بازدید 4388
۲

مأمور پلیس آبادان حین تعقیب قاچاقچیان آسمانی شد

فرمانده انتظامی آبادان از فوت مأمور انتظامی ستوان دوم «ایوب رومیانی» حین مأموریت دستگیری قاچاقچیان سوخت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 13 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ کیومرث کشوری با اعلام این خبر اظهار کرد: بامداد گذشته (شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲) مأموران گشت کلانتری ۱۳ حین گشت زنی یک‌دستگاه نیسان حامل قاچاق سوخت را شناسایی و بلافاصله دستور ایست صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شد، افزود: حین عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو نیسان بدون توجه به اخطارهای پلیس ضربه‌ای به خودرو مأموران وارد و آن را از جاده منحرف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد: در این حادثه ستوان دوم رومیانی و یک نفر سرباز وظیفه مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه ستوان دوم رومیانی ساعتی پیش به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت، تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس راننده متواری در مخفیگاهش دستگیر و ضمن اعتراف به بزه انتسابی پرونده قضائی تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بایدگفت براثربی احتیاطی ونداشتن آموزش کشته شد
قاچاقچی از مریخ نیامده . همین جوانان بیکار هستن مستاصل از زندگی ای که شما مسوولان برای آنها ساختید در کشور ثروتمند نفت و گاز و معادن و منابع . با قاچاقچی نباید با سلاح و گلوله برخورد کرد اگر چنین کنید قاچاقچی ها هم به مرور زمان دست به اسلحه میشوند و این یعنی ایجاد مشکل امنیتی .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی