفروشی به امریکایی کاری بزرگ اشتباه بوده وهست ازین نظرمن ناراحت هستین ومیشین ماهی روهرزمان ازآب بگیری تازه هست برگرد به دامن روسیه انریکا رفیق نیمه راه هست نسل اکراین را به خاک نکن جوانهای مردم به کشتن نده زلنسکی احمق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
آخه این دلقک سر سپرده که از خودش اختیاری نداره
لعنت بر روسیه امپرالیسم و تجاوز گر و هم پیمان اسرائیل .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
انگار روسیه است داره قطع نامه ها رو وتو می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
!!هم پیمان اسراییل؟ پس آمریکا هم هم پیمان فلسطینه
آدمی وقتی متوجه میشه متجاوز در جنگ متحمل خسارت شده چقدر خوشحال میشه انشالله اکراین پیروز جنگ .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ممنون تابناک که ایشان را خوشحال کردی
میگن ظاهرا زلنسکی میخواد انتخابات رو در مارس ۲۰۲۴ برگزار کنه و انتظار میره در دوره بعد فرد جدیدی انتخاب بشه که احتمالا مذاکرات با روسیه رو شروع خواهد کرد که در این سناریو مناطق اشغالی دست روسیه باقی خواهد ماند
وزارت دفاع روسیه تمام این حملات را تکذیب کرد و علت انفجارها رو غفلت کارگران در هنگام کار با گاز پیکنیکی اعلام کرد .در ضمن خاطر نشان کرد که 500 تا سربازه اکراینی کشته شده و ضد حمله هم شکست خورده.
بنازم ضرب شصت ارتش شجاع وطنپرست باغیرت و شجاع مردمی اوکراین را

هزاران افرین و درود نثارشان باد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
معنی ضرب شصت اگر اینه، ناز کردن نداره
مرگ بر زلنسکی یهودی روسیه پیروز است
پاسخ ها
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تو این موارد تجاوز به یه کشوره دیگه و تصرف خاک اون
کشوروبه خاک خون کشیدن زنان و بچه های بیگناه مشکل نداره نه؟
این کشتی و آن انبار مهمات اشغالگران روس با همان موشک هایی منهدم شدند که روسیه مدعی بود در هوا زده بود! حالا باز هم دروغ های مسکو را مثل خبر بازپخش کنید.
پوتین با جنگ غزه میخواست حواسارو پرت کنه ولی حواسمون هست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خوبه همینطور ادامه بده، حواست پرت نشه.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خیلی خوبه شما حواست هست.دیگه منم خیالم راحته .
دوستان بس کنید سرمان درد گرفت بیخیال این ها بشید ایران خودمان کم مشکلات نداره
انهدام کشتی پیشرفته روسیه توسط اوکراین
.
.
.
پوتین بهتره بره کنار و اداره روسیه و اوکراین را به زلنسکی بسپارد .
تحقیر روسیه متجاوز توسط ارتش مفاوم اوکراین را به ملتهای جهان شادباش عرض می کنم .
گوشت های دم توپ اوکراین در حال تمام شدن است. حتی یک آدم دلقک هم ملت خودش را برای خوشایند دیگران نابود نمی کنه!
پوتین حرام لقمه کشور گشا از قدرتش به یهکشور ضعیف استفاده می کنه دوساله زیرش زائده اکراین قهرمان ایستادگی کن ظلم نابود درتاریخ نامت به نیکی نوشته خوهد شد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی