بازدید 2986
۶
زور و قدرت، پاسخ به کشتار صهیونیستهاست

بیشتر اسرای اسرائیلی در غزه کشته شده‌اند

سخنگوی نظامی گردان قسام به مناسبت صدمین روز استقامت و پایداری در برابر تجاوز ارتش دشمن اشغالگر، گفت: در طول ۱۰۰ روز بیش از ۱۰۰۰ ماشین جنگی دشمن را منهدم کردیم و صد‌ها عملیات نظامی موفق داشتیم.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 15 January 2024

به گزارش­ «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از تلویزیون الجزیره مباشر، سخنگوی نظامی گردان عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، گفت، تمامی تسلیحاتی که مقاومت در مقابله با تجاوز دشمن استفاده می کند ساخته متخصصان گردان عزالدین قسام است.

ابوعبیده در پیامی ویدیویی به مناسبت صدمین روز استقامت و پایداری در برابر تجاوز ارتش دشمن اشغالگر، گفت در طول ۱۰۰ روز بیش از ۱۰۰۰ ماشین جنگی دشمن را منهدم کردیم و صد‌ها عملیات نظامی موفق داشتیم.

وی با بیان اینکه راهی جز بکارگیری قدرت در پاسخ به کشتاری که هدفش نابودی ملت ماست، نداریم، افزود، تمامی تسلیحاتی که مقاومت در عملیات خود استفاده می‌کند ساخت دست متخصصان گردان عزالدین قسام است.

ابوعبیده، هر سخنی به جز توقف تجاوز علیه مردم فلسطین را بی ارزش خواند و افزود، سرنوشت بسیاری از اسرای دشمن نامشخص است و بسیاری از آن‌ها کشته شده اند که مسئولیت این اتفاقات با دشمن است.

سخنگوی گردان قسام ادامه داد گروه‌های مقاومت در خارج از فلسطین، پیام‌هایی را برای ما ارسال کرده اند که در صورت تداوم تجاوز به غزه، در روز‌های آینده عملیات خود را گسترش خواهند داد.

ابوعبیده گفت به مقاومت لبنان، یمن و عراق درود می‌فرستیم و به شهدایشان ادای احترام می‌کنیم.

وی در بخش آغازین سخنانش گفت صد روز از آغاز نبرد طوفان الاقصی می‌گذرد، نبردی تاریخی و سرنوشت ساز برای مردم و امت ما، فریادی که در گوش زمان پیچید و به حول و قوه الهی چشمان دنیا را پر کرد تا مایه آزادی بخشی برای همه ملت‌هایی باشد که به بردگی گرفته شده اند، تا الگویی برای مبارزه با سختی و چگونگی مقابله با اشغالگران نژاد پرست و کینه توز باشد. صد روز به عقب بر می‌گردیم تا بار دیگر در میان قدرت‌های جهان، همان جهانی که در آن قانون جنگل حاکم است، نادیدگاه انگاران، همدستان و ناتوانان را به یاد بیاوریم، تجاوزی را علیه مسجدالاقصی به یاد بیاوریم که از همه خطوط قرمز گذشته و در عمل به تقسیم زمانی و مکانی آن انجامیده است تا این مکان به جولانگاهی برای گاوان و خرانی تبدیل شود که بتوانند خرافات دینی و چندش آورشان را اجرایی کنند و برای جریحه دار کردن احساسات امت، در تجاوز به قلب جهان عرب و سرزمین معراج پیامبر، مصمم‌تر شوند تا جایی که دشمن جنایتکار و کابینه فاشیست او، خواستار نابودی و کوچاندن یک ملت، هتک علنی مقدسات، قتل تدریجی مردم در نوار غزه، کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
و برای همین جنوب غزه هم بابای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
خوشحالیت بابت شکست مردمی که کشورشون اشغال شده، تهوع آوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
پس خوشحالی بابت شکست اوکراین در جنگ هم تهوع آومره با این حساب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
البته. ولی مردمی که خودشون رو بازیچه یک یهودی دلقک کرده اند تا وسط دعوای دو قدرت نظامی له شوند هم مقصرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
جنازه ها پس چی میشه!؟ یعنی جنازه سربازان شون هم نمیخوان!؟
انشالهه پیروزی نهائی نزدیک است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست