بازدید 9712

باخت خانگی ۴گله بارسلونا به غول گمنام لالیگا

شگفت‌انگیزترین تیم این فصل اروپا، خیرونا در یک بازی پرگل ، بارسلونا را با ۴ گل شکست داد و بالاتر از رئال مادرید، صدرنشین لالیگا شد!
کد خبر: ۱۲۰۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۷ 11 December 2023

بارسلونا در دربی کاتالان شکستی تحقیر‌آمیز و خانگی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که توقف رئال مادرید فرصتی ایده‌آل برای شاگردان ژاوی هرناندس ایجاد کرده بود تا با شکست رقیب هم‌ایالتی‌شان و صدرنشین خود ، هفته ای رویایی را برای خود بسازند اما در عمل نتیجه برعکس شد و ژیرونا یا همان خیرونا با خلق شگفتی دیگری، شکستی سنگین بر آبی‌اناری تحمیل نمود.

در آخرین بازی شب سوم از هفته شانزدهم لالیگا، بارسلونا که امید داشت با پیروزی مقابل خیرونا فاصله‌اش را با رئال مادرید صدرنشین به دو امتیاز کاهش دهد، میزبان همشهری گمنام خود بود و این بازی را با نتیجه عجیب 4 بر 2 به میهمانش باخت.

ژیرونا که در این فصل تنها به رئال مادرید باخته است، روی یک ضدحمله در دقیقه 12 توسط آرتم دووبیک گل نخست را به ثمر رساند. در دقیقه 19 زمانی که روبرت لواندوفسکی گل تساوی را با ضربه سر از روی یک کرنر به ثمر رساند، تصور می‌شد بارسلونا به بازی برگشته و آماده است سه امتیاز را از آن خود کند، اما ژیرونا خلاف این را ثابت کرد وقتی که دو گل بعدی بازی را به نام خود رقم زد. ابتدا در دقیقه 40 میگل گوتیرس و بعد از او واری فرناندز در دقیقه 80 دروازه بارسا را باز کردند تا شوکی بزرگتر از گل اول‌شان به تیم میزبان وارد کنند.

ایلکای گوندوگان هافبک آلمانی آبی‌‌و‌اناری‌ها با گلزنی در دقیقه 1+90 امید فرار از شکست را در دل هواداران زنده کرد، اما زحمات او فقط چهار دقیقه بعد به هدر رفت، چرا که کریستن استوانی جشنواره گل تیمش برابر رقیب همشهری پرآوازه را با زدن گل چهارم ژیرونا کامل کرد.

به این ترتیب سنگین‌ترین شکست ژاوی و شاگردان در این فصل لالیگا رقم خورد و با این نتیجه آنها با ۳۴ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماندند و حالا فاصله‌شان با صدر جدول که به تسخیر خیرونا درآمده، به هفت امتیاز افزایش پیدا کرد. این در حالی است که رئال مادرید با ۳۹ امتیاز در رده دوم و اتلتیکو مادرید نیز با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بارسایی‌ها در رده سوم جدول قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی