بازدید 3160

دمای هوای همدان به منفی پنج درجه رسید

- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: صبح امروز هوای سردی در نقاط مختلف استان آغاز شد و دما در همدان به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.
کد خبر: ۱۲۱۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 27 December 2023
دمای هوای همدان به منفی پنج درجه رسید

به گزارش تابناک، روح الله زاهدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با  ایرنا اظهار کرد: همچنین دمای هوا در فامنین صبح امروز به ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید که سردترین نقطه استان است.

وی ادامه داد: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، به دلیل پایداری نسبی هوا، غلظت آلاینده های موقتی در شهرهای بزرگ و صنعتی افزایش می یابد.

زاهدی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز به شکل موقتی شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود و برای فردا انتظار بارش های پراکنده در پاره ای از نقاط و دامنه ارتفاعات داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: برای روز جمعه آسمانی صاف و آفتابی برای استان پیش بینی می شود و پایداری نسبی موجب تجمع آلاینده ها شده و شرایط را برای گروههای حساس ناسالم می کند.

زاهدی افزود: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند، قهاوند و همدان با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در بهار و فامنین با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی