بازدید 2448

جهاد اسلامی بیانیه داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اقدام خصمانه شورای اروپا در اعمال تحریم‌های جدید علیه حماس و جهاد اسلامی اعلام کرد: تصمیم شورای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ها علیه گروه‌های مقاومت تعجب‌آور نیست و هیچ ارزشی ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ 20 January 2024

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: ما تصمیم شورای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ها علیه جنبش ما و حماس و قرار دادن ۶ نفر در لیست تحریم‌ها را به‌شدت محکوم می‌کنیم. این اقدام خصمانه شورای اروپا در راستای حمایت آشکار از رژیم صهیونیستی است.

این جنبش مقاومتی فلسطین تأکید کرد: این تصمیم اروپا یک سرپوش سیاسی بر جنایاتی است که علیه ملت ما به‌راه انداخته‌اند و این اقدام گذشته از حمایت نظامی و اطلاعاتی است که اروپایی‌ها در جنگ علیه غزه در اختیار رژیم اشغالگر قرار داده است و خواسته ملت‌های خود را برای توقف فوری این تجاوزات نادیده گرفتند.

جهاد اسلامی افزود: گروه‌های مقاومت فلسطین از حقوق مردمی دفاع می‌کند که سرزمین آنها به غارت رفته است و طی ۷ دهه گذشته با انواع کشتار جمعی و نسل‌کشی دست به گریبان بوده‌اند و به همین دلیل مقاومت تا پیروزی و آزادی فلسطین به وظیفه خود در حمایت از این ملت ادامه خواهد داد.

روز گذشته شورای اروپا مجموعه‌ای از تحریم‌ها را علیه جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین اعمال کرد.

یک مسئول ارشد شورای اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه علاوه بر حماس و جهاد اسلامی، ۶ نفر را که از کشورهای عربی و آفریقایی هستند و در تأمین مالی حماس نقش دارند تحریم کرده است.

طبق بیانیه شورای اتحادیه اروپا، افراد تحریم‌شده شامل «عبدالباسط حمزه الحسن محمد خیر»، سرمایه‌دار مستقر در سودان، «نبیل چومان» فرزند خالد چومان، «رضا علی خمیس» سرمایه‌دار ارشد حماس، «موسی دودین» از اعضای ارشد حماس و «ایمن احمد الدویک»، سرمایه‌دار مستقر در کشور الجزایر هستند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست