بازدید 18985
صد و هفدهمین روز جنگ غزه

عقب نشینی فوری تیپ پنجم ارتش اسرائیل از غزه/ تلفات سنگین ارتش اسرائیل در غزه و افزایش شمار کشته‌ها به ۵۶۰ تن / افزایش شمار شهدای غزه به ۲۷ هزار تن

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 31 January 2024

تلفات سنگین ارتش اسرائیل در غزه و افزایش شمار کشته ها به 560 نفر

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

طرح پمپاژ آب درون تونل‌های حماس در غزه شکست خورد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۸:۱۱

«در برخی نقاط، دیوارها و موانع غیرمنتظره‌ای کشف شده که جریان آب را کند یا متوقف کرده است»، این روایت رسانه‌های اسرائیلی به نقل از مقامات ارتش این رژیم در مواجهه با تونل‌های حماس است، تونل‌هایی که قرار بود برای از کار انداختن آن‌ها از پمپاژ قوی آب استفاده شود.

روزنامه معاریو نوشته است در برخی مناطق دیگر ارتش اسرائیل برای پمپاژ قوی آب با موانع متعددی مواجه است و تونل‌های عزالدین قسام، علی‌رغم ادامه درگیری‌های شدید در خان یونس به مانع مهم ارتش اسرائیل تبدیل شده است.

در بخشی از گزارش این روزنامه آمده است: «برآوردهای ارتش اسرائیل نشان می‌دهد که زیرساخت‌های زیرزمینی حماس بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که فرماندهی ارتش در ابتدا تصور می‌کردند، شبکه پیچ در پیچی که ۴۸۰ کیلومتر امتداد دارد».

معاریو افزود: «ما نمی‌توانیم همه تونل‌ها را منفجر کنیم».

ایده پمپاژ آب درون شبکه تونلی حماس دو ماهی است که از سوی ارتش اسرائیل مطرح شده و در تاریخ چهارم دسامبر روزنامه وال استریت ژورنال خبر داد اسرائیل یک سیستم پمپاژ بزرگ و پیشرفته تهیه کرده تا آب دریا را به داخل شبکه تونلی حماس هدایت و بدین ترتیب تونل‌ها را ویران و سران حماس را مجبور کند از آن خارج شوند.

روزنامه انگلیسی تایمز نیز در ششم دسامبر نوشت که مهندسان ذی‌ربط به نوار غزه رسیده‌اند تا بر مأموریت استفاده از سیستم پمپاژ آب پیشرفته برای ارسال آب به داخل تونل‌های غزه نظارت کنند.

 البته برای مقابله با تونل‌های حماس در غزه، فقط این ایده مطرح نشده؛ انداختن بمب‌های سنگرشکن، رها کردن گاز اعصاب در تونل‌ها، استفاده از سگ‌های ردیاب همه مطرح و اجرا هم شده و ناموفق بوده است؛ تا جایی که روزنامه وال استریت ژورنال روز دوشنبه گزارش داد که حدود ۸۰ درصد شبکه تونلی حماس پس از گذشت ماهها از آغاز جنگ هنوز سالم هستند که این مسأله تحقق اهداف اسرائیل را با مانع مواجه کرده است.

اسامه حمدان،از رهبران جنبش حماس، پیشتر گفته بود که تونل‌های مقاومت در غزه «توسط مهندسان آموزش دیده و تحصیلکرده ساخته شده است که همه حملات احتمالی اشغالگران از جمله پمپاژ آب را مورد مطالعه قرار داده‌اند».

رژیم صهیونیستی خواستار برکناری دبیرکل سازمان ملل شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۰
رژیم صهیونیستی پس از طرح اتهامات علیه کارکنان سازمان ملل در زمینه همکاری آنها با حماس علیه این رژیم، اکنون خواستار استعفای دبیر کل سازمان ملل متحد شده است.
 
به گزارش «پولیتیکو» «یسرائیل کاتز» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی عنوان کرد که این رژیم در پی طرح اتهاماتی مبنی بر دست داشتن کارکنان سازمان ملل در جریان حملات ۷ اکتبر حماس علیه اراضی اشغالی، از آنتونیو گوترش می‌خواهد از سمت خود به عنوان دبیر کل سازمان ملل استعفا دهد.
 
اسرائیل در حالی ادعا کرده است که ۱۲ تن از کارمندان سازمان ملل در آنروا(آژانس امداد رسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی)به دست داشتن در حملات ۷ اکتبر متهم کرده است که «استفان دو جاریک» سخنگوی این سازمان عنوان کرده است، این رژیم هنوز هم اطلاعات موثقی را در رابطه با ادعاهای مطرح شده‌‌اش در اختیار سازمان ملل قرار نداده است.
 
کاتز با تاکید بر این ادعاها گفته است: گوترش به عنوان دبیر کل سازمان ملل مسوولیت دارد و یا باید استعفا دهد و یا شخص دیگری باید جایگزین وی شود.
اسرائیل گذرگاه مرزی نیتسانا را «منطقه بسته نظامی» اعلام کرد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۸

ارتش اسرائیل امروز چهارشنبه اعلام کرد منطقه حوالی گذرگاه مرزی «نیتسانا» (در مرز مصر و فلسطین اشغالی) را «منطقه بسته نظامی» اعلام کرده است.

در روزهای گذشته معترضان، از جمله اعضای خانواده اسرای اسرائیلی این گذرگاه را مسدود کرده و خواستار قطع هر گونه کمک به غزه تا زمان آزادی تمام اسرا شده‌اند.

وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشته معترضان در روزهای گذشته پرچم‌ها و پلاکاردهایی به دست داشته‌ادن که روی آن نوشته شده است: «کمک‌های انسانی برای گروگان‌ها کجاست؟»

نیتسانا یکی از دو گذرگاه موجود میان اسرائیل و غزه است. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد فرمانده واحد جنوبی بعد از ارزیابی این وضعیت تصمیم گرفته این منطقه را «منطقه نظامی بسته»  اعلام کند.

افزایش تعداد شهدای غزه به 27 هزار نفر
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۴

منابع خبری از تداوم درگیری‌های شدید رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مرکز و جنوب نوار غزه و شهادت ۱۳۰ شهروند فلسطینی فقط در ۲۴ ساعت اخیر خبر دادند.

 وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه اعلام کرد که در نتیجه ۱۶ مورد کشتار رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه ۱۳۰ نفر شهید شدند.

این وزارتخانه افزود: در همین مدت، ۳۱۳ شهروند فلسطینی نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که با احتساب این شهدا، آمار کل شهدای نوار غزه به ۲۶ هزار و ۹۰۰ و آمار زخمی ها به ۶۵ هزار و ۹۴۹ نفر از آغاز حملات به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵مهر) رسید.

حمله حزب‌الله لبنان به مواضع اسرائیل
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۴

حزب الله لبنان مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین با موشک هدف قرار داد.

 مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها، رزمندگان مقاومت اسلامی، امروز محل تجمع نظامیان صهیونیست را در تپه «الطیحات» با موشک هدف قراردادند.

براساس این بیانیه، موشک شلیک شده به طور مستقیم به هدف اصابت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از اصابت چند راکت به نزدیک شهرک های صهیونیست نشین المناره و کفار یوفال در منطقه الجلیل الاعلی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر، رئیس شورای شهرک صهیونیست نشین «المطله» در شمال فلسطین اعلام کرد که امکان رفت و آمد در بسیاری از خیابان های این شهرک وجود ندارد.

«داوید ازولای» افزود: از ترس موشک های حزب الله، رفت و آمد در این خیابان ها فقط در ساعات شب امکان پذیر است.

وی افزود: از ابتدای عملیات حزب الله در شمال، ۱۳۰ خانه از ۶۵۰ خانه این شهرک آسیب دیده است.

جزئیات طرح جدید نتانیاهو برای روز پس از جنگ غزه
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۳

یک روزنامه اسرائیلی امروز (چهارشنبه، ۳۱ ژانویه) از طرح چند مرحله‌ای جدید برای آینده نوار غزه به‌طور خاص و روابط تل‌آویو با تشکیلات خودگردان فلسطین پرده برداشت.

به نوشته روزنامه معاریو مرحله نخست این طرح شامل برقراری حکومت نظامی کامل اسرائیل در نوار غزه و «مدیریت انتقال کمک‌های بشردوستانه و رسیدگی به امور غیرنظامیان غزه در مرحله انتقالی» خواهد بود. مرحله دوم که به موازات مرحله نخست خواهدبود، تشکیل یک ائتلاف بین المللی از کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی، مصر، مغرب، امارات، بحرین و ...است. این ائتلاف بخشی از توافق عادی‌سازی منطقه‌ای خواهد بود که بعداً امضا خواهد شد و پشتوانه ایجاد یک نهاد جدید به نام «تشکیلات جدید فلسطین» خواهد بود.

این نهاد تشکیلاتی کارمندانی خواهد داشت که هیچ یک وابسته به حماس نخواهند بود اما در عین حال مستقیما از «گارد ابومازن» نخواهند بود. آنها مسؤولیت غزه را از «اسرائیل» تحویل می‌گیرند و حکومت نظامی لغو خواهد شد. اما «اسرائیل» این حق را برای خود محفوظ خواهد داشت که از نیروهای امنیتی‌اش در نوار غزه مشابه کرانه باختری برای خنثی کردن حملات یا فعالیت هسته‌های مسلحانه استفاده کند. 

در مرحله بعد، پس از برقراری ثبات در نوار غزه و موفقیت پیکره جدید (تشکیلات جدید خودگردان فلسطین)، اصلاحات همه جانبه‌ای در کرانه باختری در کار تشکیلات خودگردان فلسطین نیز انجام خواهد شد که شامل وارد کردن برخی محتواها در سیستم آموزشی فلسطین و مقابله با حملات مسلحانه است. 

به نوشته معاریو، در صورت موفقیت این مرحله، در چارچوب یک جدول زمانی از پیش تعیین شده ( دو تا چهار ساله)، «اسرائیل» با تشکیل یک کشور غیرنظامی فلسطین در مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین موافقت خواهد کرد و حتی در مورد امکان الحاق اراضی اضافی به آن بدون تخلیه شهرک‌ها گفت‌وگو خواهد کرد.

این روزنامه اشاره کرد که این طرح به صورت مخفیانه توسط نهادی که ما در اینجا «گروه تجار» می‌نامیم، تدوین و به مقامات رسمی آمریکا ارائه شده است. در میان این تاجران چند تن از نزدیکان نخست وزیر نتانیاهو وجود دارند.

پیشتر، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت طرحی را برای روز پس از جنگ غزه ارائه کرده بود که به موجب آن در صورت پیروزی تل‌آویو بر مقاومت،  نوار غزه به صورت غیرنظامی توسط «طرف‌های فلسطینی که با اسرائیل خصومت ندارند» تحت نظارت یک نیروی بین‌المللی چند ملیتی مدیریت شود. طرحی که بر اساس برآوردهای منطقه‌ای و داخلی، قابلیت اجرا نداشت. 

معاریو در ادامه نوشت: طرح جدید، به منزله یک بالون آزمایشی برای نتانیاهو است که با ابتکار آمریکا برای حل و فصل جامع امور در خاورمیانه در مثلث غزه، تشکیلات خودگردان فلسطین و عربستان سعودی تلاقی می‌کند. نتانیاهو تماس‌ها را مستقیما خود انجام نمی‌دهد بلکه از طریق دوست نزدیکش ران درمر تماس‌ها را برقرار می‌کند و علنا ارتباط مستقیم با این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید که آنها شماری از تجار هستند.

به موازات این طرح، در رژیم صهیونیستی بر روی چند طرح دیگر برای روز پس از پایان جنگ در غزه کار می‌شود. هماهنگ کننده اقدامات اسرائیل در مناطق فلسطینی ژنرال غسان علیان،  یکی از کسانی که است به طور مشخص بر روی یک طرح دیگر در این خصوص کار می‌کند و همزمان ارتش و شاباک نیز در حال فعالیت در این خصوص هستند. 

معاریو گزارش می‌دهد اما «این سبک کلاسیک نتانیاهو است». همه را مامور تدوین چنین طرحی کرده اما نقشه اصلی همان طرحی است که «گروه تجار» در حال پیگیری است و نخست‌وزیر این کار را از فاصله ایمن همیشگی دنبال می‌کند. 

مایک پنس: بایدن نمی خواهد اسرائیل پیروز شود
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۳

 گروه سیاسی غیرانتفاعی موسوم به «پیشبرد آزادی آمریکا» به رهبری «مایک پنس» معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی به کنگره از قانونگذاران خواست تا «دولت بایدن» را به دلیل «تضعیف» تلاش‌های جنگی رژیم صهیونیستی به پاسخگویی وادار کرده و بازخواست کند.   

به گزارش «فاکس نیوز» در یادداشت مورد نظر اینطور آمده است: به نظر می‌رسد بایدن نمی‌خواهد اسرائیل پیروز شود. اعضای این گروه با این ادعا که موضع‌گیری‌های دولت بایدن تلاش‌های «اسرائیل» در درگیری با حماس را تضعیف می‌کند، از وی انتقاد کرده ‌و عنوان کرده‌اند درخواست بایدن برای برقراری آتش‌بس، فشار به «اسرائیل» جهت ایجاد راه‌حل دو کشوری و توقف احتمالی کمک‌های نظامی‌اش همه از جمله موانع مهم برای این رژیم است.

در بخشی از نامه مورد نظر عنوان شده است: اسرائیل برای تضمین موجودیت خود می‌جنگد حال آنکه دولت بایدن به طور فعال موقعیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

اعضای این گروه ماموریت رژیم صهیونیستی را «پیروزی مطلق» بر حماس از طریق نابود کامل آن عنوان کرده و با حمایت از این موضع‌گیری سیاست‌های دولت بایدن را مورد انتقاد شدید قرار داده‌اند.

پنس در جریان بیانیه‌ای که در این یادداشت گنجانده شده با برقراری هر گونه آتش‌بس در غزه نیز مخالفت کرده و گفته است: جنگ زمانی باید پایان پیدا کند که اهداف نظامی اسرائیل محقق شود نه حتی لحظه‌ای زودتر از آن.

عقب نشینی فوری تیپ پنجم ارتش اسرائیل از غزه
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۱

منابع رسانه‌ای عبری امروز (چهارشنبه) از عقب‌نشینی پنجمین تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد پنجمین تیپ این رژیم از نوار غزه خارج شد.

طبق این گزارش، این اقدام در چارچوب تصمیم کاهش نیروها در غزه انجام شده است. پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی تیپ «۴ کریاتی»، «۵۵»، گردان «۷۱۰۷ مهندسی رزمی» و گردان «۱۳ گولانی» را در پی تلفات سنگین از غزه خارج کرده بود.

تلفات سنگین ارتش اسرائیل در غزه و افزایش شمار کشته‌ها به ۵۶۰ نفر

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند، در ساعات گذشته، نظامیان صهیونیست و تجهیزات نظامی آن‌ها را در شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

به گزارش منابع فلسطینی، گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست را در محور غربی خان‌یونس به هلاکت رسانده است.

گردان‌های سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کردند، عملیات همزمان خمپاره‌ای و راکتی با راکت‌های بدر۱ و۱۰۷ علیه تجمع نظامیان صهیونیستی و تجهیزات نظامی آن‌ها در شرق و جنوب و غرب خان‌یونس انجام دادیم.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم اعلام کرد که با راکت الیاسین ۱۰۵، تانک صهیونیستی مرکاوا را در غرب خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه شکار کرده است.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تیپ پنجم ذخیره از نوار غزه خارج شده و تپپ «چتربازان۶۴۶» در خان‌یونس باقی خواهد ماند.

ارتش صهیونیستی همچنین اذعان کرد که طرح غرق کردن تونل‌های غزه با آب دریا به دلیل وجود دیوار‌هایی در مسیر آب با شکست مواجه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش نیز از کشته شدن ۳ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۵ تن دیگر خبر داد؛ بدین ترتیب شمار تلفات نظامیان صهیونیست که رسمی اعلام شده، به ۵۶۰ تن رسید.

شمار تانک ها، خودرو‌های زرهی، نفربر‌ها و بولدوزر‌های منهدم شده صهیونیست‌ها در طول جنگ علیه غزه نیز از مرز ۹۰۰ دستگاه گذشته که آمار بسیار وحشتناکی برای صهیونیست‌هاست؛ البته باید تعداد ده‌ها خودرو و تانک منهدم شده صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی توسط حزب الله را نیز به آن افزود.

 

انهدام تانک‌های اشغالگران توسط مقاومت در نوار غزه

 بامداد چهارشنبه، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس گفت که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۴ فروند تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در نوار غزه منهدم کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است که یک فروند تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی در منطقه «حی الأمل» در غرب شهر خان‌یونس، واقع در جنوب نوار غزه با راکت دوش‌پرتاب «تاندوم» منهدم شد.

به نوشته وبگاه «المیادین»، کتائب القسام در ادامه توضیح داد که در تقاطع صنعتی در مرکز شهر غزه نیز یک تانک مرکاوا و یک بولدوزر اشغالگران را با راکت دوش‌پرتاب هدف قرار دادند.

این بیانیه می‌افزاید که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی در غرب شهر غزه و یک تانک دیگر این رژیم در محور شمالی غربی غزه با راکت‌های دوش‌پرتاب «یاسین-۱۰۵» از بین رفتند.

گزارشگر سازمان ملل: کمک به ساکنان غزه باید ادامه یابد

 گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فقرو حقوق بشر، خواستار تداوم کمک به ساکنان نوار غزه شد.

به گزارش شبکه الجزیره، «الیویه دو شوتر» گفت: امیدواریم کشورهایی که کمک های خود به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را متوقف کرده اند از این تصمیم خود صرف نظر کنند.

وی اضافه کرد: مردم غزه به کمک های آنروا احتیاج دارند و این آژانس حلقه اتصال میان جامعه جهانی و ساکنان نوار غزه است.

روسای کمیته مشترک نهادهای سازمان ملل متحد نیز نسبت به توقف کمک کشورها به آنروا هشدار دادند.

آن ها با بیان اینکه کشورهای جهان نباید ساکنان غزه را تنها بگذارند، افزودند: توقف کمک ها به آنروا، پیامدهای فاجعه باری برای ساکنان غزه خواهد داشت.

روسای کمیته مشترک نهادهای سازمان ملل متحد تاکید کردند: هیچ نهاد دیگری غیر از آنروا نمی تواند به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار فلسطینی غزه کمک رسانی کند.

آن ها اضافه کردند: توقف کمک های مالی به آنروا به فروپاشی جامعه انسانی ساکن نوار غزه منجر خواهد شد و در توقف این کمک ها باید تجدید نظر شود.

هفته گذشته، یک مقام ارشد سازمان ملل متحد اعلام کرد، مقامات اسرائیلی، اطلاعاتی را در مورد ادعای دخالت چند کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در حملات هفتم اکتبر (۱۵ مهر) در اختیار این نهاد قرار داده اند و تحقیقات درباره این افراد آغاز شده است.

«فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز جمعه در بیانیه ای گفت که «فورا» قراردادهای کارکنانی را که گفته می شود در حملات هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به اسرائیل دست داشته اند، فسخ می کند.

تاکنون شماری از کشورهای اروپایی کمک‌های مالی خود را به آنروا در پی اتهام‌پراکنی رژیم صهیونیستی علیه این نهاد بین‌المللی به حالت تعلیق درآورده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۵
اسراییل به زودی نابود میشه
پاسخ ها
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
چرا هر چی میگین ما برعکسش رو میبینیم؟
ناشناس
| Australia |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بعد ۴۰ سال این به زودی نرسید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
حالا به زودی هم نشد نشد. بالاخره روزی سیاره زمین از بین خواهد رفت و اسرائیل هم همراه با آن نابود خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
واقعا؟ میخوای بری غزه ؟ احسنت پسرم انشالله شهادت نصیبت بشه
سه چهار ماهه چنبره زده مردمو می کشه حالا تیتر زدی عقب نشینی فوری!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
حتی در متن تابناکی شده خبر هم اثری از این «فوری» دیده نمی شود ولی تیترهای تابناک منطق خودشان را دارند.
جالب است که تابناک و بعضی سایت های داخلی خروج واحدهایی از ارتش اسرائیل را از شمال غزه که به علت از بین رفتن نیروهای حماس در آن قسمت انجام می شود عقب نشینی تعبیر می کنند آن هم به علت «تلفات سنگین»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
حماس مکان مشخص نداره پارتیزانی میجنگه مگه شمال و جنوب‌داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
مثل اینکه رسانه های اسراییلی با شما هماهنگ نکردند. اونا بدون اجازه شما گفتند که پس از عقب نشینی اسرائیل دوباره حماس وارد شمال غزه شده و کادر خودش را اونجا فعال کرده.
«شمار تانک ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای منهدم شده صهیونیست ها در طول جنگ علیه غزه نیز از مرز ۹۰۰ دستگاه گذشته...»

هیچی. فقط خواستم خوانندگان به مطلب توجه کنند تا اگر بعداً به این آمار استناد کردم نگویند برای تابناک حرف در می آورد.
بنده خدا دارن اماده میشن برن به جنگ لبنان وقتی اون محدوده با خاک یکی شده برای چی وایسن اونجا میرن محله و قسمت دیگه
شما که با کشتن این همه بچه و غیر نظامی هم موفق به نابودی یکی از بازوهای ایران نمی شید پس چی بود هی ایران رو تهدید به حمله می کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
صبر کن تهشو ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
تویی که نوشتی صبر کن آخرشو ببین ایرانی هستی یا یهودی چیزی هستی؟
به جز غرب زده های ایران کل مردم دنیا دارن از جنایات صهیونیست منفجر میشن از عصبانیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
با افتحار یک غرب زده هستم و هر روز شیرینی پخش میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
منم با افتخار ارزشی هستن و پایبند به ارزش ها تو هم غرب زده باشه و از قوم لوط دفاع کن و بچه کشی های اسرائیل اما همیشه یادت باشه آخرتی هم هست اگه قرار باشه جواب پس بدی چیکار میخواهی بکنی؟
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
۱۷۳۳ عزیز
من نه اینوری ام و نه اون وری . رزق و روزی ما را می بری خرج
جنگ می کنی. این دنیا که دست شماست.ولی یادت باشه آخرتی هست. و باید به ما جواب پس بدی
این طوری که تابناک می نویسه دیگه از ارتش اسراییل چیزی نمونده!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
لابد اینا اشباح هستند که دارند در غزه، افراد حماس رو قلع و قمع میکنن
دست پرورد خاخامها چه انتقامی گرفتند و چه خدمتی به قوم یهود کردند !!!
احتمال دارد برای حمله به جنوب لبنان داره تجدید قوا می کنه
هنیه رفته رستوران تو قطر
اخرین تیتر تابناک : توجه توجه اسراییل کلا به حماس تسلیم شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی