بازدید 5731
۱

پیشنهاد جدی تیم معروف کره‌ای به مدافع پرسپولیس

پرسپولیس بعداز پارگی رباط پورعلی‌گنجی، تنها گولسیانی و فرجی را برای دفاع پوششی در اختیار دارد. کنعانی‌زادگان در ماه‌های اخیر، حواشی زیادی در تیم یحیی داشت و گل‌محمدی چند بازی او را از لیست خارج کرده بود.
کد خبر: ۱۲۱۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۹ 21 January 2024

پیشنهاد جدی تیم معروف کره‌ای به مدافع پرسپولیس

مدافع پرسپولیس با یک پیشنهاد جدی از کِی‌لیگ مواجه شده است و احتمال دارد در نیم‌فصل سرخپوشان را ترک کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان که یکبار به هوای بازی در قطر پرسپولیس را ترک کرده است، این مرتبه با پیشنهاد متفاوتی مواجه شد که بعید است رد کند.

کنعانی این روزها همراه تیم ملی فوتبال ایران در کشور قطر به سر می‌برد و یکی از بازیکنان ثابت تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود. او که در ۲ بازی ابتدایی ایران مقابل تیم‌های فلسطین و هنگ‌کنگ تنها مدافع ثابت قلعه‌نویی بوده، با یک پیشنهاد جذاب از لیگ کره جنوبی(کِی‌لیگ) روبه‌رو شده است. این خبر را خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی منتشر کرده و صحت آن می‌تواند پرسپولیس را در نیم‌فصل دوم به هم بریزد. 

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، بعداز پارگی رباط صلیبی مرتضی پورعلی‌گنجی، تنها گولسیانی و فرشاد فرجی را برای پست مهم دفاع پوششی در اختیار دارد. کنعانی‌زادگان در ماه‌های اخیر، حواشی زیادی در تیم یحیی داشت و گل‌محمدی چند بازی او را از لیست خارج کرده بود.

اف‌سی سئول که یکی از تیم‌های مطرح کره جنوبی است که البته فصل گذشته به مقام هشتم لیگ این کشور دست پیدا کرد، خواهان جذب مدافع تیم فوتبال پرسپولیس است.

این تیم که خود را برای فصل جدید کِی‌لیگ آماده می‌کند برای جذب کنعانی‌زادگان مذاکراتی را با این بازیکن داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه بهتر
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی