بازدید 2957
۱

جزئیات برنامه تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان

تشییع شهدای ترور در کرمان به صورت خودرویی انجام و این شهدا در گلزار شهدا خاکسپاری می شوند.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 05 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مراسم وداع با شهدای ترور تا ساعاتی دیگر در مصلای کرمان برگزار می‌شود، ۸۵ نفر در حادثه تروریستی در کرمان شهید شدند که از این شهدا ۱۸ نفر به شهرستانهای مختلف کرمان منتقل می‌شوند.

۲ شهید نیز دیروز به تهران و مشهد منتقل شدند که در این شهرها تشییع می‌شوند.

پس از مراسم وداع، شهدا به صورت خودرویی تشییع و خاکسپاری با حضور خانواده‌ها در گلزار شهدا برگزار می‌شود، از مردم خواسته شده با توجه به محدودیت فضا و نظم بخشی در زمان تدفین در گلزار شهدا حضور نیابند.

مردم می‌توانند بعد از مراسم تدفین در گلزار شهدا حضور یابند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام اگر گونی آبی رنگ به مسیر بسته شده است پس اجازه داده نشده است که هرکس از هر کجا خواسته است به محل واروگد شود هرچند که رد شدن از زیر گونی کار سختی نیست ولی بهرحال خواسته شده که هرکس از جایی وارد نشود . حال سوال اینجا است که وقتی مسیر به مردم میدهید راه حفاظت گونی بستن نیست باید در فواصل مختلف مامور قرارداده و اجازه داده نمی شد که کسی ازهرجایی وارد شود. واگراعلام میکنید واین مسیر خارج از گیت بازرسی بوده چرا اینجا گونی کشیده شده است و باعث شود در یک نقطه تجمع کنند اگر این گونی ها نبود قطعا توزیع جمعیت پراکنده تر می بود و تلفات کمتر . باید خطای ناظران بر این مراسم تحت پیگرد قرار گیرند چون مدیریت اشتباه آنها باعث تلفات شده است
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی