بازدید 8230
سنگین وزن جوان ایران، حریف علی‌تبار هم نشد

عاقبت خط‌ونشان پسر فردین برای زارع و فدراسیون؛ شکست معصومی در لیگ

ابن شکست در حالی است که معصومی مدعی بود پسرش باید به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شد و اکنون هم اگر به المپیک نرود یا در انتخابی با امیرحسین زارع سرشاخ نشود، به عضویت کشور دیگری در می‌آید!
کد خبر: ۱۲۰۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ 01 December 2023

با برگزاری دو مسابقه نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، در تیم بانک شهر و هوتن با پیروزهای یکطرفه فینالیست شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دو رقابت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 9 صبح امروز (دهم آذر) به صورت همزمان بین دو تیم بانک شهر با پاس تهران و هوتن با دانشگاه آزاد آغاز شد که دو تیم بانک شهر و هوتن با غلبه بر رقبای خود فینالیست شدند.

بانک شهر با نتیجه ۹ بر یک و هوتن با پیروزی ۱۰ بر صفر فینالیست شدند.

اتفاق عجیب و جالب کشتی های صبح امروز ، شکست امیررضا معصومی پسر فردین معصومی در جدال وزن فوق سنگین بود که به علی تبار گمنام باخت!

ابن شکست در حالی است که معصومی مدعی بود پسرش باید جای زارع به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شد و اکنون هم اگر به المپیک نرود یا در انتخابی با امیرحسین زارع سرشاخ نشود، به عضویت کشور دیگری در می‌آید!

این نتیجه نشان داد حرف های معصومی و پسرش درباره تابعیت کشور دیگری در کشتی، پشتوانه فنی ندارد و این سنگین وزن جوان و پرآتیه گیلانی فعلا باید خود را روی تشک کشتی ، به مربیان تیم ملی و حریفان تحمیل کند.

از ساعت یازده پیش از ظهر امروز جمعه، مسابقه رده بندی لیگ برتر کشتی آزاد بین تیم های دانشگاه آزاد و پاس برگزار می‌شود و فینال رقابت‌ها نیز از ساعت 15:30 بین دو تیم بانک شهر و هوتن برگزار خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج