بازدید 36394
شاهکار اتحادیه جهانی؛ میزبانی یک کشور متخلف در مسابقات جهانی ۲۰۲۴

شمارش معکوس برای حذف سیاسی کشتی ایران توسط آلبانی

کد خبر: ۱۲۲۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 16 February 2024

شمارش معکوس برای حذف سیاسی کشتی ایران توسط آلبانی

تشکیلات اتحادیه جهانی کشتی با وجود تخلف آلبانی در مسابقات امیدهای جهان، مقابل تک‌روی سیاسی و کارشکنی عمدی این کشور سکوت کرد و حتی به این میزبان، جایزه بزرگتری اهدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اتحادیه جهانی کشتی با ریاست لالوویچ وارد بازی‌های سیاسی شده است و به نظر می‌رسد با پول زبان و چشم خود را بر ابزارکردن رشته کشتی می‌بندد.

این اتحادیه که میراث‌دار فیلای سابق است، حضور نمایندگان روس -بدون ملیت و پرچم- را در مسابقات بلامانع دانسته، اما رومانی به قهرمانان شاخص روسیه ویزا نداد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد!

آلبانی سال ۲۰۲۳ مانع از حضور کشتی‌گیران ایران در مسابقات امید‌های جهان شد، اما گویا UWW میزبانی دو مسابقه جهانی سال ۲۰۲۴ را به این کشور سپرد تا پاداش این رفتار سیاسی را داده باشد.

اتحادیه جهانی؛ نهادی که علاوه بر حق لایسنس‌های سالیانه‌ای که از اعضایش دریافت می‌کند، بابت شرکت در مسابقات نیز ورودیه می‌گیرد!

نهادی که از نبرد یزدانی – تیلور درآمد زیادی بابت تبلیغات دارد و هفته‌ای نیست که با عکس و فیلم و مصاحبه مرتبطی از این دو قهرمان ایرانی و آمریکایی در صفحه اینستاگرامش، لایک دریافت نکند، نهادی که از میزبان‌های مسابقات جهانی درآمد هنگفتی دارد؛ در رابطه با وظایف مشخص خود مسئولیتی قبول نمی‌کند.

اتحادیه جهانی ظاهرا نهادی است که صرفا به دنبال کسب درآمد بوده و مقابل تک‌روی‌ها، اعمال سلیقه درخصوص حضور ورزشکاران ملیت‌های مختلف و کارشکنی درباره صدور ویزا، منفعل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست