بازدید 1998
۳

انگلیس ایران را به انجام «فعالیت‌های مخرب» متهم کرد

وزیر خارجه انگلیس بامداد یکشنبه ایران را به انجام «فعالیت‌های مخرب» در بریتانیا و منطقه غرب آسیا متهم کرد.
کد خبر: ۱۲۱۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ 24 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس بامداد یکشنبه ایران را به انجام «فعالیت‌های مخرب» در بریتانیا و منطقه غرب آسیا متهم کرد.

کامرون در مصاحبه با روزنامه «تلگراف» تهدید کرد: «ما باید با متحدان همکاری کنیم تا مجموعه‌ای از اقدامات بازدارنده علیه تهران را ایجاد کنیم».
 
وی با بیان اینکه انگلیس نگران حملات ارتش یمن به کشتی‌های صهیونیستی است، مدعی شد: «باید پیام روشنی به ایران ارسال شود که حملات به کشتی‌ها تحمل نخواهد شد».
 
طبق این گزارش، وزیر خارجه انگلیس در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود همچنین افزود: «حماس، حوثی‌ها و حزب‌الله عوامل ایران هستند و ثبات را در سراسر جهان تضعیف می‌کنند».
 
پیش از این نیز نماینده انگلیس در نشست شورای امنیت ادعا کرده بود که ایران از طریق فعالیت‌های بی ثبات کننده و حمایت از گروه‌های نیابتی از جمله حماس، حزب الله و جهاد اسلامی، تهدیدی علیه منطقه به‌شمار می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
انگه لیس سالهاست که با ایجاد تفرقه در مناطق مختلف جهان از جمله کشورهای اسلامی منطقه ما به غارت منابع ملت ها مشغول است. این روزها یک کسانی پیدا شده اند که ترمز آنها را کشیده اند. باید تو سر این شغال پیر زد.
جناب کامرون شما موجود دو پای انسانی یا حیوان چطور کشتار وحشینه رژیم جعلی صهیونیسم در غزه موجب نگرانی شما نشده ولی انفجار چند کشتی موجب نگرانی شما شده است چرا خودت را به نفهمی زدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فعالیت مخرب !خخخ ای الدنگ عوضی روباه مکار هر کی جلوی غلط های زیادی شما وآمریکا وصهیونیستها ایستاد و تودهانتان زد میشه فعالیت مخرب و تروریستی !!؟ حالا حالاها فعالیت مخرب داریم براتون تا آدم بشید وبفهمید دیگه دوران شماها به سر رسیده ! شما دیگه خیلی تومنطقه بخواهید عرض اندام کنید می تونید به سفیر رقاصتون تو تهران بگید رقص بندری هم یاد بگیره و یخورده هم جانگولر بازی یادش بدید برامون اجرا کنه ما بخندیم !!!! جای دوست و دشمن هم نشون بده دیگه خیلی عالیه مطمئن باشید میتونه بلیط بفروشه و کاسبی هم راه بندازه ! خخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست