بازدید 3358
۲

کشتی‌گیران روس تیم ایرانی را قال گذاشتند و نیامدند!

کد خبر: ۱۲۰۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 01 December 2023

دو روز پایانی لیگ برتر کشتی آزاد با حواشی زیادی همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهمترین خبر در روزهای حساس لیگ برتر کشتی، نیامدن روس‌های تیم بانک شهر بود. کشتی‌گیرانی که گفته می‌شود قرارداد رسمی بسته اند اما تیم ایرانی را قال گذاشتند!

تغییر وزن‌های جنجالی هم سوژه دیگر لیگ کشتی آزاد بود.

درحالیکه مرحله مقدماتی لیگ برتر آزاد آرام و با کمترین حاشیه برگزار شد، دو روز پایانی منتهی به برگزاری فینال رقابت‌ها با حاشیه‌ها و تنش‌های زیادی همراه بود تا همچون سال‌های قبل پرونده لیگ آزاد با حواشی زیادی بسته شود. نیامدن دو کشتی‌گیر روس تیم بانک شهر یکی از حواشی بود. 

زائوربک سیداکوف که در بلگراد هم با شکست کایل دِیک آمریکایی قهرمان ۷۴ کیلوگرم جهان شده بود، به همراه نایفونوف در ۸۶ کیلوگرم از مدت‌ها قبل گزینه‌های تیم بانک شهر برای حضور در مرحله پایانی بودند که با آن‌ها مذاکره شده بود، اما باوجود این توافق، این دو نفر به ایران نیامدند و تنها عباس گادژی ماگمادوف و رسول گادژی ماگمادوف در ۶۱ و ۷۰ کیلوگرم که در این سال‌ها یاران باوفای روسِ تیم‌های رضا یزدانی بوده‌اند، وارد تهران شدند.

بانک شهر عدم حضور سیداکوف و نایفونوف در ایران باوجود توافق مطمئن را مشکوک دانسته و رد پای برخی را در تغییر نظر این دو نفر موثر می‌دانستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
همه قالتون ميزارن؛)
ویلموس
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی