بازدید 1639

محور پونل _ زندانه به خلخال مسدود شد

مدیرکل راهداری گیلان، از بارش ۲۰ سانتی برف در سه محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال و ماسال - گیلوان خبر داد و گفت: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و وسائل گرمایشی به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲ 31 January 2024

به گزارش «تابناک»، غلامعلی نیک فهم شب گذشته در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون بارش برف در محور اسالم - خلخال شدید بوده و ارتفاع برف به ۲۰ سانتیمتر رسیده است.

وی از تداوم بارش خفیف برف در هفت محور کوهستانی خبر داد و اضافه کرد: در دو محور پونل - خلخال و ماسال - گیلوان نیز ۲۰ سانت برف باریده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ارتفاع برف در محورهای بهارستان - آقچای و بلوردکان - خصیب دشت را حدود ۱۰ سانت دانست و تصریح کرد: ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان نیز به پنج سانت رسیده و محورهای فومن - ماسوله و توتکابن - حشمت آباد سفیدپوش شده است.

نیک فهم با بیان اینکه بارش برف در محور شوک - ملکوت متوقف شده است، خاطرنشان کرد: در گردنه الماس محور اسالم - خلخال شاهد بارش شدید برف و کولاک هستیم، اما بارش برف در گردنه حیران خفیف است.

وی با اشاره به بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی گیلان، گفت: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، اما محور پونل - خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی