بازدید 1904

به دنبال اجرای صحیح انتخابات هستیم

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: باید با تمام توان به دنبال اجرای صحیح انتخابات بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و ایجاد بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم شریف ایران اسلامی باشیم.
کد خبر: ۱۲۱۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 27 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی استانداری البرز سید "محمد تقی شاهچراغی " شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان البرز افزود: در دولت سیزدهم روند خدمت رسانی به مردم رشد قابل توجهی داشته است و حضور میدانی مسئولان برای حل مشکلات مردم نقش بسزایی در حل مسائل کشور دارد.

وی اضافه کرد: اگر نتیجه اقدامات و پیگیری های مدیران برای مردم ملموس و عینی شود در ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم و تقویت سرمایه اجتماعی کشور بسیار موثر است.

وی گفت: برگزار کننده اصلی انتخابات مردم هستند و ستاد انتخابات کشور نقش مکمل و هماهنگ کننده در اجرای انتخابات برای ایجاد بسترهای تحقق راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت دارد.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: گروه های مرجع اجتماعی و دارای مخاطب در دعوت مردم به شرکت در انتخابات و تبیین نقش اصلی مردم در تعیین سرنوشت کشور و همچنین بیان آثار مشارکت‌ حداکثری در تضمین امنیت و تقویت پیشرفت کشور حضور فعالانه ای داشته باشند.

شاهچراغی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای خوب انتخابات، افزود: تصمیمات و تدابیر لازم براساس دستورالعمل ها و قوانین انتخابات اندیشیده شده و اجرای درست و دقیق قوانین در حوزه های انتخابیه، مورد تاکید است.

وی گفت: رسانه های معاند با تمام توان بدنبال ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات و کاهش مشارکت مردم هستند ولی مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با اشراف بر اهداف دشمنان، بدنبال مقابله با این هجمه از طریق اجرای خوب انتخابات و مشارکت حداکثری هستند.

وی با تاکید بر تلاش ستاد انتخابات استان ها در تحقق عدالت انتخاباتی، افزود: یکی از نکات قابل توجه افزایش ثبت نام تعداد داوطلبین و ثبت نام بالای نسل جوانان برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی است که این امر نشان از پویایی سیاسی و اراده جوانان برای نقش آفرینی در مدیریت کشور می باشد.

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: ستاد انتخابات کشور به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت های مردمی در انتخابات پیش رو سامانه ی تلفنی با شماره ۱۱۷ را پیش بینی نموده است که در حال آماده سازی و در روزهای آتی آغاز به کار خواهد نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی