بازدید 3869
۳

عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس گیلان دستگیر شد

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس گیلان خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۲۰۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 04 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه رعایت قانون، کنترل خشم و مهار هیجانات می‌تواند از بروز رفتارهای هنجارشکنانه جلوگیری کند، اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و شتم و درگیری با عوامل اورژانس در جلوی یکی از تالارهای شهر خمام، بلافاصله مأموران پلیس در محل حاضر و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، موفق به شناسایی فرد ضاربی که متواری شده بود گشتند و در ادامه با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، محل اختفای متهم را در یکی از محلات شهر خمام شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم در بازجویی خود ضمن ابراز پشیمانی و ندامت اظهار داشته، به دلیل نامساعد بودن حال مادرم کنترل خود را از دست داده و عوامل اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ام، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
هیچ دلیلی برای بخشش ایشان وجود ندارد. فردا تعدادی هنرپیشه دست چندم بی درد به دنبال رضایت نباشند. متاسفانه پزشکان و کارکنان بخش اورژانس امنیت ندارند.
کردنش رو زیر گیوتین ببرید این ارازل و اوباش خیابانی رو تا درس عبرت بگیره
تابی کلیپشو گذاشته نوشته اوژانس تهران!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی