بازدید 7550
۴

سردار آزمون: همان هزار بلیت ایران هم مال خودشان

کد خبر: ۱۲۲۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 06 February 2024

سردار آزمون: همان هزار بلیت ایران هم مال خودشان

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی از طریق ارتباط تصویری شرکت کرد و درباره بازی با ژاپن حرف زد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی ژاپن فشار زیادی روی من بود چون داداش بزرگم، مهدی طارمی در زمین کنارم نبود ولی به او قول داده بودم نگران نباشد. قولم را عمل کردم و خودش هم خوشحال بود.

سردار آزمون گفت: کنعانی‌زادگان کار بزرگی کرد ولی دیده نشد. او پنالتی گرفت و در صحنه گل اول هم توپ اول را به خوبی دفع کرد.

آزمون در واکنش به کارشکنی قطری‌ها برای تحویل سهمیه بلیت به تماشاگران ایرانی گفت: همان ۱۰۰۰ بلیت هواداران ایران را هم بدهند به قطری‌ها؛ هر تیمی می‌خواهد باشد، ترسی نداریم و آماده‌ایم. هم‌قسم شدیم جان‌مان را برای تیم ملی بگذاریم تا نتیجه بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
این است قدرت فدراسیون فوتبال ایران
قدرت فدراسیون استرالیا رو دیدید که پشت فغانی رو گرفت فدراسیون فوتبال ایران نمیتونه از حق خودش هم دفاع کنه
دعای مردم هم پشت و پناهتون هست. به امید خدا بزنید و دل مردم را شاد کنید. همتون را دوستتون دارم
سردار عزیز ما فقط نگران داوری هستیم.4 گل ما ازجمله 2 گل ترا مردودکردند. 2 پنالتی مشخص را روی تو نگرفتند طارمی بیخوداخراج شد(کارت اول بیخودبود) حالا در مصاف با قطرمیزبان که سابقه درخشانی در رشوه دارد(حتی درحد کسب میزبانی جام جهانی) بسیارنگرانیم داوری چطورمیشود و الا ما حداقل 3 گل از قطر بالتریم. همانطورکه به امارات 5 گل زدیم
کاش رسما اعلام بشه هزینه بلیط و اقامت چند نفر از ایرانیانی که در این بازی ها حضور دارند توسط دولت تامین شده و این افراد بر اساس چه معیارهایی انتخاب شده اند.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی